Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips vliegen Amerika

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Tips vliegen Amerika

Bericht  Char1 ma 10 okt 2011 - 7:00

Volgens mij zijn hier een paar meer ervaren Amerika-gangers.
Ik vlieg binnenkort naar zuid-west Amerika met een overstap in Minneapolis. Nu heb ik zelf alleen pas in Europa gevlogen, dus ik weet niet precies wat ik moet verwachten. Vandaar dat ik graag tips wil. Wat is bijv. een must om in je handbagage te hebben? Wat voor kleding is prettig voor onderweg? Waar moet ik bij mijn ruimbagage rekening mee houden? Hoe gaan de controles bij de douane? Verder ben ik ook wel benieuwd hoeveel eten en drinken je onderweg ongeveer krijgt. Ik vlieg met Delta en we vertrekken overdag (we krijgen aan boord een lunch).
Verder heb ik best vliegangst (door hoogtevrees). Op een korte vlucht ontspan ik me eigenlijk geen moment. Daarom zie ik best op tegen zo'n lange vlucht. Heeft iemand daar uit ervaring misschien nog tips voor?

Alvast bedankt!

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 7:25

Ten eerste: Heb je je ESTA al aangevraagd? Dit moet je maximaal 72 uur van te voren doen. Dit is een visa waiver programme, waarmee je dus het land in komt zonder visum. Je kunt het via internet doen, kost 14 dollar en je hoeft het niet uit te printen, maar is wel aan te raden.

Ze zijn heel streng bij de douane. Vaak ondervragen ze je nog uitgebreid bij de gate op Schiphol als ze je ticket controleren. Altijd vriendelijk antwoorden, en korte duidelijke antwoorden geven. Als je aankomt op Minneapolis (da's je Port of Entry, het eerste vliegveld waar je binnenkort), zal je door Immigrations moeten, da's de Amerikaanse douane. Vaak is dat lang wachten, dus hopelijk heb je een ruime overstaptijd. Daar moet je je paspoort laten zien, vingerafdruk en webcamfoto laten maken en wat vragen beantwoorden. Zorg dat je gewoon zegt dat je visiting / on holiday bent, en in je ESTA heb je al je adres van je hotel opgegeven, dus dan heb je vast geen problemen. Gewoon vriendelijk zijn wederom.

Qua vlucht: Zorg dat je goed van te voren met internet incheckt, want dan kan je je stoel nog kiezen. Ik zit zelf altijd tijdens de eerste vlucht over de oceaan aan het gangpad, want dat is een lange vlucht en kan ik gewoon naar de wc en benen strekken wanneer ik wil. Tijdens de tweede vlucht wil ik juist altijd aan de raamkant zitten, zodat ik lekker naar buiten kan kijken! Ik ga altijd de Highschool en baseball diamonds bekijken, en huizen met zwembaden tellen. En ik wil wedden dat je vanaf Minneapolis naar de westkust over de meest prachtige landschappen boven o.a. Utah vliegt!

Ik vind het zelf altijd prettig om makkelijke kleding aan te trekken, een soort chillbroek. En ik draag meestal flipflops, omdat je die dan niet uit hoeft te trekken tijdens de security check. Tijdens de vlucht doe ik die dan uit en sokken aan, want het kan koud zijn in de lucht! Als ik dan naar de wc moet, wurm ik gauw even m'n teenslippers in en hoef ik niet hele schoenen weer aan. Ideaal!

Eten en drinken krijg je echt ruimschoots, alleen goed opletten dat je op de domestic flight (tweede vlucht) ook eten krijgt, of dat je er voor moet betalen. Weet niet hoe dat bij Delta zit tegenwoordig, maar dat hoor je steeds vaker, dat je dan moet betalen terwijl zo'n vlucht ook lang kan duren. Zorg dat je voldoende vocht blijft drinken (geen alcohol, veel water), en ik heb altijd wel veel last van opgeblazen buik en droge huid. Qua vermaak heb je voldoende te doen met films en je hebt waarschijnlijk zelf ook nog wel wat te lezen bij je. En je ziet altijd zo'n leuk schermpje van waar je bent smile

Have a good flight! Waar in de USA ga je allemaal heen? heb je daar nog tips voor nodig?


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:02

Qua kleding draag ik inderdaad ook altijd gewoon wat relaxte kleding. Meestal een joggingbroek en een lekkere trui. Als ik naar een warme bestemming ga neem ik meestal een joggingshortje en slippers mee in mijn handbagage, zodat ik die gelijk kan aandoen als ik aankom, of zelfs in het vliegtuig al even snel wissel.

Verder neem ik altijd een dagcreme mee en purol voor mijn lippen. Die lucht is zo droog!

Hoe het qua eten zit naar Amerika weet ik niet, maar ik neem altijd pringels mee, helpt bij mij tegen misselijkheid smile (ik word niet misselijk door het vliegen zelf maar doordat ik mijzelf opjut.. ik heb ook vliegangst).

Verder genoeg muziek op mijn mp3 speler en hopelijk hebben ze van die tv's aan boord en dan gewoon alle films kijken die erop zitten Laughing .. Zoveel mogelijk bezig zijn, vooral over de oceaan.. dat is zo saai!

Als je echt veel angst hebt en jezelf wat rustiger wilt krijgen (en nog tijd hebt) dan zou ik je het boek "Overwin je vliegangst" van Allan Car kunnen aanraden. Daarin staan echt goede tips en ook wat geluiden in vliegtuigen betekenen. (ik merk dat mijn oren echt gespits zijn op geluiden tijdens een vlucht, en ik vind het fijn dat ik geluiden nu een plek kan geven).

Veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:06

Ik kan me eigenlijk alleen aansluiten bij bovenstaande reacties. Toen ik in mei naar Amerika vloog heb ik het alleen zoooo koud gehad, ook al had ik lange mouwen aan, ik zou dus echt een dikke trui meenemen voor als het zo koud is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:10

Arden schreef:Ik kan me eigenlijk alleen aansluiten bij bovenstaande reacties. Toen ik in mei naar Amerika vloog heb ik het alleen zoooo koud gehad, ook al had ik lange mouwen aan, ik zou dus echt een dikke trui meenemen voor als het zo koud is.

Ik heb het vaak zo koud in het vliegtuig dat ik gewoon dubbele sokken meeneem. Toen ik naar Curacao vloog (was in december) had ik zelfs pantoffels meegenomen :P (wel van die spaanse, platte, dunne dingen. Maar ik was er zo blij mee!).

In Curacao was ik blij dat ik mijn korte joggingsshortje bij had.

Op de terugweg was ik weer blij met mijn pantoffels. Die airco in het vliegtuig stond zo ontzettend koud. Brr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:17

Ja erg he... en dan heb je alleen zo'n dun dekentje. Ik had gewoon lange mouwen aan maar het was veel te koud. Kan me helemaal niet herinneren van vorige reizen dat dat zó koud was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Monte ma 10 okt 2011 - 8:36

Ik heb het dus echt niet koud in een vliegtuig, soms zit ik gewoon in een t-shirt met korte mouw of daarover een vestje. Dekentje heb ik echt nooit nodig.

Wat ik wel als tip kan geven met overstappen is dat je in het vliegtuig een 30-45 min voor de landing naar de wc gaat. Vaak wil je na het landen zo snel mogelijk naar de douane(zeker als daar een rij staat) en loop je dus zo de wc voorbij(en dan duurt het nog wel even voordat je weer kan weet ik uit eigen ervaring :P )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 8:48

Ik ga altijd scheten laten op de wc, terwijl iedereen naar de douane doorloopt Wink Embarassed
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Monte ma 10 okt 2011 - 9:16

Joy_ schreef:Ik ga altijd scheten laten op de wc, terwijl iedereen naar de douane doorloopt Wink Embarassed
whaahaha hoezo dat dan? Laughing
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 9:20

Monte schreef:
Joy_ schreef:Ik ga altijd scheten laten op de wc, terwijl iedereen naar de douane doorloopt Wink Embarassed
whaahaha hoezo dat dan? Laughing

Omdat ik nogal opgeblazen raak van zo'n vlucht, en iedereen dus doorloopt naar de douane en die wc's altijd heel leeg zijn Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  TukTuk ma 10 okt 2011 - 9:27

Joy_ schreef:
Ik vind het zelf altijd prettig om makkelijke kleding aan te trekken, een soort chillbroek. En ik draag meestal flipflops, omdat je die dan niet uit hoeft te trekken tijdens de security check. Tijdens de vlucht doe ik die dan uit en sokken aan, want het kan koud zijn in de lucht! Als ik dan naar de wc moet, wurm ik gauw even m'n teenslippers in en hoef ik niet hele schoenen weer aan. Ideaal!



Moest ze dus mooi wel uittrekken.. Stond braaf in de rij te wachten en had dus ook teenslippers aan.. Van geen kwaad bewust en wilde zo door de security lopen en kreeg me toch een sneer! Moest snel weer terug lopen om ze alsnog uit te doen en door de scanner te doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 9:49

Oh wat stom! Ik heb dat met flipflops nog nooit gehad. Maar dan nog scheelt dat met aan en uit doen in vergelijking met laarzen of veterschoenen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  TukTuk ma 10 okt 2011 - 9:50

Joy_ schreef:Oh wat stom! Ik heb dat met flipflops nog nooit gehad. Maar dan nog scheelt dat met aan en uit doen in vergelijking met laarzen of veterschoenen smile

Ja het scheelt wel idd, maar ik vond het dus ook nogal stom:P Dacht namelijk ook dat ik ze niet uit hoefde te doen (waren van die dunne flipflops, knap als je daar iets in kan verstoppen..)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 22:46

Joy_ schreef:Oh wat stom! Ik heb dat met flipflops nog nooit gehad. Maar dan nog scheelt dat met aan en uit doen in vergelijking met laarzen of veterschoenen smile

Ja maar jij staat op je blote voeten daar en ik niet. Je hebt de hele rij de tijd om je schoenen uit te trekken dus daar vind ik nou niet echt moeite in zitten. Ik had op mijn laatste vlucht mijn wandelschoenen aangetrokken en daar was ik blij mee want mijn koffer kwam niet aan en die schoenen had ik de eerste dagen echt nodig bij het kamperen.

Ik zit bij een nachtelijke vlucht graag aan het raam zodat ik tegen de muur aan kan slapen en geen last heb van mensen die langs me willen. Ik ga meestal gewoon naar de wc als zij dan ook gaan, heb er geen last van.

Ik trek een makkelijke broek aan, een shirt en een lekkere dikke trui. Verder heb ik een iPod, een boek, een klein potje creme, lippenbalsem en iets lekkers mee. Dat is meer dan genoeg voor een vlucht want je hebt meestal ook nog een tv waar je allerlei films op kunt kijken.

Verder bewaar ik ook belangrijke nummers in mijn handbagage. Nr van je verzekering enzo, altijd handig als je die gelijk kunt bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 23:01

Ik heb t dus nog nooit meegemaakt dat ik Flipflops ook uit moest trekken. En anders even blote voeten ja, vind ik ook niet zo erg. Ik vind de security altijd het meest stressvolle van vliegen. Ik heb t altijd stik heet, hoe licht ik me ook kleed, jas aan m'n arm (die moet je op de band leggen). Plastic tasje in je hand met vloeistoffen, leef flesje in je hand om te laten zien dat ie echt leeg is, paspoort weer opbergen, laptop ook nog pakken en in je hand houden. Riem doe ik expres al niet om, en dan dus ook nog je schoenen uit doen. En dat moet eigenlijk allemaal al in de rij, zodat het lekker doorloopt, dus alles moet je los vast houden en kan je pas op t laatst neerzetten. Ik vind t altijd enorm gedoe en omdat t allemaal zo gehaast moet, raak ik er altijd van in de stress, terwijl ik verder echt een hele kalme reiziger ben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Char1 di 11 okt 2011 - 7:07

Fijn dat er al zoveel reacties zijn! Ik was vandaag de hele dag aan het werk, dus ik kan nu pas reageren.
Maar alvast bedankt voor alle tips! Die creme vind ik wel een goeie, maar mag dat wel met alle vloeistofregels? Ik kreeg ook de tip om tandpasta mee te nemen, maar daarvoor geldt denk ik hetzelfde toch?
En jullie hebben het over die controles. Zijn die bij de gate dan zo streng? Want bij de douane op Europese vluchten heb ik dat nog nooit gezien. Of moet je voor Amerika in een aparte rij?

Esta-toestemming heb ik gelukkig al wel geregeld.

Tips voor de locatie zijn ook welkom. Vooral in las Vegas is nog wel wat tijd in te vullen, o.a. met een reisje naar de Grand Canyon.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 7:40

Alles onder de 100 ml mag mee in een plastic zakje (wat je bij de security kunt pakken), maar let wel: 1 zakje per persoon.

Bij de gate (dus bij het boarden) zijn ze vaak wel strenger dan bij Europese vluchten. Daar wordt nooit extra gecontroleerd, bij de Amerikaanse vluchten word je nogal wel eens ondervraagd wat je allemaal gaat doen enzo.

Voor Las Vegas kan ik je Fremont Street aanraden, dat is weer een andere straat dan de Strip maar ook met veel entertainment. En verder gewoon alle standaard dingen. Ik heb het niet zo op Vegas, het is te warm, te druk en te nep. Wil je vanuit Vegas de Grand Canyon doen? Per helikopter (= duur en zonde want je vliegt er alleen over heen) of echt heen rijden? Ik zou eerder aanraden om een nachtje in/bij het park te blijven slapen, en dan kan je ook een zonsopkomst meemaken, dat is prachtig om te zien!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Char1 di 11 okt 2011 - 7:47

Die 100ml is dan per verpakking toch? Even gaan shoppen voor een paar mini's dan maar....

We zijn gelukkig niet in de warmste periode in Las Vegas. Maar het zal vast nog wel warm zijn... We willen inderdaad vanaf daar naar de grand canyon gaan, maar we weten nog niet precies hoe. We willen eigenlijk wel gewoon in vegas overnachten, want het hotel is al betaald. Zelf rijden durf ik eigenlijk niet zo goed aan in een heel vreemd land. Maar ik zag dat er ook busreisjes waren om in een (heel lange...) dag heen en terug te gaan. Ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft? Of andere tips misschien....

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 7:49

Het is idd max 100ml, mijn potje nachtcreme is minder dan dat, een lippenbalsem dus ook zeker wel. Bij elkaar moet het dan weer in een zakje van (dacht ik) een liter passen maar zo veel neem ik nooit mee. De keren dat ik naar mijn ex vloog had ik wel ook make up en tandpasta bij me om me vlak voor het landen nog even een boost te geven haha Very Happy. Ik draag tijdens lange vluchten namelijk helemaal geen make up, dat vind ik prettiger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 7:50

Hoe ga je de rest van de tijd rondreizen dan? Als het ergens prettig rijden is, is het Amerika wel trouwens. Zeker op die wegen, geen kip te bekennen, en mensen zijn erg vriendelijk in het verkeer.
Zo'n dagtocht wordt vast geregeld vanuit Las Vegas maar zou 't zelf wel zonde vinden om niet te verblijven bij de GC.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Char1 di 11 okt 2011 - 8:06

Joy_ schreef:Hoe ga je de rest van de tijd rondreizen dan? Als het ergens prettig rijden is, is het Amerika wel trouwens. Zeker op die wegen, geen kip te bekennen, en mensen zijn erg vriendelijk in het verkeer.
Zo'n dagtocht wordt vast geregeld vanuit Las Vegas maar zou 't zelf wel zonde vinden om niet te verblijven bij de GC.

We maken geen rondreis. Ik ben er eerst een week voor mijn werk en dan ben ik dus volledig onder de pannen. Daarna willen de binnen LV vooral gebruik maken van het openbaar vervoer. En misschien dat ik best durf te rijden daar hoor, maar ik wil dat gewoon nog niet vastleggen. Ik wil eerst gezien hebben hoe ik het verkeer daar ervaar, zeg maar.

En met die vloeistoffen moet wel lukken dan inderdaad. Op korte vluchten heb ik dat soort dingen gewoon nooit nodig, nouja lippenbalsum zit standaard in mijn tas en heb ik nog nooit in een zakje hoeven doen. Maargoed, weer wat geleerd:p

**edit** Nog even een heel ander vraagje. Ik heb een harde koffer met gewoon zo'n ingebouwd slot met sleuteltjes en een cijferslot. Nu begreep ik dat je je koffer niet op slot mag doen (of dat beter niet kunt doen). Hoe doen jullie dat? Ook ivm het openspringen van je koffer bijvoorbeeld. Ik heb eventueel wel zo'n kofferriem, maar tips zijn ook hier welkom....

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 8:20

Ah oke! Nou zal het verkeer in Las Vegas wel druk zijn, omdat dat een grote stad is. Maar daarbuiten is het goed te doen smile Maar kijk maar gerust rond of je een tour vindt met een bus, dan hoef je uberhaupt niet te rijden! Ik vind het zelf echt ultieme Amerika gevoel: Rijden over die lege wegen in die regio!

Je mag inderdaad geen slot, tenzij het een TSA slot is. Maar anders moet je 'm gewoon open laten en eventueel zo'n band overheen doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:35

Char1 schreef:En met die vloeistoffen moet wel lukken dan inderdaad. Op korte vluchten heb ik dat soort dingen gewoon nooit nodig, nouja lippenbalsum zit standaard in mijn tas en heb ik nog nooit in een zakje hoeven doen. Maargoed, weer wat geleerd:p

Gewoon wel doen ja. Heel soms kom ik er ook wel achter dat ik iets vergeten was in het zakje te stoppen maar ik heb het ook eens andersom meegemaakt en je wilt echt niet degene zijn die de rij ophoudt, geloof me Wink.

Char1 schreef:**edit** Nog even een heel ander vraagje. Ik heb een harde koffer met gewoon zo'n ingebouwd slot met sleuteltjes en een cijferslot. Nu begreep ik dat je je koffer niet op slot mag doen (of dat beter niet kunt doen). Hoe doen jullie dat? Ook ivm het openspringen van je koffer bijvoorbeeld. Ik heb eventueel wel zo'n kofferriem, maar tips zijn ook hier welkom....

Ik doe hem inderdaad nooit op slot. Ik doe er wel altijd een kofferriem omheen en laat hem voor lange vluchten ook sealen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  TukTuk di 11 okt 2011 - 8:40

Joy_ schreef:Hoe ga je de rest van de tijd rondreizen dan? Als het ergens prettig rijden is, is het Amerika wel trouwens. Zeker op die wegen, geen kip te bekennen, en mensen zijn erg vriendelijk in het verkeer.
Zo'n dagtocht wordt vast geregeld vanuit Las Vegas maar zou 't zelf wel zonde vinden om niet te verblijven bij de GC.

Die worden idd geregeld, maar is af te raden!! Paar uur met de bus heen, 1,5 uur daar en weer paar uur terug.. We vertrokken geloof ik om 6 uur smorgens en waren savonds rond 9 uur terug als ik me goed herinner.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vliegen Amerika Empty Re: Tips vliegen Amerika

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum