Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

+9
Rebecca
Dribbel
ingrid82
Jenny010
Tesss
applestar
Minx
_*Blondgirl*_
Sunshine
13 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 4 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Rebecca zo 1 jan 2012 - 0:43

De beste wensen allemaal! Dat we maar veel af mogen vallen Wink!

Ik heb voor mezelf geen doel gesteld. Misschien dat ik dat nog wel ga doen, maar weet nog niet zo goed wat. Heb jij al iets bedacht Sunshine?

Ik ga mijn eetdagboek bijhouden op valtaf.nl, daar kun je alles invullen en berekent ie gelijk ook het aantal calorieën enzo, veder kun je daar ook je gewicht invullen en maakt ie er dan een mooi grafiekje van...ik vind het wel handig smile.

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga flink aan de studie, zo maar eens beginnen!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 4 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Pannetoet zo 1 jan 2012 - 3:07

Iedereen een gelukkig 2012! Het word óns jaar..! Very Happy

*Rebecca: Aiii de studie.. dat is iets minder leuk! Maar wel iets wat gebeuren moet.. ga je veel doen vandaag?

*Sunshine: Wat goed dat je alle ongezonde dingen weg hebt gegeven!

Ik ga mijn eten niet bijhouden in een boekje oid want ik ken mijzelf, dan houd ik het een week vol en daarna niet meer.. Ik ga er gewoon opletten dat ik goed en gezond eet smile Ik denk dat ik deze week nog een beetje snipper want mijn vriend en ik hebben samen vakantie dus af&toe iets extra's!

Verder ga ik vandaag weinig doen.. straks even naar mijn oma toe en vanavond gewoon lekker bij mijn ouders met mijn vriend smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  applestar zo 1 jan 2012 - 3:16

Goedemiddag!

Jullie allemaal nog de beste wensen! Was jullie oud en nieuw nog leuk?
Ik ben bij een vriendin geweest en later zijn we doorgegaan naar een feest! Heel erg gezellig en was pas laat thuis 05.00u. Ik had mij voorgenomen om niet te drinken omdat ik niet zo goed tegen alcohol kan ( na 3 wijntjes ben ik dronken, haha ) maar dat is niet gelukt Rolling Eyes

Ik ga vandaag heerlijk niets bijzonders doen! Moet alleen nog even mijn kleding opruimen want ik had gister avond alles uit mijn kast getrokken en het ligt nu nog steeds op de grond! Ohja en lekker greys anatomy kijken in bed angel

Ik ga voormijzelf wel nog een soort plan op papier zetten hoe en wanneer ik wil gaan sporten want ik weet van mijzelf als ik dan niet doe, dan komt het er ook helemaal niet van!

Meiden, ik weet gewoon dat dit ons jaar gaat worden en we gaan ons best doen en zeggen de overtollige kilo's vaarwel!

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Rebecca zo 1 jan 2012 - 6:31

Sport je alleen applestar, of met iemand samen? Ik ga samen met iemand, en dat is toch echt wel mijn stok achter de deur, anders was ik echt al heeel vaak niet gegaan!

Ik zelf, ik heb niet zoveel gedaan als ik had willen doen, maar toch nog wel het een en ander. Was weinig gemotiveerd vandaag. Morgen maar een tandje bij! 11 januari moet ik inleveren, maar wil het liefst dat al aankomende zaterdag doen, dan heb ik zondag en maandag (die maandag heb ik officieel studieverlof) nog om een beetje vakantie te vieren.

Hoe is het jullie allemaal vergaan vandaag?
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  ingrid82 zo 1 jan 2012 - 7:32

Hoi dames!

Als eerste wil ik jullie het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Ik ga morgen aan de gang,ben benieuwd wat de weegschaal aangeef (ben er bang voor haha)
Dan zal ik mijn gegevens doorgeven en kunnen we aan de slag!
Heelveel succes meiden, we kunnen het!!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  applestar ma 2 jan 2012 - 7:17

Goedenavond!

Hoe is deze dag gegaan bij jullie?

@Rebecca: ik sport alleen en heel soms volg ik een les samen met iemand maar dat komt zelden voorDe dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 4 166342
Ik vind het juist lekker om alleen te sporten. Heerlijk de dingen doen die ik wil zonder rekening te hoeven houden met andere. Daarom vind ik die groepslessen ook nooit zo fijn.
Ik wil misschien wel voor mijzelf doelen gaan stellen. Ik ken mijzelf namelijk een beetje en ik weet dat ik het echt op sommige momenten lastig ga krijgen. Die doelen moeten mij hopelijk gaan helpen om niet op te geven. Nu alleen nog even een beetje haalbare doelen stellen voormijzelf.

@All:
Hier is de dag eigenlijk prima verlopen. Heb mijzelf wel een aantal keer streng moeten toespreken om dingen niet te pakken. Heb ook net netjes mijn eetdagboek ingevuld. Meestal hou ik dat de eerste maanden wel vol maar later word ik er lakser in.
Nu liep ik vandaag wel ergens tegen aan. Ik zit een beetje te tobben met tussendoortjes en broodbeleg. Er is natuurlijk veel te vinden op mijn werk maar dat is nou niet echt super voor het afvallen. Ik eet nu eigenlijk alleen maar kipfilet op mijn brood omdat ik weet dat dat goed is alleen dat word ik nu wel een beetje zat. Ook met tussendoortjes weet ik het eventjes niet. Nu heb ik braaf een appel gegeten maar omdat ook nou elke keer te doen.

Ik heb er wel aan zitten denken om zelf eigen eten mee te nemen maar dat heeft mijn leidinggevende liever niet, omdat we dat dan anders ook aan moeten bieden aan de kinderen ( staat in het beleid ) Nu snapt zij mij ook wel maar dan voel ik mijzelf weer zo lullig. Ook is mijn eigen ' eten' niet echt veilig want als het in de koelkast moet en als ik het dan zelf wil eten is het altijd weg! En niemand in het gebouw weet dan waar het gebleven is of wie het op heeft:confused: ( fijne collega's he? )
Ik ga zelf ook nog even brainstormen over hoe ik dit wil gaan doen maar misschien hebben jullie ook wel tips........

Verders heb ik nu enorme trek terwijl ik net mijn avondeten op heb! Echt raar, zal wel een soort afkickverschijnsel zijn ofzo. Ook heeft mijn zusje lekkere koekjes gebakken waar ik moet zien af te blijven.... Blijf denk maar heel de avond boven achter de computer.
Pff vind het toch wel moeilijker dan ik dacht, ik dacht dat doe ik wel eventjes afvallen.

Zullen we trouwens onze eetlijstjes voor elkaar posten om elkaar eventueel tips te geven of te helpen of zeggen jullie laat maar?

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:27

Pf ik ben aan de shakes van weight care begonnen, maar vooral de avondshake valt me vies tegen.
Ik denk dat ik de avondshake gewoon ga vervangen voor een "lichte" maaltijd, denk dat ik het anders niet ga trekken smile

Laatst aangepast door HeartBeat op di 3 jan 2012 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  applestar ma 2 jan 2012 - 9:21

Mijn zus heeft ook vaak die shakes gebruikt en die vond die avond shake ook erg moeilijk. Zij heeft die uiteindelijk ook laten vallen en een lichte maaltijd genomen en toen ging het super.

Ik denk wel dat je toch ook een klein beetje aan jezelf moet denken. ookal wil je graag afvallen maar het moet lichamelijk en geestelijk wel goed vol te houden zijn.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca ma 2 jan 2012 - 10:35

Hey meiden,

ik vond vandaag lastig. Ik had steeds niet echt honger, maar een weeïg gevoel, beetje slap, terwijl ik voor mijn gevoel wel genoeg gegeten had...mijn macaroni smaakte ook al niet echt, misschien toch maar zelf de groenten gaan snijden ipv zo'n kant en klaar zakje waar ontzettend grote stukken ui inzitten.

@ applestar, dat is inderdaad het voordeel van alleen gaan, dat je geen rekening met iemand hoeft te houden. Ik vind samen gaan heerlijk, 1 avond gaan we zwemmen en de andere avond aquarobic.
Is het geen idee om je meegebrachte eten te voorzien van naam? Dat werkt bij mij op het werk wel, je naam in koeienletters erop. Heb je geen gelegenheid om je eten op te eten wanneer je niet bij de kinderen bent?
ik vind het prima om onze eetlijstjes hier te plaatsen.

@ Heartbeat, knap hoor, aan de shakes...ik zou inderdaad in de avond een lichte maaltijd nemen, het moet wel leuk blijven!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar wo 4 jan 2012 - 5:19

Hee meiden!

Hier is het gister niet zo heel erg goed gegaan. had overdag heel veel moeite om vol te houden. toen ik s'avonds naar mijn oma ging, had ze speciaal voor mij gebak gehaald. dat heb ik ook op (helaas) voelde mij achteraf heel schuldig.

Vandaag had ik het ook op sommige momenten flink lastig maar tot nu toe is het goed gegaan. ga vanavond wel wat extra buikspieren doen om de boel weer een beetje recht te trekken!

Hoe is het bij jullie?
Ti's hier wel een beetje stil.

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca wo 4 jan 2012 - 7:32

Ik vind het hier ook erg stil, en dat terwijl we pas een paar dagen bezig zijn! Vind het dan ook erg jammer dat ons topic 'vol' zit. Op moeilijke momenten is het fijn om hier even te lezen/schrijven, maar er wordt maar weinig gereageerd Sad

Wat balen applestar! Maar goed, dan nu er maar weer flink tegenaan! Ik 'moet' cake bakken voor mijn vriend, heb stiekem van het beslag gesnoept (vind het altijd zoooo heerlijk om de bak uit te likken) en moest een heel kapje van mijn cake afsnijden omdat hij bol was en ik voor wat ik ga maken een platte nodig heb. Van dat kapje heb ik een klein stukje genomen, en daarna de rest demonstratief weggegooid. Het was wel even lekker, maar nu weer streng!

Heb nu een beetje honger, heb niet echt goed gegeten...ik had kip gekocht voor vanavond, maar toen mijn vriend die openmaakte om klaar te maken vond ik deze stinken. Uiteindelijk samen naar de winkel geweest om iets nieuws te halen. mijn vriend had paprika burgers uitgekozen, maar ik vond het niet zo. Sowieso had ie m niet helemaal gaar gebakken, maar er zaten ook van die paprikapitjes in. Als ik paprika eet gooi ik die altijd weg, en nu zaten ze in mijn vlees, bah! Dus heb maar 1/3 ervan op. Ga zo maar even 2 sinaasappeltjes persen, gelijk weer wat vitamientjes binnen!

Zet 'm op applestar met je buikspieroefeningen! Ik ga de cake bekleden en decoreren.

groetjes Rebecca
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 7:58

Het is hier inderdaad erg stil zeg!

@Applestar: Balen zeg, dat je je hebt laten verleiden, maarja snel de draad weer oppakken en er weer tegenaan!

Hier gaat alles goed, overdag op de shakes en repen (en fruit en bouillon) en savonds gewoon een lichte maaltijd, vanavond bijvoorbeeld broccoli (zonder sausje!! haha) een paar aardappeltjes en een half kipfiletje! Very Happy dan eet ik vanavond nog een stukje fruit, en ben ik weer voorzien!

Ik vind het zo wel goed vol te houden, al heb ik wel altijd trek in iets lekkers hoor! Lekker koekje of chocolaatje haha, maar heb de verleiding tot nu toe kunnen weerstaan! smile

Gast
Gast

Bericht  Sunshine wo 4 jan 2012 - 8:35

Sorry voor de wat vertraagde reactie!

@Applestar, wat jij zegt wat betreft tussendoortjes, daar loop ik ook tegenaan. Het enige wat ik tot nu toe aan tussendoortjes op heb is, ontbijtkoek, komkommer en een volkoresbiscuitje.
Heb eigenlijk zelf geen enig idee of het gezond is, maar het lijkt mij dat er niet al teveel calorieen in zitten. Volgens mij is fruit sowieso wel goed, maar een banaan heeft wel weer meer calorieën.
Wat betreft broodbeleg, uhm... volgens mij is smeerkaas light ook wel gezond voor op brood en appelstroop enzo, maar daar moet je volgens mij van houden.
Ik vind het in ieder geval ook heel moeilijk, maar heb besloten het in fases te doen. Eerst op m'n eetpatroon gaan letten en dan strenger worden met wat ik eet.

Wat jij hebt met je avondeten dat heb ik ook en ik vind het heel erg irritant. Ook als ik gewoon heel goed gegeten heb, kan ik 30 minuten daarna alweer honger hebben, weet ook niet waar dat aan ligt, maar weet wel dat ik dan juist ga snaaien.
Iemand oplossingen?

Wat betreft eetlijstjes, jaa ik vind het opzich wel goed, maar ben wel bang dat je dan reacties gaat krijgen als: wow jij eet echt weinig, wow jij echt veel enzo.
Wat vinden de andere?

@Rebecca, Heb je niet iets gezond in huis wat vult en wat ook nog een beetje gezond is? Want als je een honger gevoel blijft houden, is het juist meilijker om vol te houden?

@Heartbeat, Super dat het zo goed gaat, welke smakes shakes heb je?

Ik moet nog een beetje wennen aan het eetpatroon, zoals ik hierboven al aangaf, is s avonds voor mij erg moeilijk omdat ik vaak al snel een hongerig gevoel heb na het eten. Ook overdag als ik de hele dag thuis ben heb ik snel de neiging om te gaan snaaien.
Zondag was echt een slechte dag, maarja toen had ik maar besloten om maandag echt te starten, is ook een handigere dag. En vanaf maandag ging het ook beter, maar ik merk wel dat ik snel ook erg snel en vaak m'n lunch oversla ... wanneer ik dat doe, ga ik dus juist ook weer snaaien. Ik moet mezelf dus gaan aanleren om gewoon echt te gaan lunchen in iedere keer. Gisteren en vandaag eigenlijk vrij weinig gesnoept of slechte dingen gegeten.
Wel kreeg ik vandaag bij iemand als toetje tiramisu voorgeschoteld, kon de verleiding niet aan en heb tot een stukje genomen. Mocht van mezelf omdat ik vandaag behalve m'n ontbijt en lunch alleen maar 2 stukjes ontbijtkoek op had en 2 mandarijnen.
Ik moet allemaal nog erg wennen aan m'n nieuwe eetpatroon, daarom denk ik dat ik eerst begin met echt goed op m'n eten te letten, dus niet meer snoepen enzo en dat ik daarna pas ga opletten wat ik precies op brood doe (of er weinig calorieën in zitten enzo)

Sorry dikbillen dat ik even niet gereageerd heb, maar zal proberen iedere dag even een update te plaatsen en te reageren op andere berichtjes!

Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  applestar wo 4 jan 2012 - 10:17

Is het misschien een idee samen een lijst met gezonde tussendoortjes te maken. aangezien er meerdere zijn die het lastig vinden. Als we alle ideeën bij elkaar gooien komen we denk ik wel tot een mooi lijstje!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca wo 4 jan 2012 - 10:49

Zo'n lijstje is misschien wel een goed plan applestar!
Fruit is inderdaad goed, zelf heb ik vanavond een glas vers geperste jus genomen.
Yoghurt kan volgens mij ook wel op het lijstje. Heb net een klein schaaltje griekse yoghurt met een schepje musli genomen, bleef honger houden en dan lijkt me dit een goed alternatief, straks met honger in bed liggen lijkt me ook niks!

Dat is inderdaad wel een risico van eetlijstjes Sunshine, dat anderen daar op die manier op gaan reageren. Als ik zelf kijk naar de afgelopen dagen, dan heb ik niet echt veel gegeten. Volgende week verwacht ik dat ik weer meer zal eten, dan moet ik weer werken, dus vroeg uit bed (=langere dag) en op mijn werk verbruik ik veel meer energie.
Ik denk dat als je de rest van de dag heel goed hebt gedaan, die tiramisu niet zoveel kwaad kan, als je het maar niet elke dag doet!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Dribbel wo 4 jan 2012 - 11:15

Ik meld mij ook weer!

Het gezonde eten houd ik tot nu toe goed vol (maandag begonnen).
Ik heb nog geen chips gegeten (wel zin in, maar niet gedaan) terwijl ik voorheen bijna elke dag wel chips nam.
Ook geen koek meer voor mij, als tussendoortje neem ik nu ontbijtkoek, barbecue rijstwafel of een soepstengel. En natuurlijk af en toe een stuk fruit.
Vanavond heerlijk 1,5 uur gesport. Hopelijk levert deze verandering wel wat op! We zullen zien.

Ik weet niet of het zo'n goed idee is om eetlijstjes neer te zetten. Net zoals Rebecca denk ik dat er dan (te)veel commentaar op komt. Ik weet van mijzelf dat ik te weinig eet af en toe, en heb geen zin om daar reacties op te krijgen.

Succes dames, jullie kunnen het!
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137

Bericht  ingrid82 wo 4 jan 2012 - 22:00

hoihoi,
Het was idd schrikken op de weegschaal,jeetje!
101 kg..
Dus er moet er minimaal 21 vanaf maar laten we beginnen met 10kg.
t ging goed gister ondanks dat ik s'avonds alleen was en dat dus echt mijn moeilijke moment is!
Dus ipv eten ben ik eens wezen opruimen thuis 2 vliegen in 1 klap!

Zalme trouwens ook eerst eens voorstellen;
Ik ben ingrid 29 jaar 4,5 jaar getrouwd en verslaafd aan koekjes en chocolade angel
Ik werk als alg. horecamedewerker op een airport, 32u in de week en doe vanalles, achter de woks,paninibar,bediening,achter de bar enz.
Mijn man is Kok en das heel fijn maar tegelijkertijd ook niet haha want zijn specialiteit is toch wel desserts/pattiserie en wat hij maakt is goddelijk dus extra moeilijk om er vanaf te blijven!

Nou meiden succes weer vandaag!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Sunshine do 5 jan 2012 - 0:54

Goedemiddag!

Zojuist boodschappen gedaan en heb gewoon bijna geen hele ongezonde dingen gekocht.
Heb even bij de kruidvat 2 potten weight care shakes gehaald, aanbieding 2 halen 1 betalen!

Wat ik me trouwens bedacht he, hoe doen jullie het met wegen?
Hoevaak wegen jullie?
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar do 5 jan 2012 - 2:04

hello dames!

vanavond zal ik het lijstje updaten en proberen een lijst te maken met gezonde tussendoortjes die we dan nog kunnen aanvullen.

ik had ook nog eventjes een vraagje. vandaag gaat het afvallen echt super goed alleen ik ben zo duizelig. kan dat door het afvallen komen dat mijn lichaam weer moet wennen? de vorige keren had ik dat helemaal niet. nu heb ik wel daarna een kopje thee mwt flink wat suiker genomen en dan trekt het toch wel weg maar het is toch ook niet de bedoeling dat ik steeds bergen suiker in mijn thee moet doen. pfff

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine do 5 jan 2012 - 2:27

@ appelstar, het kan ook zijn dat je aan het afkicken ben van de suikers! Dat je je daarom wat licht in je hoofd voelt en dus duizelig bent.
Misschien helpt een stuk fruit, dat is ook zoet, maar toch ook gezond.

Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rebecca do 5 jan 2012 - 4:07

Wat is het gezellig druk hier Very Happy, leuk!

@ Dribbel, ik at ook altijd veel chips. Voor mij is het vooral ook een periode van afkicken, en daarna is de behoefte eraan ook minder.

@ Ingrid, goed om op die manier afleiding te zoeken!! Ik heb hier ook nog wel een huis dat opgeruimd kan worden Wink

@ Sunshine, ik probeer 1x in de week te wegen, dus zaterdag weer. Wel kon ik afgelopen maandag de verleiding niet weerstaan, en heb er toen ook opgestaan. Was toen 1,1kg kwijt, dus ben benieuwd wat de weegschaal over 2 dagen zegt!

@ Applestar, ik denk dat Sunshine wel gelijk heeft. Ik zou dan gewoon iets extra's eten, maar wel iets dat goed is, zoals idd fruit of een schaaltje yoghurt ofzo. Ik was aan het begin van de week ook een beetje flauwtjes, maar nu gaat dat wel beter.

Ik heb vandaag iets te royaal geluncht, 2 pistoletjes, er was een vriendin die kwam lunchen, dus had er 4 gekocht...'t kon ook wel, had licht ontbeten, en merk nu dat ik tussendoor ook nog geen enkele behoefte aan iets heb. Verder ben ik bezig met het bakken van taartjes, morgen geef ik een taartenworkshop op een kinderfeestje, dus moet vandaag 7 taartjes bakken!
Gisteren had ik een taartje gemaakt voor mijn vriend zijn werk (zie taartentopique), stuurde hij me een uur geleden een mail met een berichtje van een collega: zeg tegen je vriendin dat ik zelden zo'n lekkere taart heb gegeten! Leuk om te horen smile.
Zo, ik ga nog even het een en ander opruimen en dan moet ik zo eigenlijk nog even aan de studie. Motivatie is echt ver te zoeken, maar moet woensdag af zijn, pfff...

Zet 'm op dames!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar do 5 jan 2012 - 7:06

Goedenavond!

Hier is de duizeligheid smiddags gelukkig weg getrokken en heb er tot nu toe geen last van gehad.
Verder is het eigenlijk hartstikke goed gegaan. Op naar nog meer van die dagen

@Sunshine: Ik heb nu mijn toetje ( yoghurt ) een half uurtje na mijn avond eten gegeten en nu heb ik nog geen trek dus wellicht dat het helpt?!
Ik moet ook wel wennen aan mijn nieuwe eetpatroon hoor. Ik probeer ook echt om de 3 uur iets te eten, wat ik hiervoor helemaal niet deed.

Het hoeft niet voor de eetlijstjes hoor, was maar een idee.

@dribbel: Wat knap dat je van de chips af kan blijven. Ik ben niet echt een chips eter maar meer een zoetekauw.

@sunshine: Ik ga mij 1x per week wegen op de zaterdag. Heel soms weeg ik mijzelf wel eens tussendoor maar meestal hou ik het wel netjes vol tot de zaterdagen.

@rebecca: Misschien toch een voordeel van te zwaar lunchen ;p agh voor een keer maakt dat heus niet zo heel veel uit!
Zijn je taartjes nog gelukt? Wat leuk dat je kinderfeestjes organiseert zo! Is weer eens wat anders.

@all: Het lijstje

LengteStartHuidigStreefAfgevallen
Sunshine1,7579-10
Blondgirl1,7687,885,972-75-1,9
PrinsesBo
Applestar94,675-0,5
Tesss
Jenny
Heartbeat1,78107-32
Ingrid
Dribbel1,7886
Ik zelf1,5564,764,760
Rebecca1,7077,865

Mochten er dingen in moeten of aangepast worden, dan hoor ik dat graag!

Ik heb in mijn pauze ook even een lijstje gemaakt met gezonde tussendoortjes. Deze kan dan ook nog aangevuld worden:

- Fruit ( appel, banaan, peer, manderijn, sinasappel, perzik, nectarine, mango, aarbeien, druiven etc )
- Groenten ( Tomaatjes, komkommers, paprika, radijsjes, wortels etc )
- Plakje ontbijtkoek
- Appel met kaneel uit de magnetron
- Liga (e.d ) biscuitje 1st.
- Rijstewafel
- Snack a jack
- Boterham met mager beleg ( kipfilet, rookvlees, rosbief, slankie smeerkaas, vruchtenhagelslag, appelstroop, slankie kaas etc)
- Bakje yoghurt of kwark
- Handje nootjes
- Cracker met mager beleg
- Volkorenbiscuitje
- 4 dropjes

Zo dat waren mijn ideeen !

Ik ga zo heerlijk wat bestellen op bol.com =) heb nog wat verjaardagsgeld over en mag van mijzelf wat leuks uitzoeken.
Ook moet ik eigenlijk nog cupcakes bakken want ik heb zo voor het weekend nodig, maar misschien doe ik dat morgen wel want ik ben lekker een dagje vrij smile

liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:01

@ Applestar: Heb ik op het begin ook gehad, de duizeligheid! Waar het vandaan komt weet ik niet? Wellicht inderdaad dat je minder suiker binnen krijgt en je lichaam eraan moet wennen? smile Fijn dat het beter gaat!
En al wat besteld op Bol.com? smile

@ Sunshine: Ja ik zag het bij de kruidvat! Maar vind die potten zo een gedoe Sad haha liever de kant en klare flesjes! Wel iets duurder maar ach! De bedoeling is om elke maandag te wegen, maar kon de verleiding vandaag toch niet aan haha!

@ Rebecca: leuk zeg, taarten bakken en kinderfeestjes!

@All: Ik heb me vannochtend stiekem even tussendoor gewogen, en na 3 dagen al -1,4 kilo! smile Dus ik ben meer dan tevreden!
Vandaag misschien ook maar aan de 800 calorrieen gekomen, en heb nog niet eens echt trek gehad!

Gast
Gast

Bericht  applestar do 5 jan 2012 - 8:21

@heartbeat; ik heb die weight care producten ook een keer gebruikt en ik vond die kant en klaar flesjes juist ontzettend smerig! Die potten zijn ideal. 2 scheppen in een grote beker en dan melk, karnemelk of yoghurt erbij, goed schudden en dan klaar. Ik vond die nog lekker ook=)

Ik heb trouwens net wat besteld bij bol.com. 2 boeken en een dvd. Als het goed is komt het zaterdag binnen!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:27

Oooh! Nou heb 2 potten staan, dus binnenkort maar eens kijken hoe t smaakt Wink

Ik heb gisteravond de wii fit besteld, komt als het goed is morgen binnen, ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: