Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

+9
Rebecca
Dribbel
ingrid82
Jenny010
Tesss
applestar
Minx
_*Blondgirl*_
Sunshine
13 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 5 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  applestar do 5 jan 2012 - 9:31

Ohh leuk een wi fit. Zou ik ook wel willen alleen heb ik geen PlayStation ofzo dus dan kan dat denk ik niet.

Kan je lekker thuis sporten.

Ik ga morgen trouwens op mijn vrije dag vroeg uit mijn bed om braaf te sporten =)
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 5 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Rebecca do 5 jan 2012 - 9:48

Ik eet normaal wel zo regelmatig, om de zoveel uurtjes iets, kan het anders echt niet volhouden een dag! ik ontbijt altijd rond 8 uur, half 11 tussendoortje, kwart voor 1 lunch, half3 / 3 uur tussendoortje en dan nog avondeten.

Wat goed applestar, morgenochtend vroeg je bed uit om te sporten! Heb je daarna ook nog wat aan je dag!

Leuk Heartbeat, de wii - fit. Ik heb die ook en ben wel van plan er weer mee aan de slag te gaan, maar is er nog niet van gekomen. Wel lekker om er thuis mee aan de slag te kunnen.

De taartjes zijn goed gelukt, morgen de laatste dingen voorbereiden en dan 's middags freubelen met de kids
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Sunshine do 5 jan 2012 - 10:06

Vandaag een redelijk goed dagje gehad, voor mij doen.

Normaal ontbeten, geluncht en gewoon normaal gegeten.
Een tussendoortje en een stuk fruit.
Heb nu wel een beetje honger, maar ga zo naar bed, dus mag van mezelf nu echt niets eten.
Ik heb vaak later op de avond honger, hoe goed ik ook gegeten heb, of hoe veel.. ik krijg standaard honger 's avonds.

Morgen ga ik beginnen met de shakes beginnen, moet alleen nog even bedenken of ik hem als ontbijt of avondeten ga doen.
Avondeten zorgt voor mij vaak voor meoilijkheden omdat ik veel onregelmatig eet, dus misschien dat die shakes ervoor kunnen zorgen dat ik wat meer structuur heb.

Morgen ga ik bij een vriendin lunchen, hoop dat ze neit te veel lekkere dingen heeft, anders wordt het nog inhouden.

Ik ga me trouwens iedere maandagochtend wegen, vind het wel moeilijk om het niet tussendoor heel stiekem te doen.
Dus dat doe ik dan ook wel weer ! (A)
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  applestar vr 6 jan 2012 - 0:59

Goedenmiddag dikbillen!

Ik heb heerlijk gesport vanmorgen alleen niet zo heel lang wat ik in gedachten had want het was erg druk.
Zal wel komen omdat veel mensen nu nog vakantie hebben.

Voor tot nu toe gaat het vandaag super! Heb net mijn lunch in elkaar geflanst van meergranenbrood, kipfilet, smeerkaas en sla. Maar het was heerlijk!

Strakjes even boodschappen doen en daarna heerlijk de allerlaatste afleveringen van greys anatomy 7 op dvd kijken angel

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca vr 6 jan 2012 - 7:26

Klinkt lekker applestar smile En lekker, grey's anatomy kijken! Ik heb 'm ook op dvd, denk dat ik binnenkort een keer van voor af aan begin.

Hoe was je lunch Sunshine? En hoe gaat het met de shakes?

Morgen weer wegen, ben benieuwd! Net heerlijk gegeten, gehakt met taugé en aardappelgratin, mjam. Het feestje was erg leuk, de kids hebben leuke taartjes gemaakt, ik heb er erg van genoten!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 7:33

Vannochtend weer stiekem gewogen, en -2,2!! Gaat goehoed!

Vandaag wel stiekem een pannenkoekje op, maar heb ook megaveel gelopen in de dierentuin dus heb de halve pannenkoek eraf gelopen haha, en het was tevens ook gelijk mijn avondeten!

Zo even aan de studie en dan de wii fit eens uit gaan testen smile

Gast
Gast

Bericht  _*Blondgirl*_ vr 6 jan 2012 - 8:03

Heeey meiden,

Sorry sorry sorry dat ik nu pas weer reageer! Heb een ontzettend drukke week gehad en elke avond laat thuis dus gelijk naar bed Sad Ik wil/ga proberen toch wat vaker hier te kijken, want wil het toch echt wel met jullie samen doen!Elke dag gaat 'm denk ik niet worden, maar toch wel regelmatiger dan nu.

Wat zijn jullie goed bezig! Ik heb echt een ***week op het moment, het is druk op werk + vergaderingen (en dus eten op werk) en daardoor later thuis en bijna meteen door naar bed. Qua eten is het erg makkelijk geweest, heb er wel op gelet maar vrijwel alleen maar mn ontbijt en tussendoortjes via WC gedaan, verder normaal gegeten. En zelfs 2 dagen iets meer dan anders Sad Maar....vanmorgen was er niets af maar ook niet bij! Toch wel redelijk dan....

Vanaf morgen ga ik echt weer wegen en streng zijn! Nog even de laatste aanbiedingen scoren her en der van WC en dan kan ik er weer even tegenaan!

Ook nu heb ik nog een hoop te doen, morgen ga ik even rustig teruglezen en wat inhoudelijker reageren!

Fijne avond meiden!
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  applestar vr 6 jan 2012 - 9:26

Dames ik ga nooit meer stiekem tussendoor wegen want ik werd er helemaal verdrietig van terwijl ik wel mijn best doe! Hopelijk heeft mijn weegschaal niet zijn goede dag.

Dus dat doe ik nooit meer! Voortaan alleen op zaterdag of zondag!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine vr 6 jan 2012 - 9:39

Goede avond lieve Dikbillen,

@Applestar, super goed dat je bent gaan sporten, dan gaat het afvallen ook veel sneller! Goed volhouden dus!

@ Rebecca, m'n lunch was erg gezellig, heb me in kunnen tot 1 bagel met roomkaas, brie en een klein beetje honing.
De rest van de dag behalve een shake en een stukje ontbijtkoek niets meer gegeten, deze zondiging mag dus ook wel van mezelf.
De shakes heb ik vanavond pas voor het eerst een op, gegeten met yoghurt, is op zich wel te eten, maar ik denk dat ik het met melk niet weg ga krijgen. Heb twee bussen dus die moeten op, amar denk niet dat het van harte zal gaan haha.
Fijn dat het feestje zo leuk is, vind je het zelf niet moeilijk om met het maken van die taarten zelf niet steeds wat te eten?

@hearbeat. gefeliciteerd echt super goed!!! Dat gaat lekker snel zeg! Op zich is een pannekoekje helemaal niet erg, ik vind dat je jezelf mag belonen met 1 klein lekker dingetje per dag. Anders is het ook veel moeilijker vol te houden.
Natuurlijk moet je oppassen wat dat lekkere is, maar zolang het niet heel veel calorieen bevat, mag het best vind ik haha!

@Blondgirl, Leuk als je wat meer gaat reageren, zo blijven we ook wat meer op de hoogte van elkaar en kan je elkaar ook beter steunen enzo. Gewoon lekker doen dus.
Onregelmatigheid en drukte op werk is vaak een valkuil inderdaad, misschien zorgen dat je genoeg fruit meeneemt zodat je daar op kan teren en dan 's avonds thuis wat gezonds eten nog?
Of juist als je een vergadering een shake als avondeten nemen? Welke smaken shakes heb je eigenlijk? En combineer je het vooral met yoghurt of met melk?

Ook ik ben een stiekeme weger, en zelfs zo erg, dat ik meteen op de weegschaal ga staan als ik 's ochtends wakker wordt en naar de wc geweest ben, en wanneer ik klaar ben met douchen en aangekleed stap ik weer op de weegschaal, scheelt soms een kilo, echt bizar!
Ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan om er toch even op te stappen om te kijken of m'n harde werken wordt beloond, zoja..dan ben ik alleen maar gemotiveerd, zo niet, dan ben ik teleurgesteld.
Zoals nu is er iedere dag 0,2 kilo af, zit al op 77,8 dus ben in 5 dagen al 1,2 kilo afgevallen! Daar ben ik wel trots op.
Maar denk dat ik ook maar moet stoppen met iedere dag en het moment supreme moet laten voor de maandagochtend.
Het eten gaat bij mij ook al veel beter, nog wel aan het afkicken van de suikers, maar het gaat met de dag beter. Heb het ook tegen iedereen in m'n omgeving gezegd dat ik begonnen ben met lijnen, dus dat is ook een extra stimulans dat ik nu ook echt moet doen. Iedereen let er een beetje op voor me, dus dat is wel erg fijn. Trouwens ik hoorde dat de koekjes van cafe noir maar heel weinig calorieën bevatten, 26 per koekje. Misschien een idee om als beloning te doen wanneer je echt trek hebt in iets zoet?

@ Applestar, snap dat je teleurgesteld bent, juist als je er zo keihard voor werkt, maar de ene keer val je meer af dan de andere keer. Zie het dus niet als teleurstelling maar als extra motivatie om nog harder en nog beter je best te doen.

Meiden, hoe het misschien soms ook tegenzit, we kunnen dit en gaan het gewoon met z'n alle doen.

Dikke kus voor jullie. x

Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rebecca vr 6 jan 2012 - 22:47

Nou meiden, hier ook zware teleurstelling... afgelopen maandag ging ik stiekem wegen, 1,1kg eraf. Ga ik vanochtend wegen, maar 0,2 kg eraf ten opzichte van vorige week zaterdag, dus weeg nu 76,4. Dan vraag ik me echt af waar ik het allemaal voor doe. Mezelf inmiddels maar weer herpakt, gaan met die banaan!
't was trouwens een heel gedoe, wegen vanochtend. Net nadat de wekker was aangegaan en ik het lampje had aangeknipt, ging het licht ineens weer uit: stroomstoring! Daar stond ik dan met een zaklamp gericht op de weegschaal te kijken hoeveel ik woog! Net een rondje supermarkt gedaan en toen we thuiskwamen deed de stroom het gelukkig weer, toch wel fijn!
Ik reageer vanavond op jullie, n ueven aan mijn huishoudelijke klussen beginnen, nog even douchen want daar had ik net niet zo'n trek in, zo zonder warm water en dan hopelijk nog even tijd om te studeren.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar za 7 jan 2012 - 0:33

@Rebecca : ik moest wel even hardop lachen toen ik jou weegschaal moment las. komt het niet gewoon door de zaklamp?

Ik heb het tussendoor wegen ook maar afgezworen!

@all: ik heb vanmorgen heel spontaan buikspieroefeningen gedaan. Misschien iets te veel want ik voel het nu al hahah.
Gisteravond was ik bij een vriendin en heb ik heel braaf alleen maar een handje m&ms genomen. Ipv alle andere dingen ze in huis had gehaald!

Ik ga mij trouwens morgen wegen want dat komt beter uit.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Ik heb net cup cakes gebakken en die wil ik nog gaan versieren en nog even naar de stad!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca za 7 jan 2012 - 1:26

Het komt niet door de zaklamp, maar doordat ik het gewicht van maandag in mijn hoofd had! Ben dus toch 1,2 kg afgevallen, joepie!!
Wat goed applestar, je buikspieroefeningen! En nu je 't nog voelt weet je iig wel dat je iets gedaan hebt!!
Wij gaan straks even naar de nieuwjaarsborrel van mijn vriend zijn werk, niet echt veel zin in, maar goed, mijn vriend mist normaal altijd alles van zijn werk (hij zit gedetacheerd dus is sowieso nooit echt op kantoor bij zijn echte baas) door zijn studie, dus nu maar even gaan.
Verder moeten we de kerstboom nog opruimen en in mootjes zagen, ik kwam er gisteren achter dat ik die afgelopen di of do al aan de straat had moeten zetten, dus nu maar zorgen dat ie in de groenbak kan.
En verder is mijn weekend niet echt spectaculair, studie, studie, studie... heb de afgelopen dagen een beetje studieontwijkend gedrag vertoont, dus nu moet het echt, maandag wil ik het afhebben!

x
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  _*Blondgirl*_ za 7 jan 2012 - 3:16

Goedemiddag meiden!

Ik kan er weer even tegenaan! Na een drukke week met veel afspraken in de avond na werk is het komende week gelukkig een stuk rustiger. Vandaag een beetje uitgeslapen en op 'n gemak boodschappen gedaan.
Straks alleen nog even in huis stofzuigen en het bed verschonen en dan vind ik het wel wee genoeg voor vandaag. Scheelt dat vriendlief aan het werk is, dus ik heb alle tijd en ruimte aan mezelf en hoe/wanneer ik wat doe in huis.

Maar nu eerst even tijd om uitgebreid op iedereen te reageren, onder het genot van een bruine boterham met kaas/tomaat/komkommer en een glas crystal clear.

@Sunshine: Van de shakes uit een pot had ik de bosvruchten smaak, maar daar begin ik niet meer aan. In het begin van dit topic gaf ik al aan dat ik een tijdje keelpijn had en erg hoestte en toen ik met de shakes stopte, dit opeens over was. Begin deze week weer een poging gedaan, maar weer na 2 dagen last van m'n keel. Wat het is....ik weet het niet. Welke smaken gebruik jij? Vind je het inmiddels al wat beter te doen?

Ik ontbijt met de ontbijtmuesli van WC met melk, daarbij drink ik een glas lauw-warm water (dat vult ook enorm!). Op werk eet ik rond 9.30 met de kinderen 1-2 stuks fruit mee en soms om 11.00 een tussendoor-reepje van WC (choco-crisp is het lekkerst!). Om half 12 gaan we met de kinderen aan tafel voor een broodje, maar dan drink ik alleen een glas water met soms een stuk komkommer erbij. Afhankelijk van wat voor dienst ik heb, lunch ik zelf rond half 1 of half 2. Dan neem ik een kant en klaar flesje van WC, de mokka-smaak of yoghurt-appel vind ik het lekkerst.
Rond 15.30 neem ik meestal een tussendoor-reepje of een kopje boullion met een volkorencrackertje. 's Avonds eet ik gewoon mee, maar eet dan geen sausjes en een klein schepje rijst of aardappel voor de smaak. Later op de avond eet ik nog wel een toetje, vaak van TopVit zo'n klein bakje yoghurt met muesli (die kleine bakjes die per 4 verpakt zijn). Over de hele dag drink ik veel thee en water (dat laatste soms iets te weinig).

Alleen op zondag mag ik van mezelf een afbakbroodje eten en eet ik iets normaler. Wel de tussendoortjes, maar geen shake of muesli. Ook beperk ik de alcohol tot zaterdagavond en zondagavond, laatste tijd haal ik vaak rosebier 0% of Ame, dat is een alcoholvrije vruchtendrank in een fles wat eigenlijk gewoon smaakt naar een zoete rose.

@ Rebecca: Hoe gaat het met je studie nu? Gelukkig dat je toch iets meer afgevallen was dan je dacht! :-)

@ Applestar: Hoe staat het met je plan maken voor sporten? Wat goed dat je buikspieren hebt gedaan, als je het goed doet dan voel je dat idd wel! Goed teken dat je je best hebt gedaan :-)
Je vertelde dat je vaak nog trek had na het eten, ik denk dat dit komt doordat je lichaam moet omschakelen naar anders en/of minder eten. Na verloop van tijd moet dat weggaan. Ook zei je iets over duizeligheid....iemand had het al over dat dit de suikers zijn. Dit klopt idd, het komt namelijk doordat je lichaam de eerste paar dagen in een zogenaamde ketose raakt als je verandert van eetgedrag. In dit geval krijg je dus minder suikers/koolydraten binnen dan je normaal gewend bent en je lichaam geeft dan een seintje dat je zou moeten eten. Wat je kunt doen in zo'n geval is een tussendoortje nemen, een kop thee of glas crystal clear nemen. Wat bij mij vaak hielp is een kauwgompje. Ik heb vorig jaar een half jaar bij de dietiste gelopen en die vertelde me dit.....ik had er ontzettend veel last van en na een week was het weg!

@Ingrid82: Wat goed dat je van start bent gegaan! Voor nu lijkt 21 kg heel veel, maar als je je voorneemt in kleine stapjes af te vallen, lijkt die eindstreep iets minder ver weg. Ik ben vorig jaar 25 kg afgevallen en dat zag ik in het begin ook niet zo zitten omdat het zoveel was....

@Heartbeat: Heb je de wi-fit al binnen? Hoe bevalt het? Ik had die eerst ook, maar gebruikte het te weinig dus heb het weer doorverkocht..... Wat goed dat je nu al 1,4 kg kwijtbent! Nu volhouden he! :-)

@Dribbel: Wat goed dat je 1,5 uur bent wezen sporten! Wat voor sport doe je? Was je al vaker geweest en merk je nu dat het echt iets doet?

@All: Ik ga me voortaan op maandagochtend wegen. In het weekend eet ik iets normaler mee en dan kan ik erna het totale resultaat op maandagochtend bekijken en meteen weer van start met een nieuwe week. Voor nu blijft mijn gewicht nog even hetzelfde, hopelijk komende week weer iets eraf.

Vandaag ga ik verder niets bijzonders doen, zometeen nog even in huis rommelen en dan koken. ga vanavond burrito's met kip en groente maken. Ik sla de kaas en saus over, voor vriendlief maak ik die wel. Voor morgen heb ik een prei-ovenschotel gehaald met gehakt, paprika en aardappelschijfjes.

Ik weet niet of het me lukt elke dag te updaten, maar zal in elk geval proberen vaker hier te zijn dan afgelopen week!

Fijn weekend meiden & zet 'm op!

Liefs xx
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar za 7 jan 2012 - 22:04

Meiden heel even ego hoor. Heb heel de week heb ik mijn best gedaan en dan geeft de weegschaal aan dat ik 0,5 kg ben aangekomen=(

Bleehh ik vind het echt niet leuk. Volgens mij ga ik helemaal niets meer eten zo Sad
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca za 7 jan 2012 - 22:28

O Applestar, wat vervelend!! Ik snap je gevoel helemaal! Dan vraag je je toch af waarom je ermee bezig bent als je alsnog aankomt!! Balen zeg! Nou, hup, schouders eronder en er weer voor gaan, deze week moet het dan toch wel beter gaan!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Sunshine za 7 jan 2012 - 22:39

Applestar, ahh dat is inderdaad niet leuk, weet je zeker dat de weegschaal het wel goed doet? Want als je echt op je eten gelet heb en minder hebt gegeten dan normaal, dan kan je gewoon niet aankomen.

Hier gaat het even niet zo goed, voel me totaal niet lekker, vraag me af of het komt doordat ik dus ben begonnen met afvallen en een heel ander eetpatroon aan het ontwikkelen ben, of dat ik ziek aan het worden ben.
Kan ook zijn dat ik me zo voel omdat ik te weinig heb gegeten en m'n lichaam een beetje aan het protesteren is.

Ben wel in een week tijd 1.2 kg afgevallen, dus daar ben ik dan wel weer helemaal blij mee.
Ik moet nu werken dus probeer later nog even op jullie persoonlijk te reageren.

xx
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rebecca zo 8 jan 2012 - 10:36

Vervelend is dat Sunshine, dat je je niet zo goed voelt. Niet té weinig eten hoor, dan kun je beter iets extra's nemen en langzaam afbouwen.
Vandaag ging bij mij goed, veel water gedronken, goed opgelet met eten. Eigenlijk wil ik na het avondeten niks meer nemen, maar vaak heb ik daar nog wel behoefte aan en dan neem ik een bakje yoghurt ofzo.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  _*Blondgirl*_ ma 9 jan 2012 - 6:51

Aloha meiden!

Hier vandaag supergoed van start gegaan! Hele dag aan het "dieet" gehouden, extra gedronken en vanavond heerlijk witlof gegeten met een paar gebakken minikrieltjes en een tomaat-beefburger.

Vanmiddag 3 kwartier wezen hardlopen in de duinen, ging beter dan verwacht. Maandag is mijn vrije dag, dus dan is het overal lekker rustig :-)

Morgen weer werken, hoop dat het dan weer net zo goed gaat als vandaag!

Hoe is het bij jullie?

Liefs xx
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar ma 9 jan 2012 - 7:17

Hee Dikbillen!

Gister zal ik even helemaal in een dip maar vandaag heb ik de draad weer goed opgepakt.
Ik kan het nog steeds niet uit staan dat ik zo mijn best doe en dan zo weinig resultaat Sad Maargoed daar moet ik mijzelf maar bij neerleggen denk ik......

Gelukkig ging het vandaag wel weer super goed! Al mijn collega's weten zo nu wel dat ik aan het afvallen ben en die steunen mijn ook smile Voelt wel goed.
Als het goed is heb ik de van de week een sollicitatie gesprek voor een vast plekje op de locatie waar ik werk. Ik hoop zo dat ik dat plekje krijg want dan heb ik na 2 jaar eindelijk een vaste plek.

Ik heb net samen met mijn zus kaartjes voor de NK Alround besteld, als cadeautje voor mijn vaders verjaardag. Wij zijn alle 3 flink schaatsgek en vorig jaar zijn we al een keer naar het EK sprint geweest in Heereveen. We gaan het hem van de week al geven aangezien hij pas in april jarig isDe dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 5 166342

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ben druk bezig met mijn sportrooster.
Als ik nou aangenome wordt op die sollicitatie, krijg ik nog meer zekerheid op mijn uren en dagen dat ik werk en dan pas kan ik een goed passend schema maken dus daar zit ik nog een beetje op te wachten.
Hij komt er dus wel zo snel mogelijk aan!

Hoe gaat het met jullie? nog dipjes gehad of dingen overwonnen?

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine ma 9 jan 2012 - 8:20

Hoi meiden,

Na een slechte dag gister gaat het vandaag super goed!
Heb vannacht heerlijk en lang geslapen en voel me echt weer stukken beter.
Maar m'n eetlust is vandaag echt heel laag.
Natuurlijk wel positief, maar niet zoals het hoort.

Vanaf morgen gaat het heel druk worden, en ga ik weer voor de klas.
Hoop dan goed en regelmatig te kunnen eten en hopelijk gaat het dan nog veel beter!

Moet wel zeggen dat ik de shakes zo vies vind dat ik ze maar al te graag oversla en inruil voor een normale maaltijd.
S
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pannetoet ma 9 jan 2012 - 8:52

Hoi dames!

Hier was ik ook weer even! Ik lees morgen alles even door want ik ben nogal moe.. :P

Ik ben vandaag officieel begonnen! Haha.. van de week even wegen want ik ben aangekomen (tenminste dat denk ik) maar voor vandaag ging hij goed! Ik ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan crystal clear! Dat is zoo lekker en goed tegen je dorst.. smile Qua eten ging het ietsje minder.. naast mijn 3 boterhammen (1 met vruchtenhagel, 1 met kaas en 1 met kipfilet) heb ik een dove kilt gehad.. die vond ik in mijn nachtkastje en heel fout maar ik had er zo'n zin in! Het is mijn feestweek en dan heb ik altijd een onbedwingbare behoefte aan chocola Embarassed Hebben jullie dat ook? Even mijn eetlijstje voor vandaag (vind het soms wel fijn om deze te posten)
- Ontbijt » kop thee met een boterham vruchtenhagel
- Tussendoor » 2 boterhammen; 1 met kaas en 1 met kipfilet, flesje crystal clear en een blikje redbull
- Avondeten » Gourmetten :P Stukjes kipfilet en varkensvlees, slaatje en een paar stokbroodjes met zalm, beker dubbelvla
- Tussendoor » Dove kilt

Ik heb alleen sinds een dag of 3 last van mijn maag (die zit toch net boven je navel?).. zeurend gevoel, opgeblazen en ik ben vreselijk *ahum* winderig Embarassed Zo genant! Maar heel irritant..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  applestar di 10 jan 2012 - 5:38

Goedenmiddag!~

@ik_zelf: je lichaam moet waarschijnlijk wennen aan de veranderingen van je voedingspatroon. Is heel normaal! Moet na een aantal dagen vanzelf weer minder worden

@all:
Hier een goede maar gaotische dag achter de rug. Qua eten ging het echt super goed. heb netjes de chocolaatjes afgeslagen en braaf mijn fruit gegeten. Mijn collega, die pas bevallen is, kwam nog langs met beschuit met muisjes maar die heb ik netjes laten staan.
Verder was het erg gaotisch op mijn werk. We hadden de deur van de groep iets te hard dichtgegooit en toen was het glas in de deur gesprongen. Overal glas maar ook overal kinderen! Snel alle kinderen aan tafel zetten en alles zo goed mogelijk proberen op te ruimen en ondertussen was het al 5 uur terwijl ik eigen om half 5 klaar met werken was.
Hopelijk wordt morgen ochtend vroeg de deur weer gemaakt!

Ohja en ik heb a.s donderdagmiddag een gesprek met mijn leidinggevende en regiomanager over het plekje waar ik op gesolliciteerd heb! Ik ben zo benieuwd en eigenlijk wel een beetje zenuwappig! Ik hoop zo dat ik het wordt! Ik weet alleen niet echt wat ik nou van dat gesprek moet verwachten. Op het echt een sollicitatie gesprek is of dat het gewoon een gesprek wordt waarin wordt medegedeeld dat ik het geworden ben jij of nee.
Pffff lastig en af en toe maak ik mijzelf helemaal gek!
dusss als jullie nog tips voor mij hebben?!?!

Verder eigenlijk niet zo veel bijzonders te melden.
Ik moet vanavond aan mijn curces werken want ik heb morgen weer een bijeenkomst maar ik heb er zo geen zin in! Bleehhh maar het moet!

Fijne avond!
liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet wo 11 jan 2012 - 2:04

*Applestar* Zou je denken..? Ik heb dat nog nooit gehad! Haha.. # Wat goed van je dat alles afgeslagen hebt! Eigenlijk is het zo makkelijk om 'nee' te zeggen maar toch pak je vaak gewoon iets.. iig supergoed van je! En het glas..oei dat is wel eng! Maar gelukkig is het goed afgelopen! Wat gaaf dat je een gesprek hebt! Tips? Euhm.. blijf gewoon lekker jezelf en probeer rustig te blijven! Dat is heel belangrijk.. ze hebben jou niet voor niets uitgenodigd;)

Bij mij gaat het redelijk.. ik heb vandaag zo'n snaaibui gehad! Ik weet niet hoe het kwam met ik heb even asociaal chocola zitten eten:oops: Morgen maar weer goed oppakken.. En ik baal een beetje want het kan nog wel een hele tijd duren voordat ik weer kan sporten (Ik heb vorig jaar januari een trombosebeen gehad waarbij mijn spier- en bloedvaten beschadigd zijn).. ik had maandag 8km gefietst, ik vond het echt superfijn! Maar nu nog steeds last van mijn been daardoor (beetje het gevoel van een spier verrekt) en dat is best frustrerend maar helaas weinig aan te doen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  applestar wo 11 jan 2012 - 7:09

Goedenavond!

@Ik_zelf: Dat is wel vervelend dat je nog zo'n na sleep hebt van je been! Is dat normaal zo lang?
Balen dat je een snaaibui had, maar we gaan er weer tegen aan!

@all: hier een goede dag vandaag Very Happy heb alleen mijn ontbijt, lunch en avondeten op. De tussendoortjes stonden wel op de planning hoor, maar tis er niet van gekomen. Vanmorgen zat ik bij mijn curces en voor dat ik het wist, was het al weer tijd om te eten. Ik had alleen zo'n trek dat ik 4 donkerbruine boterhammen op heb, en daardoor had ik smiddags helemaal geen trek. Ja pas toen ik om kwart over 6 op mijn fiets zat naar huis toe maarja dan kan ik zo aanschuiven!

Nu maar hopen op nog meer van zulke dagen.
Ik ga vanavond mijn gesprek voorbereiden! Vind het best spannend. Komt denk ik ook omdat ik het gesprek heb met mijn eigen locatie manager en regio manager. Zij kennen mij en dan vind ik het juist lastig om mijzelf de hemel in te prijzen tijdens zo'n gesprek omdat zij mij al kennen.

Maar komt goed en ik hoop zo dat ze voor mij kiezen. Dan heb ik gewoon na 2 jaar eindelijk vastigheid, een eigen groep, vaste collega's en werktijden.

Dat was dat! ik spring even op mijn buikspierapparaat om even flink fanatiek te doen smile

liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca wo 11 jan 2012 - 7:16

Zo, ik ben er ook weer, gisteren voor het eerst na de vakantie weer gewerkt en gelijk ouderavond.
Klinkt als een goeie dag applestar! Ik had veel honger vandaag en dat bleef steeds lang na het eten nog, erg irritant! heb 6 sneeën brood op (wel 2 kleintjes, van t kontje zeg maar) en naast mijn gewone tussendoortjes heb ik uiteindelijk ook nog 1/2 liter vifit gehad, ik had echt iets nodig en was naar de opleiding, mijn les duurt dan eigenlijk tot half 7. Was uiteindelijk wel eerder klaar.
verder heb ik de kinderen vertelt dat ik minder ga snoepen en dat zij dan mijn traktaties krijgen, is wel een stok achter de deur dacht ik!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: