Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

+9
Rebecca
Dribbel
ingrid82
Jenny010
Tesss
applestar
Minx
_*Blondgirl*_
Sunshine
13 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 6 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  _*Blondgirl*_ wo 11 jan 2012 - 8:13

Goedenavond meiden!

@Applestar: Heel veel succes alvast voor je gesprek morgen! Ik duim voor je dat het positief uitpakt! :-)

@Rebecca: Als je zo'n lange dag hebt is het helemaal niet erg dat je iets meer eet, zolang je maar niet gaat snaaien. Valt best mee hoe je het hebt aangepakt hoor! En bruin brood kan niet zoveel kwaad.

@Ik_zelf_87: Een keer zo'n snaaibui is niet heel erg hoor! Je kan beter 1x goed ff snoepen en het erna wegleggen dan dat je continue iets aan het eten bent. Ook mag je af en toe best iets lekkers, zolang je het maar beperkt. Zo hou je het misschien ook iets langer vol....

@All: Hier gaat het ook best goed! Vandaag was ik m'n flesje shake vergeten mee te nemen naar werk, dus heb uiteindelijk 3 donkere boterhammen gegeten met kipfilet en philadelphia light. Ook weer een flesje water gekocht gister, zodat ik op de groep steeds iets drinken bij de hand heb.

Morgen eet ik alleen, vriendlief heeft koopavond en komt dit keer niet thuis eten (meestal wel, wonen vlakbij de winkels). Twijfel of ik eens iets lekkers voor mezelf zal halen......heb nog geen boodschappen in huis. Wat denken jullie? Gezond eten of iets lekkers en er een echt avondje voor mezelf van maken?

Fijne avond allemaal!
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 6 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Rebecca wo 11 jan 2012 - 8:15

Aan mijn antwoord heb je misschien niet zoveel, maar ik zou voor dat lekkers gaan!! Gisteravond moest ik op school eten en heb ik patat gehaald. de vorige keer dat ik dat had was met de ouderavond van december, dus ik vond dat het wel mocht. mij lijkt dat als je de rest van de dag goed doet en je niet elke dag zo verwend, het best een keer kan.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  ingrid82 wo 11 jan 2012 - 8:38

hoihoi,

Vanochtend gewogen en 2,3kg eraf!

Dus opzich gaat het wel goed,vandaag alleen weer veels teveel gegeten en gesnoept...

@meisje die morgenavond alleen is,avondje voor jezelf! Maar dan n btje met mate,btje maar,kan je er na weer tegen!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Sunshine wo 11 jan 2012 - 9:39

Hoi meiden,

Ook hier gaat het eigenlijk heel erg goed. Ik merk dat m'n lichaam ondertussen gewend is aan het minder eten.
Heb absoluut geen snaai momenten meer en heb voldoende aan 3 maaltijden en een tussendoortje op een dag.
Ik hoop heel erg dat het afvallen nu ook wat sneller gaat, ben niet ontevreden, maar zou het fijn vinden als het sneller gaat.

@blondgirl, als ik jou was zou ik ook lekker een avondje voor jezelf nemen. En haal gewoon een patatje, dan doe je kleine en eet je er daarnaast groente bij.

@ikzelf 87, snaai momenten zijn vervelend, maar probeer dan gezonde dingen te snaaien, dan is de schade minder erg.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar het scheelt veel frustratie achteraf.
Maar geloof me, uiteindelijk gaan ook die momenten weer voorbij, zodra je lichaam is afgekickt van de suikerbehoefte.

@Applestar, oehh spannend dat gesprek, weet je al meer?

@Ingrid, gefeliciteerd met je 2.3 kg.... daar moet je vast heel blij mee zijn!

@Rebecca, dat heb ik inderdaad ook in de klas. Ik heb een bakje met alle namen van de kinderen erin op een brifje. Met elke traktatie die ik krijg, trek ik een lootje en de naam die erop staat, dat kind krijgt de traktatie.
Zij helpen me er dus ook heel erg mee! Very Happy
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  _*Blondgirl*_ do 12 jan 2012 - 5:51

Hee meiden!

Zo, heerlijk even een avondje voor mezelf! Dankjewel voor jullie reacties over het wel/niet iets lekkers halen voor mezelf! Het is een 1-pers. maaltijd bami/foujong-hai geworden met een groene salade en een yoghurt-toetje met muesli :-) Heb ik lekker eten en toch nog het idee enigszins een beetje gezond te eten.

In plaats van dat ik me vanavond met een zak chips op de bank zou nestelen, heb ik een klein zakje studentenhaver notenmix gehaald voor als ik nog trek krijg in iets lekkers. Vriendlief komt pas tegen half 10 thuis, dus ik vermaak me wel :-)

@Sunshine: Hier gaat het ook absoluut niet snel genoeg hoor haha! Maar merk idd wel dat m'n lichaam geen behoefte heb aan meer als ik gegeten heb. Heb me er al bij neergelegd dat het langzaam gaat, maar hopelijk blijft het er dan ook af.

@Ingrid82: Wat goed dat er al 2,3 af is! Nu zo volhouden :-)

@Rebecca: Af en toe een patatje of anders lekkers kan idd echt wel. Ik heb vd week nog gebakken aardappeltjes gegeten, dus wilde sowieso geen patat halen vanavond.....Zolang je het beperkt tot af en toe, dan blijft het ook nog leuk!

@Applestar: Hoe is je gesprek gegaan? Weet je al meer?
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar do 12 jan 2012 - 6:52

Goedenavond dames!

@Rebecca: Wat goed dat je de kinderen hebt verteld dat je niet gaan snoepen! Zo kunnen ze jou een beetje in de gaten houden Wink

@blondgirl: Wat fijn dat het goed gaat! Ik zou lekker iets lekkers halen al denk ik dat je nu niet meer zo veel aan mijn antwoord hebt aangezien het nu al de volgende avond is Wink

@ingrid: Super dat er 2,3 kg af is! Hoe doe je dat toch? :P

@sunshine: Wat fijn dat jij er nu ook helemaal in zit. Volgens mij hebben we nu allemaal wel de flow te pakken!

@all: Hier is het ook echt weer super gegaan. Het was echt een super drukke dag op het werk met een werkbezoek van mijn cursus leidster en die vroeg heel veel aandacht! Maar ze was erg tevreden J Dat is altijd leuk om te horen. Verder waren de kindjes zelf heel erg onrustig en heb ik eigenlijk bijna niet gezeten.
Enn ik heb goed nieuws want ik ben aangenomen voor het plekje waar ik op gesolliciteerd had =) Ik ben echt zooooooooo blij! Eindelijk een beetje vastigheid en zekerheid.
Ik begin gelijk aanstaande maandag al dus ik kan gelijk aan de bak. De dinsdag wordt dat mijn vrije dag en dan kan ik op die dag mooi gaan sporten! Dan is dat probleem ook opgelost!

Ik ben alleen ook vandaag heel stom geweest want ik ben mijn sleutelbos verloren met al mijn sleutels eraan. Nouja, ik heb alleen mijn fietssleutel nog. Deze rest is er tijdens het fietsen vanaf gevallen. Nu heb ik de hele weg terug gefietst maar ik kon ze nergens meer vinden, balen!

Ik heb het lijstje weer eens geupdate. Hopelijk klopt het nu een beetje. Ik ga mijzelf weer zaterdag wegen en hopelijk gaat het dan een beetje de goede kant op.

Liefs,

LengteStartHuidigStreefAfgevallen
Sunshine1,7579-10-1,2
Blondgirl1,7687,885,972-75-1,9
PrinsesBo
Applestar94,675
Tesss
Jenny
Heartbeat1,78107-32-2,2
Ingrid-2,3
Dribbel1,7886
Ik zelf1,5564,764,760
Rebecca1,7077,865-1,2
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Nathalie do 12 jan 2012 - 7:04

Applestar, vraag even na of ze bij het politie bureau afgegeven zijn. Zo heb ik mijn sleutelbos terug gekregen, iemand was zo lief om hem af te geven.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  applestar vr 13 jan 2012 - 23:58

Goedenmiddag meiden!

Heel even ego want ik zit even in een dipje Sad Ik doe zo mijn best met afvallen en nu stond ik op de weegschaal en mijn gewicht was nog precies hetzelfde ( volgende mij zelf 0,2kg meer )
Pfff ik weet het niet meer, ik doe zo mijn best en dan heb ik dit als resultaat..........
Ik heb er aan zitten denken om de curcus van Weight Watchers te gaan volgen. Misschien dat dat werkt. Klinkt voor mij wel goed aangezien ik geen speciale dieeten kan volgen.
Maar ik vind het gewoon niet leuk Sad

Sorry voor mijn geklaag!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  _*Blondgirl*_ za 14 jan 2012 - 0:47

Hee meiden!

Hier gaat het redelijk! Vanmorgen toch alvast gewogen ipv maandag, maar dat was een beetje een tegenvaller..... Ook bij mij is er nagenoeg niets af deze week. Terwijl het toch best goed ging, heb maar 1x anders gegeten dan anders. Frustreert enigszins, maar het geeft me ook weer moed om door te zetten omdat ik weet dat ik het best wel kan op deze manier. Volhouden dus!

Vanmorgen vroeg opgestaan, had een controle voor m'n lenzen omdat er eentje niet lekker zit. Is nog de garantieperiode, dus binnen 2 maanden mag je ze nog omruilen. Dus een andere aan laten meten. Erna boodschappen gedaan en net een beetje in huis gerommeld.

Over een uurtje ga ik richting m'n ouders, even een bakkie doen en erna door naar mn werk. We hebben een nieuwjaarsborrel en hebben op werk afgesproken om te carpoolen naar de plaats van bestemming. Volgens de info van werk gaan we allerlei workshops doen...zumba, fotografie en iets met koken/bakken ofzo. Erna een praatje van de directie en een afsluitende borrel. Ben benieuwd....

@Applestar: Balen dat er bij jou ook (bijna) niets af is! Frustrerend is dat he, als je weet dat je echt je best hebt gedaan....Volhouden meis! We kunnen het echt wel! Weight Watchers is wel een goede idd, misschien dat dit je iets verder helpt...

Fijn weekend meiden!
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar za 14 jan 2012 - 6:51

Hee meiden!

Ik heb besloten om toch voor de Weight Watchers te gaan, alleen dan wel online. Het kost wel geld, maar dat heb ik er wel voor over. Er moet nu echt iets veranderen. Ik heb nu een maand abbonement afgesloten ( voor 14,95) en dan ga ik kijken hoe het werkt en wat ik ervan vind. Mocht het mij nou goed bevallen dan ga ik daar natuurlijk mee door.
Het is even een heel gedoe om overal achter te komen hoe alles werkt, hahah. Veel functies, knoppen en regeltjes. Eerst maar eens mijn eetgewoontes veranderen, aanpassen en gaan afvallen. Dat komt de rest van zelf weer.

vandaag was dan ook niet zo'n beste dag voor het afvallen maar vanaf morgen ga ik er helemaal tegenaan.
Ik heb vanmiddag alvast wat gezonde boodschappen gehaald voor op mijn werk en een nieuw notitie boekje waar ik mijn punten kan bijhouden voor weight watchers.

Hopelijk is dit voor mij de stok achter de deur om goed af te vallen!

Hoe is het bij jullie de afgelopen dagen vergaan?

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine za 14 jan 2012 - 22:35

Goedemorgen Dikbillen,

Even snel een berichtje voordat ik weer moet werken.
Ook hier was het vanmorgen een flinke tegenvaller, de weegschaal stond gisteren nog op 77.2 en vanmorgen weer op 77.5.
Heel vervelend dat het zo wisseld, vraag me af waar het aan ligt want kan niet geloven dat je op een dag zoveel eet dat je gelijk 0,3 kg zwaarder bent.
Flinke tegenvaller dus.
Had mezelf vanavond een patatje beloofd, maar hier ga ik toch maar van af zien, heb het nog niet verdient haha!

@applestar, ik ben benieuwd hoe je weight watches vind, laat je bevindingen hier maar weten, misschien dat ik dan ook nog een keer een kijkje ga nemen daar.

Zal binnenkort weer wat uitgebreider reageren!

xx
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  applestar za 14 jan 2012 - 23:30

Goede morgen dames!

Vandaag mijn eerste echte weight watchers dag. Tot nu toe nog niet zo veel te melden, haha. Ik heb alleen mijn ontbijt op en dan koste mij 4 punten van de 35.
Verder heb ik de moed weer helemaal gevonden en bruis is va de energie!

@sunshine: vervelend is dat hè, je weet eigenlijk niet echt waar je aan toe bent. Hopelijk is het volgende week minder!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar zo 15 jan 2012 - 9:12

Hello ladies!

Zijn jullie allemaal lekker aan het genieten van jullie weekend?
Ik heb vandaag een druk dagje achter de rug. ik heb mijn bed verschoont en slaapkamer schoongemaakt, opgeruimd en gestofzuigd. daarna ben ik even aan de studie gegaan voor een cursus die ik volg via mijn werk.
Toen belde een vriendin of ik even mee wilde naar de winkels, ja natuurlijk dat wilde ik wel. Na het shoppen nog even cupcakes gebakken voor een collega en toen kon ik alweer aanschuiven bij het avondeten.

Ben wel een klein beetje gesloopt en dan heb ik nog een hoop dingen niet gedaan die ik wel wilde doen.

Qua eten ging het hier prima. Ik heb 1 punt teveel op vandaag maar dat komt omdat ik een extra glas icee tea op heb. Het blijft wel een beetje puzzelen met die punten en veel dingen moet ik nog opzoeken maar daar word ik denk wel handig in naar mate ik het langer doe!

Ik plof nog even op de bank en ga dan straks heerlijk met bedje in!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca zo 15 jan 2012 - 9:33

Hoi meiden,

ik woog gisteren 75,6, dus in totaal 2kg eraf. Verder een erg druk taartenweekend gehad met 2 stapeltaarten, nu helemaal gaar, morgen zal ik wat langer reageren! Vandaag was niet zo'n goede dag, heb taart gehad op de verjaardag van mijn oma, en frietjes bij mijn ouders thuis...morgen weer streng dus!

x
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar ma 16 jan 2012 - 7:00

Goedenavond dames!

Mijn tweede dag weight watchers zit er weer op.
Heb het vandaag wel moeilijker gehad tijdens het werk. Op een of andere manier verbruik ik toch meer enegerie als ik werk en had ik best snel honger.
Nu heb ik al mijn punten voor vandaag opgesteld en ik hou nog 8 punten over. Daar aan kan het waarschijnlijk liggen, hahah. Neem vanavond denk ook wel een plakje ontbijtkoek ofzo.

Hoe is het met julie? Het is hier wel erg stil!

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar di 17 jan 2012 - 3:52

Goede middag dames!

Hier een lekker rustig dagje. Ik ben heerlijk vrij en doe ik lekker rustig aan.
Vanmorgen ben ik al flink aan de bak geweest met sporten. het was heerlijk rustig en ik kon lekker mijn eigen ding doen. dat ga ik zeker vaker doen op de dinsdag!

Vanmiddag heb ik heerlijk gerommeld en met een boek op de bank gezeten. dat had ik in tijden niet meer gedaan.
Nu lig ik lekker lui op bed een dvd box van er te kijken.

Qua eten ging het ook weer super. Door het sporten heb ik 13 extra punten verdient maar die ga ik denk niet gebruiken vandaag.
Hopelijk blijft het zo goed gaan vandaag en kan ik zaterdag of zondag positief nieuws melden!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet di 17 jan 2012 - 4:14

He dames!

Hier gaat hij superslecht Embarassed Op de één of andere manier lukt het mij niet om die knop om te zetten..
Maar dat zal vast wel komen aangezien de wil er al wel is..En ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Zal ik wel of niet een dieet volgen? Zo,ja welk dieet? Zo,nee hoe dan?

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op di 17 jan 2012 - 4:19; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Pannetoet di 17 jan 2012 - 4:17

applestar schreef:@Ik_zelf: Dat is wel vervelend dat je nog zo'n na sleep hebt van je been! Is dat normaal zo lang?

Euhm..ja dat is normaal..helaas! Maar mijn been is toen heel dik geweest en daar komt het door.. ik probeer nu elke maandag te fietsen naar het station en weer terug (8km) en daar heb ik 5 dagen last van. Dus het schiet nog niet echt op maar het kan nog wel jaren duren zei de dokter
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Rebecca di 17 jan 2012 - 10:06

Applestar, ik hoop zo voor je dat Weight Watchers je meer 'geluk' brengt! Ik zou iig de punten die je gewoon mag hebben op een dag gebruiken zodat je geen honger hebt, en die extra punten kun je dan best laten zitten denk ik! Ik vind sporten overdag ook veel relaxter! Helaas kan het niet altijd, maar heerlijk om te zwemmen als het niet zo druk is en we niet hoeven te slalommen!
Hier gaat het goed, zondag niet al te goed gegeten (maar wel weinig, was aan het taarten, dus had weinig tijd om te eten) en ondankt dat toch weer iets afgevallen... ik blijf volhouden!
Nu verder erg druk, moet een onderzoeksonderwerp bedenken maar het lukt me nog niet zo goed en word er tot nu toe alleen maar heel erg zenuwachtig van! Hopelijk komt er gauw iets binnen schieten waar ik mee aan de slag kan!

x
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Ibbeltje di 17 jan 2012 - 19:01

Ik_zelf_87 schreef:He dames!

Hier gaat hij superslecht Embarassed Op de één of andere manier lukt het mij niet om die knop om te zetten..
Maar dat zal vast wel komen aangezien de wil er al wel is..En ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Zal ik wel of niet een dieet volgen? Zo,ja welk dieet? Zo,nee hoe dan?

Ik breek even in....bij mij helpt het om te ontbijten met kwark, noten, lijnzaad en bijvoorbeeld banaan er in....en als lunch rijstwafels met bijv kipfilet. En s avonds geen of weinig aardappels/pasta's etc. dus weinig koolhydraten te eten. Binnen 2 weken ben ik nu al 2 kilo kwijt (oke tussendoor gewogen, nog jiet officiele weegdag Wink. En ik beweeg nu niet overdreven extra.

Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 18 jan 2012 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  applestar di 17 jan 2012 - 20:07

Goedemorgen!

@Rebecca: ik hoop zo dat weight watchers voor mij werkt. Natuurlijk
Moet je er grootste gedeelte zelf doen maar het is echt een stok achter de deur en een goede duw in de goede richting.

@all; vandaag ga ik best streng zijn voor mijzelf want ik ga vanavond bowlen met vriendinnen en daar komen denk ik de nodige hapjes bij. nu wil ik proberen dat ik daar vanavond kan blijven maar mocht ik toch iets nemen dan is dat niet zo'n ramp!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar do 19 jan 2012 - 7:30

Hello dames!

Hoe is het met jullie? en hoe zijn de afgelopen dagen bij jullie verlopen??

Ik ben gister wel een beetje streng geweest zodat ik tijdens het bowlen iets lekkers kon drinken. Daar heb ik dan ook goed van genoten!
Vandaag wilde ik ook weer streng aan doen, maar heb behoorlijk wat dropjes op omdat ik zo'n keelpijn en kriebelhoest heb. Wordt er helemaal gek van. Helaas tikken die ook aardig aan bij de WW punten. Maaragh, daar kom ik denk ik geen kilo's van aan ( dat hoop ik dan maar smile )

Verder heb ik op mijn telefoon een buikspierAP gedownload. Hiermee bou je je buikspieroefeningen op door 3 keer per week een klein programmaatje te doen ( opbouwend ) en na 6 weken is het dan de bedoeling dat je in 1 keer 400 situps achter elkaar kan doen zonder te stoppen.

Ik ben benieuwd. Ik heb nu de eerste week achter de rug en dat ging eigenlijk zonder problemen!

Morgen nog 1 dagje werken en dan is het alweer weekend voor mij. Ik heb gelukkig veel leuke reacties van collega's en ouders gekregen dat ik van groep gewisseld ben. Dat doet altijd goed als je dat hoort!
Mijn collega's en ik zijn nu bezig om de werkwijze op de groep aan te passen, meer het ontwikkelingsgericht werken toe te passen en dat is eigenlijk nog een hele klus.
Heb vanmiddag ook heel veel thuis gedaan, formulieren uitgetypt, gemaakt en verslagen getypt om het allemaal een beetje lopend te krijgen! Hopelijk werkt het over een paar weken zijn vruchten af!

Volgens mij zijn jullie veel te druk met werk/studie en andere dingen dus ik zal het niet meer zo lang houden :p

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca do 19 jan 2012 - 11:18

Hier gaat het goed, gisteren vond ik erg lastig, woensdag is een lange dag voor mij. Ik vertrek altijd zo rond 7 uur naar mijn werk (ben graag vroeg) en op woensdagmiddag moet ik naar de opleiding. De les duurt tot half 7, dus dan ben ik pas tegen half 8 thuis om te eten. Mijn vriend is dan ook niet altijd thuis, dus dan moet ik zelf nog eten in elkaar flansen. Gelukkig had ik gisteren nog een restje staan dat ik in de magnetron kon doen, maar krijg steeds al rond half 5 honger, waardoor ik meer eet dan mijn bedoeling is. Had gisteren zo'n bakje snoeptomaatjes bij, die was leeg en heb daarna nog een krentenbol gehad. Niet heel slecht, maar toch.

Vanavond gaan aquarobicen, erg leuk en het was heel intensief vandaag, voelde wel goed! Jeetje applestar, het klinkt heftig, opbouwen naar 400 situps! hoe heet die app? Misschien ga ik ook eens kijken, het speelt wel door mijn hoofd dat ik buikspieroefeningen wil gaan doen.

Kilo's zullen het denk ik niet zijn, die dropjes! Maar lastig als die zoveel punten kosten! Maar in een geval van keelpijn zou ik ook die keuze maken hoor!

Jij bent ook druk met je werk dus! Wel leuk om er zo mee bezig te zijn lijkt me.
Morgen ga ik op excursie met mijn klas. Niet heel uitgebreid, een gebouw in het dorp gaan we bekijken. Ik hoop dat het droog is wanneer we daarnaartoe gaan lopen, al heb ik mijn parapluutje ook al klaarliggen, just in case!

x
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar do 19 jan 2012 - 20:08

Goedemorgen!

Ik heb vanmorgen op de wees haal gestaan en die gaf -1,0kg aan=) ik ben helemaal blij! Officieel is zaterdag of zondag mijn weegdag maar omdat ik al een week bezig was, wilde ik eve kijken wat het resultaat was. Ik ga denk zondag nog een keer wegen en vanaf dan wegen op zondag!
Mijn dag kan niet meer stuk!

Voel me helaas wel belabberd, verkouden, veel hoesten en keelpijn. gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan heb ik weekend:)

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca vr 20 jan 2012 - 6:40

Wat fijn applestar! Dat voelt vast heel goed! Ik ga morgen weer wegen, ben erg benieuwd!
Een rustig weekend houden dan maar zodat je bij kan komen van je verkoudheid enzo!
Hier een goeie dag gehad, straks denk ik nog een bakje yoghurt met een beetje muesli.
Wil je mij nog zeggen welke app jij gebruikt voor je buikspieroefeningen?
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: