Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

+9
Rebecca
Dribbel
ingrid82
Jenny010
Tesss
applestar
Minx
_*Blondgirl*_
Sunshine
13 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 7 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  applestar vr 20 jan 2012 - 10:15

@Rebecca: die ap die ik gebruik heet Situps en heeft een paars plaatje. het is een Engelse gratis ap maar alles wijst zich vanzelf!
Ik vind hem heel fijn!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 7 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Rebecca vr 20 jan 2012 - 10:43

Dank je, ik ga meteen zoeken! Kijken of ik ook wat aan de flubbers kan doen Wink
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Rebecca vr 20 jan 2012 - 22:00

LengteStartHuidigStreefAfgevallen
Sunshine1,7579-10-1,2
Blondgirl1,7687,885,972-75-1,9
PrinsesBo
Applestar94,675
Tesss
Jenny
Heartbeat1,78107-32-2,2
Ingrid-2,3
Dribbel1,7886
Ik zelf1,5564,764,760
Rebecca1,7077,674,165-3,5
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Rebecca vr 20 jan 2012 - 22:02

Woehoe, deze week 1,5 kilo afgevallen!! Very Happy:D
Ik was zaterdag 75,6 en hoopte nu iig op 74,9, want dan zat ik eindelijk weer onder die 75, maar was zelfs 74,1! Dat is echt lang geleden! En...nog maar 2 kilo en dan zit ik (ook al is het helemaal aan de bovengrens) weer op een normaal gewicht smile
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar za 21 jan 2012 - 5:51

Hee meiden!

Even een berichtje van mijn kant. Ik ben volgens mij getroffen door een flink griep virus en lig al heel de dag op bed=) niet leuk!

Ik had zo veel plannen voor dit weekend. Wilde gaan sporten enz maar nu dan maar eerst goed uitzoeken.

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine za 21 jan 2012 - 22:39

Heej meiden,

Sorry dat ik een week heel stil ben geweest hier.
Het is afgelopen week met eten heel slecht gegaan. Had veel vreetbuien en dat hele afvallen kom me gestolen worden.
Ik schaamde hier heel erg voor en wilde niet met afvallen geconfronteerd worden, vandaar dat ik dit topic even vermeden heb.
Vanmorgen toen ik wilde gaan douchen, stond de weegschaal natuurlijk voor m'n neus en nu wilde ik toch wel weten hoe erg de schade was. Dus uiteindelijk toch maar op de weegschaal gestapt.
En wat blijkt, 77.6 dat is 0,2 kg minder dan de vorige keer.

Opgelucht stapte ik van de weegschaal af, de knop is weer omgezet en ik ga er weer helemaal voor!
Vanavond ga ik even alles bijlezen en reageren.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  applestar zo 22 jan 2012 - 7:26

Hee meiden!

@sunshine: Wat balen dat het niet zo goed is gedaan bij jou! Hopelijk kan je de draad weer oppakken en gaat het jou ook lukken!

@all: Hier heb ik gister en vandaag niet echt heel erg op het afvallen gelet omdat ik mij nog steeds belabberd voel ( al gaat het vergeleken met gister al echt een stuk beter! )
Vanmorgen stond ik op de weegschaal en die gaf nu 93,6 aan. Dat betekend dat ik nog eens 0,5 kwijt ben ik 3 dagen smile Voelt erg goed!
Hopelijk knap ik snel een beetje op en kan ik weer verder met afvallen want ik heb het naar mijn idee nu wel echt te pakken!

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar ma 23 jan 2012 - 7:11

Hee meiden!

Ik heb het afvallen enigszins weer op kunnen pakken. Ik ben gewoon gaan werken en uiteindelijk ging het wel! Wel iets minder gegeten dan normaal want mijn eetlust is nog een beetje weg!
Wel ben ik ongesteld geworden en daar baal ik van want dan heb ik altijd zo'n buikpijn Sad Maarja hoort erbij!

Ik heb daarnet mijn buikspieroefeningen via de app gedaan. Wel 2 sessies achter elkaar gedaan want die van gister had ik gelaten. Voel het wel gelijk! hahah. Alles voor een mooi resultaat!

En dat resultaat heb ik wel nodig want op 18 maart ga ik met 9 andere vriendinnen een fotoshoot doen en dan wil ik toch zeker wel minimaal 5 en meer kilo kwijt zijn! Het is in iedergeval een mooie stimulans om door te gaan en door te zetten voor dat resultaat.

Hier het lijstje nog een keer:

LengteStartHuidigStreefAfgevallen
Sunshine1,7579-10-1,2
Blondgirl1,7687,885,972-75-1,9
PrinsesBo
Applestar94,675-1,5
Tesss
Jenny
Heartbeat1,78107-32-2,2
Ingrid-2,3
Dribbel1,7886
Ik zelf1,5564,764,760
Rebecca1,7077,674,165-3,5

Fijne avond allemaal!

liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet ma 23 jan 2012 - 11:07

Ibbeltje schreef:
Ik_zelf_87 schreef:He dames!

Hier gaat hij superslecht Embarassed Op de één of andere manier lukt het mij niet om die knop om te zetten..
Maar dat zal vast wel komen aangezien de wil er al wel is..En ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Zal ik wel of niet een dieet volgen? Zo,ja welk dieet? Zo,nee hoe dan?

Ik breek even in....bij mij helpt het om te ontbijten met kwark, noten, lijnzaad en bijvoorbeeld banaan er in....en als lunch rijstwafels met bijv kipfilet. En s avonds geen of weinig aardappels/pasta's etc. dus weinig koolhydraten te eten. Binnen 2 weken ben ik nu al 2 kilo kwijt (oke tussendoor gewogen, nog jiet officiele weegdag Wink. En ik beweeg nu niet overdreven extra.

Oké dankje voor de tip! En welke noten zijn gezond?
Is er ook een boek waarin staat welke dingen gezond zijn enzo? Weten jullie dat misschien.. er zijn zoveel boeken dat ik soms van gekkigheid niet weet welk boek ik nu moet kopen..en ik wil het nu wel goed gaan aanpakken! En het nadeel bij mij is dat ik gewoon niet kan sporten, ik baal hier echt ontzettend van maar ja het is niet anders..

Meiden! Ik lees morgenmiddag even alles door! Duizendmaal excuus maar ik ben op het moment een beetje druk met school..maar ik ben jullie zeker niet vergeten;)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  applestar ma 23 jan 2012 - 21:58

Goedemorgen!

@ikzelf: ik Volg weight watchers online en daar staan altijd heel veel tips en trucs op. Ik zal vanavond wel kijken of ik het een en ander hier gekopieerd kan krijgen.
Hoe gaat het nu met afvallen bij jou?

@all; hier is het vandaag een lekker rustig dagje. Ik ben lekker vrij maar ga straks toch even langs werk omdat mijn 2 collega's jarig zijn. Even een cadeau langs brengen en een broodje mee eten. Vandaag ga ik dus wat strenger met mijn punten om. Ik ga denk als tussen doortjes vandaag alleen maar fruit eten.

Ook heb ik net wat buikspieroefeningen gedaan. daar had ik zomaar zin in!
Het moet niet gekker worden, hahaha.

Ik voel mij gelukkig weer stukke beter. ik dacht eerst dat ik helemaal instortte na het werk maar ben mij eigenlijk alleen maar beter gaan voelen. Wel heb ik gigantische buikbijn va mijn ongesteldheid. Hopelijk zakt dat snel!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar di 24 jan 2012 - 4:15

Goedemiddag!

Ik heb heerlijk geluncht op mijn werk:) uiteindelijk nog wel netjes gegeten haha maar het was erg lekker.

Ik heb net een heerlijk zelfgemaakte fruit salade op, hmmm dat moet ik vaker doen! Ik ga denk morgen stiekem even wegen. Ben wel benieuwd hoe het ervoor staat en even kijken of mijn ongesteldheid nu invloed heeft op mijn gewicht!

Ik zal vanavond wel even kijken of ik op de weigh watchers site nog wat tips enz kan vinden!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca di 24 jan 2012 - 6:16

Hey meiden,

zaterdag op een vriendinnenavond me iets teveel laten gaan, dus vanaf zondag weer heel streng. Gisteravond gaan zwemmen en zometeen nog even buikspieroefeningen doen.
Vandaag was een collega jarig, dus er was taart bij de vergadering. Ik heb lekker niet genomen, zat er braaf met mijn bakje yoghurt en later wat druiven, ook lekker smile.

Hopelijk compenseert het met mijn uitspatting van zaterdag, hoop stiekem aankomende zaterdag onder de 74 te zitten smile.

x
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar di 24 jan 2012 - 7:41

@rebecca: Wat goed dat je van de taart af gebleven bent! Echt super!
Ik had gister ook een chocolade reep als traktatie gekregen maar die heb ik braaf afgestaan aan mijn collega's hahah. Voelt wel goed he? om ergens nee tegen te zeggen.

Hopelijk geeft de weegschaal binnenkort goed nieuws!

@all: Ik ben nu het een en ander aan het opzoeken. Als ik alles heb, zal ik het wel posten.
ben onder tussen ook mijn computer op aan het ruimen want ik kreeg steeds meldingen dat mijn harde schijf vol was, hahaha

liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar di 24 jan 2012 - 9:39

Hello!

Ik heb wat informatie van de weightwachters site opgezocht. Misschien hebben jullie er wat aan?

Do's voor het uiteten gaan

1.leg je grenzen vast.
2.Bereid je mentaal voo
3.Vraag om aanpassingen
4.Doe aan portiebeheersing
5.overweeg een kindergerecht
6.pas op voor extraatjes
7. Drink met mate ( alcohol )
8. hou het bij het basisgerecht
9.Schaf de regel ' eet je bordje leeg '' af

Voldaan gevoel:

1. Vezelrijk: Loop je niet warm voor een bordje zemelen? Geen probleem, er zijn allerlei andere heerlijke vezelrijke voedingsmiddelen. Van volkoren brood, pasta en rijst tot avocado's (er zit maar liefst 13,5 g vezels in een middelgrote avocado!), bananen, aardbeien, groente, peulvruchten en bonen.

2. Hoog watergehalte: Begin je maaltijd met een soep op basis van groenten of een salade van tomaten, sla en komkommer om je ergste honger te stillen. Andere voedingsmiddelen met een hoog watergehalte zijn o.a. sappige sinaasappels en watermeloen.

3. Vetarm, eiwitrijk: Onderzoek heeft aangetoond dat een verzadigd gevoel niet alleen te maken heeft met volume, ook eiwitten spelen een rol. Gebruik mager vlees en gevogelte, vis, eiwitten, vetarme zuivel, bonen en peulvruchten. Probeer eens toast met een gepocheerd ei als ontbijt, voor de lunch zalm of tonijn uit blik in eigen nat (heerlijk in een salade en ook goed voor het op peil houden van je Omega 3) en bij het diner een portie mager vlees ter grootte van je handpalm.

Verantwoorde keuzes

<p>In de supermarkt

• Kies de vetarme variant van vlees, worst, melk, kaas, yoghurt of kwark. Dat is een goede manier om op verzadigde vetten te besparen.
  • Koop aardappelen, volkorenpasta of rijst in plaats van frieten.
  • Met de Weight Watchers producten die je in de supermarkt vindt, geniet je van lekkere voedingsmiddelen en bespaar je ProPoints waarden.

<p>In de keuken

• Bind sauzen met gemengde groenten in plaats van met bloem, room of ei.
  • Doseer de olie die je gebruikt met een koffielepel.
  • Kook zonder vetstoffen: gril, bak in de oven of stoom. Gebruik anti-aanbak keukengerei en Weight Watchers bakvellen.

<p>Aan tafel

• Dien de saus apart op. Garneer je bord met tomaten, augurken en radijsjes in schijfjes.
  • Verwijder het zichtbare vet van vlees. Eet het vel van de kip niet op

Vragen om over na te denken bij het bepalen van je streefgewicht

• Bij welk gewicht binnen die marge van een boven- en ondergrens voel jij je het prettigst?
  • Had je vroeger een bepaald gewicht waar je je goed bij voelde? Bij welk gewicht voelde jij je de afgelopen vijf jaar het beste?
  • Ben je bijna op je streefgewicht, maar is de snelheid waarmee je afvalt gedaald? Moet je vechten voor elke ons? Dat kan erop duiden dat je lichaam een prettig, gezond eindpunt heeft bereikt. Zorg dat je na het bereiken van een gezond gewicht jezelf niet forceert door verder af te vallen naar een gewicht dat moeilijk te handhaven is.
  • Kun je, als je het doel nadert, nog steeds van het leven genieten? Kun je bijvoorbeeld zorgeloos uit eten gaan of ben je alleen bezig met beperkingen en ontzeg je jezelf realistische genoegens?

Verwen jezelf af en toe
Het is niet nodig afhaalmaaltijden volledig van het menu te bannen. Maar wees kieskeurig en stel vragen over de gerechten die je wilt bestellen. Hoe is het gerecht bereid? Is het gefrituurd? Maak slimme keuzes en je afslankresultaten zullen niets verraden.

Chinees
Gewone rijst en noedels zijn gezonde Chinese bijgerechten. Gerechten met groenten en kip zijn niet zo zwaar en gemakkelijk door het lichaam te verwerken.

Een vers wokgerecht met vlees en verse groenten is een goede keuze. Daarbij worden geen dikke roomsauzen gebruikt, misschien slechts een paar eetlepels olie.

Bij de afhaalchinees schuilt het gevaar in gefrituurde voedingsmiddelen. Houd je porties kroepoek of zaken die in deeg gebakken worden, zoals varkens- of garnaalballetjes en loempia's, goed in de gaten.

Woorden die op gevaar wijzen: gefrituurd, deeg

Indiaas
Denk twee keer na voordat je extraatjes bestelt: papadums, samosa's en bhaji's bevatten veel verzadigd vet. Ga voor gerechten die bereid zijn in een tandoor, zoals chicken tikka, tandoori of sjasliek, die geserveerd worden zonder saus. Vermijd romige sauzen als tikka masala, passanda en korma. Kies voor iets op basis van tomaten of met groenten, zoals rogan josh, en eet er zilvervliesrijst bij.

Indiaas naan-brood is ook een bron van calorieën. Naan zit vol geraffineerde suiker. Als je per se naan wilt, neem er dan maar een klein stukje van of bestel het in plaats van rijst.

Woorden die op gevaar wijzen: korma, chicken tikka masala, papadums

Thais
Dit is de gezondste afhaaloptie en de beste keuze voor wie wil afvallen. Thaise gerechten bestaan doorgaans uit gestoomde rijst, vis en groenten. Bovendien worden de gerechten individueel bereid, zodat ze verser zijn dan gerechten die klaar staan in een grote bak met saus.

Dat wil echter niet zeggen dat Thaise gerechten niet vetrijk kunnen zijn. Vermijd currygerechten die gebaseerd zijn op kokosroom. Om de smaak van het gerecht naar voren te halen, is de kokosnoot vaak zeer zoet; er kan suiker aan toegevoegd zijn. Wie wil afvallen, kan hier beter voorzichtig mee omgaan. Net als bij de afhaalchinees is een wokgerecht de gezondste keuze.

Woorden die op gevaar wijzen: kokosroom, Thaise groene curry, kleefrijst

Italiaans
Pasta is een gezonde bron van koolhydraten. Kies bij voorkeur voor een tomaten- of groentensaus, in plaats van een room- of kaassaus. Arrabiata is bijvoorbeeld een betere keuze dan carbonara of bolognaise. Pasta die gevuld is met groenten als champignons en spinazie, is een gezondere keuze. Uiteraard zijn vlees en vis in combinatie met een frisse salade ook een prima combinatie.

Neem als voorgerecht een gezonde salade. Doe het rustig aan met brood en kruidenboter.

Ben je een grote liefhebber van pizza's, kies dan voor een basistopping van tomatensaus, groenten en magere vlees- of vissoorten. Kies bijvoorbeeld voor een pizza margherita of een variant met tonijn of kip.

Woorden die op gevaar wijzen: kruidenboter, carbonara, lasagne, pizza

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Er staan ook heel veel recepten op. Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd ( wil ik wel doen ) dus als daarvoor nog liefhebbers zijn?

Ik duik lekker mijn bedje in!
liefs,

Vermijd Ga voor
Vette vleeswaren: salami, boterhamworst, paté, alle soorten spek Magere vleeswaren: kipfilet, magere ham, rookvlees, rosbief
Vet vlees: spareribs, speklapjes, gehakt, saucijzen Mager gegrild vlees: gegrilde kip (zonder vel), rundertartaar, biefstuk
Frieten, gebakken aardappelen, kroketten Gekookte of gestoomde aardappelen, pasta
Volvette (48+) kazen 20+ kaas, light roomkaas en kwark 0% vet
Volle yoghurt met vruchten Yoghurt 0% vet, vla 0% vet
Gebak, koekjes Brood, rijstwafel, ontbijtkoek
Chips, pinda's en nootjes Pretzels, olijven, Japanse mix
Roomijs Sorbetijs

Vermijd Ga voor
Vette vleeswaren: salami, boterhamworst, paté, alle soorten spek Magere vleeswaren: kipfilet, magere ham, rookvlees, rosbief
Vet vlees: spareribs, speklapjes, gehakt, saucijzen Mager gegrild vlees: gegrilde kip (zonder vel), rundertartaar, biefstuk
Frieten, gebakken aardappelen, kroketten Gekookte of gestoomde aardappelen, pasta
Roomijs Sorbetijs

Roomijs Sorbetijs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine di 24 jan 2012 - 9:41

Hoi meiden,

Ook hier weer goed de draad op weten te pakken.
Gisteren en vandaag bijna geen ongezonde dingen op dus daar ben ik blij om.

Wanneer ik trouwens nou eigenlijk het beste moment om te wegen?
Gisteravond woog ik nml 77.1 kilo en gisterochtend woog ik 77.5 kilo.
Het lijkt mij niet dat ik 's avonds na het avondeten dus, lichter ben dan 's ochtends al ik net uit bed kom.

Wegen jullie je ' s ochtends of 's avonds?
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar di 24 jan 2012 - 20:10

Goede morgen!

@sunshine; ik weeg altijd 's morgens voor mijn ontbijt en nadat ik naar de wc ben geweest. Dat werkt voor mij het best. Ik weeg 's avond altijd wel 1,5 zwaarder op een of andere manier en dan krijg ik nooit echt een goed beeld of ik ben afgevallen.

@all: ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en ondanks dat ik ongesteld ben, val ik toch af! Heb weer een goed gevoel voor zondag!

Vandaag een lange dag werken en vanavond wil ik weer buikspieroefeningen doen!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet wo 25 jan 2012 - 7:28

@ Sunshine: Wat goed dat het goed gaat! Ik weeg mij altijd 'smorgens nadat ik naar de wc ben geweest..

@ Applestar: Dat is wel fijn dat je ondanks je maandelijks feestje afvalt! .. Ook nog heel erg bedankt voor de informatie over WW..!

-------------------------------------------------

Bij mij gaat het afvallen dramatisch.. maar ik wil zeker weten beginnen! Maar ik weet nog niet hoe! Wel of geen dieet? Of met hulp van een boek? Ik ben iig niet het type van WW om punten te gaan tellen of dieeten met shake's of allerlei 'dure' producten die je moet kopen.. dus ik ga maar eens even rondkijken of internet en als jullie wat weten, je roept maar!Very Happy
Ik heb ook het 'probleem' dat ik niet kan sporten dus dat is soms wel zuur!

Hoe doen jullie het trouwens in het weekend? Ook streng of laten jullie dan de teugels een beetje vieren?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar do 26 jan 2012 - 8:10

Hee meiden!

Hier een beetje een slechte dag achter de rug. Veel gesnoept wat eigenlijk niet gehoeven had. komt denk ook een beetje door mijn ongesteldheid. Ben al blij dat het alleen vandaag is geweest en niet alle dagen ( even afkloppen natuurlijk )
Hopelijk kan ik het morgen weer goed oppakken want ik wil toch echt in de min als ik zondag op de weegschaal ga staan, haha.

Hoe is het me jullie? Nog lekker druk met alles.

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet vr 27 jan 2012 - 6:02

@ Applestar: Ik hoop dat je lekker hebt genoten van je snoepdag Wink .. Laat het los en ga de volgende dag weer vol goede moed verder..! Als ik ongesteld ben heb ik echt een onbedwingbare behoefte aan chocola, echt vreselijk! Hoe ging het vandaag dan?

---------------------------------------------------------------------------------------

Nou meiden.. ik ga maandag beginnen! Ik heb het boek 'Raak die laatste 5 kg kwijt' (geschreven door Susie Burrel) gekocht en ik hoop daar nuttige tips uit halen. Maar wat ik zo globaal heb gelezen moet ik volgens mij juist meer eten, of iig meer regelmaat.. Fatsoenlijk ontbijten, tussendoor fruit, met de lunch 2 boterhammen, tussendoor fruit en een liga en avondeten, en ik ontbijt bijna nooit Embarassed Fruit evenmin.. Dus ik ga geen dieet volgen! Ik ga gewoon mijn hele eetpatroon omgooien: goed ontbijten met magere yoghurt&kellogs of vers fruit erdoor, boterhammen met mager beleg, crystal clear drinken en lekker fruit eten! In het weekend wil ik de teugels wat laten vieren.. het moet namelijk wel leuk blijven vind ik.. Ik ga mij maandagmorgen ook even wegen om zeker te weten hoeveel ik weeg (ik verwacht *ahum* rond de 66kg)..

Fijn weekend meiden!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar vr 27 jan 2012 - 7:11

Hello!

@ikzelf: ontbijten en fruit eten is juist zo belangrijk! Misschien is dat ook de reden dat het afvallen juist even niet ging? Hopelijk bied dit voor jou stabiliteit en val je af. Eigenlijk is het voor het afvallen ook het belangrijkst om je voedingspatroon helemaal om te gooien. Al die mooie dieeten zijn wel heel handig als je veel en snel afvalt maar als je daarna weer ' gewoon' gaat eten, komt het er allemaal net zo snel weer aan!
Succes!

@all: mijn dag was niet zo best. Ik heb gister avond te horen gekregen dat een goede vriend van mijn ouders is overleden. Hij had al zo´n 2 jaar kanker en is op de nacht van woensdag op donderdag overleden in zijn slaap. Ik weet dat het zo beter is maar ik had het behoorlijk moeilijk om mijn ouders en andere zo verdrietig te zien!
Helaas zijn de door het ziekenhuis ook hele erge fouten gemaakt die voorkomen hadden kunnen worden en dan had hij misschien nog wat langer kunnen leven. Dat doet wel echt pijn.

Mijn dag was dan ook een beetje hopeloos qua eten. Ik heb ook eerlijk gezegt vandaag niet heel erg mijn best gedaan om het tegen te houden. Was gewoon een beetje down. Heb vannacht ook vreselijk liggen dromen en woelen en ben nu ook echt kapot.

Morgen staat er wel een drukke planning voor de boeg maar ik denk dat ik dat voor nu wel even lekker vind. Even afleiding en weer een goed eetritme. Ik ga gewoon mijn best weer doen morgen en zondag ga ik mij gewoon wegen. Ik ga morgen nog even lekker sporten, even alles eruit knallen.

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca vr 27 jan 2012 - 9:11

Wat een vervelend bericht Applestar, heel verdrietig dat sommige mensen al zo vroeg moeten gaan. Veel sterkte ermee, zeker voor je ouders. Kan me voorstellen dat het dan met op je eten letten even wat minder goed gaat.

Hier gaat het op zich goed, woensdag veel te veel gegeten (wel brood), blijf het lastig vinden, les tot half 7!
Net ook weer een sessie buikspieroefeningen gedaan, heb de smaak te pakken! Verder gisteren gymles gegeven met de wendsprong, dat was ook een echte sportsessie voor mij, al dat vangen van de kinderen. Heb groep 7 dus daar zitten echt al een aantal grote kinderen bij, heb er gewoon spierpijn van!

Morgen weer wegen, ben benieuwd. Deze week tussendoor ook een paar keer gewogen, maar werd daar ook niet echt vrolijk van...Geloof dat het ermee te maken heeft dat alles een beetje verstopt lijkt te zitten weer, zo irritant! Hoop dat het meevalt morgen!

xx
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Rebecca za 28 jan 2012 - 11:00

Wiehoe, ik pas gewoon al een kleinere maat broek Very Happy!!
Heeeel blij!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar zo 29 jan 2012 - 7:16

Jeee rebecca! Wat goed!

Hier heb ik op de weegschaal gestaan maar mijn gewicht was hetzelfde!
Gister en vandaag zijn niet echt super dagen geweest dus vanaf morgen ga ik er weer streng tegen aan!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine zo 29 jan 2012 - 21:33

Goedemorgen meisjes!

Het spijt me dat het me niet meer lukt om hier regelmatig te posten.
Ik sta nu fulltime voor de klas en moet daarnaast zoveel andere dingen dat ik een heel klein beetje achter alle feiten aanloop.
Hier reageren valt er dan nog wel eens bij in, super sorry!

@Rebecca, ohhh wat super goed dat je al in een kleinere maat past, dat geeft waarschijnlijk super veel stimulans en wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! smile

@Applestar, hoe werkt de WW bij jou? Lukt het allemaal een beetje?
Wat een vervelend bericht heb je trouwens gehoord, dat zijn gewoon dingen die hart aankomen en gewoon niet eerlijk en leuk zijn. Sterkte ermee.
Fijn dag je gewicht ondanks de slechtere dagen nog steeds hetzelfde is,nu weer keihard knallen om verder te gaan.

@ikzelf87, vervelend dat het dramatisch gaat, het is volgens mij gewoon een knop die je bij jezelf moet omzetten en dan door moet zetten. Ik moet zeggen hier gaat het ook met ups en downs, dan gaat het een dag heel erg goed en dan loop ik weer dagen te snacken en ongezond te eten, nu al een jojo effect dus.
Ik kan zelf ook niet sporten, naja als ik wil kan ik natuurlijk wel, maar heb er absoluut de tijd niet voor.
Wat ik doe is wat meer de fietst pakken overal naartoe. Ik fiets iedere dag naar m'n werk dus dan heb ik in ieder geval al iets aan lichaamsbeweging. En de wii fit is dat niet een idee?

In het weekend laat ik de teugels wat losser, ik let er wel op wat ik eet dat het compenseert, maar het moet wel leuk blijven. Als ik ook in het weekend streng zou doen, zou ik zoveel dingen moeten gaan laten en dat wil ik echt niet.
Dan heb ik liever dat het wat langzamer gaat, maar dat ik ook nog een beetje kan genieten, dan dat ik neits mag eten en binnen no time zoveel kilo kwijt ben.

Nu even over mezelf, heb vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en het was 76,4 ben dus al 2.6 kilo kwijt! Ergens kon ik wel een vreugdesprongetje maken, maar was ook weer niet te enthousiast, want het moet nog veel meer zijn.
Ben pas tevreden als mensen het aan me gaan zien dat ik aan het afvallen ben, want dan weet ik zeker dat het echt zo is.
Met de weight care producten ben ik gestopt. Wat een vreselijke vieze producten zijn het zeg, krijg het gewoon echt niet weg zonder te kokhalsen enzo haha, wat een ramp, daar begin ik dus nooit meer aan.

Nou meisjes, ik ga er weer vandoor, succes! en ik hoop snel weer te kunnen reageren.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Puk zo 29 jan 2012 - 22:44

He dames,

Ik zit in een ander afvaltopic, maar ik voel me in dat topic niet zo fijn. Ik heb hier de berichten doorgelezen en het lijkt me hier gezelliger, en jullie moedigen elkaar echt aan. Daarom zou ik het heel fijn vinden om hier mee te mogen posten, ook al is hij eigenlijk vol?

Liefs!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: