Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

+9
Rebecca
Dribbel
ingrid82
Jenny010
Tesss
applestar
Minx
_*Blondgirl*_
Sunshine
13 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) Empty De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Sunshine vr 9 dec 2011 - 23:36

Hoi Meiden,

Omdat ook ik me graag zou willen aanmelden bij het andere topic, maar die helaas al vol zit, heb ik zelf een nieuw topic geopend. Ik wil zelf allereerst beginnen met 10 kg af te vallen. Ik weeg nu 78 kilo bij een lengte van 1.72 en heb een BMI van 26. Hier wil iets aan gaan veranderen, en het nieuwe jaar is een mooie start om er nu eens aan gaan te beginnen en het nu ook eens echt vol te houden!
Ook ik ben geen voorstander van een grote groep, dus een groepje van 6 mensen doen
Wie doet er mee?? nerd

1: Sunshine Doel: 10 kg
2: [*]_*Blondgirl*_ Doel: 10 kg
3:PrinsesBo
4:Applestar
5:Tesss
6:Jenny10
7:Heartbeat
8:Ingrid82
9: Dribbel
10: Rebbeca

Laatst aangepast door Sunshine op zo 11 dec 2011 - 9:00; in totaal 3 keer bewerkt
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  _*Blondgirl*_ za 10 dec 2011 - 3:06

Hoihoi!

Ik meld me aan! Zag idd ook al dat die andere vol was....leuk dat er alweer een nieuwe geopend is!
Ik ben al bijna 2 weken bezig om weer wat af te vallen, maar sluit me graag aan :-)

Ben 1.76 en weeg nu 86.1 kg. Graag wil ik er minimaal nog 10 af hebben, eigenlijk uitkomen tussen 72-75 kg.

Ik doe momenteel Weight Care, 's morgens een shake / 's middags een reep (of andersom) en 's avonds eet ik een kleine portie avondeten mee, maar laat pasta/aardappels/rijst staan. Tussendoor een klein reepje van WC of boullion en max. 2 stuks fruit. In het weekend eet ik wel normaal, maar dan gewoon een bescheiden portie.

Zoals ik al vertelde, ben nu bijna 2 weken bezig en ben in dietijd 2,6 kg afgevallen. Best netjes! Heb al eens een dieet gedaan waarbij ik er 3 per week afviel, dat doe ik niet meer.....zit er nu net zo hard weer aan.

Sporten zou ik vaker moeten doen, mijn voornemen is vaak 1-2x per week fitness en 1x per week hardlopen. Maar het schiet er zo vaak bij in dat ik de laatste tijd hooguit op 1x of zelfs niets uitkom.... Wie geeft mij die schop onder mijn kont met een beetje motivatie?

xx Blondgirl
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 4:25

Ik wil ook graag meedoen, alleen nu geen tijd om een stukje te typen.n Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Minx za 10 dec 2011 - 4:44

Meiden jullie ook veel succes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 4:46

Ik zou ook niet aan dit topic mee kunnen doen, want ik heb geen dikke billen! Alleen een dikke buik! Mijn benen zijn vrij gespierd :P

Gast
Gast

Bericht  applestar za 10 dec 2011 - 5:57

deze dikbil meld zich aan! ik doe graag mee. momenteel wil het afvallen helemaal niet lukken en in 2012 ik weer een nieuwe start maken!

mijn gewicht op dit moment weet ik niet precies maar dar kom ik morgen snel genoeg achter als ik op de weegschaal sta.

is het niet een idee om net als dat andere topic met 10 mensen te beginnen?

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Tesss za 10 dec 2011 - 6:30

Ik wil ook mee doen.

Of moet ik het eerst heel netjes vragen? smile
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Bericht  Jenny010 za 10 dec 2011 - 6:34

Ik wil ook meedoen.. Wat ik precies weeg, weet ik op dit moment niet.. Dat ga ik nog even doen. Maar dat is een mooi nieuw begin van het jaar! Mijn relatie is sinds vandaag over.. We hebben er samen voor gekozen. Maar het is toch wel verdrietig! Daarom vind ik dit een leuke nieuwe uitdaging.. Deze week meteen even inschrijven bij de sportschool!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 8:02

Ja leuk!! Goede motivatie! smile Ik wil ook VEEL afvallen, denk rond de 30 kilo, zal binnenkort ook eens een weegschaal gaan kopen, haha.

Gast
Gast

Bericht  ingrid82 za 10 dec 2011 - 9:56

oo..ik wil eigenlijk ook wel meedoen!
poging 3035 haha
Ik wil ook veel afvallen maareerst maareens 10kg+ weer gaan hardlopen!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Dribbel za 10 dec 2011 - 12:00

Ik wil ook meedoen!
Stukje volgt later, nu eerst slapen.
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137

Bericht  Sunshine za 10 dec 2011 - 22:22

Hoi Meiden,

Leuk dat er zoveel positieve reacties zijn!
Ik heb nu al 9 mensen in het lijstje gezet dus er kan er nog 1 bij.

Weten jullie al hoe jullie het afvallen willen gaan aanpakken in het nieuwe jaar?
Ik moet er nog even goed overnadenken want ik sport dus bijna niet, en kan het alleen maar doen aan de hand van eten.
Ik wil de eerste 2 weken denk ik aan de shakes om even een positieve ervaring te krijgen en wil dan beginnen met echt het opletten met wat ik eet.

Ik heb nu al zoveel pogingen ondernomen om af te vallen, maar steeds lukt het weer niet.
Dit keer moet ik het gewoon lukken, want ik wil straks met m'n diploma uitreiking in Juli er weer een beetje goed uit zien.
Denk dat dit wel een redelijk mooi doel is. Eigenlijk is m'n doel om nog meer af te vallen maar ik denk dat 10 kg een mooi getal is om eens mee te gaan beginnen.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar za 10 dec 2011 - 23:44

Hoi meiden,

Heb net op de weegschaal gestaan en weeg momenteel 94,5kg. Om een gezond gewicht te hebben moet ik rond de 75kg komen dus er moet +/- 25kg af. Behoorlijk wat. ik vind vooral belangrijk dat ik me er zelf prettig bij voel. En elke beetje is meegenomen zeg ik maar altijd.

Ik wil vanaf vandaag wel al gaan opletten met wat ik eet. Natuurlijk wil ik met de kerst wel gewoon kunnen genieten maar het moet niet uit de hand lopen. Vanaf 2012 ga ik er dan helemaal streng tegen aan.

Hoe ik het wil gaan doen? ik heb wel een idee. Ik wil op mijn voeding gaan letten, gezond eten en gezonde keuzes maken en gaan sporten
Helaas door mijn maag en darmen kan ik niet elk dieet volgen want ik moet aan de bepaalde hoeveelheid vezels zitten per dag. Dit maakt het afvallen wel weer moeilijker voor mij want waar vezels zijn, zijn koolhydraten.

Ik wil voor mijzelf ook in een schriftje gaan bijhouden wat ik eet. Zo kan ik zien waar ik de fout ben in gegaan en wat ik eventueel moet laten staan of aanpassen.

Sporten wil ik 2x in de week in de sportschool doen en dan 3x in de week buikspieroefeningen thuis ( heb zo'n apparaat ) Uit ervaring weet ik van mijzelf dat ik 2x per week sporten soms niet ga redden omdat ik af en toe zo moe ben na het werk dat ik al vroeg in bed lig.

Maargoed dat gaan we allemaal wel zien.

Is het misschien een idee om een lijstje bij te gaan houden met de huidige gewichten, streefgewicht, lengte en hoeveel we al kwijt zijn?

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Tesss za 10 dec 2011 - 23:54

Ik wil heel graag mee doen maar ik hoef er vanaf januari nog maar 5 pas ik hier dan wel tussen of kan ik beter ergens anders in?
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Bericht  applestar zo 11 dec 2011 - 6:06

Van mij mag je meedoen hoor! Ik weet alleen niet of jij dat fijn vind aangezien jij natuurlijk al lang bezig bent en bijna klaar bent en wij allemaal nog moeten beginnen.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca zo 11 dec 2011 - 6:20

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Ik weeg zo'n 77 kg bij 1.70m en wil graag 65 kg wegen.
Ik ga me er echt pas in het nieuwe jaar druk om maken, met de feestdagen wil ik gewoon kunnen eten wat ik wil, maar daarna dus flink aan de bak!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Sunshine zo 11 dec 2011 - 9:05

@ Applestar!
Dat eetboekje is inderdaad wel een goed idee, zodra je inzicht krijgt in wat je deed, kan je ook inderdaad beter zein wat je eruit moeten halen. En ik denk dat het ook wel schrikbarend is om op een lijstje te zien staan wat je allemaal gegeten ehbt en eigenlijk niet had moeten/hoeven eten. Goede tip, ga ik ook proberen, maar inderdaad pas in het nieuwe jaar.

Wat betreft het tabelletje, daar had ik ook al naar gekeken, maar lukte me niet goed om dat in te voegen, alles stond schots en scheef. Iemand een idee hoe je dat gemakkelijker kan doen?

@ Tess, van mij mag je ook mee doen hoor! Alleen maar gezellig!

@ Rebecca, enjoy the club!
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar zo 11 dec 2011 - 9:17

Ik wil anders wel proberen een tabel te maken. Hopen dat het lukt smile
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca zo 11 dec 2011 - 10:00

Ik weet hoe het moet, dus als het jou niet lukt applestar, geef maar een gil, dan wil ik het ook wel doen.

Het lijkt mij ook wel een goeie om in een schriftje een eetdagboek bij te houden...Hier verdwijnt ook vaak ongemerkt vanalles in mijn mond. Wat scheelt is dat mijn vriend ook wil gaan afvallen, dus 'slechte' dingen hebben we in het nieuwe jaar gewoon niet meer in huis. Mijn grote valkuil ligt op mijn werk. Ik werk in het onderwijs en er komen zeer regelmatig traktaties langs, vaak heb ik die al opgegeten voor ik er erg in heb. En als er geen traktaties geweest zijn, staat er wel weer wat op de bar, wat dan weggeschranst wordt bij een kopje thee..Het wordt een lastige dus!

Wat zijn voor jullie de lastige momenten?
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  ingrid82 ma 12 dec 2011 - 3:31

Oo ik ben ook een leek in tabelletjes etc dus als iemand gegevens nodig heeft dan roep maar Very Happy

Eetboekje is eigenlijk wel slim,al weetik van mezelf dat ik dan ''per ongeluk'' wat dingen weg laat of ''vergeten'' ben om erin te schrijven, heb ik alleen mezelf maar mee hoor daar niet van haha.
Het hoe en wat weet ik nog niet ik denk gewoon 3 maaltijden en af en toe een gezond tussendoortje, niet teveel koolhydraten en oppassen met teveel fruit ivm de suikers. Groene thee,water met wat citroensap enz enz en bewegen,veeeel meer dan wat ik nu doe... bounce

Het doel...Die ene spijkerbroek aankunnen die ik 3 jaar geleden heb gekocht toen ik aleens 20kg kwijt was... I love you Very Happy
(of ik moet tussendoor zwanger raken. Rolling Eyes ..maar das weer een ander verhaal)
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  _*Blondgirl*_ ma 12 dec 2011 - 4:41

Gezellig clubje zo meiden!

Vanmorgen alvast vol goede moed de nieuwe week begonnen. Ook gelijk even gewogen....de teller staat nu op 86.3 ipv 86.1 kg. Valt me nog mee, heb vrijdag en zaterdag niet heel bewust en gezond gegeten. Dus ik was best tevreden. Nu doorzetten!

Mijn lastige momenten zijn voornamelijk 's morgens rond een uurtje of 11 en 's middags rond een uurtje of 4....Dan krijg ik echt lekkere trek en kan dan alles eten wat ik tegenkom zeg maar.

Ik ben ook niet echt een held in tabelletjes maken dus aan mij hebben jullie hierin ook geen goede...

Gaat iemand hier nog een echt dieet volgen?
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar ma 12 dec 2011 - 6:45

Ik maak wel een tabel!

Willen jullie dan je gegevens doorgeven?
Naam, lengte start gewicht, huidig gewicht en totaal afgevallen (als je al wat kwijt bent)

Ik zal woensdag het lijstje posten want dan kan ik even op mijn gemak op de computer want ik zit nu steeds op mijn telefoon.

Over een dieet; ik ga geen specifiek dieet volgen maar wil juist mijn levensstijl gezonder aan gaan pakken.

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Dribbel ma 12 dec 2011 - 9:08

zo....eindelijk even tijd om wat te schrijven.

Mijn startgewicht zal rond de 86 kg zijn, ik weet het niet precies. Zal van de week even wegen. En mijn lengte is 1.78 m.

Ik ben niet van plan om een dieet te volgen. Wel wil ik geen chips meer eten doordeweeks, en in het weekend 1 bakje. Chips eten is echt mijn valkuil. Ook wil ik proberen om meer (water) te drinken. Dit doe ik veels te weinig. Ik denk dat ik ook een schriftje bij ga houden met wat ik eet. Ik denk dat dit voor mij wel motiverend werkt. Verder wil ik 1x per week blijven sporten. Meer tijd heb ik helaas niet.
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137

Bericht  _*Blondgirl*_ di 13 dec 2011 - 8:37

Hoihoi allemaal!

Hierbij even kort een berichtje van mij met m'n gegevens... Heb een lange werkdag+vergadering achter de rug dus duik zo lekker in bedje om er morgen weer vroeg uit te gaan.

Ik ben 2 weken geleden begonnen met een gewicht van 87.8 en een lengte van 1m76. Ik wil er minimaal 10 kg vanaf hebben. Vanmorgen stond de teller op 85.9 Very Happy Blijblijblij!!!

Zo, welterusten!
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 8:46

Ik heb een weegschaal gekocht, en gewogen....en welja, ik wil er 32 kilo van afhebben. smile een hoop te gaan dus, maar dat is me voorheen ook gelukt!
Het liefst ben ik het 1 juli kwijt, dus heb 6 maanden de tijd. 32/6= 5.3 kilo per maand, dat moet dus goed te doen zijn.

Ik ga denk ik beginnen met weight care, maar ben er nog niet helemaal over uit! Ook moet ik iets aan sport gaan doen, maar kan me niet bedenken wat (gezien tijd, kind, school en stage).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: