Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

+9
Rebecca
Dribbel
ingrid82
Jenny010
Tesss
applestar
Minx
_*Blondgirl*_
Sunshine
13 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 3 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  Pannetoet do 22 dec 2011 - 23:42

Wat lief dat ik ook nog mee mag schrijven!
Ik heb nu niet zo heel veel tijd.. dus ik zal vanavond even mijn gegevens doorposten en mijn verhaal smile !

EDIT:
Nu heb ik alle tijd voor een leuk verhaal.. :P
Mijn gegevens:
- Leeftijd: 24
- Lengte: 1.55
- Startgewicht: 64.7 (Ook mijn huidige gewicht)
- Streefgewicht: 60

Okee.. Ik ben dus Ik_zelf_87 (Mijn echte naam houd ik liever voor mijzelf), 24 jaar en ik woon nog lekker bij mijn ouders thuis! Ik woon in Twente en ik ga sinds eind augustus weer naar school.. ik volg de opleiding Frontoffice (Receptiewezen) en dat bevalt echt supergoed! Daarvoor heb ik 5 jaar gewerkt maar ik miste het leren en huiswerk (Jaja die mensen bestaan ook nog haha). Verder heb ik sinds eind april een superlieve vriend waar ik echt heel gek mee ben!

En dan over mijn gewicht, eten en afvallen..
Ik was vroeger juist heel dun en ik at eerder te weinig dan te veel.. :P Totdat ik niet lekker in mijn vel kwam te zitten. Ik werd heel erg onzeker met als gevolg dat ik het mikpunt was voor pesterijen. Groep 7&8 was dit.. Op de middelbare school was precies hetzelfde verhaal alleen nóg een tikkeltje erger; ik werd wel eens bedreigd, kreeg de hele klas tegen mij en alles wat daar bij hoort.. echt een vreselijke tijd! Maar om hiermee mee om te gaan ging ik eten, veel eten.. Gelukkig ben ik nooit buitensporig dik geweest/geworden. Rond mijn 20ste ging het veel beter, voelde ik mij beter alleen wou ik heel graag afvallen.. meestal lukte een paar kilo ook wel maar verder kwam ik nooit.. eigenlijk ben ik de perfecte persoon voor het jojo-effect :P Ik ben nog steeds niet dik maar wel stevig. Aan mijn benen ligt het ook niet, het is vooral mijn middel wat mij heel erg stoort en onzeker maakt.. en daar wil ik wat aan gaan doen!

Allereerst wil ik gewoon op mijn eten gaan letten.. ik snaai heel veel tussendoor en ik hou van chocola dus dat wil ik gaan minderen. En ik wil meer gaan bewegen en eigenlijk wil ik ook gaan zwemmen smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL) - Pagina 3 Empty Re: De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)

Bericht  applestar vr 23 dec 2011 - 7:42

&ik_zelf : ik zal je wel toevoegen in het lijstje! Van mij mag je meedoen ! Wil je je gegevens voor het lijstje dan nog even doorgeven?

Ik ga morgen weer even mijn best doen op het lijstje, hahaha. Even poging 38382842 doen om te kijken of het mij nu ook eindelijk lukt.

Ook moet ik morgen nog wat kerst cupcakes maken voor zondag maar dat gaat helemaal lukken. heb voor mijzelf al besloten dan ik vanaf de kerst al goed ga opletten want als ik dat nu niet doe dan groei ik helemaal dicht. Heb de afgelopen dagen namelijk ook al heel veel, te veel lekkers gegeten. niet best.

Ohh en ik heb natuurlijk weer een lekkere actie beleefd op mijn werk. Ik had net gedweild en er liepen net 2 kindjes van 1,5 jaar doorheen. Lekker te glibberen over de natte vloer. Ik dacht heel slim om ze eve te pakken zodat ze niet zouden vallen . Gevolg ik glij uit en de kindjes blijven staan. ik viel erg raar op de zijkant van mijn voet. Gelijk dik en blauw. Even langs de huisarts en nu zijn mijn enkelbanden licht ingescheurd. heb ik weer! En doen nog behoorlijk pijn =(

Fijne avond allemaal!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  _*Blondgirl*_ vr 23 dec 2011 - 22:38

Goedemorgen meiden!

Hier even een kort berichtje van mij, aangezien ik nog het een en ander moet regelen voor de kerstdagen....
Het gaat aardig goed hier! Afgelopen week is stabiel gebleven in gewicht, en heb wel een beetje gezondigd met normaal eten...was namelijk ongesteld en dan vind ik het toch wel fijn om even wat beter te eten en voor mezelf te zorgen.

Dit weekend dan de kerstdagen inclusief lekker eten. Maar zowel bij schoonfamilie als bij mijn ouders eten we geen rare dingen die ik normaal niet zou eten of waarvan ik me helemaal vol zou kunnen eten. Dus dat is wel fijn, ik eet gewoon alles mee en let gewoon op hoeveel ik eet.
Dinsdag wil ik dan weer even een paar dagen wat strenger doen voor we het oude jaar uitknallen :-)

@ Applestar: Auw, dat was wel een pijnlijke actie! Ik heb dat ook wel eens gehad met de kids op werk, dan laten we ze in een bepaalde hoek spelen en loopt er altijd wel een door de groep terwijl jij aan het schoonmaken bent... Of wat ik ook vaak heb, onze vloeren zijn vrij glad en ik loop op pantoffels. Dat betekent dat ik regelmatig bijna een glijer maak als ik even snel wat wil pakken ofzo... Maar....deze vakantie worden de vloeren behandeld, dus ik ben benieuwd.

Toch niet echt een kort bericht geworden haha...

@ Iedereen: Alvast hele fijne kerstdagen als ik hier voor morgen niet meer kom! Geniet van alle gezelligheid en voor sommigen in beperkte mate van alle lekkers smile

Liefs xx
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  applestar zo 25 dec 2011 - 4:40

Meiden allemaal hele fijne kerstdagen! Geniet van elkaar en het lekkere eten (niet te veel hè )

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Dribbel zo 25 dec 2011 - 11:22

Bij deze wens ik jullie morgen ook nog een fijne 2e kerstdag!
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137

Bericht  applestar ma 26 dec 2011 - 9:30

Hello dames,

Hoe waren jullie kerstdagen? Hier is de boel net helemaal opgeruimd en iedereen is weg.
De kerstdagen zijn dan al weer voorbij, wat ik stiekem wel een beetje jammer vind want ik vind het altijd zo gezellig!

Voor mij zitten alle eetfestijnen er op en vanaf nu ga ik streng zijn voor mijzelf. De knop moet en gaat nu alvast om zodat ik goed kan beginnen 2012.

Maar eerst ga ik heerlijk slapen want ondanks dat ik de kerst erg gezellig vind, vind ik het ook wel erg vermoeiend!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca di 27 dec 2011 - 2:43

Hoi allemaal,

mijn kerstdagen waren gezellig en ben flink verwend met leuke cadeaus smile.
Nu nog lekker 2 weken vakantie, moet hard aan de studie en probeer tussendoor ook nog wat van die huishoudelijke klusjes te doen waar ik normaal niet aan toe kom, zo ben ik vandaag bezig met het uitsoppen van de keukenkastjes.
Qua eten let ik lekker nog even niet op, even nog een klein weekje genieten van al het lekkers. Verder al een beetje aan het nadenken over hoe ik het wil gaan aanpakken vanaf volgende week. Ik moet net als (ik meen) applestar opletten dat ik genoeg vezels binnen krijg, dus dat maakt het wel lastig. Mijn vriend gaat morgen weer naar de dietist en zou bij haar eens informeren voor mij. Ik ben benieuwd.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  applestar di 27 dec 2011 - 6:51

Goedenavond dames!

Hier geprobeerd vandaag op mijn eten te letten en ik moet zeggen dat het best aardig gelukt is. De taart en de chocolaatjes op mijn werk afgeslagen maar wel een beetje ijs op als toetje. Voel mij gelukt rot Sad Maargoed, was officieel nog niet begonnen he :P

Ben alleen wel gesloopt na vandaag. Kon vannacht ook erg slecht slapen ondanks dat ik zo moe was.
Had gehoopt om vanavond te gaan sporten alleen dat laat mijn enkel nog niet echt toe. Strompel nu nog een beetje de trap op....

Ik ga donderdag even goed zitten voor het lijstje want ik kan er niet tegen dat het mij niet lukt!!!

liefs,
Samantha
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine di 27 dec 2011 - 7:26

Hallloooooooo!! Very Happy

ohhh wat heb ik toch slecht gegeten afgelopen dagen.
Vanmiddag op de weegschaal gestaan en was 1.5 kilo aangekomen echt zoo slecht.
Maarja wat wil je als je drie dagen een 5 gangen diner hebt, pfff!
Duidelijk dat er vanaf 1 januari iets moet gaan veranderen.

Hebben jullie verder nog leuke plannen deze vakantie?

Laatst aangepast door Sunshine op di 27 dec 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  applestar di 27 dec 2011 - 8:25

Ik heb niet echt vakantie. Ik heb alleen aankomende donderdag en vrijdag vrij en voor de rest werk ik gewoon lekker door =)
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rebecca di 27 dec 2011 - 9:05

Mijn spectaculaire plannen deze vakantie bestaan uit heel hard studeren en wat huishoudelijke klusjes Sad
Donderdag ga ik wel lekker een dagje op pad met mijn zusje, het is een paar jaar niet zo gezellig geweest tussen ons en nu proberen we de band weer te herstellen smile. Volgende maandag komt er nog gezellig een vriendin langs en dan op vrijdag doe ik een taartenkinderfeestje voor mijn buurmeisje, ook leuk smile
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  _*Blondgirl*_ di 27 dec 2011 - 23:45

Goedemorgen meiden!

Hier zijn de kerstdagen aardig goed verlopen qua eten. Vanaf zaterdagavond heb ik wel iets anders gegeten dan anders, maar absoluut niet veel meer. Een paar toastjes, kaasjes, nootjes etc. En beide kerstavonden deden we per stelletje een gang van de maaltijd bereiden en dat is me ook alles meegevallen.

Gisterochtend op de weegschaal gestaan, er zit wel weer iets bij maar als ik deze week rustig aan doe is dat er zo weer af. Alleen met oud&nieuw mag ik nog even lekker genieten en snoepen, erna zetten we weer vrolijk door!

Deze week heb ik vakantie, maar vriendlief moet gewoon werken. Vermaak me prima hoor, maar omdat ik nog niet zolang samenwoon is het soms nog een beetje zoeken en plannen wannneer ik wat ga doen in huis.

Vandaag heb ik besloten om de keuken eens onder handen te nemen, spulletjes uitzoeken en kastjes uitsoppen.... En vandaag zijn ze van de woonstichting begonnen met het vervangen van balkonhekken, die schijnen niet meer te voldoen aan de veiligheidseisen. Het is dus maar afwachten wanneer ze hier zijn....heb ze wel al bezig gezien.

Morgen ga ik shoppen met mams, dus dat zal ook wel weer koffiedrinken en lunchen worden.... Superveel zin in! Vrijdagochtend lekker thuis rommelen en 's middags bij een vriendinnetje lunchen en film kijken.

Fijne dag allemaal en geniet nog even voor zolang het mag! :-)
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar wo 28 dec 2011 - 7:32

Hello dames!

Ik heb heerlijk weekend ( nu al ) nouja heb morgen en vrijdag lekker vrij!
Ben echt gesloopt na vandaag werken.
Veel kinderen zijn ziek en er liggen al alleen van de groep waar ik werk, 3 kinderen in het ziekenhuis met een longontsteking! Pff heftig!

Morgen ga ik heerlijk shoppen bij de Ikea. Ik ga kijken voor een nieuw bed en lade kastje. Het bed wat ik nu heb is gewoon op en mijn oude lade kastje is in elkaar geklapt, hahaha. Hopelijk kan ik alles gelijk meenemen maar ik ben bang dat ik het moet laten bezorgen want een 2 persoons matras gaat denk niet passen in de auto.
En morgen ga ik weer een poging doen tot het bakken van cupcakes smile Deze vorige keren ging het wel goed alleen bij sommige werd het cakeje niet helemaal gaar. Daar kan ik dus echt niet tegen! Ik wil altijd dat het gelijk lukt dus morgen maar weer een poging doen!

Vandaag wel flink op mijn eten gelet, al ging het wel met moeite! Dat wordt denk wat 1 januari.
Ik ga de 31ste nog een keer gourmetten en dan is het afgelopen met alle eetfestijnen.

Klinkt een beetje stom misschien maar ik ben er wel klaar voor eigenlijk! weg met de kilo's! Jullie ook niet?

liefs,

applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet wo 28 dec 2011 - 7:56

Ladies!

Mijn kerstdagen waren gezellig! En het eten viel eigenlijk best mee.. ik heb gewoon gegeten waar ik zin in had haha maar zo heel slecht was het nog niet! Mijn valkuil is vooral dat als ik mij verveel of ergens moet wachten dat ik zin in lekkere dingen heb.. Naja nog 4 dagen en dan gaan we er tegenaan..!

Mijn gegevens:
- Leeftijd: 24
- Lengte: 1.55
- Startgewicht: 64.7 (Ook mijn huidige gewicht)
- Streefgewicht: 60
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Rebecca wo 28 dec 2011 - 9:29

Lieve dikbillen,

Gisteren bij het doen van boodschappen al geen slechte dingen meer gekocht, ben nu de laatste dingen aan het opeten (erg eigenlijk he Wink) Ik verwacht al zaterdag of misschien zelfs als vrijdag te gaan beginnen met echt opletten. Het plan is nu om mee te gaan doen met mijn vriend, die eet koolhydraatarm. Zijn diëtist heeft vandaag wat adviezen gegeven, bijvoorbeeld ook over welk brood ik dan zou kunnen eten. Verder ben ik wel van plan om elke dag iets van aardappelen, pasta of rijst te eten (hij mag dat maar af en toe) ivm de vezels die daarin zitten. Daarnaast zwem ik 2x per week en wil ik aan de slag met de wii-fit. In het weekend maar vast mee beginnen!
Morgen ga ik het er wel nog even mee nemen, ga een dagje shoppen met mijn zusje, eerst naar Den Bosch en als we dat als snel zat zijn willen we door naar Utrecht. In Den Bosch wil ik nog wel een echte Bossche bol gaan eten, mjammie!
Hmm lekker applestar, cupcakes!! Ga je met een toef maken of met fondant/marsepein?
Vanaf volgende week gaan we toch wel wat actiever schrijven he? Heb ik wel nodig denk ik, zeker in het begin!
Ik zal zo de tabel even uppen en een korte uitleg schrijven voor jou applestar!

groetjes Rebecca

Laatst aangepast door Rebecca op wo 28 dec 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Rebecca wo 28 dec 2011 - 9:42

LengteStartHuidigStreefAfgevallen
Sunshine1,7278-10
Blondgirl1,7687,885,972-75-1,9
PrinsesBo
Applestar94,575
Tesss
Jenny
Heartbeat1,78107-32
Ingrid
Dribbel1,7886
Ik zelf1,5564,764,760
Rebecca1,7078?65

Applestar, als je mij quote, dan heb je de tabel zoals ie tot nu toe is. Om een handige tabel te hebben om de gegevens in te verwerken is er een heel leuk knopje. Tussen het vak waarin je typt en dat waarin je een titel kan typen zitten een heleboel knopjes. Het meest rechtse knopje heeft 2 'a's erop staan. Als je je muis erboven houdt zie je dat er staat 'wissel van editor'. Door dat knopje te gebruiken kun je wisselen tussen de ingewikkelde html taal en een leuk overzichtelijk tabelletje.

Hopelijk lukt t je!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  applestar vr 30 dec 2011 - 6:14

Ik zie je reactie nu pas Rebecca! Ik ga het morgen echt proberen! Zit nu op mijn telefoon en dan gaat het een beetje lastig!

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het redelijk, beetje buikgriep verschijnselen waarschijnlijk omdat ik een beetje oververmoeid ben. Dus op tijd naar bed en lekker uitslapen morgen!

Ook ga ik mij morgen wegen om te kijken wat de schade is na de kerstdagen!

Liefs
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine vr 30 dec 2011 - 22:12

Meiden!

De laatste dag van 2011, vanaf morgen gaan we allemaal keihard aan het werk om slank te worden.
Mijn schade na de kerst is een kilo, dus ipv 78 kg is mijn startgewicht 79 kilo!
Maar het blijkt dat ik niet 1.72 ben, maar 1.75.
@Applestar, als je leuk vind om het bij te werken in de tabel mag het, maar voel je niet verplicht.

Eigenlijk heb ik momenteel niet heel veel ongezonde dingen in huis, ja wel voor vanavond, maar met oud&nieuw mag het natuurlijk nog.
Dus als ik zorg dat de chips en alle andere lekkernijen op zijn, is als het goed is bijna alles weg!
Mijn idee was om met weight care te gaan beginnen meteen, met de shakes, maar momenteel zit ik een beetje krap bij kas, dat ik er eht geld even neit voor heb.
Dan maar proberen om het op eigen houtje te gaan doen.

Gaan jullie vanavond nog iets met oud en nieuw doen?

Dikke kuss voor jullie dikbillen, we kunnen het!!
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rebecca vr 30 dec 2011 - 23:00

Sunshine1,7579-10
PrinsesBo
Applestar94,575
Tesss
Jenny
Heartbeat1,78107-32
Ingrid
Dribbel1,7886
Ik zelf1,5564,764,760
Rebecca1,7077,865
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Rebecca vr 30 dec 2011 - 23:03

Tabel weer bijgewerkt smile.

Ik ga vandaag al beginnen! We hebben geen spectaculaire plannen voor vanavond en aangezien mijn vriend toch niks lekkers neemt en ik er eigenlijk ook wel klaar mee ben, vind ik het nu tijd voor een goede start! Heb gister het er nog wel lekker van genomen, had nog allerlei lekkers in huis en daar heb ik teveel van gegeten. Daarnaast ook nog even een paar appelbeignets gescoord en opgegeten, mjam!
En nu is het echt klaar dus! Heb er ook wel zin in nu!

Alvast een heel goed uiteinde iedereen!

xx
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Jenny010 za 31 dec 2011 - 1:16

Oke meiden... Het is voor mij de afgelopen tijd even heel druk geweest. Vandaar dat ik nu pas reageer smile Maar goed, ik heb nog niet afgehaakt.. Want ik stond vanmorgen op de weegschaal. En zag inderdaad dat er bij mij ook heel wat af moet.. Ik ben 20, bijna 21 jaar. Ben vrij lang, 1,80 meter. En al ben ik al wel wat kwijt, ik weeg nu nog steeds 95 kilo. En dat vind ik toch wel echt een hoop! Daarom wil ik kijken of ik ongeveer 25 kilo kwijt kan. Dat ik ongeveer weer op 70 kilo zit. Dan ben ik denk ik al een heel eind. En nu ook echt doorzetten. Want ik wil het echt nooooooooooit meer zover laten komen! smile

Fijne jaarwisseling! En heel veel succes vanaf morgen! smile

Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Bericht  _*Blondgirl*_ za 31 dec 2011 - 1:48

Lieve meiden,

De laatste dag van 2011......En dan gaan we echt aan de slag! Leuk om te lezen dat we er allemaal echt voor gaan!
Ik heb de laatste dagen toch nog wel wat gesnoept en restjes opgemaakt die ik hierna niet meer in huis haal...ondanks dat geen verschil op de weegschaal! Misschien heeft het geholpen dat ik al een paar x lopend boodschappen gedaan heb en net heb ik er ook weer een wandeling opzitten. Heb 2 potten siervuurwerk gehaald, gewoon voor het idee. Vind het normaal zonde van mn geld en veel leuker om te kijken. Maar vriendlief wilde toch wel wat doen, aangezien we in een straatje met vrij oude mensen wonen, hebben zij ook nog wat leuks om te kijken.

@ Sunshine: Bij de Etos is nu de WeightCare 1+1 gratis t/m 8 januari!!!!! Ik heb net ook weer het een en ander gehaald. De ontbijtmuesli, tussendoor-reepjes en kant en klare flesjes. Scheelt echt een hoop! Hopelijk lees je dit nog optijd om misschien wat te kunnen halen als je wil :-)

Vanavond zijn vriendlief en ik lekker samen thuis. Heb voor beide 2 appelbeignets gehaald, een fles champagne en we gaan vlees/vis fondue-en in kruidenboullion. Paar kleine pakketjes vlees/groente gehaald en wat sla. Dus ik ga nog even lekker genieten.

Nou meiden, ik ga nog even het huis aan kant maken en voorbereiden voor vanavond. Allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst en....heel veel succes vanaf morgen! We kunnen het!!

Liefs xx
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar za 31 dec 2011 - 4:55

Rebecca schreef:
Sunshine1,7579-10
PrinsesBo
Applestar94,675-0,5
Tesss
Jenny
Heartbeat1,78107-32
Ingrid
Dribbel1,7886
Ik zelf1,5564,764,760
Rebecca1,7077,865

Jaaa eindelijk is het mij gelukt met de tabel! Dankje wel voor je uitleg rebecca!

Ik sluit 2011 goed af want ondanks de kerst ben ik toch 0,-5 kg afgevallen!
Op naar 2012 zou ik zeggen!
Hebben jullie nog plannen? Ik ga strakjes eten bij een vriendin en dan blijf ik daar tot 00.00 en daarna gaan we naar een feest. Heb er zin in!

Jullie alvast een fantastisch 2012 toegewenst!

liefs
Samantha
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Dribbel za 31 dec 2011 - 6:34

Hoi meiden,

ook even een berichtje van mijn kant. Veels te lang geleden alweer.
Ik volg dit topic meestal op mijn telefoon, maar kan dan op de een of andere manier niet reageren Sad

Vanaf morgen wil ik er echt voor gaan!
Vandaag nog even wat oliebollen en appelflappen eten, dat hoort toch echt wel bij oud&nieuw.
Verder heb ik geen bijzondere plannen vanavond/vannacht. Heb vandaag de hele dag gewerkt, dus nu eerst even uitrusten.

Fijne jaarwisseling!
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137

Bericht  Sunshine za 31 dec 2011 - 23:40

En we zijn begonnen! Very Happy

Heb net alle ongezonde dingen die ik nog in huis had aan vriendinnen meegegeven, dus heb niet heel veel meer in huis!
Hoop dat ik het dit jaar ook echt vol ga houden, ben er nu zo klaar mee!

@Blondgirl, dank je wel voor de tip! Het is me gisteren niet meer gelukt om het te gaan halen, maar dat ga ik morgen zeker doen.
Dat is nog eens een leuke aanbieding zeg! Welke smaken shakes heb jij genomen?

Ik ga vandaag ook beginnen met een eetdagboek, heb een heel mooi boekje speciaal gekocht, en daar ga ik alles heel netjes in bijhouden, ik ben benieuwd, ik ben er in ieder geval heel positief over.
Moet wel voor mezelf even een doel voor ogen houden, een beloning, waar ik het voor doe! Misschien dat dat als extra motivatie wel werkt.

Hebben jullie voor jezelf een doel gesteld als het gelukt is, iets waardoor je net iets extra gemotiveerd bent?
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: