Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
+23
Atelier Madame
Sorrento
Summerlovin
SoGood
litllejoy
Rebecca
Tiana
Rush
Muurvlindertje
VanillaRose
lyke
Siem
Lilypie
lief-boefje
Arwyn
MissD
applestar
Niki
Curious
nina
Blond
Sweet Sylvana
ekiaam87
27 plaatsers
Pagina 1 van 17
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
Wie doet er mee?
Ik ben helaas weer wat kilootjes aangekomen en die moeten er echt weer af! Echt lijnen wil ik niet meer doen, maar wil wel gezonder gaan eten en meer bewegen. Misschien kunnen we elkaar hier tips geven en motiveren?
Ik ben helaas weer wat kilootjes aangekomen en die moeten er echt weer af! Echt lijnen wil ik niet meer doen, maar wil wel gezonder gaan eten en meer bewegen. Misschien kunnen we elkaar hier tips geven en motiveren?
Gast- Gast
Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
Ja, ik doe mee!
Weet niet of ik echt actief zal posten hier, maar wil er minstens drie kilo vanaf hebben, en wil weer wat strakker worden.
Heb de laatste tijd weinig gesport maar qua eten gaat het wel goed.
Weet niet of ik echt actief zal posten hier, maar wil er minstens drie kilo vanaf hebben, en wil weer wat strakker worden.
Heb de laatste tijd weinig gesport maar qua eten gaat het wel goed.
Gast- Gast
Ik doe ook weer eens mee Mijn nichtje trouwt half mei en het zou mooi zijn als ik een paar kilo kwijt raak!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook graag mee doen.
Mijn voornemen is om 4x per week te sporten.
Mijn voornemen is om 4x per week te sporten.
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Ik doe mee! Ik ben 5 kg aangekomen en die moeten er echt vanaf!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik doe ook mee. Ik wil er een aantal kilo van af. Ik denk een kilo of 5. Ik wil gezonder eten en meer bewegen.
Gast- Gast
Hm ik wil ook wel mee doen.
Maar ben altijd blij als ik de tijd heb om 1 uurtje per week te sporten.....
(maar ik kan proberen er twee keer van te maken)
Maar ben altijd blij als ik de tijd heb om 1 uurtje per week te sporten.....
(maar ik kan proberen er twee keer van te maken)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
ik doe mee! Hoop dat ik t volhou.. ben zo slecht met dit soort dingen. t gaat me niet om kilos eraf, maar wel om t gezonde eten. Bewegen doe ik al redelijk wat, maar wil ik wel volhouden!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb mezelf voorgenomen om per 1 april min 2 keer per week te gaan sporten. Dus dit is wel een goede motivatie!! Moet ook wat kilo´s kwijt. Ik ga nu voor de 5, maar wil eigenlijk zo´n 10-12 kilo kwijt.
Ik ben al wat eerder begonnen en ben al 4 kilo kwijt, maar wil graag mee kletsen. Ik volg een dieet van Sonja Bakker en ga (meer) bewegen/sporten en wil uiteindelijk graag 15 kilo kwijt, dus nog 10,8 kilo te gaan, sowieso!
Gast- Gast
Ik wil ook wel mee doen! Al moet ik wel een heleboel kilo's kwijtraken maar gezond eten en meer sporten is natuurlijk wel het begin van alles!
Pippa schreef:Ik ben al wat eerder begonnen en ben al 4 kilo kwijt, maar wil graag mee kletsen. Ik volg een dieet van Sonja Bakker en ga (meer) bewegen/sporten en wil uiteindelijk graag 15 kilo kwijt, dus nog 10,8 kilo te gaan, sowieso!
Zo gaat al goed als je al 4 kilo kwijt bent Vind je het moeilijk? En welke sport wil je gaan doen?
Ik ben gisteren net weer begonnen met bewuster te gaan eten. Want was nogal gericht op ongezond eten waardoor mijn eetpatroon weer helemaal vast liep. Ik loop hard en ga naar de sportschool.
Gast- Gast
Ik wil ook wel meedoen, weet alleen niet of ik er aan denk om heel actief mee te gaan schrijven!
Sinds mijn zwangerschap is mijn lichaam helemaal veranderd, en ondanks dat ik alle zwangerschapskilo's kwijt ben heb ik een klein buikje, te dikke bovenbenen en billen. Dus daar wil ik wat aan gaan doen.
Sinds mijn zwangerschap is mijn lichaam helemaal veranderd, en ondanks dat ik alle zwangerschapskilo's kwijt ben heb ik een klein buikje, te dikke bovenbenen en billen. Dus daar wil ik wat aan gaan doen.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Missd, dan heb je je kilo's mooi snel weg gewerkt! Denk dat je buik tijd nodig heeft om weer strak te worden.
Gast- Gast
Ik begin morgen ! Mijn eerste doel is 10 kilo en daarna wil ik er eigenlijk nog graag 5 vanaf. Ik ga niet echt een bepaald dieet volgen maar ik eet geen snoep/koek/chips meer, wil meer fruit eten en ik wil echt aan de 1,5 liter water er dag komen. Verder ga ik normaal avondeten eten. Gewoon 1x per week pasta en dan weer een ovenschotel/hollands pot of waar we ook zin in hebben. En daar neem ik 1 normaal bord van. En na het avondeten wil ik niks meer eten of als ik echt nog honger heb wat fruit. Ook wil ik s'ochtens en s'middags gezond eten. Voorheen sloeg ik het ontbijt over en pakte ik tussen de middag snel een liga en that's it. Nu wil ik gewoon 3 maaltijden per dag eten en als tussendoortjegewoon fruit
En qua bewegen wil ik meer lange stukken gaan wandelen met onze zoon. Maar ik denk dat ik daar nog de meeste moeite mee heb met meer bewegen dan met het eten
Ik hoop echt dat ik het vol ga houden !
En qua bewegen wil ik meer lange stukken gaan wandelen met onze zoon. Maar ik denk dat ik daar nog de meeste moeite mee heb met meer bewegen dan met het eten
Ik hoop echt dat ik het vol ga houden !
Laatst aangepast door Razz_ op zo 1 apr 2012 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zullen we een lijstje maken? Met je naam, hoeveel kilo je kwijt wil en vanaf hoelang je al bezig bent?
Laatst aangepast door Razz_ op zo 1 apr 2012 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben al een paar weken bezig en tot nu toe gaat het goed
Moet alleen wel werk hebben. Dan zit ik in een ritme, fiets ik heen en terug en gaat het gewoon goed. Als ik thuis ben, verval ik veel sneller in snoepen en snaaien..
Moet alleen wel werk hebben. Dan zit ik in een ritme, fiets ik heen en terug en gaat het gewoon goed. Als ik thuis ben, verval ik veel sneller in snoepen en snaaien..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Dolcis_ schreef:Pippa schreef:Ik ben al wat eerder begonnen en ben al 4 kilo kwijt, maar wil graag mee kletsen. Ik volg een dieet van Sonja Bakker en ga (meer) bewegen/sporten en wil uiteindelijk graag 15 kilo kwijt, dus nog 10,8 kilo te gaan, sowieso!
Zo gaat al goed als je al 4 kilo kwijt bent Vind je het moeilijk? En welke sport wil je gaan doen?
Ik ben gisteren net weer begonnen met bewuster te gaan eten. Want was nogal gericht op ongezond eten waardoor mijn eetpatroon weer helemaal vast liep. Ik loop hard en ga naar de sportschool.
Nee, helemaal niet moeilijk. Heb ook totaal geen honger gevoel! Ik ga proefles Aquarobic volgen dinsdag, en ik fiets sowieso dagelijks.
Gast- Gast
Als je er ook in wil laat maar even weten
Gast- Gast
Pippa - 17 Maart - Doel -15kg - tot nu toe 4,2 kg afgevallen.
Gast- Gast
Ik zal 'm iedere zaterdag of zondag updaten
Gast- Gast
Een nieuwe start, dat kan ik wel gebruiken! Ik ben sinds maart 2011 al ruim 10 kilo kwijt, maar wil nog een klein beetke voor de zomer. Ik zal morgen wegen en alles doorgeven!
Gast- Gast
Arwyn, 5 maart, 1e doel -5 2e doel -10 3e doel -15, -3.
Laatst aangepast door Arwyn op zo 1 apr 2012 - 6:00; in totaal 2 keer bewerkt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Razz_ schreef:
Als je er ook in wil laat maar even weten
Curious, 1 april, ik wil op gewicht blijven (mag wel iets schommelen), rond de 65 kilo.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Chance, 2 april, 1e doel: 5 kilo, 2e doel: 10 kilo.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer meer eten
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
Pagina 1 van 17
Permissies van dit forum: