Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  MADDIE ma 14 nov 2011 - 10:57

Ik snap wel dat je van alles voelt nu en gewoon de waarheid wil weten!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  caro86 ma 14 nov 2011 - 11:05

hij stuurt net een sms en doet gewoon alsof er helemaal niks is?!?!?!

'slaap lekker aapie, love you, mis jou in mn bedje smak'

Daar ga ik dus echt niet op reageren hé of juist wel???? girls help.

MADDIE schreef:Ik snap wel dat je van alles voelt nu en gewoon de waarheid wil weten!!

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Bericht  caro86 ma 14 nov 2011 - 11:08

En nu belt hij..

ik ga slapen! poging doen tot.
meiden bedankt voor jullie reacties tot nu toe smile

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tania ma 14 nov 2011 - 11:10

Ik zou wel gewoon opnemen eigenlijk. Misschien heeft hij bedacht dat hij je de waarheid gaat vertellen. Zo niet ben je snel genoeg uitgepraat en kun je alsnog zeggen dat je dan geen zin hebt om te praten en ophangen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  caro86 ma 14 nov 2011 - 11:17

Ik heb opgenomen. Hij vroeg of ik al lekker in bed lag, waarop ik zei 'nee'. Wat ben je dan aan het doen? 'tv kijken'.
Ik vroeg hoe hij erachter is gekomen dat er foto's op haar facebook staan van hun. Hij zei dat hij daarop is gewezen door een vriendin van haar op de sportschool. Ik zei dat die vriendin hem na die avond helemaal niet meer gezien heeft. Toen zei hij dat hij anders wel verhaal gaat halen bij haar want hij weet waar zij woont. Ik ben benieuwd.....

Tania schreef:Ik zou wel gewoon opnemen eigenlijk. Misschien heeft hij bedacht dat hij je de waarheid gaat vertellen. Zo niet ben je snel genoeg uitgepraat en kun je alsnog zeggen dat je dan geen zin hebt om te praten en ophangen.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 18:07

Meisje, meisje, wat doe je jezelf aan? Het gaat niet om deze specifieke vrouw, maar om het gedrag van je vriend. Wat ik namelijk vooral lees, is dat hij zich openstelt voor contact (op een voor jou grensoverschrijdende manier) met een ander. Zij had iedereen kunnen zijn; maar het lijkt er toch echt op dat zijn loyaliteit niet (meer) bij jou en jullie relatie ligt.

En wat is eerlijkheid hierin waard? Ok, stel dat hij je die (alsnog) geeft, is het dan niet heel erg je verwarde hoofdje in het zand steken om te denken dat het goed zit tussen jullie? Oftewel: vind jij dat het goed zit tussen jullie of wil je dat dat zo is? Je hoeft dat niet hier te beantwoorden hoor, maar is denk ik wel iets om voor jezelf over na te denken.

Ik kan je door het beeldscherm heen zo goed als zeker toezeggen dat jij hem niet meer gaat vertrouwen, ook niet als hij nu nog even met het 'echt verhaal' komt. Die kans heeft hij namelijk al ruimschoots van je gekregen en toch kiest hij ervoor om een verhaal aan je te vertellen dat 180 graden anders is dan van die vrouw met wie hij dit contact heeft.

Ik hoop dat je een wijze beslissing maakt en hierbij niet de angst laat overheersen dat jouw vriend de enige is met wie je een toekomst kan hebben, want ik vrees dat hij dit of anders ziet of dat je een toekomst tegemoet gaat met jouw vriend en een derde persoon eens in de zoveel tijd. Wil je altijd die achterdocht voelen?

Laatst aangepast door Nour op di 15 nov 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 18:23

Nour heeft t goed omgeschreven. Je vriend komt nogal als een lul over. Wees dan eerlijk, denk ik dan.

Gast
Gast

Bericht  MADDIE ma 14 nov 2011 - 21:36

Helemaal eens met nour!!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  caro86 ma 14 nov 2011 - 22:29

Het gaat idd om zijn gedrag niet om haar, had net zo goed de buurvrouw van verderop zijn. Als hij met de waarheid over de brug komt dan zal ik niet mn kop in t zand steken. Maar laat hem voor nu maar zweten!!!!

Nour schreef:Meisje, meisje, wat doe je jezelf aan? Het gaat niet om deze specifieke vrouw, maar om het gedrag van je vriend. Wat smile

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:40

caro86 schreef:Het gaat idd om zijn gedrag niet om haar, had net zo goed de buurvrouw van verderop zijn. Als hij met de waarheid over de brug komt dan zal ik niet mn kop in t zand steken. Maar laat hem voor nu maar zweten!!!!

Nour schreef:Meisje, meisje, wat doe je jezelf aan? Het gaat niet om deze specifieke vrouw, maar om het gedrag van je vriend. Wat smile

Maar als je eerlijk naar jezelf toe bent; denk je dan oprecht dat hij spreekwoordelijk voor je zal vechten? Of is de wil de wens van de gedachte in dit geval? Zou hij al niet lang dit contact met die vrouw hebben gestopt, als hij volledig voor jou had willen gaan en het daarbij behorende beschadigde vertrouwen willen herstellen...? Ik snap dat mijn posts verre van leuk voor jou zijn, maar uit niets merk ik op dat hij moeite doet, behalve je sms'en/bellen en daarin doet alsof alles koek en ei is tussen jullie. Trust me, ik wilde ook enorm graag dat mijn toenmalige vriend destijds eerlijker was geweest, maar dat kan je niet afdwingen, hooguit hopen. En in dit geval denk ik dat het er sterk naar neigt dat deze hoop gebaseerd is op drijfzand. Maar goed, ik kan er compleet naast zitten en dat is dan vooral wat ik nu hoop. smile

Gast
Gast

Bericht  TGR ma 14 nov 2011 - 23:13

Of gewoon goed je sporen verbergen of eerlijk zijn. Dat werkt nog steeds het beste.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sugarfall ma 14 nov 2011 - 23:25

Je wilt hem laten zweten, maar wat heb je daaraan? Echt serieus neemt hij het volgens mij ook niet, als hij je gewoon een ''normaal'' smsje stuurt alsof er niets aan de hand is, terwijl jij duidelijk hebt gezegd dat je eerst het echte verhaal wil horen. Ik vind het erg respectloos. Ook al komt hij nu nog met het echte verhaal, hij vond jou, jullie relatie niet belangrijk genoeg om dat meteen te doen en daardoor zou ik persoonlijk wel mijn conclusies trekken.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  FireButterfly di 15 nov 2011 - 0:27

Heel veel sterkte hug.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 1:04

Hij doet idd geen moeite, het lijkt wel alsof het hem allemaal gescheten is. Waar ik mee zit is dat ik toch heel graag hoop dat hij dat wel gaat doen. Ik ga nie oneindig wachten, ben niet achterlijk. Als hij de komende twee dagen niks doet is het mij duidelijk. Klinkt miss stom dat ik hem twee dagen geef. Hoe kan hij dit zo makkelijk weggooien? Ik weet het allemaal niet. Dacht dat we oud zouden worden samen:...

normaal gesproken komt hij op dinsdag bij mij. Wat moet ik doen als hij in ene binnen staat?

Sugarfall schreef:Je wilt hem laten zweten, maar wat heb je daaraan? Echt serieus neemt hij het volgens mij ook niet, als hij je gewoon een ''normaal'' smsje stuurt alsof er .

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:05

Hoe lang heb je nu een relatie met deze jongen?

Gast
Gast

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 1:28

Volgende maand zijn we een jaar samen. We hebben ieder ons eigen huis maar wonen praktisch samen bij hem.
Jolicious schreef:Hoe lang heb je nu een relatie met deze jongen?
[url][/url]

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sugarfall di 15 nov 2011 - 2:18

Het is helemaal niet raar dat je het nog twee dagen geeft, als jij het zelf nog langer zou willen geven moet je dat ook gewoon doen, alleen ik zou wel oppassen dat je op niet op iets wacht wat niet gaat komen. Het is echt een klotestreek van hem en ik begrijp dat het voor jou heel moeilijk is om ermee om te gaan en dat je eigenlijk niet weet wat het beste is om te doen. Ik hoop voor je dat hij inziet waar hij mee bezig is, en dat jij ook gewoon recht hebt op de waarheid, daar kan je iets mee, hier kun je helemaal niets mee en kom je dus ook niet verder. Als hij toch ineens komt dinsdag, zou ik hem nog een keer duidelijk maken wat je van hem verwacht, dat hij eerlijk tegen je is en dat dat ook nodig is als hij nog verder wil met jou/jullie relatie.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Caro di 15 nov 2011 - 2:26

TGR schreef:Of gewoon goed je sporen verbergen of eerlijk zijn. Dat werkt nog steeds het beste.

Precies. En als je dan betrapt wordt, dan maar met de billen bloot.

Voor de TO: hij neemt een loopje met je. Hij ziet de ernst niet in, of ziet het wel in maar het boeit hem niet. HIj denkt waarschijnlijk dat hij door zo normaal mogelijk met je te doen en jou te laten doen geloven dat je spoken ziet, je dit makkelijk vergeet. En je hem vergeeft. En ik denk dat eerlijk gezegd met hem mee. Je maakt nu stampij maar hij neemt dat niet serieus. Jij denkt met hem oud te worden en je gaat hem vergeven.

Overigens hoeft het zoenen met een ander niks te zeggen over je eigen relatie.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Bay di 15 nov 2011 - 4:06

Hij heeft je toch gesmst en gebeld?? Dan doet hij toch wel moeite?
Wat wil je dan dat hij doet? Als jij je telefoon niet op neemt als hij belt weet je ook niet wat hij te zeggen heeft.
Als hij straks gewoon naar je toe komt dan doet hij ook moeite en zou ik nog eens flink met hem praten.

Als je echt met hem oud wilt worden zou je je relatie hierdoor dan stuk laten maken??
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Mamsie di 15 nov 2011 - 4:59

Zilver* schreef:Hij heeft je toch gesmst en gebeld?? Dan doet hij toch wel moeite?
Wat wil je dan dat hij doet? Als jij je telefoon niet op neemt als hij belt weet je ook niet wat hij te zeggen heeft.
Als hij straks gewoon naar je toe komt dan doet hij ook moeite en zou ik nog eens flink met hem praten.

Als je echt met hem oud wilt worden zou je je relatie hierdoor dan stuk laten maken??

Noem jij bellen en smsse en doen alsof er niks aan de hand is moeite doen? Dat stuk laten maken ligt aan hem, daar heeft zij weinig grip op. Het gaat niet meer om een slappe kus en een smsje maar ook om de leugens die er nu (volgens mij ) worden verteld.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rumble di 15 nov 2011 - 5:11

Precies, het is niet alleen het feit dat hij dingen heeft uitgespookt met dat meisje die grensoverschrijdend zijn in een gemiddelde relatie maar ook het feit dat hij er over liegt, en niet 1 x maar ook nadat hij nog een keer de kans krijgt om er eerlijk over te zijn. Ik zou iemand die zo glashard in mijn gezicht staat te liegen ook écht niet meer kunnen vertrouwen.

Hoe gaat het nu met je trouwens?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 5:13

Wat een ass.. Wat zegt je gevoel hierover? Dat hij idd vreemdgaat of dat dat meisje liegt? Maarja wat voor belang heeft dat meisje erbij dat zijn relatie uitgaat, alsof je vriend dan een relatie wil met zo'n meisje die heeft lopen stoken

Gast
Gast

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 5:23

Mn gevoel zegt me dat hij fout is geweest. Ik geloof haar. Ik zie aan zn gezichtsuitdrukking dat hij liegt. Zij heeft er geen belang bij om te liegen.
Yasmin schreef:Wat een ass.. Wat zegt je gevoel hierover? Dat hij idd vreemdgaat of dat dat meisje

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 5:25

Gaat wel. Ben benieuwd wat vanavond ons gaat brengen. Ben een beetje blanco.
Nucia schreef:Precies, het is niet alleen het feit dat hij dingen heeft uitgespookt
Hoe gaat het nu met je trouwens?

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 6:43

Het is toch ongelovelijk. Hij doet gewoon alsof er niks is.
Krijg net een sms 'liefje hoe gaat het met je? zal ik vanavond bij jou in het bedje? kussie love you aapie'

Weet even niet hoe te reageren hoor.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: