Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) Empty Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  caro86 zo 13 nov 2011 - 21:08

Meiden,

Wat zouden jullie doen?
Ik ben erachter gekomen dat toen ik een weekendje weg was, m'n vriend tijdens het stappen een tel.nr heeft opgeslagen in z'n telefoon van een meisje.

Hij zegt dat hij daarna verders geen contact met haar heeft gehad.

Ik heb dit gepolst bij het meisje zelf, die ik toevallig ken van de sportschool.

Haar verhaal is dat ze een kus hebben gewisseld, zijn versie is dat zij hem zoende en hij haar wegduwde. Zij gaf net bij mij aan dat hij haar 3 keer gesmst heeft. Daar ga ik hem vanavond mee confronteren.

1 keer diezelfde nacht dat hij eindelijk in bed lag, en of zij al veilig thuis was gekomen en of ze zin had om een keer te gaan mountainbiken in de duinen. tweede sms was de maandag erna dat hij alweer redelijk is bijgetrokken en of zij ook alweer fit is.
dat het veelste mooi weer is om te gaan werken en of ze voor die avond nog plannen had. en de derde sms was op een vrijdagavond (toen was ik een nachtje weg met een vriendin) toen stuurde hij 'hey lekkerding, ga jij nog stappen zaterdagnacht?'.

Als ik vanavond naar hem toe ga zal ik tegen hem zeggen dat ik hem iets wil vragen en dat ik een eerlijk antwoord wil. Als hij dan nog ontkent haar gesmst te hebben weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik hou zoveel van hem, zie/zag een toekomst met hem, en de laatste van wie ik dit had verwacht is hij maar mensen kun je niet veranderen misschien gebeurt dit nog wel een keer of is dit vaker gebeurd. waar is dan het vertrouwen?

ik ben een beetje radeloos...

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  Susan zo 13 nov 2011 - 21:10

Het lijkt mij dat dat meisje ook niet voor de volle honderd procent te vertrouwen is. Als zij hem leuk vindt en ze hoopt nog steeds om hem voor zich te winnen dan gaat ze heus niet eerlijk tegen jou zeggen dat zij hem wel wilde zoenen, maar hij haar eigenlijk niet. Ik zou dus ook niet te snel op haar verhaal afgaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  caro86 zo 13 nov 2011 - 21:17

Bedankt voor je reactie Susan. Zij geeft aan dat het voor haar gewoon een dronkemansactie was en dat ze verders geen interesse in hem heeft. Het is moeilijk. want wie geloof je eerder? je eigen vriend of een 'vreemde'?

m'n vriend geeft aan dat hij geen contact met haar heeft gehad en dat als ik wil ik zijn telefoon zo een week mee mag hebben. maar daar ga ik nie aan beginnen.
hij heeft nl ook een werktel.

Susan schreef:Het lijkt mij dat dat meisje ook niet voor de volle honderd procent te vertrouwen is. Als zij hem leuk vindt en ze hoopt nog steeds om hem voor zich te winnen dan gaat ze heus niet eerlijk tegen jou zeggen dat zij hem wel wilde zoenen, maar hij haar eigenlijk niet. Ik zou dus ook niet te snel op haar verhaal afgaan.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Roxi3 zo 13 nov 2011 - 21:33

Heeft dat meisje jou die smsjes laten lezen? In jouw geval zou ik je vriend vragen hoe het zit en als hij het ontkent dan zou ik vertellen dat je dat meisje hebt gesproken. Het blijft moeilijk, je was er niet bij en kan het dus nooit 100% zeker weten.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 21:35

Heb je de smsjes ook kunnen lezen of heeft ze het alleen verteld?
Het klinken wel als smsjes die niet verzonnen zijn, maar ik zou niet zomaar afgaan op (alleen) de versie van het meisje.

Verzonnen smsjes maakt je meestal wel iets spannender dan dit, toch? En ik vind het ook vrij neutrale smsjes waar je niet veel uit kan opmaken. Wel jammer en raar dat hij er dan blijkbaar over liegt en ze stuurt als jij er niet bent (als het waar is).

Wel toeval dat de sms(jes) gestuurd worden op momenten dat jij er niet bent. Dat kan het meisje niet weten als ze tijdstippen noemt en dit verzint.

Laatst aangepast door Smikkell op zo 13 nov 2011 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  caro86 zo 13 nov 2011 - 22:27

Ik heb de smsjes niet gelezen. Ze heeft het mij laten weten via facebook. Ik kan natuurlijk op de dag gaan sporten dat zij er ook is en het haar op de man af vragen. maar moet ik zo ver gaan?

wat me nu knaagt is. wil ik alles wat we hebben opgebouwd weggooien? Nee. Wil ik met hem oud worden? Ja. Het is mijn probleem dat ik hem niet meer 100 % vertrouw. Het is aan hem om mijn vertrouwen terug te winnen.

Roxi3 schreef:Heeft dat meisje jou die smsjes laten lezen? In jouw geval zou ik je vriend vragen hoe het zit en als hij het ontkent dan zou ik vertellen dat je dat meisje hebt gesproken. Het blijft moeilijk, je was er niet bij en kan het dus nooit 100% zeker weten.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Zininzon zo 13 nov 2011 - 22:35

He wat vervelend zo!

Ik denk dat je verhaal moet gaan halen bij je vriend en niet (meer) bij haar.
Als het klopt wat zij zegt, is hij jou verantwoording schuldig, niet zij.

Wacht zijn reactie eerst eens af
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Esperanza zo 13 nov 2011 - 22:36

Als ik het goed begrijp is het contact per sms elke keer van hem afgekomen en dat vind ik wel een beetje vreemd.
Nu heb je de smsjes niet gelezen, dus het is de vraag in hoeverre het waar is.
Hoe dan ook, het vertrouwen in je vriend heeft een deuk opgelopen dus daar moet je wel wat mee. Het enige wat je kan doen is er met hem over praten. Hoe lang zijn jullie eigenlijk bij elkaar?
Lastige situatie hoor!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Caresses zo 13 nov 2011 - 22:48

Wat goed van je opgemerkt Smikkel. (vooral je laatste zin).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Esperanza zo 13 nov 2011 - 22:51

Caresses schreef:Wat goed van je opgemerkt Smikkel. (vooral je laatste zin).
+1
Ik zou nu niet verder meer bij haar gaan uitvogelen hoe het zit, maar echt met je vriend gaan praten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rumble zo 13 nov 2011 - 22:56

Ik vind het al raar dat hij uberhaupt tel.nrs uitwisselt met een meisje, als je er daarna toch niets mee gaat doen, waarom moet je dan tel.nrs uitwisselen? Als mijn vriend dat zou doen dan zou ik dat echt niet tof vinden, daar zit altijd een bedoeling achter, hoe dronken je ook bent.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:05

Nucia schreef:Ik vind het al raar dat hij uberhaupt tel.nrs uitwisselt met een meisje, als je er daarna toch niets mee gaat doen, waarom moet je dan tel.nrs uitwisselen? Als mijn vriend dat zou doen dan zou ik dat echt niet tof vinden, daar zit altijd een bedoeling achter, hoe dronken je ook bent.

+1. En inderdaad erg goede opmerking van Smikkel, over hoe dat meisje dan kan weten dat jij op dat moment elke keer weg was. Had ik nog niet eens over nagedacht. Lijkt mij wel dat dat meisje de waarheid spreekt.

Gast
Gast

Bericht  caro86 zo 13 nov 2011 - 23:09

Inderdaad. Precies ook mijn gedachte.

Ik gaf aan dat hij uberhaupt niet tel.nr's had uit moeten wisselen maar dat was voor de lol zegt ie. mannen onder elkaar. JA JA. dan nog. Waarom heb je het telnr dan een maand in je telefoon staan? oh was me niet eens zo opgevallen zegt hij. Ik gaf aan dat dat bullshit is want als je iemand belt wat je bijna dagelijks doet dan zie je diegene in je tel staan. Hij heeft der tel.nr verwijderd maargoed hij heeft haar gebeld zegt ze dus dan staat ze in zn oproepenlijst, kan hij haar telnr weer zo toevoegen.

Nucia schreef:Ik vind het al raar dat hij uberhaupt tel.nrs uitwisselt met een meisje, als je er daarna toch niets mee gaat doen, waarom moet je dan tel.nrs uitwisselen? Als mijn vriend dat zou doen dan zou ik dat echt niet tof vinden, daar zit altijd een bedoeling achter, hoe dronken je ook bent.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rumble zo 13 nov 2011 - 23:20

Voor de lol? Ok, dan heb ik misschien gewoon iets andere humor dan je vriend... Rolling Eyes
Wat een suf excuus zeg!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Mamsie zo 13 nov 2011 - 23:25

Sorry maar het lijkt er gewoon op dat je vriend buiten de deur wil snoepen als jij weg bent.
Dat quasinonchalant gedrag is gewoon een verdoezeling van zijn fouten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loesje zo 13 nov 2011 - 23:28

ben het eens met mamsie
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Zininzon zo 13 nov 2011 - 23:47

Eens met Smikkell!

En nu ik de smsjes nog eens nalees, ze lijken allemaal als doel te hebben om tot een date te komen (nog plannen vanavond, mountainbiken, gaat ze nog stappen?)... Of ben ik nu heel achterdochtig?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Mamsie zo 13 nov 2011 - 23:52

Daarbij is mountainbiken ook wel een specifiek iets, houd hij ook van mountainbiken?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:52

Zininzon schreef:Eens met Smikkell!

En nu ik de smsjes nog eens nalees, ze lijken allemaal als doel te hebben om tot een date te komen (nog plannen vanavond, mountainbiken, gaat ze nog stappen?)... Of ben ik nu heel achterdochtig?
Klopt. Maar de smsjes opzich zijn normaal en zouden ook naar een vriendin gestuurd kunnen worden zonder bijbedoelingen. Hij doet weinig fout in die smsjes, behalve dat hij liegt over het bestaan ervan..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:54

Mamsie schreef:Daarbij is mountainbiken ook wel een specifiek iets, houd hij ook van mountainbiken?
Als je iemand tegenkomt die de zelfde hobby blijkt te hebben, zoiets als mountainbiken, is het niet vreemd om een nummer te vragen en af te spreken om samen eens stuk te gaan fietsen als de klik er is. Maar weer het zelfde punt... in dat geval had hij gewoon eerlijk kunnen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 13 nov 2011 - 23:56

Smikkell schreef:
Mamsie schreef:Daarbij is mountainbiken ook wel een specifiek iets, houd hij ook van mountainbiken?
Als je iemand tegenkomt die de zelfde hobby blijkt te hebben, zoiets als mountainbiken, is het niet vreemd om een nummer te vragen en af te spreken om samen eens stuk te gaan fietsen als de klik er is. Maar weer het zelfde punt... in dat geval had hij gewoon eerlijk kunnen zijn.

Niet wanneer zij hem zogenaamd probeerde te kussen en hij haar weg duwde. Dan ga je die persoon niet bellen of smsse of uberhaupt haar nummer vragen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:57

Mamsie schreef:
Smikkell schreef:

Niet wanneer zij hem zogenaamd probeerde te kussen en hij haar weg duwde. Dan ga je die persoon niet bellen of smsse of uberhaupt haar nummer vragen.
Daar heb je gelijk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:58

caro86 schreef:Inderdaad. Precies ook mijn gedachte.

Ik gaf aan dat hij uberhaupt niet tel.nr's had uit moeten wisselen maar dat was voor de lol zegt ie. mannen onder elkaar. JA JA. dan nog. Waarom heb je het telnr dan een maand in je telefoon staan? oh was me niet eens zo opgevallen zegt hij. Ik gaf aan dat dat bullshit is want als je iemand belt wat je bijna dagelijks doet dan zie je diegene in je tel staan. Hij heeft der tel.nr verwijderd maargoed hij heeft haar gebeld zegt ze dus dan staat ze in zn oproepenlijst, kan hij haar telnr weer zo toevoegen.

wat een droplul. Wat zijn jouw plannen nu verder? En wat denk je zelf? Jij kent hem immers.

Gast
Gast

Bericht  Rumble ma 14 nov 2011 - 0:03

Maar hoe weet je nou zo zeker dat hij haar gebeld heeft? Want ik lees alleen de dingen die je verteld over smsjes, of zie ik nu iets over het hoofd?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  caro86 ma 14 nov 2011 - 0:11

Uhm ja das een goeie.
Dat weet ik niet zeker. Dat zegt ze. Dat hij 17-10 en 28-10 haar heeft gebeld.
Dat kan ik controleren door z'n telefoon te pakken maar zoiets kun je ook verwijderen toch? oproepenlijst leegmaken?

Nucia schreef:Maar hoe weet je nou zo zeker dat hij haar gebeld heeft? Want ik lees alleen de dingen die je verteld over smsjes, of zie ik nu iets over het hoofd?

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: