Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Morgenmiddag wat leuks doen met vriend... Empty Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...

Bericht  Zininzon di 24 apr 2012 - 7:56

Ik ben morgen jarig en ben dan vrij. Nu heeft mijn vriend 's middags vrij genomen zodat we wat leuks kunnen doen samen. Het belooft alleen slecht weer te worden en wij zijn een beetje inspiratieloos. Heeft er iemand ideeen? We gaan sowieso morgenavond uit eten...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgenmiddag wat leuks doen met vriend... Empty Re: Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...

Bericht  Caresses di 24 apr 2012 - 8:00

- Naar de sauna.
- Midget golfen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Morgenmiddag wat leuks doen met vriend... Empty Re: Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:04

De middagfilm
Een museum bezoeken
Ik weet niet of het nog kan op zo'n korte termijn maar zelf ringen maken schijnt leuk te zijn
High-tea
Naar de sauna
Zwemmen

Gast
Gast

Bericht  Zininzon di 24 apr 2012 - 8:10

Vriend wil absoluut niet naar de sauna, helaas!
Middagfilm is inderdaad een optie, had ik nog niet eens bedacht. Toch ga ik liever iets 'doen', dus als er nog iemand andere ideeen heeft: welkom!

We zijn nog maar een paar maanden samen, dus het moet niet te serieus zijn en liever ook niet met eten, omdat we dat 's avonds al uitgebreid doen.

Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  TwistedAngel di 24 apr 2012 - 9:06

leuke topic, ik lees even mee. Ik ben donderdag jarig en mijn lief heeft daarom ook vrij genomen. Wij hebben samen tot en met zondag lkkr vrij dus kom maar op met de ideeen
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pien vr 27 apr 2012 - 3:22

zwemmen?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SarahKey vr 27 apr 2012 - 8:18

Pien schreef:zwemmen?

Ze zijn al weggeweest Laughing

Maar wat hebben jullie nu gedaan? Lief van je vriend dat hij een middag vrij genomen had. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: