Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 9 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  Tazz za 19 nov 2011 - 8:29

caro86 schreef:....Jouw laatste opmerking, wat een klote opmerking.

Tazz schreef:.....Hoe dan ook, veel succes met deze kwestie.

een klote opmerking omdat ik je succes wens?? :shock: Nou dan niet dan wens ik je geen succes.. En trek degene die zomaar conclusies trekt dat ben jij! Je vriend is vreemd gegaan in jouw ogen, dat is jouw waarheid, terwijl er misschien niks gebeurd was!

Beetje jammer dat je de rest van mijn en andere adviezen niet leest. Al heb ik in een zelfde situatie gezeten en je gevoel heeft het meestal wel bij het goede eind.

Edit ik lees nu dat je "de waarheid" al weet. Kap de relatie af en ga verder met je leven. Over een paar maanden zal je er blij mee zijn dat je niks meer met deze vent te maken hebt..

Verder ben ik het eens met wat Zusje zegt.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 9 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  Tabbert za 19 nov 2011 - 8:58

Sorry hoor, ik heb niet alles woord voor woord teruggelezen, maar wat een dramagedoe zeg.

Hij heeft telefoonnummers uitgewisseld met iemand waarmee hij het gezellig had. Dus? Ben jij zo onzeker dat hij jou gelijk wilt verlaten als hij een 'leuker' iemand tegenkomt? Dan kan je hem beter verbieden ooit met een vrouw te praten.

Kijk die dronken zoen, daar zou ik pissig om zijn, maar daar gaat het niet om zeg je.

En misschien heeft hij het niet uitdrukkelijk gezegd, omdat hij wist dat jij ging flippen.
En misschien heeft hij daarin gelijk. En ondanks hij het verzwegen heeft (wat ik absoluut niet goedkeur) is jouw reactie nu ook niet prettig. Hij is niet de enige die druk zet op de relatie.

Ik ken ook jongens met een vriendin, waar nu echt nooit iets mee gebeurd en ik ook geen interesse in heb. Een vriendschappelijke klik kan ook en wat het ook is,
Maak het uit of zet je erover.

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Possom za 19 nov 2011 - 9:28

Tabbert schreef:Sorry hoor, ik heb niet alles woord voor woord teruggelezen, maar wat een dramagedoe zeg.

Hij heeft telefoonnummers uitgewisseld met iemand waarmee hij het gezellig had. Dus? Ben jij zo onzeker dat hij jou gelijk wilt verlaten als hij een 'leuker' iemand tegenkomt? Dan kan je hem beter verbieden ooit met een vrouw te praten.

Kijk die dronken zoen, daar zou ik pissig om zijn, maar daar gaat het niet om zeg je.

En misschien heeft hij het niet uitdrukkelijk gezegd, omdat hij wist dat jij ging flippen.
En misschien heeft hij daarin gelijk. En ondanks hij het verzwegen heeft (wat ik absoluut niet goedkeur) is jouw reactie nu ook niet prettig. Hij is niet de enige die druk zet op de relatie.

Ik ken ook jongens met een vriendin, waar nu echt nooit iets mee gebeurd en ik ook geen interesse in heb. Een vriendschappelijke klik kan ook en wat het ook is,
Maak het uit of zet je erover.

Maar jij gaat dan toch ook niet tegen de vriendin van die vrienden vertellen dat je met ze hebt gezoend en wat voor smsjes je allemaal krijgt?

Ik vind het zo raar dat sommige meiden hier zo voor de vriend van TO zijn (of in elk geval haar als zeur bestempelen). Ja tuurlijk, je kunt een keer een fout maken, en je kunt bevriend zijn met iemand van het andere geslacht, en je kunt een keer niet lekker in je vel zitten waardoor je niet zo spraakzaam bent. Maar als je dol bent op je vriendin en ze denkt dat er iets speelt wat niet zo is, dan kom je van je luie reet en leg je haar uit wat er dan wel is gebeurd. Hij doet niets.

Misschien verschilt dat per persoon, maar als mijn vriend ineens een telefoonnummer van een of ander meisje in z'n telefoon heeft zou ik dat ook niet tof vinden en al helemaal niet als hij daar dan mee gaat smsen en als hij er dan ook nog over liegt en ik kom erachter dan heeft hij het helemaal zuur. Blijkbaar zijn anderen daar toleranter in en hebben een vrijere kijk op relaties. Maar dat de TO dat niet zo ziet is toch niet fout van haar? Haar vriend kent haar kijk (als het goed is) en hoort daar respect voor te hebben.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Tabbert za 19 nov 2011 - 9:43

Daar heb je gelijk in en ik kies ook niet de kant van haar vriend.

Ik stel alleen dat ze toch weet dat hij gelogen heeft. Maar wat doet ze ermee? ... en ja dan vind ik dat zij nu ook zelf druk zet op de relatie.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou prima mocht iemand het vragen zeggen of iemand mij wel of niet gesmst heeft. Die meid is toch niet zelf op TO afgestapt? En idd ik ga ook helemaal niet zeggen dat ik ermee heb gezoend, want dat doe ik niet. En daarbij weten ze dat er soms gesmst of drankje gedaan wordt - dit neem ik aan tenminste.

Maar dan nog heb ik TO nooit een zeur genoemt (zeuren - keer op keer zich op een negatieve manier uitlaten over een bepaalde kwestie tegenover een ander persoon), ik vind het in het algemeen een dramagedoe:
- eerst wist ze het niet zeker of er contact geweest was (als dit onschuldig zou zijn, sta ik hier inderdaad anders tegenover dan sommigen)
- ten tweede twijfelde ze of die meid de waarheid vertelde over smsen
- ten derde vriend zegt dat zij hem probeerde te zoenen en hij haar wegduwde
- TO twijfelt aan haar vriend, want meid zegt anders
- TO confronteert haar vriend, hij zegt dit, zij denkt dat
- Haar vriend liegt, TO overstuur (begrijpelijk)
- en dan alleen "schreeuwen en niet jezelf zijn" (zei TO zelf)

Kijk dan denk ik: geen drama meer, maar kappen of doorgaan

Anders - wanneer jij besef dat je wil doorgaan, heb je hem al weggejaagd
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Possom za 19 nov 2011 - 9:56

Ik heb het ook niet per se over jou hoor, dat je haar een zeur noemt.

En wat betreft haar besluiteloosheid, daar kan ik me wel wat bij indenken. Je wilt gewoon dat hij een hele goede reden heeft en dat alles goedkomt, maar helaas is het soms ook anders.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Tabbert za 19 nov 2011 - 10:09

Mannen en een goede reden? Haha, dat heb ik nog niet meegemaakt.
Maar idd je hoopt soms
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: