Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 8 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  caro86 do 17 nov 2011 - 22:25

Nucia schreef:Wat een lul, lekker laten gaan die jongen. Waarom wil je dit weekend alsnog de waarheid weten? Het voegt niets toe, je weet nu dat hij heeft gelogen en dat je niet met zo'n persoon verder wilt in je leven.
Laat hem los, neem je tijd om dit te verwerken en ga verder met je leven. Hij kost je alleen maar energie.

Weet ik niet Nucia. pale

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 8 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 22:26

Ik denk dat je er maar beter nu een punt achter kunt zetten en er niet meer aan kunt denken, wat er precies gebeurd is kom je toch nooit te weten. Al vertelt hij je alles, na al dit liegen en draaien ga je hem echt niet meer op zijn woord geloven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Melis_je do 17 nov 2011 - 22:41

TGR schreef:Fuck 'em. Laat hem lekker zijn ding doen, maar echt RUN FOR IT nu je er nog niet tot je nek in zit.
+1000
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Rumble do 17 nov 2011 - 22:44

caro86 schreef:
Nucia schreef:Wat een lul, lekker laten gaan die jongen. Waarom wil je dit weekend alsnog de waarheid weten? Het voegt niets toe, je weet nu dat hij heeft gelogen en dat je niet met zo'n persoon verder wilt in je leven.
Laat hem los, neem je tijd om dit te verwerken en ga verder met je leven. Hij kost je alleen maar energie.

Weet ik niet Nucia. pale

Ik denk dat het je alleen maar meer pijn gaat doen om alles in het werk te stellen om de waarheid naar boven te halen. Echt meis, ik denk dat het verstandiger is om er nu een punt achter te zetten en verder te gaan met je eigen leven. Verdriet mag je hebben, dat is ook logisch, maar probeer het los te laten, het helpt je niet verder.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 22:49

Ik zou hem laten gaan..
Je kunt er nu wel alles aan doen om toch de waarheid boven tafel te krijgen en dan? Dan maak je het ws alsnog uit omdat je hem niet meer kunt vertrouwen. Je houdt jezelf nu een beetje voor de gek, want ook al weet je niet precies wat er is gebeurd, hij heeft wel toegegeven dat er iets is gebeurd. Hij komt ook een beetje over op mij dat hij de relatie niet meer ziet zitten maar het niet durft uit te maken. Houd de eer aan jezelf en maak het uit smile Het betekent dat er iemand is die beter bij je past! Je doet jezelf heel veel verdriet door hier mee door te gaan, ik heb ook een keer de fout gemaakt om door te gaan nadat ik iemand niet meer kon vertrouwen, echt doe het niet.

Gast
Gast

Bericht  slaatje do 17 nov 2011 - 22:50

Als hij al aangeeft dat je de waarheid niet wilt weten, dan zegt dat ook al genoeg denk ik. Ben het eens met bovengenoemde reacties. Zet er een punt achter, het vertrouwen zal je toch nooit meer terug krijgen.

Sterkte hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 22:52

Maar je weet toch nog steeds niet meer dan eerst? Hij heeft gesmst, een half dronken kus uitgewisseld, en dat wist je al. Ik snap dat je dat niet wilt en dat je het uitmaakt, maar hé, wat wil je nou precies van hem? Dat hij je woord voor woord vertelt dat hij die 3 smsjes heeft verstuurd met als doel om een date te krijgen? Wie zegt dat hij op die date was gegaan? Misschien ging het hem er alleen maar om om even te checken of het hem zou lukken. Fout, en nog genoeg redenen om weg te gaan als je dat niet wilt pikken, maar je doet alsof hij een maandenlange affaire achter je rug heeft gehad, terwijl het enige wat hij gedaan heeft is nummers uitgewisseld, 3 smsjes verstuurd en een zoen uitgewisseld. Niet leuk, fout, genoeg redenen om de relatie te verbreken, maar zo'n drama over liegen en 'ik wil de waarheid weten'? Je wéét de waarheid toch al? Ik zou net zo reageren als hij doet, wat moet hij anders doen? Hij kan niet op een goede manier reageren, want je trekt het wel héél erg uit z'n verband door niet normaal met hem te praten. Schreeuwen en jezelf niet zijn zijn níet de beste manieren om de waarheid boven tafel te krijgen, en nogmaals: die waarheid doet er helemaal niet toe, het gaat erom wat je wilt met je relatie, waar je grenzen liggen, wat hij wil met de relatie en waar zijn grenzen liggen en of je daar samen uit kunt komen. Blijf je het tot in lengte van dagen over die smsjes hebben dan kom je nergens.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 17 nov 2011 - 22:57

Eucalypta schreef:terwijl het enige wat hij gedaan heeft is nummers uitgewisseld, 3 smsjes verstuurd en een zoen uitgewisseld. Niet leuk, fout, genoeg redenen om de relatie te verbreken, maar zo'n drama over liegen en 'ik wil de waarheid weten'? Je wéét de waarheid toch al?
Ze weet niet of dat alles is wat hij heeft gedaan en hij wil het niet vertellen. Hij is degene die de relatie de nek omdraait door niet te willen praten. Ze kan wel achter hem aan hobbelen en om een normaal gesprek vragen, maar hij zegt zelf dat ze het niet wil weten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:01

Melis_je schreef:
Eucalypta schreef:terwijl het enige wat hij gedaan heeft is nummers uitgewisseld, 3 smsjes verstuurd en een zoen uitgewisseld. Niet leuk, fout, genoeg redenen om de relatie te verbreken, maar zo'n drama over liegen en 'ik wil de waarheid weten'? Je wéét de waarheid toch al?
Ze weet niet of dat alles is wat hij heeft gedaan en hij wil het niet vertellen. Hij is degene die de relatie de nek omdraait door niet te willen praten. Ze kan wel achter hem aan hobbelen en om een normaal gesprek vragen, maar hij zegt zelf dat ze het niet wil weten.
Dan krijg je dat toch ook niet voor elkaar? Als hij dat niet wil vertellen is dat zijn goed recht, hij heeft geen verplichting tot praten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:16

Eucalypta schreef:
Melis_je schreef:
Dan krijg je dat toch ook niet voor elkaar? Als hij dat niet wil vertellen is dat zijn goed recht, hij heeft geen verplichting tot praten.

Hij heeft geen verplichting tot praten idd, maar kom op... als je een relatie hebt, waarin de basis vaak toch wel behoort te liggen bij communicatie en vertrouwen, vind ik het vrij respectloos om je bek te houden in dit geval als caro86 er zo expliciet om vraagt. Je kan het ook omdraaien; hij hoeft niet voor haar te beslissen of ze de waarheid aankan.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 17 nov 2011 - 23:19

Eucalypta schreef:
Inderdaad, en dat zou voor mij reden zijn om weg te gaan, niet om te denken dat het maar wat smsjes zijn en dat het niet uitmaakt. En omdat ik geen drama zou willen maken. Het maakt uit omdat hij erover liegt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  caro86 do 17 nov 2011 - 23:24

Schreeuwen en niet mezelf zijn is inderdaad niet de beste manier. Normaal ben ik ook heel rustig maar hoe stiller hij werd hoe kwader ik werd.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  caro86 do 17 nov 2011 - 23:25

Hij heeft geen verplichting tot praten idd, maar kom op... als je een relatie hebt, waarin de basis vaak toch wel behoort te liggen bij communicatie en vertrouwen, vind ik het vrij respectloos om je bek te houden in dit geval als caro86 er zo expliciet om vraagt. Je kan het ook omdraaien; hij hoeft niet voor haar te beslissen of ze de waarheid aankan.[/quote]

Ik bepaal inderdaad zelf wel of hij de waarheid aankan. Het gaat mij niet om die dronken kus in de kroeg. Het gaat mij erom dat hij willens en wetens al de hele week tegen mij liegt. WAAROM??? heb dan de ballen en spreek de waarheid. Geef het dan eerlijk toe.

Ik weet inderdaad niet of hij ook echt op date was gegaan maar het feit dat hij drie keer smst met een uitnodiging vind ik al heel erg.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:27

caro86 schreef:Schreeuwen en niet mezelf zijn is inderdaad niet de beste manier. Normaal ben ik ook heel rustig maar hoe stiller hij werd hoe kwader ik werd.

Logisch ook. Maar het werkt niet. Dus je zult toch moeten beslissen of je dit wilt of niet: iemand die niet communiceert zoals jij dat prettig vindt en die dingen achter je rug om doet. Dat hangt niet af van wat hij je gaat vertellen (want hij kan wel alles zeggen) maar dat hangt af van hoe hij zich nú opstelt en de acties die hij met dat meisje ondernomen heeft. Kun jij daarmee leven of niet. Jij laat het afhangen van zijn verklaring, die doet er niet toe, want die verklaring kan ook wel gelogen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:28

Waarom zou hij de waarheid vertellen? Hij heeft toch nu al gedonder? smile Als hij de waarheid vertelt wordt het alleen maar erger, dus dan zou ik ook gewoon maar níets zeggen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:30

Nour schreef:
Eucalypta schreef:
Melis_je schreef:

Hij heeft geen verplichting tot praten idd, maar kom op... als je een relatie hebt, waarin de basis vaak toch wel behoort te liggen bij communicatie en vertrouwen, vind ik het vrij respectloos om je bek te houden in dit geval als caro86 er zo expliciet om vraagt. Je kan het ook omdraaien; hij hoeft niet voor haar te beslissen of ze de waarheid aankan.

Ik vind dat ook niet netjes, maar het kan en mag wel, hij hoeft niets te zeggen. En het kan ook best zijn dat een andere partner dat ok vindt. Caro vindt dat niet, dus dan kun je het gaan hebben over wie er gelijk heeft en wat wel en niet hoort, maar dat doet er niet toe. Ze zijn het oneens, hij doet dingen die zij niet wil, en hij gaat met haar om op een manier die ze niet prettig vindt. Of ze dan gelijk heeft of niet, dat doet er niet eens toe. Er is geen goede en een foute manier in mijn ogen, maar Caro moet beslissen of ze ermee kan leven of niet.

Gast
Gast

Bericht  caro86 do 17 nov 2011 - 23:32

Eucalypta schreef:
caro86 schreef:Schreeuwen en niet mezelf zijn is inderdaad niet de beste manier. Normaal ben ik ook heel rustig maar hoe stiller hij werd hoe kwader ik werd.

Logisch ook. Maar het werkt niet. Dus je zult toch moeten beslissen of je dit wilt of niet: iemand die niet communiceert zoals jij dat prettig vindt en die dingen achter je rug om doet. Dat hangt niet af van wat hij je gaat vertellen (want hij kan wel alles zeggen) maar dat hangt af van hoe hij zich nú opstelt en de acties die hij met dat meisje ondernomen heeft. Kun jij daarmee leven of niet. Jij laat het afhangen van zijn verklaring, die doet er niet toe, want die verklaring kan ook wel gelogen zijn.

Ja daar gaat het inderdaad om. Wil ik een relatie met iemand die dingen achter mijn rug omdoet en niet communiceert en liegt...... Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad
Wat hij ook tegen mij gaat zeggen... ik ben er niet bij geweest die zaterdagnacht.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caro do 17 nov 2011 - 23:32

Eens met Euc. Waarom zou hij je nog iets willen vertellen, het enige dat jij doet is foeteren en op hem lopen te tieren. Ik snap dat je precies tot op de minuut wil weten wat er gebeurt is, wat er in hem omging, of hij niet aan je dacht, aan jullie dacht en waarom hij dan in je gezicht kan gaan liegen maar heel eerlijk: die antwoorden krijg je niet.

Dus, beslis nu eens voor jezelf wat je hiermee wil en laat het niet zo van hem afhangen. Je weet wat je moest weten, er zijn sms'jes geweest, een half dronken zoen en hij heeft gelogen. Nu is het aan jou om te beslissen wat je ermee doet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bay vr 18 nov 2011 - 3:19

Caro schreef:Eens met Euc. Waarom zou hij je nog iets willen vertellen, het enige dat jij doet is foeteren en op hem lopen te tieren. Ik snap dat je precies tot op de minuut wil weten wat er gebeurt is, wat er in hem omging, of hij niet aan je dacht, aan jullie dacht en waarom hij dan in je gezicht kan gaan liegen maar heel eerlijk: die antwoorden krijg je niet.

Dus, beslis nu eens voor jezelf wat je hiermee wil en laat het niet zo van hem afhangen. Je weet wat je moest weten, er zijn sms'jes geweest, een half dronken zoen en hij heeft gelogen. Nu is het aan jou om te beslissen wat je ermee doet.

Eens met Euc en Caro.

Wat heeft het voor toegevoegde waarde als hij in het weekend ineens precies tot in de detail gaat vertellen wat er is gebeurd. Wat er in zijn sms-jes stonden en in die van haar, wat ie er bij voelde, etc,etc.

Zou je hem dan nog terug willen?? Het verandert toch niets aan de situatie?
Maak een beslissing wil je verder met hem of niet? Het lijkt m.i. op dat je de situatie aan het rekken bent en geen keuze durft/wilt maken.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Sweety vr 18 nov 2011 - 23:27

Als je nu al weet dat je niet verder wilt gaan met de relatie, stop er dan mee. Hij zal je toch niet meer gaan vertellen dan nu. Jij maakt jezelf alleen maar gek door te willen weten hoe en wat, dat snap ik ook wel, maar heeft het toegevoegde waarde als je voor jezelf al weet dat je dit eigenlijk niet wilt?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 23:56

Ik snap niet dat je nog steeds zeurt om de waarheid. Ik was allang weggeweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 0:00

Zusje schreef:Ik snap niet dat je nog steeds zeurt om de waarheid. Ik was allang weggeweest.

Vind je het echt gerechtvaardigd als zeuren aan te merken als je vriend zo stiekem is/doet? Eigenlijk vind ik het eerder jezelf kwellen, maar ik snap ook wel weer dat je erg graag wilt weten wat er precies is gebeurd/gezegd; een soort van menselijke nieuwsgierigheid, ook al brengt dat caro86 niet verder en zal ieder antwoord nieuwe vragen oproepen, vermoed ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 0:05

Nour schreef:
Zusje schreef:Ik snap niet dat je nog steeds zeurt om de waarheid. Ik was allang weggeweest.

Vind je het echt gerechtvaardigd als zeuren aan te merken als je vriend zo stiekem is/doet? Eigenlijk vind ik het eerder jezelf kwellen, maar ik snap ook wel weer dat je erg graag wilt weten wat er precies is gebeurd/gezegd; een soort van menselijke nieuwsgierigheid, ook al brengt dat caro86 niet verder en zal ieder antwoord nieuwe vragen oproepen, vermoed ik.

Zo bedoel ik het niet inderdaad. Maar wat je zegt; het is gewoon kwellen. Ik heb het in het verleden ook gedaan en stukje bij beetje kwamen er dan nog meer zaken naar boven die ik inderdaad beter niet had kunnen weten. Het is wel duidelijk dat haar vriend gewoon fout zit en met nog meer waarheid komen nog meer vragen. Ik heb het ervaren hoor, ik wist elk ranzig detail. En wat ben ik er mee opgeschoten? Niks... Als hij er niet over wil praten, zegt dat eigenlijk al genoeg en moet je zelf beslissen wat je doet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 0:09

Ik snap wat je bedoelt, Zusje.smile 't Is alleen voor buitenstaanders vaak zo makkelijk om die afstand te bewaren. Hoewel ik bij caro86 ergens het idee heb dat ze hoop probeert te putten uit bepaalde uitspraken van haar vriend en daarom ieder detail wil weten; een soort van vasthouden aan een denkbeeldige strohalm.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 0:13

Nour schreef:Ik snap wat je bedoelt, Zusje.smile 't Is alleen voor buitenstaanders vaak zo makkelijk om die afstand te bewaren. Hoewel ik bij caro86 ergens het idee heb dat ze hoop probeert te putten uit bepaalde uitspraken van haar vriend en daarom ieder detail wil weten; een soort van vasthouden aan een denkbeeldige strohalm.

Ik zat zelf ooit in dezelfde situatie dus weet dat het moeilijk kan zijn en hoe het is om je vast te houden aan die laatste strohalm. Ik weet ook dat het nutteloos is. Want je blijft die stille hoop houden dat het allemaal niet zo is. Inmiddels sta ik anders in het leven. Het is graag of niet en bij deze jongen krijg ik nou niet echt het warme gevoel dat hij zijn relatie op de eerste plek zet... Dat zou voor mij alleen al genoeg reden zijn om weg te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: