Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)
+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)
Volgens verwijder je dan de hele oproepenlijst? Maar als hij dat idd helemaal verwijderd heeft dan weet je ook wel dat er iets verdachts is.. Ik verwijder nooit mn oproepenlijst, ik denk bijna niemand alleen als je wat te verbergen hebt
Gast- Gast
Ik vind het echt heel raar en puberaal om voor de lol en 'mannen onder elkaar' nummers met een andere vrouw uit te wisselen, ik vind dat niet alleen respectloos ten opzichte van je vriendin, maar ook ten opzichte van die ander.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Klopt. Maar de smsjes opzich zijn normaal en zouden ook naar een vriendin gestuurd kunnen worden zonder bijbedoelingen. Hij doet weinig fout in die smsjes, behalve dat hij liegt over het bestaan ervan..Zininzon schreef:Eens met Smikkell!
En nu ik de smsjes nog eens nalees, ze lijken allemaal als doel te hebben om tot een date te komen (nog plannen vanavond, mountainbiken, gaat ze nog stappen?)... Of ben ik nu heel achterdochtig?
'Hé lekker ding' naar een persoon van het andere geslacht die je daarvoor niet of nauwelijks kende?
Gast- Gast
Heeft hij een telefoon abonnement? Als hij zegt dat je hem kan vertrouwen dan mag je vast wel even de rekeningen inzien? Weet niet waar hij bij zit, maar je kan meestal alles zien toch? Ik kan dat wel online (zit bij hi)
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Je gaat er wel vanuit dat hij je vertrouwen wíl terugwinnen. Wie zegt dat dat zo is? Misschien vindt hij wel niet dat hij iets verkeerd gedaan heeft. Je gaat er wel erg vanuit dat hij zal schrikken van je beschuldiging en dat hij daarna keihard zijn best gaat doen. Het zit er natuurlijk ook in dat hij domweg niet met je verder wil en helemaal niet zo graag met jou oud wil worden als jij met hem Of dat hij doet alsof hij je vertrouwen terug wint, maar dat helemaal niet verdient.
Overigens, Susan, hoewel ik je opmerking snap ben ik het er niet mee eens. In zo'n siuatie zou ik niet zo snel mijn partner geloven en wél de andere vrouw. Als ik naar mijzelf kijk: mocht de vrouw van mijn (ex)scharrel smsjes lezen dan zal hij daar een draai aan geven 'oh, ken haar nauwelijks, ging nergens over'. Terwijl als ze het aan mij zou vragen zou ik wel eerlijk antwoord geven, ik ga namelijk niet voor hem liegen en ik heb er zelf ook niets aan om te liegen.
Ik weet dat ze een keer aan hem heeft gevraagd wie ik was en waarom we contact hadden, ik had haar namelijk per ongeluk gesproken op internet, denkende dat hij het was. En ik weet vrij zeker dat hij daar een 'ach, gewoon iemand die ik ken, niets bijzonders' draai aan heeft gegeven. Als ze het mij had gevraagd had ze wel het echte verhaal gehoord. Niet omdat ik hem wil inpikken, want dat wil ik niet, maar gewoon omdat ik niet wil liegen. Hij liegt alles bij elkaar, hij heeft daar belang bij. Ik veel minder.
Overigens, Susan, hoewel ik je opmerking snap ben ik het er niet mee eens. In zo'n siuatie zou ik niet zo snel mijn partner geloven en wél de andere vrouw. Als ik naar mijzelf kijk: mocht de vrouw van mijn (ex)scharrel smsjes lezen dan zal hij daar een draai aan geven 'oh, ken haar nauwelijks, ging nergens over'. Terwijl als ze het aan mij zou vragen zou ik wel eerlijk antwoord geven, ik ga namelijk niet voor hem liegen en ik heb er zelf ook niets aan om te liegen.
Ik weet dat ze een keer aan hem heeft gevraagd wie ik was en waarom we contact hadden, ik had haar namelijk per ongeluk gesproken op internet, denkende dat hij het was. En ik weet vrij zeker dat hij daar een 'ach, gewoon iemand die ik ken, niets bijzonders' draai aan heeft gegeven. Als ze het mij had gevraagd had ze wel het echte verhaal gehoord. Niet omdat ik hem wil inpikken, want dat wil ik niet, maar gewoon omdat ik niet wil liegen. Hij liegt alles bij elkaar, hij heeft daar belang bij. Ik veel minder.
Gast- Gast
Ja, maar ik vind jouw situatie niet echt te vergelijken met deze situatie.
Susan- Lady Post-a-lot
Klopt. Maar omdat je zo stelt dat zij niet te vertrouwen is. Waarom zou ze liegen? Als ze liegt om hem los te weken van zijn vriendin is ze heel dom, want dan weet hij dat ze liegt en zal hij haar toch niet willen. Waarschijnlijk is hij veel geinteresseerder dan zij is, en heeft het voor haar geen nadelen om eerlijk te zijn, alleen maar nadelen om te liegen.Susan schreef:Ja, maar ik vind jouw situatie niet echt te vergelijken met deze situatie.
Gast- Gast
Nee, dat is waar, het is niet per se zo dat ze niet te vertrouwen is, maar je weet ook niet zeker of zij de waarheid spreekt.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat niet. Maar als ik kijk naar wie de meeste redenen zou hebben om te liegen dan is dat haar vriend.Susan schreef:Nee, dat is waar, het is niet per se zo dat ze niet te vertrouwen is, maar je weet ook niet zeker of zij de waarheid spreekt.
Die smsjes op zich zeggen niet zoveel trouwens. Best kans dat hij alleen even wil checken of hij nog een beetje in de markt ligt.
Gast- Gast
*dubbel*
Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 nov 2011 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou dat niet doen. Maar er zijn bevolkingsgroepen die elke vrouw zo aanspreken. Ik denk dat alleen de TO kan bepalen of dit 'normaal' of verdacht is bij haar vriend.Jolicious schreef:Smikkell schreef:Klopt. Maar de smsjes opzich zijn normaal en zouden ook naar een vriendin gestuurd kunnen worden zonder bijbedoelingen. Hij doet weinig fout in die smsjes, behalve dat hij liegt over het bestaan ervan..Zininzon schreef:Eens met Smikkell!
En nu ik de smsjes nog eens nalees, ze lijken allemaal als doel te hebben om tot een date te komen (nog plannen vanavond, mountainbiken, gaat ze nog stappen?)... Of ben ik nu heel achterdochtig?
'Hé lekker ding' naar een persoon van het andere geslacht die je daarvoor niet of nauwelijks kende?
Gast- Gast
Ja dit is zeker verdacht. Hij moet normaal gesproken niks van andere vrouwen hebben en houdt mij ook altijd goed in de gaten tijdens t stappen!
ik ga straks naar hem toe.
net nog wat gehoord: hij stond buiten in de kroegenstraat, zij ook, hij stond met zijn armen om haar heen toen hij haar nummer vroeg! de hufter!
ik ga straks naar hem toe.
net nog wat gehoord: hij stond buiten in de kroegenstraat, zij ook, hij stond met zijn armen om haar heen toen hij haar nummer vroeg! de hufter!
Smikkell schreef:Ik zou dat niet doen. Maar er zijn bevolkingsgroepen die elke vrouw zo aanspreken. Ik denk dat alleen de TO kan bepalen of dit 'normaal' of verdacht is bij haar vriend.Jolicious schreef:Smikkell schreef:Klopt. Maar de smsjes opzich zijn normaal en zouden ook naar een vriendin gestuurd kunnen worden zonder bijbedoelingen. Hij doet weinig fout in die smsjes, behalve dat hij liegt over het bestaan ervan..Zininzon schreef:Eens met Smikkell!
caro86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11
He bah!! Dit klinkt niet goed zeg!! Krijg er wel een naar gevoel bij, maar hoop natuurlijk voor jou dat het niet zo is!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Heb je dat hij haar omarmde van haar of van hem? Wat een lul.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Nou succes met jullie gesprek. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Van haar maar ik geloof haar.
Ik ben net bij hem geweest aangegeven dat het me niet lekker zit en dat ik graag nog een keer zijn verhaal wil horen, hij vertelde in grote lijnen weer hetzelfde. ik heb hem geconfronteerd met de smsjes, ontkende hij ook. ik zag aan zn kop dat hij loog. ik ben weggegaan en heb gezegd 'ik ga, als je eerlijk kunt zijn hoor ik het wel'.
ik zal straks wel in janken uitbarsten maar ik ben nu BOOS
Ik ben net bij hem geweest aangegeven dat het me niet lekker zit en dat ik graag nog een keer zijn verhaal wil horen, hij vertelde in grote lijnen weer hetzelfde. ik heb hem geconfronteerd met de smsjes, ontkende hij ook. ik zag aan zn kop dat hij loog. ik ben weggegaan en heb gezegd 'ik ga, als je eerlijk kunt zijn hoor ik het wel'.
ik zal straks wel in janken uitbarsten maar ik ben nu BOOS
Melis_je schreef:Heb je dat hij haar omarmde van haar of van hem? Wat een lul.
caro86- Fluisteraar
Ik heb ook gevraagd waarom je een telnr van iemand zou opslaan op je tel als je diegene wegduwt bij een zoen. Zijn antwoord? toen had ik der telnr al. BULLSHIT
caro86- Fluisteraar
Jeetje zeg!! Vreemdgaan is 1 ding.. Maar er ook nog over blijven liegen!! Wat rot voor je zeg!!
MADDIE- Prater
Inderdaad. Hij blijft gewoon keihard liegen en daar kan ik héél slecht tegen. Wees gewoon eerlijk. Daar kan ik wat mee, hier kan ik niks mee. Zolang hij blijft liegen hoef ik hem niet te zien maar dat zeg ik nu. Ben nu boos.
Het irritante is dat zijn vriend die bij hem was niet meer weet wat er gebeurd is. Hij was overal bij. Hij weet dondersgoed wat er gebeurd is maar beschermd hem gewoon. Shitzooi.
Het irritante is dat zijn vriend die bij hem was niet meer weet wat er gebeurd is. Hij was overal bij. Hij weet dondersgoed wat er gebeurd is maar beschermd hem gewoon. Shitzooi.
MADDIE schreef:Jeetje zeg!! Vreemdgaan is 1 ding.. Maar er ook nog over blijven liegen!! Wat rot voor je zeg!!
caro86- Fluisteraar
Tjah, dat is ook wel logisch natuurlijk. Ik zou me er ook niet mee bemoeien als een vriendin van mij vreemd gaat/verdacht wordt van vreemdgaan. En als ik me er al mee zou bemoeien, zou mijn loyaliteit bij de vriendin liggen. Het is niet alsof hij voor hem liegt trouwens, dus ik denk dat hij er gewoon buiten wil blijven.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja i know. Maar *** is het natuurlijk wel. Ach de waarheid komt altijd naar boven.
Antibes schreef:Tjah, dat is ook wel logisch natuurlijk. Ik zou me er ook niet mee bemoeien als een vriendin van mij vreemd gaat/verdacht wordt van vreemdgaan. En als ik me er al mee zou bemoeien, zou mijn loyaliteit bij de vriendin liggen. Het is niet alsof hij voor hem liegt trouwens, dus ik denk dat hij er gewoon buiten wil blijven.
caro86- Fluisteraar
Tuurlijk, de hele situatie is gewoon kut..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja.. maar wil jij serieus verder met iemand als de waarheid is dat hij wel is vreemdgegaan en als hij erover heeft gelogen?
MADDIE- Prater
Ik weet het niet. Weet nu ff niks. Waarschijnlijk niet. Maar dan is hij in ieder geval wel eerlijk.
Ik vind eerlijkheid erg belangrijk. Als hij eerlijk is kan ik dat ook waarderen en respecteren, dit niet.
Ik was om kwart over 9 bij hem.. het is nu alweer bijna 11 uur. Hij heeft niks laten horen. Ik hoop dat hij contact met mij zoekt. Als ik helemaal niks van hem hoor dan is het mij duidelijk. Dan ben ik in zijn ogen het niet waard om voor te vechten terwijl hij héél blij mag zijn met mij. dat is dan zijn grote verlies.
Ik vind eerlijkheid erg belangrijk. Als hij eerlijk is kan ik dat ook waarderen en respecteren, dit niet.
Ik was om kwart over 9 bij hem.. het is nu alweer bijna 11 uur. Hij heeft niks laten horen. Ik hoop dat hij contact met mij zoekt. Als ik helemaal niks van hem hoor dan is het mij duidelijk. Dan ben ik in zijn ogen het niet waard om voor te vechten terwijl hij héél blij mag zijn met mij. dat is dan zijn grote verlies.
MADDIE schreef:Ja.. maar wil jij serieus verder met iemand als de waarheid is dat hij wel is vreemdgegaan en als hij erover heeft gelogen?
caro86- Fluisteraar
Ik voel me op dit moment verdoofd. Ben vrij rustig. Maar niks dringt tot me door. Zit als een dom schaap voor me uit te staren en wat continu in mn hoofd speelt 'hallo idioot ga voor der vechten'.
MADDIE schreef:Ja.. maar wil jij serieus verder met iemand als de waarheid is dat hij wel is vreemdgegaan en als hij erover heeft gelogen?
caro86- Fluisteraar
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke dingen doen samen met je vriend.
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Wat ben jij gaan doen door je vriend?
» Wat doen jullie allemaal met je vriend?
» Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Wat ben jij gaan doen door je vriend?
» Wat doen jullie allemaal met je vriend?
» Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: