Wat ben jij gaan doen door je vriend?
+19
Caroow
Carra
Mamsie
_*Blondgirl*_
M-G
silly-one
Sweety
TNMN
Cow
Snoes
Angela_1986
mzcharlotte
Merai
Beachgirl
girli
Ugly Betty
Cheesegirl
Polly
Rumble
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat ben jij gaan doen door je vriend?
Ik ben van nature erg nieuwsgierig dus ik vraag veel. Op die manier krijg ik interesses waarvan ik niet wist dat ik ze had. Zo was mijn ex extreem fan van basketball. Toendertijd wist ik er dan ook onwijs veel van. Ik zat op een gegeven moment zelfs op de spelersbank, statistieken bij te houden. Nu nog, als ik basketball zie, vind ik het leuk en wil ik het afzien. Ik ben niet echt meer voor een team zoals vroeger (automatisch het team waar mijn ex dan voor was) maar het is nog steeds leuk zeg maar.
Nu heb ik een vriend die gek is op rugby. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar net zo veel over te weten kom. Hij is niet zo extreem als mijn ex haha. Ik zal het niet zo leuk gaan vinden als basketball denk ik maar ik vind het sowieso al leuker dan toen ik mijn vriend nog niet kende.
En jullie? Jullie dingen overgenomen van je vriend? Of andersom wellicht?
Nu heb ik een vriend die gek is op rugby. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar net zo veel over te weten kom. Hij is niet zo extreem als mijn ex haha. Ik zal het niet zo leuk gaan vinden als basketball denk ik maar ik vind het sowieso al leuker dan toen ik mijn vriend nog niet kende.
En jullie? Jullie dingen overgenomen van je vriend? Of andersom wellicht?
Laatst aangepast door Zusje van Bert op vr 4 feb 2011 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wat ben jij gaan doen door je vriend?
Ik door hem / GTST kijken
Hij door mij / meer ritme in zijn leven
Niet hele spannende dingen dus
Hij door mij / meer ritme in zijn leven
Niet hele spannende dingen dus
Gast- Gast
Wat grappig! Ik zie dat dan ook helemaal voor je hoe je daar de scorelijst bij zit te houden
Ik heb dat precies hetzelfde bij mijn ex gehad; hij was helemaal dol op Formule 1 en daardoor wist ik op een gegeven moment alle teams te herkennen, in wat voor auto ze reden en wat voor motor er dan in die auto zat. Ik wist zelfs welke motor het goedkoopst was (Cossworth) en welke het beste haha. Achteraf gezien best extreem denk ik..
Door hem ben ik me erin gaan interesseren en ik vond het best leuk! Het is wel al een hele tijd geleden dus als je me nu iets zou vragen dan zou ik het niet weten, ik heb het nl. sinds het uit is niet meer bijgehouden
Mijn andere ex wist alles van voetbal en door hem weet ik nu wel veel van voetbal. Wel leuk om te zien hoe je je gaat mee-ontwikkelen met iemand.
Heeft hij ook iets van jou overgenomen, ZvB?
Ik heb dat precies hetzelfde bij mijn ex gehad; hij was helemaal dol op Formule 1 en daardoor wist ik op een gegeven moment alle teams te herkennen, in wat voor auto ze reden en wat voor motor er dan in die auto zat. Ik wist zelfs welke motor het goedkoopst was (Cossworth) en welke het beste haha. Achteraf gezien best extreem denk ik..
Door hem ben ik me erin gaan interesseren en ik vond het best leuk! Het is wel al een hele tijd geleden dus als je me nu iets zou vragen dan zou ik het niet weten, ik heb het nl. sinds het uit is niet meer bijgehouden
Mijn andere ex wist alles van voetbal en door hem weet ik nu wel veel van voetbal. Wel leuk om te zien hoe je je gaat mee-ontwikkelen met iemand.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben nu erg gemotiveerd Portugees aan het leren, ik heb zelfs dadelijk een sollicitatiegesprek voor een stageplaats in Brazilië. Tsja, ik moet toch met de schoonfamilie kunnen kletsen :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben nog meer van voetbal gaan houden.
Probeer eerlijker te zijn tegenover de mensen op mij heen.
Verder kan ik even niets bedenken..
Probeer eerlijker te zijn tegenover de mensen op mij heen.
Verder kan ik even niets bedenken..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn man zijn grote hobby is zeilen en dat doen we nu veel samen. Verder heb ik meer verstand van auto's gekregen en vind ik het zelf leuk om ernaar te kijken. Hij is door mij wat gezonder gaan leven (sporten, normale tijd naar bed, gezond eten e.d.)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Door hem ruim ik vaker op. Of ik dat positief vind, ik weet het niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Door hem ga ik binnenkort beginnen met motorrijles. Hij heeft me aangestoken met het virus.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Niet zozeer qua hobby's maar wel qua gedrag. Ik kan dingen nu beter relativeren en voel me minder snel persoonlijk aangevallen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Niks eigenlijk. Alleen merk ik soms wel dat ik sommige trekjes of opmerkingen van hem overneem
Gast- Gast
Ik ben gaan hardlopen! Al ligt het nu even stil en heb ik niet de discipline van hem overgenomen, maar het plan is wel om weer te beginnen volgende week. Verder vond ik het fijn dat hij is opgevoed met het feit dat alles bespreekbaar is. Dat zou hier thuis ook zo zijn, maar als het puntje bij paaltje komt, valt dat toch altijd tegen. In het begin had ik dan ook moeite om me te uiten, maar ik ben blij dat ik dat van hem heb geleerd.
Gast- Gast
Ruiken aan eten. En ik ben veel flexibeler geworden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Vissen Ik vond het vreselijk.. Het idee alleen al.. Maar nu, het is echt mijn hobby Zonder hem zou ik er alleen wel weer mee stoppen. Want hij heeft gewoon veel meer kennis dan ik vis op zijn ervaring mee. Maar nu is het echt onze hobby.
Gast- Gast
Toevallig bedacht ik me van de week dat ik 'n 'irritante' gewoonte van m'n ex heb overgenomen haha. Hij draaide 's-nachts z'n kussen altijd tig keer om omdat hij 'n 'koud' plekje wilde hebben. Ik vond dat niet echt prettig want iedere keer lag hij te zwaaien met z'n armen en dat kussen en ik vroeg me af wat daar 't voordeel van was. Van de week kon ik niet goed slapen en bedacht me dat ik ook steeds op zoek was naar 'n frisser plekje op m'n kussen omdat dat lekkerder ligt...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn vriend zijn grote passie zijn auto's. In het begin moest ik er niets van hebben, het interesseerde me niet. Ja, het was fijn om bij hem in zijn mooie auto te rijden, maar dat was het. Nu ga ik vaak met hem mee naar automeetings en vind ik het zelfs leuk. Waar ik een paar jaar terug amper wist hoe de motorkap openmoest (bij wijze van), weet ik nu wat er allemaal onder zit, hoeveel cilinders het heeft e.d. haha =).
Ook kamperen is iets waar hij me mee heeft aangestoken. Ik had nog nooit gekampeerd, het sprak me ook écht niet aan. Vorig jaar zijn we dan toch samen gaan kamperen (na 2 jaar luxevakantie omdat ik dat liever wilde) en ik wil niet meer anders haha.
Hij heeft van mij eigenlijk overgenomen om meer open te staan voor nieuwe dingen. Dingen zoals eten, niet gelijk denken/zeggen dat hij het niet lust, maar gewoon eerst proeven en vaak vindt hij het dan wel lekker. Ook qua sparen heeft hij veel van mij overgenomen. Vroeger had hij best een gat in zijn hand, terwijl hij het nu zonde vindt dat hij dat vroeger had en nu liever spaart voor "later".
Ook kamperen is iets waar hij me mee heeft aangestoken. Ik had nog nooit gekampeerd, het sprak me ook écht niet aan. Vorig jaar zijn we dan toch samen gaan kamperen (na 2 jaar luxevakantie omdat ik dat liever wilde) en ik wil niet meer anders haha.
Hij heeft van mij eigenlijk overgenomen om meer open te staan voor nieuwe dingen. Dingen zoals eten, niet gelijk denken/zeggen dat hij het niet lust, maar gewoon eerst proeven en vaak vindt hij het dan wel lekker. Ook qua sparen heeft hij veel van mij overgenomen. Vroeger had hij best een gat in zijn hand, terwijl hij het nu zonde vindt dat hij dat vroeger had en nu liever spaart voor "later".
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nucia schreef:Wat grappig! Ik zie dat dan ook helemaal voor je hoe je daar de scorelijst bij zit te houden
Leuk om te lezen allemaal . Die van Angela vond ik wel grappig .
Nucia; Mijn huidige vriend heeft niet echt iets van mij overgenomen. Tenminste, jawel, hij is ook verslaafd geraakt aan Friends. Voor mij, had hij het nooit echt gezien. Ik onze eerste maanden van de relatie hebben we toen de hele serie gekeken, leuk was dat . Nu kijken we het nog steeds vaak.
Mijn ex nam scheldwoorden van mij over. Niet echt de bedoeling .
Gast- Gast
Door mijn ex ben ik in aanraking gekomen met de carnavalskapel, toen daar de boel overhoop lag ben ik trompet gaan spelen om de kapel te redden, inmiddels is het echt mijn fijnste hobby!!
Door miijn huidige vriend ben ik gaan hardlopen, had altijd al de plannen maar hij heeft me over de streep getrokken. Verder heeft hij van mij de georganiseerde keukenkastjes en koelkast overgenomen en leven we beide in dezelfde structuur
Door miijn huidige vriend ben ik gaan hardlopen, had altijd al de plannen maar hij heeft me over de streep getrokken. Verder heeft hij van mij de georganiseerde keukenkastjes en koelkast overgenomen en leven we beide in dezelfde structuur
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb het goed kunnen uitslapen overgenomen van mijn vriend. Vroeger kon ik echt niet uitslapen en stond ik altijd om 8uur op. Nu kan ik uren blijven liggen, helaas
Verder is hij groot voetbal fan en weet ik nu ook het 1 en ander van voetbal, al vind ik er nog steeds niet veel aan. Verder vind hij volgens mij elke sport wel intressant, dus ik pik het 1 en ander op aan regels enzo, vind het wel leuk. Nu kan ik opeens wel meedoen met de sport ronde in een quiz
Verder is hij groot voetbal fan en weet ik nu ook het 1 en ander van voetbal, al vind ik er nog steeds niet veel aan. Verder vind hij volgens mij elke sport wel intressant, dus ik pik het 1 en ander op aan regels enzo, vind het wel leuk. Nu kan ik opeens wel meedoen met de sport ronde in een quiz
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Doordat mijn ex heel opruimerig was en alles graag netjes en schoon wilde houden heb ik dat onbewust overgenomen. Als ik nu bij mijn date ben en ik zie de bergen was, vaatwasser nog niet leeg, lege flessen in de kast, handdoeken op de grond in de badkamer dan krijg ik de neiging om een emmer te pakken en te gaan schoonmaken en de was te doen en stofzuigen. Ben dus wel meer bezig met het opruimen van dingen.
Plus ik denk nu beter na over iets dat ik wil kopen. Eerst kocht ik het maar nu denk ik heb ik het nodig? Ga ik het echt gebruiken. Als dat niet het geval is dan leg ik het weer terug. Vb: ik was bij de boekenbeurs, had rond de 15 boeken gepakt uiteindelijk maar 6 gekocht. Vond ik best weer goed van mezelf.
Oh en ik zeg wel eens de uitspraken van New Kids
Plus ik denk nu beter na over iets dat ik wil kopen. Eerst kocht ik het maar nu denk ik heb ik het nodig? Ga ik het echt gebruiken. Als dat niet het geval is dan leg ik het weer terug. Vb: ik was bij de boekenbeurs, had rond de 15 boeken gepakt uiteindelijk maar 6 gekocht. Vond ik best weer goed van mezelf.
Oh en ik zeg wel eens de uitspraken van New Kids
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zusje van Bert schreef:
Mijn ex nam scheldwoorden van mij over. Niet echt de bedoeling .
Oh, dat hebben wij ook! Hij zegt "schijt" (klinkt als "skait" bij hem) en ik zeg "caralho". We moeten toch ergens beginnen met elkaars taal.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ben door mijn ex eindelijk gaan motorrijden. Ik wilde het altijd al wel, maar ik had niemand om mee te rijden. Verder eigenlijk niet zo heel veel. Behalve dat hij constant kritiek had op alles en iedereen en dat ik dat niet mocht ( de relatie was heel erg scheef). Hij heeft zo nooit echt interesse getoond in mijn hobby's. Van mij heeft hij dus niks over genomen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Mijn interesse voor auto's heb ik aan hem te danken.
Ook mijn kennis over reptielen komt van mijn vriend af.
Ook mijn kennis over reptielen komt van mijn vriend af.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben door m'n vriend gaan hardlopen. Niet fanatiek, maar loop geregeld met hem mee. In het begin gin hij hardlopen en ik wandelen en planden we het rondje zo dat we elkaar ergens tegenkwamen. Soms doen we dit nog wel eens als ik geen zin heb. En anders starten we samen en gaat hij erna verder op z'n eigen tempo. Dan loop ik achter hem aan of snij ik het rondje af en komen we elkaar weer ergens tegen.
Alleen hardlopen vind ik niets aan, dus doe het alleen als hij ook gaat.
Verder heb ik niet echt iets van hem overgenomen...en hij ook niet van mij voor zover ik het kan bedenken.
Alleen hardlopen vind ik niets aan, dus doe het alleen als hij ook gaat.
Verder heb ik niet echt iets van hem overgenomen...en hij ook niet van mij voor zover ik het kan bedenken.
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Ik weet nu meer van auto's dan daarvoor. Verder niet zo veel.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?
» Afzeggen of door laten gaan?
» Prikken door laten gaan?
» Mijn vriend en ik gaan samenwonen!
» Wat doen jullie allemaal met je vriend?
» Afzeggen of door laten gaan?
» Prikken door laten gaan?
» Mijn vriend en ik gaan samenwonen!
» Wat doen jullie allemaal met je vriend?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: