Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 7 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  caro86 wo 16 nov 2011 - 2:20

Het gesprek duurt zolang ik het gesprek aan de gang hou. Hij gaat er nog heel even op door maar dan houdt het ook wel op.
Het is geen prater. Hij klapt dicht. Hij doet wel alsof er wat gebeurt is, dat wel.
Maar echt veel kun je er niet mee... we willen natuurlijk het allerliefste een man die goed kan praten maar die woont op een andere planeet denk ik :P

Ik krijg net een sms van hem binnen dat hij me veel plezier wenst met m'n afdelingsuitje vanavond, van me houd & het fijn vond dat hij me gisteravond even heeft vastgehouden.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 7 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  JustMeDaan wo 16 nov 2011 - 2:37

Kan het niet gewoon zo zijn dat hij niks gedaan heeft, zij het zoenen en vasthouden uit dr duim heeft gezogen en hij zich daarom niet druk maakt?
Sommige mensen zijn daar makkelijk in, als ze niks verkeerd hebben gedaan is er ook niks om zich druk om te maken. Dus ga je gewoon verder zoals je deed. Ook is het soms genoeg dat ze melden dat er niks is gebeurd en vinden dat de ander daar dan genoegen mee moet nemen en zich niet tot in den treure gaan zitten verdedigen om iets wat niet is gebeurd.

Echt als die meid liegt, dan snap ik best dat hij zich niet druk maakt. Hij heeft immers niks gedaan om zich druk om te maken. Dat jij die meid eerder geloofd als je partner is echter wel iets om jezelf druk om te maken.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 2:38

caro86 schreef:Lily; je komt niet bepaald vriendelijk over zeg.

Maar ze heeft wel gelijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 16 nov 2011 - 2:51

caro86 schreef:Lily; je komt niet bepaald vriendelijk over zeg.

Ze geeft je gewoon een tip, goedbedoeld. Het leest prettiger als je de tekst onder de quote zet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  caro86 wo 16 nov 2011 - 3:00

okay ladies smile

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:02

Lily schreef:
TGR schreef:
caro86 schreef:Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens tegen hem te uiten omdat hij niet praat. Ik kan het denk ik wel goed kwijt in een brief.
Heeft een van jullie daar ervaring mee? gevoelens opschrijven.

Je moet hem bij zijn kladden grijpen, kort en bondig zeggen waar je mee zit "ik denk dat je bent vreemdgegaan en ik ben klaar met die vage antwoorden".

+1 en wat ik wel nog als aanvullig wil zeggen is: Gebruik eens die post reply knop onderaan en niet de quote knop. Gebruik je de quote knop wel typ dan eronder wat en niet erboven!
Waarom? Wat is er mis met haar manier? Het is anders dan hoe de meesten het doen, maar daarom meteen fout? Ik vind dit wat overbodig en je toon niet gepast.

Gast
Gast

Bericht  Julia wo 16 nov 2011 - 3:03

Ik geloof er gewoon niets van dat hij onschuldig is. Het is toch absoluut niet logisch dat hij het gewoon half negeert en doet alsof er niets aan de hand is terwijl hij wordt beschuldigd door zijn vriendin, van vreemdgaan...
Bovendien, als je alle punten op een rij zet, klopt het gewoon niet wat hij zegt. Ik denk alleen niet dat hij het gaat toegeven, hij houdt zich vast aan zijn verhaal en hoopt dat het overgaat. Als ik jou was en dus absolute zekerheid zou willen hebben van zijn vreemdgaan en de smsjes, zou ik afspreken met het meisje en vragen of je de smsjes mag zien. Alleen weet je dan nog niet zeker dat hij is vreemdgegaan, maar het feit dat hij al liegt over de smsjes zegt toch ook al genoeg? Dat zou mij bijna net zoveel zeggen als een zoen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:09

@ Smikkel, m`n toon valt wel mee al zeg ik het zelf. Heb de 10/11 pagina`s van dit topic doorgelezen en ik irriteer me eraan dat ze continu iets quote als ze iets plaatst en het daarboven typt. Misschien wist ze niet hoe ze gewoon een opmerking moest plaatsen vandaar mijn post.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan wo 16 nov 2011 - 3:19

Feit blijft dat alle genoemde punten door caro zijn ingevuld, en door dat meisje. Niet door haar vriend.
Caro heeft alles zelf al voor hem ingevuld en daardoor lijkt het zeker dat hij verkeerd is, maar dat is dus misschien niet de waarheid. Hij heeft toegegeven fout te zijn met het nummer opslaan(al vraag ik me af waarom want een man kan ook vriendschappelijk met een vrouw omgaan) Verder weet caro niks van wat er is gebeurd, behalve wat dat meisje haar misschien probeerd wijs te maken. En als zij wil stoken, lukt het dr goed.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:29

Lily schreef:@ Smikkel, m`n toon valt wel mee al zeg ik het zelf. Heb de 10/11 pagina`s van dit topic doorgelezen en ik irriteer me eraan dat ze continu iets quote als ze iets plaatst en het daarboven typt. Misschien wist ze niet hoe ze gewoon een opmerking moest plaatsen vandaar mijn post.
Maar dat zegt dat toch iets over jou? Ik vind niet dat zij de gene is die zich dan maar aan moet passen. Wat is er mis met een beetje anders? Ik kan in de regels niet terug vinden dat typen onder de quote de regel is.

Edit: en daarnaast vraag je in je post niet of ze het anders wilt doen. Je legt haar ook niet uit waarom. Je eist het en legt het haar op! Daar val ik over.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:59

caro86 schreef:Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens tegen hem te uiten omdat hij niet praat. Ik kan het denk ik wel goed kwijt in een brief.
Heeft een van jullie daar ervaring mee? gevoelens opschrijven.

Ja, ik heb er wel ervaring mee, maar besef wel dat een brief/mail bestaat uit een monoloog en ik weet niet wat je doel is. Is het bijv. je doel om dit als aanleiding te gebruiken om een dialoog te starten? Als je vriend namelijk geen prater is, denk ik niet dat je dit dan opeens wel bereikt.

Gast
Gast

Bericht  caro86 wo 16 nov 2011 - 20:49

Hai Nour.

Bedankt voor je reactie. Door een brief krijg ik hem niet aan het praten. Mijn doel is om mijn gevoelens van mij af te schrijven, ik moet het kwijt.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caro wo 16 nov 2011 - 22:00

caro86 schreef:
Ik voel me niet serieus genomen door hem. Het is mijn probleem dat ik hiermee zit. Voor zijn gevoel is er niks aan de hand en hij is er ook niet zo mee bezig als ik. Dus tja wat ik wil? iemand die mij serieus neemt en zijn best gaat doen. maar of ik dat krijg? je ne c'est pas.

Nour schreef:Wat ga je nu doen? Wat wil jij? Wil je samen met hem verder of ben je op een punt gekomen dat je hem gevoelsmatig niet meer durft te vertrouwen?

Ik maar denken en denken, 'wat staaaaat hier toch': maar je bedoelt het op zijn Frans te zeggen dat je het niet weet: dat schrijf je zo: je ne sais pas.

Laatst aangepast door Caro op wo 16 nov 2011 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro wo 16 nov 2011 - 22:01

JustMeDaan schreef:Feit blijft dat alle genoemde punten door caro zijn ingevuld, en door dat meisje. Niet door haar vriend.
Caro heeft alles zelf al voor hem ingevuld en daardoor lijkt het zeker dat hij verkeerd is, maar dat is dus misschien niet de waarheid. Hij heeft toegegeven fout te zijn met het nummer opslaan(al vraag ik me af waarom want een man kan ook vriendschappelijk met een vrouw omgaan) Verder weet caro niks van wat er is gebeurd, behalve wat dat meisje haar misschien probeerd wijs te maken. En als zij wil stoken, lukt het dr goed.

He verdorie, ik denk iedere keer als ik die naam zie staan dat mensen dan MIJ bedoelen. Maar dan bedoelen ze caro86...

Laat me niet zo schrikken joh!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 22:07

caro86 schreef:Hai Nour.

Bedankt voor je reactie. Door een brief krijg ik hem niet aan het praten. Mijn doel is om mijn gevoelens van mij af te schrijven, ik moet het kwijt.

Als dit voor jou goed voelt, moet je dat doen. Ik vraag me alleen wel af of je er voldoening uit gaat halen, aangezien jullie nog gewoon een relatie hebben. Maar goed, dat is natuurlijk niet aan mij om voor jou in te vullen. Succes iig.

Gast
Gast

Bericht  loura wo 16 nov 2011 - 22:14

Kan je het vergeten denk je? Wat er is gebeurd? Ook al kom je er nooit achter hoe het precies gegaan is? En kan je hem dan ook gewoon vertrouwen als jij een avondje weg bent? Zo ja dan zou ik erover ophouden want hij zal dus nooit vertellen hoe is precies is gegaan. Als je dat niet kunt dan zou ik er een punt achter zetten en verder gaan met je leven. Volgens mij is het belangrijk dat je iemand kan vertrouwen in een relatie anders zal je altijd achterdochtig blijven.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Verona wo 16 nov 2011 - 22:14

Ik heb het hele topic doorgelezen en ik denk dat jij eerlijk moet zijn tegen hem. Wat verlang je van hem en wat doet jou pijn? Vrouwen zijn altijd lekker vaag en verwachten dingen die mannen niet oppakken uit vage zinnen. Niks met jou te maken, want ik doe het af en toe ook nog en ik denk meerdere vrouwen. Bij mannen moet je duidelijk zijn wat je bedoelt en wat je wilt. Je zegt bijvoorbeeld: Ik geef hem de tijd tot vrijdag. Maar je vriend weet dat bijvoorbeeld niet.

Al blijft het feit dat ik denk dat hij niet eerlijk is. Laat hem maar dingen bewijzen anders als hij zegt dat, dat de waarheid is. Ik denk dat jij je gewoon moet afvragen: Wil ik met hem verder ja of nee? Kan je hem hierom nog vertrouwen en een relatie met hem aangaan? Is het antwoord nee, maak het uit want je bent meer waard dan dit. Is het antwoord ja, ga met hem een gesprek aan en zeg welke dingen jou dwars zitten op een duidelijke manier. Ook mannen kunnen praten hoor, bij sommige mannen moet je er alleen net iets meer moeite voor doen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  caro86 wo 16 nov 2011 - 22:51

[quote="Caro"]
caro86 schreef:
, 'wat staaaaat hier toch': maar je bedoelt het op zijn Frans te zeggen dat je het niet weet: dat schrijf je zo: je ne sais pas.

Haha lekker suf. Ik heb het heel anders geschreven :P

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  JustMeDaan do 17 nov 2011 - 1:19

Caro schreef:
JustMeDaan schreef:Feit blijft dat alle genoemde punten door caro zijn ingevuld, en door dat meisje. Niet door haar vriend.

He verdorie, ik denk iedere keer als ik die naam zie staan dat mensen dan MIJ bedoelen. Maar dan bedoelen ze caro86...

Laat me niet zo schrikken joh!

Sorry hoor.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 13:24

**

Laatst aangepast door Smikkell op do 17 nov 2011 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  caro86 do 17 nov 2011 - 22:06

Hey meiden,

Ik heb de smsjes gelezen en ben gisteravond weer met hem de confrontatie aangegaan. Ik stond te shaken op m'n benen!
Ik kwam binnen en hij vroeg of ik een leuke avond had gehad, het was inmiddels al een uur of 10 namelijk.

Ik zei dat ik een hele leuke avond heb gehad omdat ik bij ***** ben geweest. (de dame in kwestie).
Het was meteen stil. Hij keek me aan en was stil.

Ik zei 'waarom lieg je', hij reageerde niet. Keek me alleen maar aan met puppy ogen. Nog drie keer gevraagd en iedere keer stilte.
Toen zei hij 'omdat de waarheid voor jou niet leuk is om te horen'
'Nee dit is wel leuk?????? vieze vuile gore klootzak. Je hebt gewoon de hele week keihard in m'n gezicht zitten liegen. Ik kan het niet uitstaan! ik heb je van de week nog gezegd dat eerlijkheid nr1 is voor mij in onze relatie, dat ik liegen niet kan uitstaan en dat zoenen
voor mij vreemdgaan is'

En hij maar iedere keer antwoorden met 'de waarheid is ook niet leuk' 'ik wil je de waarheid niet aandoen' 'wat wil je met de waarheid dan?'blabla pale
Toen zei hij 'er zijn wel meer smsjes hoor' ik vroeg van wie en hij gaf aan van *****. Hij zei 'zij heeft mij ook gesmst hoor' 'je bent toch bij haar geweest? dan heb je die smsjes vast niet gelezen'.
Ik zei dat ik ook die smsjes heb gelezen en dat zij als single vrouw niets verkeerds heeft gedaan en toen viel hij weer stil.

Na een tijdje stilte zei hij tegen mij 'jij liegt toch ook weleens'. Toen werd ik kwaad!!!!! Hufter.
Ik schreeuwde dat het hier gvd om onze relatie gaat! daar ga je toch niet over liegen? ik kan het echt niet uitstaan.
Hij was weer stil. Dus ik zei 'nou en ? gaan we nog praten ? je bent zo stil. Interesseert het je dan helemaal niks? Wat beteken ik voor jou?

Heeft ie ook nog het lef om te zeggen dat ie niks verkeerds heeft gedaan. Echt ik dacht dat het een toneelstuk was, ik was zo boos, ik was mezelf niet.
Ik schreeuwen dat hij gvd op klaarlichte dag willens en wetens in nuchtere staat haar 3 keer heeft gesmst met het doel tot afspreken.

En toen viel het alweer stil. Keek me alleen maar dom aan.

Ik heb gezegd dat hij dit weekend heeft om met de waarheid boven tafel te komen.

Ik heb gister toen ik thuis kwam een glas amaretto volgeschonken en een sigaret opgestoken. Suf voor me uit zitten staren en toen kwamen de tranen.

Hij stuurde een sms dat het naar zijn mening niets toevoegt om over smsjes te praten want er is niets gebeurd tussen hem en haar, dat kan **** wel voor je bevestigen. ik hou alleen van jou en wil graag bij je zijn.

Ik vond dat hij geen reactie verdiende. heb m'n telefoon uitgezet gisteravond en ben gaan slapen. Ik lag en ik was vertrokken maar ik heb zo naar gedroomd.

En nu? geen idee. Maar als ik mezelf de vraag stel of ik nog verder met hem wil dan is mijn antwoord: nee ik kan niet een relatie met iemand hebben waarvan ik weet dat diegene mij een week lang voor kan liegen. Willens en wetens. Dus.

pff. moest het even kwijt hoor.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TGR do 17 nov 2011 - 22:11

Fuck 'em. Laat hem lekker zijn ding doen, maar echt RUN FOR IT nu je er nog niet tot je nek in zit.

De waarheid is dat hij een trap in zijn ballen verdient en dat jij hem die best mag geven. Wat een puberaal gedoe.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Verona do 17 nov 2011 - 22:17

Wat goed dat je het hebt gezegd! Je bent iig wel duidelijk geweest wat je hebt gelezen en hebt gehoord. Wist zij trouwens dat hij jou vriend was? Dat is mij even ontschoten...anders vind ik namelijk dat zij net zoveel schuld heeft. Wat je als laatste zegt...ik snap dat het moeilijk is om ook daadwerkelijk de stap te zetten, maar ga je gevoel niet uit de weg! Want ook al hoor jij de waarheid, wat die ook mag zijn, dan zal jou gevoel niet snel veranderen. Maar de laatste beslissing is aan jou, bij hem blijven en het alles accepteren of het uitmaken.

Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Rumble do 17 nov 2011 - 22:20

Wat een lul, lekker laten gaan die jongen. Waarom wil je dit weekend alsnog de waarheid weten? Het voegt niets toe, je weet nu dat hij heeft gelogen en dat je niet met zo'n persoon verder wilt in je leven.
Laat hem los, neem je tijd om dit te verwerken en ga verder met je leven. Hij kost je alleen maar energie.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  caro86 do 17 nov 2011 - 22:24

Een trap op zn ballen geven ? graag!!!! tot dat ze paars zijn.

Nee zij wist van niets. Hij heeft zich voorgedaan als vrijgezel. Zij heeft op zijn eerste sms gereageerd maar besefde zich daarna dat het voor haar meer een spontane actie was met een borrel op dan dat ze er een gevolg aan wilde geven dus op de andere twee smsjes heeft ze niet gereageerd.

Volgens mij doet de waarheid er voor hem niet toe. Tenminste, zo gedroeg hij zich gister. Ach. Ik doe nu moeilijk en boos tegen hem omdat ik de waarheid boven tafel wil maar ik weet eigelijk al dat ik geen toekomst met iemand op kan bouwen die een geweldige leugenaar is.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: