Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 6 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 9:40

waar maak jij uit op dat ik hem negeer? :shock:
June schreef:Dan praat je net zolang tot je aan zijn ogen ziet dat hij wel de waarheid vertelt. En anders stop je ermee. Je gaat elkaar toch niet negeren of dit soort eisen stellen? Sorry, ik vind dat gewoon echt heel raar.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 6 Empty Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 9:44

Je wilt hem alleen spreken als hij 'de' waarheid vertelt. Je negeert hem niet volledig, maar je praat alleen met hem als het precies aan jouw wensen voldoet. Je goed recht hoor, maar waarom eis je niet gewoon meteen uitleg?

Gast
Gast

Bericht  RYW di 15 nov 2011 - 9:47

Als ik door één of andere vent ergens vals van beschuldigd zou worden wat mijn relatie in gevaar zou brengen, dan zou ik echt wel mijn best doen om mijn vriend op alle mogelijke manieren duidelijk te maken dat ik onschuldig ben en zeker niet doen alsof er niets aan de hand is.

Sterker nog, als er een roddel zou zijn over mij waardoor hij zich rot zou voelen, dan zou ik zijn vragen beantwoorden om te proberen het rotgevoel bij hem weg te nemen.

Los van of hij of zij nou liegt: jij hebt heel duidelijk aangegeven dat jij hier nog heel veel last van hebt en dat je daar met hem over wil praten. Hij kan het ermee eens zijn, hij kan het ermee ons zijn, hij kan ontkennen of toegeven, maar als hij gewoon doet alsof er niets aan de hand is dan neemt hij jouw gevoel niet serieus.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bay di 15 nov 2011 - 22:07

Eucalypta schreef:Mis ik nou iets? er word hier gesproken over vreemdgaan en dat hij doet alsof er niets gebeurd is, maar er is toch ook niets gebeurd? hij heeft gesmst. Einde verhaal. Ik vind het ietwat dramatisch allemaal. Ook dat 'hij moet voor me vechten' en het 'wat moet ik nu antwoorden op zijn sms'. Pff, wat een gedoe om wat smsjes.

Dat is precies wat ik bedoelde met mijn post. Daarbij heeft hij ook al gebeld.
Ze heeft niet opgenomen dus wie weet wilde hij zijn excuses aanbieden of weet ik veel.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 22:09

Ik heb wel opgenomen hoor Wink ====================================== Dat is precies wat ik bedoelde met mijn post. Daarbij heeft hij ook al gebeld.
Ze heeft niet opgenomen dus wie weet wilde hij zijn excuses aanbieden of weet ik veel.
[/quote]

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TGR di 15 nov 2011 - 22:09

caro86 schreef:ik ben gisteravond een gesprek aangegaan. je kunt aan de uitdrukking op iemands gezicht zien of iemand liegt. k zag gewoon aan hem dat hij niet de gehele waarheid verteld. het klopt gewoon niet.

gedrag wat thuishoort op een basisschool????? :shock:
June schreef:
caro86 schreef:Als hij de waarheid vertelt wil ik hem zien vanavond anders niet. blijven slapen is nu even geen optie als het aan mij ligt.

Nu ben ik vast een zuur wijf, maar jij hebt in je hoofd al bepaald wat de waarheid is. Je wilt niet eens naar hem luisteren, hij moet gewoon precies zeggen wat jij wilt. Dat is toch heel raar? Je weet nog steeds niet 100% zeker dat die chick gelijk heeft. Natuurlijk wijzen veel dingen daar op, maar waarom ga je niet gewoon open een gesprek aan? Dit werkt toch niet? Ik vind dit meer gedrag dat thuishoort op een basisschool. "Als jij niet zegt wat ik wil horen, dan luister ik niet. Nee, je mag ook niks uitleggen." *stopt vingers in haar oren* "Lalalala I can't hear you'."

Ik ken goede leugenaars, ben er zelf ook een Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Tazz di 15 nov 2011 - 22:17

Ik heb het idee dat TO haar beslissing heeft gemaakt. En ze doet niet echt veel met de adviezen die ze hier krijgt. Ook vind ik de communicatie eerder over komen alsof iemand van 16 dit topic geopend heeft dan iemand van 25. :shock:

Hoe dan ook, veel succes met deze kwestie.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 22:22

Ik heb mijn beslissing nog niet gemaakt. Ik doe zeker wel wat met de adviezen die ik hier krijg. Trek niet zomaar je conclusie.
Jouw laatste opmerking, wat een klote opmerking.

Tazz schreef:Ik heb het idee dat TO haar beslissing heeft gemaakt. En ze doet niet echt veel met de adviezen die ze hier krijgt. Ook vind ik de communicatie eerder over komen alsof iemand van 16 dit topic geopend heeft dan iemand van 25. :shock:

Hoe dan ook, veel succes met deze kwestie.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 22:34

Meiden,

Ik heb gister nagedacht en hem gesproken. Hij blijft bij zijn verhaal.

Waarom houd jij het telefoonnummer van iemand waar je geen bedoelingen mee hebt een maand in je telefoon?
Hij geeft aan dat hem dat niet zo zeer is opgevallen, dat hij er niet bij stil stond.
En wat vooral knaagt. Waarom sla je uberhaupt het telefoonnummer op van een andere vrouw als je een vriendin hebt?
Hij geeft hierin aan dat hij fout zit.

Ik ken twee verhalen. Ik weet niet wat de waarheid is, daar zal ik ook niet achterkomen want ik was er niet bij.

Als iemand mij beschuldigt van iets wat ik niet gedaan heb, dan word ik heel boos en zal ik tot in den treure uitleggen hoe het zit. Hij heeft zn verhaal gedaan, hij houd zich er verder niet mee bezig. Lijkt hem niet te boeien. Ik heb aan hem gevraagd of hij wel doorheeft dat dit serieuze shit is. Hij zegt dat hij het niet leuk vind dat ik me zo voel. Verder is het een gesloten boek, moet alles eruit trekken.

Meiden, misschien kom ik communicatief onervaren over. Dan nog waardeer ik het als jullie serieus kunnen reageren. Ik zit niet te wachten op kwetsende opmerkingen.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 22:49

Het is ingewikkeld. En ik snap je heus wel, want ik heb een ervaring met een man achter de rug die zich ook zo opstelde. Ik wist wel dat er ergens iets niets klopte, hij deed en doet weinig pogingen om mij te overtuigen van zijn goede bedoelingen/mijn ongelijk. En uiteindelijk ben ik nog steeds niets verder en weet ik nog niet precies hoe het zit en wat 'de waarheid' is. Ik weet wel wat ik wel en niet wil, en op basis daarvan heb ik een beslissing gemaakt, want ik wil niet dat mensen zo met mij omgaan. Dus ik herken echt wel wat je schrijft, en ik snap zelfs je manier van communiceren nog wel, dat hoopt dat het hem iets doet en dat je daarop zit te wachten en dat probeert te forceren. Het is ook enorm lastig, want ik kan me er ook niet zo goed bij neerleggen dat ik niets zeker weet.
Maar het werkt niet.

En aan de andere kant ben ik net zo erg: ik weet van mezelf dat ik ook uitstekend kan liegen en heb dat gedaan ook, iets wat ik niet wil vertellen krijg je er toch niet uit, de waarheid komt níet altijd boven tafel en dat is ook helemaal niet erg.
De waarheid is een vrij overschat iets, eigenlijk, in mijn ogen, aangezien 'de waarheid' niet bestaat, alleen een hoop verschillende visies.

Je kunt wel verklaringen eisen over waarom hij een telefoonnummer bewaard, maar wat boeit het? Het gaat erom dat je praat over je grenzen, wat je wel en niet wilt, niet dat je verklaringen eist en de waarheid eist. De verklaring en de waarheid doen er niet toe, het doet er wel toe hoe je je relatie ziet en met elkaar omgaat. Dáár moet het over gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 22:50

Wat ga je nu doen? Wat wil jij? Wil je samen met hem verder of ben je op een punt gekomen dat je hem gevoelsmatig niet meer durft te vertrouwen?

Gast
Gast

Bericht  TGR di 15 nov 2011 - 22:52

caro86 schreef:Meiden,

Waarom houd jij het telefoonnummer van iemand waar je geen bedoelingen mee hebt een maand in je telefoon?
Hij geeft aan dat hem dat niet zo zeer is opgevallen, dat hij er niet bij stil stond. Dat kan, mijn ex heeft ook alle telefoonnummers van exen en scharrels nog in zijn telefoon staan. Zolang ik niet merk dat hij er een dubbele agenda op nahoudt, vind ik het best.
En wat vooral knaagt. Waarom sla je uberhaupt het telefoonnummer op van een andere vrouw als je een vriendin hebt? Omdat je iemand leert kennen die toevallig een vrouw is? Ik maak regelmatig nieuwe vrienden en vriendinnen en die voeg ik dan toe aan mijn telefoonlijst Wink

Ik ken twee verhalen. Ik weet niet wat de waarheid is, daar zal ik ook niet achterkomen want ik was er niet bij.

Als iemand mij beschuldigt van iets wat ik niet gedaan heb, dan word ik heel boos en zal ik tot in den treure uitleggen hoe het zit. Hij heeft zn verhaal gedaan, hij houd zich er verder niet mee bezig. Lijkt hem niet te boeien. Ik heb aan hem gevraagd of hij wel doorheeft dat dit serieuze shit is. Hij zegt dat hij het niet leuk vind dat ik me zo voel. Verder is het een gesloten boek, moet alles eruit trekken.

Meiden, misschien kom ik communicatief onervaren over. Dan nog waardeer ik het als jullie serieus kunnen reageren. Ik zit niet te wachten op kwetsende opmerkingen.

Lees dit even door, ik moet aan dit stukje denken door jouw verhaal.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 6 Meme_body

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  caro86 di 15 nov 2011 - 23:07

hahahaha sorry maar ik lig echt helemaal in een deuk! :P
Wil je hiermee zeggen dat ik me te druk maak?

TGR schreef:
caro86 schreef:Meiden,

Hij geeft aan dat hem dat niet zo zeer is opgevallen, dat hij er niet bij stil stond. Dat kan, mijn ex heeft ook alle telefoonnummers van exen en scharrels nog in zijn telefoon staan. Zolang ik niet merk dat hij er een dubbele agenda op nahoudt, vind ik het best.
En wat vooral knaagt. Waarom sla je uberhaupt het telefoonnummer op van een andere vrouw als je een vriendin hebt? Omdat je iemand leert kennen die toevallig een vrouw is? Ik maak regelmatig nieuwe vrienden en vriendinnen en die voeg ik dan toe aan mijn telefoonlijst Wink

Lees dit even door, ik moet aan dit stukje denken door jouw verhaal.

Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander) - Pagina 6 Meme_body

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 23:10

Niet dat je je te druk maakt, wel dat je een hoop invult en onduidelijk bent in je communicatie.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 15 nov 2011 - 23:17

Eucalypta schreef:Niet dat je je te druk maakt, wel dat je een hoop invult en onduidelijk bent in je communicatie.

Precies dat. (voor mensen gaan denken dat ik reageer onder twee account Wink)

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 23:18

TGR schreef:
Eucalypta schreef:Niet dat je je te druk maakt, wel dat je een hoop invult en onduidelijk bent in je communicatie.

Dat doe je/ ik toch ook?

Gast
Gast

Bericht  TGR di 15 nov 2011 - 23:25

Eucalypta schreef:
TGR schreef:

Dat doe je/ ik toch ook?

Zit ik net nog te verkondigen dat ik zo goed kan liegen!

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  caro86 wo 16 nov 2011 - 0:05

Ik voel me niet serieus genomen door hem. Het is mijn probleem dat ik hiermee zit. Voor zijn gevoel is er niks aan de hand en hij is er ook niet zo mee bezig als ik. Dus tja wat ik wil? iemand die mij serieus neemt en zijn best gaat doen. maar of ik dat krijg? je ne c'est pas.

Nour schreef:Wat ga je nu doen? Wat wil jij? Wil je samen met hem verder of ben je op een punt gekomen dat je hem gevoelsmatig niet meer durft te vertrouwen?

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  caro86 wo 16 nov 2011 - 1:06

Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens tegen hem te uiten omdat hij niet praat. Ik kan het denk ik wel goed kwijt in een brief.
Heeft een van jullie daar ervaring mee? gevoelens opschrijven.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TGR wo 16 nov 2011 - 1:10

caro86 schreef:Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens tegen hem te uiten omdat hij niet praat. Ik kan het denk ik wel goed kwijt in een brief.

Je moet hem bij zijn kladden grijpen, kort en bondig zeggen waar je mee zit "ik denk dat je bent vreemdgegaan en ik ben klaar met die vage antwoorden".

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat wo 16 nov 2011 - 1:16

Haha precies wta TGR zegt werkt het beste

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 1:35

TGR schreef:
caro86 schreef:Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens tegen hem te uiten omdat hij niet praat. Ik kan het denk ik wel goed kwijt in een brief.

Je moet hem bij zijn kladden grijpen, kort en bondig zeggen waar je mee zit "ik denk dat je bent vreemdgegaan en ik ben klaar met die vage antwoorden".

+1 en wat ik wel nog als aanvullig wil zeggen is: Gebruik eens die post reply knop onderaan en niet de quote knop. Gebruik je de quote knop wel typ dan eronder wat en niet erboven!

Gast
Gast

Bericht  slaatje wo 16 nov 2011 - 2:06

Eens met TGR...

Plus dat je jezelf misschien uberhaubt al moet gaan afvragen of jullie relatie het wel is voor jou. Ergens, diep in je hart, voel je dat er iets niet klopt, geef je aan dat je hem niet vertrouwd. De basis van een relatie is vertrouwen, valt die basis weg, dan stort je relatie in als een kaartenhuis. Als ik mijn vriend niet zou vertrouwen, zou ik me afvragen waarom we nog bij elkaar zouden zijn.

Succes en sterkte.

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  caro86 wo 16 nov 2011 - 2:09

Lily; je komt niet bepaald vriendelijk over zeg.

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje wo 16 nov 2011 - 2:12

Hoe reageert hij als jij zegt dat je er verder over wil praten? Doet hij het dan af alsof er niks gebeurt is, en duurt het gesprek dan een paar minuten of is hij er inmiddels al verder op doorgegaan?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: