Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)
+27
loura
Toet
JustMeDaan
slaatje
RYW
Tazz
Julia
Bay
Caro
FireButterfly
Sugarfall
TGR
Tania
Antibes
Ella
Melis_je
MADDIE
Pussycat
loesje
Mamsie
Rumble
Caresses
Esperanza
Zininzon
Roxi3
Susan
caro86
31 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat zou jij doen ? (vriend smst met ander)
caro86 schreef:mamavan2 pik jij het van je man/vriend als hij in de kroeg met een ander zoent, vervolgens met zn armen om haar heen der nummer vraagt en haar drie keer smst met het doel tot afspreken? en dan er dan vervolgens ook nog eens over liegt?
Jij pikt het toch ook?
Gast- Gast
Ik zou die jongen net zo lang de rug toekeren, tot hij de waarheid (oftewel: zijn doel met die meid) spreekt. Duurt het te lang, dan zou het voor mij EXIT betekenen.
Gast- Gast
Ik kan me totaal niet vinden in de reacties van sommige mensen...Het is toch heel logisch dat ze graag wil dat hij de waarheid verteld? Ook al kan je bedenken waarom het voor hem beter uitkomt om te liegen, dan betekent dat toch nog niet dat je het naast je neer kan leggen? En hoezo is het te dramatisch? Haar vriend is vreemd gegaan? In mijn wereld is dat nog altijd een groot probleem.
@ Caro86: Ik zou vanavond met hem afspreken en hem vertellen dat hij nog 1 kans heeft om de waarheid te vertellen en dat hij anders op kan donderen en dat het einde verhaal betekend. Voor mij is de waarheid te belangrijk.
@ Caro86: Ik zou vanavond met hem afspreken en hem vertellen dat hij nog 1 kans heeft om de waarheid te vertellen en dat hij anders op kan donderen en dat het einde verhaal betekend. Voor mij is de waarheid te belangrijk.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Ik kan me totaal niet vinden in de reacties van sommige mensen...Het is toch heel logisch dat ze graag wil dat hij de waarheid verteld? Ook al kan je bedenken waarom het voor hem beter uitkomt om te liegen, dan betekent dat toch nog niet dat je het naast je neer kan leggen? En hoezo is het te dramatisch? Haar vriend is vreemd gegaan? In mijn wereld is dat nog altijd een groot probleem.
Ten eerste: logisch dat ze graag wil dat hij de waarheid vertelt, maar dat weet ze gewoon nooit zeker. Dus ze kan hem best 1 kans geven om de waarheid te vertellen, maar ze weet nooit zeker dat dat ook de waarheid is. Voor hetzelfde geld liegt dat meisje wel en vertelt hij de waarheid allang, en het kan ook zo zijn dat haar vriend het allang met die ander doet. Ze wéét het gewoon niet en komt er ook niet achter. Dus welke opties heeft ze dan nog? Ben ik wel benieuwd naar.
Ze heeft het hem gevraagd, hij doet alsof er niets aan de hand is, uit haar berichten hier maak ik op dat haar manier van vragen ook nogal beroerd is, en komt ze dus geen steek verder.
Gast- Gast
Conclusie: basis is weg, aangezien het vertrouwen dusdanig is aangetast...?
Maar ff serieus, nogmaals mijn vraag: waarom is het verhaal van caro86 dramatisch en werd ik destijds alleen maar met lieve, empathische reacties bijgestaan?
Maar ff serieus, nogmaals mijn vraag: waarom is het verhaal van caro86 dramatisch en werd ik destijds alleen maar met lieve, empathische reacties bijgestaan?
Gast- Gast
Ik ken jouw verhaal niet en ik kan me haast niet voorstellen dat ik lief en empathisch reageerNour schreef:Conclusie: basis is weg, aangezien het vertrouwen dusdanig is aangetast...?
Het gaat me er vooral om dat Caro zich in allerlei bochten wringt (wat ik heus snap hoor) en haar vriend het weinig lijkt te boeien. En dat is zonde. Want het is haar dus meer waard dan hem. Lullig, pijnlijk, maar zo zit het. Hij heeft niet zoveel behoefte om de waarheid te spreken (of misschien doet hij dat al) of om de boel te redden of om voor haar te 'vechten'. Waarschijnlijk heeft hij niet eens het idee dat er iets te vechten valt. Ik zie vooral dat Caro aan het vechten is. Hij heeft iets verkeerd gedaan (misschien? Want dat is niet zeker) en zij doet haar best.
Gast- Gast
Trust me, dat ken je wel. Je hebt zelfs vrij fanantiek gereageerd in meerdere topics van het het moment dat ik erachterkwam totdat ik al een aantal weken verder was na de breuk en je hebt echt nooit wat lulligs gezegd en wel degelijk alleen maar lief en begripvol gereageerd.
Gast- Gast
Omdat jij een bekende forummer bent, lijkt me duidelijk. Mensen die je 'beter' kent zal je niet zo snel afvallen.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Omdat jij een bekende forummer bent, lijkt me duidelijk. Mensen die je 'beter' kent zal je niet zo snel afvallen.
Is natuurlijk wel een vervelende constatering, ook al vermoed ik idd dat dit de juiste conclusie is. Het maakt het verdriet/gevoelens van onmacht van caro86 niet minder en ik zou het heel erg hebben gevonden als ik destijds zo te woord werd gestaan, want ik lees hooguit hoop in haar posts, maar geen dramaqueen-gehalte. Ik wist me ook geen raad destijds en had er veel verdriet van. Het feit dat ik meer posts op m'n naam had staan, maakt het verdriet van iemand in een vergelijkbare situatie niet opeens minder, lijkt me.
Gast- Gast
Been there... Zo iemand is niet te vertrouwen.. En ook al doet het je veel pijn en is het makkelijk en vertrouwd om bij hem te blijven. Zet er maar een punt achter. Want stel hij biecht het nu aan je op.. de volgende keer pakt hij het wel anders aan omdat hij heeft geleerd van zijn fouten. En zal het dus beter verbergen dat hij vreemd wilt gaan.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Eucalypta schreef:Julia schreef:Ik kan me totaal niet vinden in de reacties van sommige mensen...Het is toch heel logisch dat ze graag wil dat hij de waarheid verteld? Ook al kan je bedenken waarom het voor hem beter uitkomt om te liegen, dan betekent dat toch nog niet dat je het naast je neer kan leggen? En hoezo is het te dramatisch? Haar vriend is vreemd gegaan? In mijn wereld is dat nog altijd een groot probleem.
Ten eerste: logisch dat ze graag wil dat hij de waarheid vertelt, maar dat weet ze gewoon nooit zeker. Dus ze kan hem best 1 kans geven om de waarheid te vertellen, maar ze weet nooit zeker dat dat ook de waarheid is. Voor hetzelfde geld liegt dat meisje wel en vertelt hij de waarheid allang, en het kan ook zo zijn dat haar vriend het allang met die ander doet. Ze wéét het gewoon niet en komt er ook niet achter. Dus welke opties heeft ze dan nog? Ben ik wel benieuwd naar.
Ze heeft het hem gevraagd, hij doet alsof er niets aan de hand is, uit haar berichten hier maak ik op dat haar manier van vragen ook nogal beroerd is, en komt ze dus geen steek verder.
Wat is jouw advies nou dan? Dat snap ik namelijk nog steeds niet?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik krijg ook de indruk dat hij lekker wacht tot het overwaait.
Ik zou zelf ook eerlijk zijn hierin, zeggen dat je haar kent van de sportschool en dat zij een heel ander verhaal vertelt en dat je vindt dat zij geen reden heeft om tegen je te liegen, en dan kijken hoe hij dan reageert. Ik zou die onderste steen boven willen, en als dat niet lukt zou ik niet eindeloos in een wantrouwige situatie willen zitten en elke keer als hij uitgaat bang op de bank zitten met wie hij nou weer gaat zoenen of afspreken.
Sterkte meisje, het is niet niks om wantrouwig te zijn, dat kan een mens best slopen
Ik zou zelf ook eerlijk zijn hierin, zeggen dat je haar kent van de sportschool en dat zij een heel ander verhaal vertelt en dat je vindt dat zij geen reden heeft om tegen je te liegen, en dan kijken hoe hij dan reageert. Ik zou die onderste steen boven willen, en als dat niet lukt zou ik niet eindeloos in een wantrouwige situatie willen zitten en elke keer als hij uitgaat bang op de bank zitten met wie hij nou weer gaat zoenen of afspreken.
Sterkte meisje, het is niet niks om wantrouwig te zijn, dat kan een mens best slopen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou mijn poot gewoon stijf houden. Laat hem eerst maar eerlijk zijn....... laat hem dan ook niet langskomen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk wel dat ik nu weet wie Nour is. Ik vind dit een compleet andere situatie eerlijk gezegd. Ten eerste omdat de bron een meisje is dat hem overduidelijk interessant vindt en ik zou haar dus niet direct als 100% betrouwbaar willen bestempelen. Ten tweede, omdat de communicatie hier gewoon vreemd verloopt. Hoezo sms't hij zo raar en hoezo reageer je daar nog op een normale manier op? Je hebt gezegd dat je hem niet gelooft en vervolgens reageert hij met niets eigenlijk. Je belt zo'n vent op of gaat naar 'm toe en eist de waarheid. Ik vind het een vrij passieve manier van benaderen. Ik vind de situatie van Nour destijds (als ik het goed heb) ook niet echt heel erg te vergelijken. Misschien speelt leeftijd geen rol, maar ik vind dat het allemaal behoorlijk communicatief onvolwassen overkomt. Je kunt misschien veel van jouw ex zeggen, Nour, maar niet van jou. Jij bent communicatief nooit zwak geweest zo ver ik weet. Verder zou ik het ook niet waarderen als ik een vriend had die met een ander meisje zoende en vervolgens ook nog haar nummer vroeg. Ik zou vervolgens alleen ook niet meer de behoefte voelen om bij hem te blijven als hij dat uiteindelijk toch opbiecht. Die hele zoen zou me niet zo boeien als hij haar nooit meer ziet en compleet oninteressant vindt, maar dat is hier niet aan de orde. Daar komt bij dat een jaar een relatie best lang is, maar nou ook weer niet zo lang dat hij zich nu al dood moet vervelen of de markt alweer moet gaan checken. Mijn ego zou dat niet aankunnen.
Maar goed, mijn ego zou een open relatie ook niet aankunnen
Maar goed, mijn ego zou een open relatie ook niet aankunnen
Gast- Gast
Oh wacht, je hebt nog niet eens gemeld dat je van haar iets anders hoorde? dan zou ik dat maar eens gaan melden. Geen wonder dat hij doet alsof er niets aan de hand is: jij speelt een spelletje door info achter te houden en hij weet dat niet. Werkt niet. Gewoon praten, veel makkelijker.
Gast- Gast
hey meiden!
hij weet wel dat in een ander verhaal ken, daar heb ik hem allemaal al mee geconfronteerd.
ik ben de confrontatie gisteravond met hem aangegaan. hij blijft liegen.
hij zit er niet zo mee denk ik want ik krijg net vanavond een smsje hoe het is en of hij bij mij blijft slapen.
ik heb hem net laten weten dat ik eerlijkheid wil (ja ik ken de waarheid) en dat hij dan pas welkom is.
hij weet wel dat in een ander verhaal ken, daar heb ik hem allemaal al mee geconfronteerd.
ik ben de confrontatie gisteravond met hem aangegaan. hij blijft liegen.
hij zit er niet zo mee denk ik want ik krijg net vanavond een smsje hoe het is en of hij bij mij blijft slapen.
ik heb hem net laten weten dat ik eerlijkheid wil (ja ik ken de waarheid) en dat hij dan pas welkom is.
caro86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11
Maar hoe weet je zo zelfs dat hij niet eerlijk is?
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Maar hoe weet je zo zelfs dat hij niet eerlijk is?
Dat dacht ik eerst ook. Aan de andere kant: waarom ontkent hij dan niet gewoon in plaats van het dood te zwijgen?
Gast- Gast
Nour schreef:Welkom voor wat? Dat volg ik even niet.
Ik denk om te komen slapen, maar ik zou hem sowieso uitnodigen. Hoezo zou je jezelf dagen op gaan vreten en wachten als je het ook gewoon kunt bespreken? Ik ben echt de slechtste opkropper ever, maar het werkt toch ook gewoon echt niet om het dan maar niet te bespreken?
Gast- Gast
Als hij de waarheid vertelt wil ik hem zien vanavond anders niet. blijven slapen is nu even geen optie als het aan mij ligt.
caro86- Fluisteraar
caro86 schreef:Als hij de waarheid vertelt wil ik hem zien vanavond anders niet. blijven slapen is nu even geen optie als het aan mij ligt.
Nu ben ik vast een zuur wijf, maar jij hebt in je hoofd al bepaald wat de waarheid is. Je wilt niet eens naar hem luisteren, hij moet gewoon precies zeggen wat jij wilt. Dat is toch heel raar? Je weet nog steeds niet 100% zeker dat die chick gelijk heeft. Natuurlijk wijzen veel dingen daar op, maar waarom ga je niet gewoon open een gesprek aan? Dit werkt toch niet? Ik vind dit meer gedrag dat thuishoort op een basisschool. "Als jij niet zegt wat ik wil horen, dan luister ik niet. Nee, je mag ook niks uitleggen." *stopt vingers in haar oren* "Lalalala I can't hear you'."
Gast- Gast
ik ben gisteravond een gesprek aangegaan. je kunt aan de uitdrukking op iemands gezicht zien of iemand liegt. k zag gewoon aan hem dat hij niet de gehele waarheid verteld. het klopt gewoon niet.
gedrag wat thuishoort op een basisschool?????
gedrag wat thuishoort op een basisschool?????
June schreef:caro86 schreef:Als hij de waarheid vertelt wil ik hem zien vanavond anders niet. blijven slapen is nu even geen optie als het aan mij ligt.
Nu ben ik vast een zuur wijf, maar jij hebt in je hoofd al bepaald wat de waarheid is. Je wilt niet eens naar hem luisteren, hij moet gewoon precies zeggen wat jij wilt. Dat is toch heel raar? Je weet nog steeds niet 100% zeker dat die chick gelijk heeft. Natuurlijk wijzen veel dingen daar op, maar waarom ga je niet gewoon open een gesprek aan? Dit werkt toch niet? Ik vind dit meer gedrag dat thuishoort op een basisschool. "Als jij niet zegt wat ik wil horen, dan luister ik niet. Nee, je mag ook niks uitleggen." *stopt vingers in haar oren* "Lalalala I can't hear you'."
caro86- Fluisteraar
Dan praat je net zolang tot je aan zijn ogen ziet dat hij wel de waarheid vertelt. En anders stop je ermee. Je gaat elkaar toch niet negeren of dit soort eisen stellen? Sorry, ik vind dat gewoon echt heel raar.
Gast- Gast
ik heb tegen hem gezegd 'als je eerlijk kunt zijn hoor ik het graag'. Ik heb voor mezelf besloten dat hij daar tot vrijdag voor heeft. Dus ik geef hem een kans. Komt hij niet met de waarheid op proppen dan is het voor mij klaar.
caro86- Fluisteraar
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke dingen doen samen met je vriend.
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Wat ben jij gaan doen door je vriend?
» Wat doen jullie allemaal met je vriend?
» Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Wat ben jij gaan doen door je vriend?
» Wat doen jullie allemaal met je vriend?
» Morgenmiddag wat leuks doen met vriend...
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: