Wie doet er mee? (Weightwatchers)
+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers
Pagina 6 van 12
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)
@ beachgirl: is er totaal geen verandering in je voeding dan? Dan zou ik dat volgende week eens met je coach opnemen, wellicht dat je dan toch naar de 34 punten kunt gaan? Wat heb je vandaag gegeten en hoe heb je de punten berekend? Ik zelf mag maar 29 punten en het kost me iedere dag weer moeite om er niet overheen te gaan.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:@ beachgirl: is er totaal geen verandering in je voeding dan? Dan zou ik dat volgende week eens met je coach opnemen, wellicht dat je dan toch naar de 34 punten kunt gaan? Wat heb je vandaag gegeten en hoe heb je de punten berekend? Ik zelf mag maar 29 punten en het kost me iedere dag weer moeite om er niet overheen te gaan.
Ik moet nu weg maar ik zal het hier even posten zsm!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag best weinig gegeten, maar toch ben ik al over mijn punten heen
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: 2 sneetjes zwart brood met kaas
L: 2 sneetjes zwart brood met kaas
T: verse ananas
D: snijbonenstamppot met spekjes en appelmoes
In totaal 2 punten te veel, net die appelmoes. Had ik dat geweten dan had ik de appelmoes niet genomen.
@ CC: ik tel de punten altijd in mijn hoofd. Ik heb al hele tijd WW gedaan dus veel weet ik wel uit mijn hoofd. Vooruit plannen vind ik niks omdat het dan te 'vast' voor mij is. Wil kunnen afwijken van mijn geplande lijstjes, zonder geknoei in mijn boekje
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: 2 sneetjes zwart brood met kaas
L: 2 sneetjes zwart brood met kaas
T: verse ananas
D: snijbonenstamppot met spekjes en appelmoes
In totaal 2 punten te veel, net die appelmoes. Had ik dat geweten dan had ik de appelmoes niet genomen.
@ CC: ik tel de punten altijd in mijn hoofd. Ik heb al hele tijd WW gedaan dus veel weet ik wel uit mijn hoofd. Vooruit plannen vind ik niks omdat het dan te 'vast' voor mij is. Wil kunnen afwijken van mijn geplande lijstjes, zonder geknoei in mijn boekje
Ellebel- Prater
@Ellebel: Wow dat is inderdaad niet veel! Heb je dan zo weinig punten of mag je gewoon niet veel met WW?
Morgenavond mijn eerste bijeenkomst (jaja, nu wel!) en ik mag met Nobucta meerijden, zo lief! Hoef ik niet alleen naar binnen hahaha chicken die ik ben
Morgenavond mijn eerste bijeenkomst (jaja, nu wel!) en ik mag met Nobucta meerijden, zo lief! Hoef ik niet alleen naar binnen hahaha chicken die ik ben
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Nobucta schreef:Was toch even nieuwsgierig naar de berekening naar points, heb een berekening gevonden.
points = (calories / 50) + (fat / 12) - (fiber / 5)
Hier gaan ze dus uit van 50 kcal, waarbij vet harder aantikt en vezels weer een aftrekpost vormen. Weet alleen niet of deze formule geldt voor het oude of nieuwe systeem.
Aha zo zit het dus, ben benieuwd maar dan krijgen we dus allemaal in iedergeval voldoende voedingsstoffen binnen:)
Tatjana1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Ellebel: woow 29 punten is zeker niet veel... pfff dat is elke dag dus flink kijken wat eet ik wel en wat moet ik laten staan...
De meiden die vanavond naar de meeting gaan van WW succes, ben benieuwd.
Begin aan dag 3 en tot nu toe gaat het goed, maar ik besef dan ook wel dat ik natuurlijk best heel veel punten heb nu en dat het in de toekomst zodra ik meer ga afvallen ook naar beneden gaat en ik straks idd echt moet gaan kiezen wat ik wil eten..
Hoeveel punten heeft iedereen eigelijk?
De meiden die vanavond naar de meeting gaan van WW succes, ben benieuwd.
Begin aan dag 3 en tot nu toe gaat het goed, maar ik besef dan ook wel dat ik natuurlijk best heel veel punten heb nu en dat het in de toekomst zodra ik meer ga afvallen ook naar beneden gaat en ik straks idd echt moet gaan kiezen wat ik wil eten..
Hoeveel punten heeft iedereen eigelijk?
Tatjana1987- Fluisteraar
Ik kijk weer uit naar vanavond. Heb nu zelf wel een weegschaal, maar daarmee kan ik nog steeds een beetje smokkelen. Even naar de wc of schoenen uit als het gewicht me niet aanstaat. Of een halve dag later nog een keer wegen en dan de lichtste als gewicht van de dag pakken. Bij WW zijn ze toch wat meedogenlozer, niks smokkelen, wat er staat is het.
Volgens mij heeft iedereen onder de 80 kg 29 punten, alles erboven is extra punten waard. Ik heb er nu 41, maar moeite op te maken aan gezonde dingen. Ik denk dat ik wel naar die 29 toe kan leven door steeds meer ongezondere snacks te vervangen door fruit. De stabilisatie lijkt me moeilijker, als ik me niet vergis moet je dan 33 punten blijven eten (mits onder de 80 dus) om op dat gewicht te blijven. Dat is dus levenslang eigenlijk.
Volgens mij heeft iedereen onder de 80 kg 29 punten, alles erboven is extra punten waard. Ik heb er nu 41, maar moeite op te maken aan gezonde dingen. Ik denk dat ik wel naar die 29 toe kan leven door steeds meer ongezondere snacks te vervangen door fruit. De stabilisatie lijkt me moeilijker, als ik me niet vergis moet je dan 33 punten blijven eten (mits onder de 80 dus) om op dat gewicht te blijven. Dat is dus levenslang eigenlijk.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oasis schreef:@Ellebel: Wow dat is inderdaad niet veel! Heb je dan zo weinig punten of mag je gewoon niet veel met WW?
Het aantal punten dat je mag hebben is afhankelijk van je lengte en gewicht. Ik ben maar 1.58 en weeg 64 kilo. Ik mag 29 punten per dag en heb 35 vrije punten. Het is inderdaad best weinig, maar wanneer ijk de juiste keuzes maak houd ik zelfs punten over. Ik heb gisteren wel 48+ kaas en spekjes in de stamppot gegeten en dat tikt aan.
Ellebel- Prater
Nobucta schreef:Ik kijk weer uit naar vanavond. Heb nu zelf wel een weegschaal, maar daarmee kan ik nog steeds een beetje smokkelen. Even naar de wc of schoenen uit als het gewicht me niet aanstaat. Of een halve dag later nog een keer wegen en dan de lichtste als gewicht van de dag pakken. Bij WW zijn ze toch wat meedogenlozer, niks smokkelen, wat er staat is het.
Ja bij WW zijn ze strenger en dat is maar goed ook:).
Oke ja ik heb er 52 per dag maar ik krijg ze gewoon niet op, het zijn er te veel.
tot nu toe heb ik er gewoon elke keer 10 of meer over.
en door het sporten krijg ik ook weer extra punten 16 per keer dus dat houdt in 32 punten extra in de week boven de 49 punten die ik ook nog heb om eventueel te besteden aan iets lekkers of iets extra's.
Kortom te veel punten gelukkig hoef ik die niet op te maken en laat ik die voor wat ze zijn of voor eventueel het weekend.
Oke zo zit het dus met die punten, ben er zelf niet helemaal uit hoe ze dat bereken maar ik doe het online ipv de meetings dus ik mis het e.e.a. aan informatie.
Onder de 80 kilo ga ik niet komen mijn streefgewicht is volgens WW tussen de 75 en 90 kilo ben namelijk 1.91 lang ;-)..
en ik ben al blij als ik ooit onder de 100 zit.
Tatjana1987- Fluisteraar
Volgens mij is het puntensysteem geheim, anders zou iedereen het gratis kunnen doen. Ik heb gisteravond er wel wat berekeningen op losgelaten en kwam daarmee aardig in de buurt. Vind het wel interessant. Daardoor begreep ik ook waarom je meer moet eten. Calorieverbruik is bij zwaardere mensen meer bij dezelfde inspanning, doordat er meer gewicht verplaatst moet worden. Maar dat geldt dus ook bij dingen als zitten en slapen.
Iemand van 125 kg verbruikt met een inactieve levensstijl 2800 calorieen per dag, iemand van 60 kg 1654. 125 kg zal rond de 45 punten zijn, als je dan van 50 kcal per punt uitgaat kom je op 2250 kcal uit. Neem daarbij nog 7 vrije punten (het gemiddelde per week), zit je per dag op 2600. Dan eet je er dus 200 minder dan je verbruikt, maar dit is een vrij inactieve levensstijl. Kantoorwerk, met de auto erheen enzo. Met licht actief (wat de meeste mensen hebben) heb je met 125 kg 3640 kcal nodig, dan eet je er ruim 1000 te weinig! Door te sporten raak je nog verder de min in.
Oh, ik vind dit zo interessant!
Iemand van 125 kg verbruikt met een inactieve levensstijl 2800 calorieen per dag, iemand van 60 kg 1654. 125 kg zal rond de 45 punten zijn, als je dan van 50 kcal per punt uitgaat kom je op 2250 kcal uit. Neem daarbij nog 7 vrije punten (het gemiddelde per week), zit je per dag op 2600. Dan eet je er dus 200 minder dan je verbruikt, maar dit is een vrij inactieve levensstijl. Kantoorwerk, met de auto erheen enzo. Met licht actief (wat de meeste mensen hebben) heb je met 125 kg 3640 kcal nodig, dan eet je er ruim 1000 te weinig! Door te sporten raak je nog verder de min in.
Oh, ik vind dit zo interessant!
Rovine- Ratel
Hahah dit wordt mij allemaal te moeilijk hoor!
Maar ik ben ook zeer benieuwd voor vanavond, nu eindelijk mijn eerste echte meeting!
@Nobucta: Moet ik meteen betalen, of hoe zit dat? Ik las ook ergens per meeting betalen?
De weegschaal heb ik verbannen haha
Maar ik ben ook zeer benieuwd voor vanavond, nu eindelijk mijn eerste echte meeting!
@Nobucta: Moet ik meteen betalen, of hoe zit dat? Ik las ook ergens per meeting betalen?
De weegschaal heb ik verbannen haha
Oasis- Ratel
Haha, ik ben technicus, dan krijg je dat. Ik wil cijfertjes en bewijzen zien.
Ik heb toen in een keer 30 euro betaald voor die eerste 4 keer. Als ik het goed begrijp gaat het daarna via automatische incasso. Volgens mij kun je ook per keer betalen, maar ik weet niet zeker of internet er dan ook bij zit. Ikzelf heb heel veel aan het online gebeuren, meetings voor motivatie, online voor het bijhouden.
Ik ga chocola kopen, want sinds mijn tandartsbezoekje gisteren kan ik weer zoet eten zonder pijn!
Ik heb toen in een keer 30 euro betaald voor die eerste 4 keer. Als ik het goed begrijp gaat het daarna via automatische incasso. Volgens mij kun je ook per keer betalen, maar ik weet niet zeker of internet er dan ook bij zit. Ikzelf heb heel veel aan het online gebeuren, meetings voor motivatie, online voor het bijhouden.
Ik ga chocola kopen, want sinds mijn tandartsbezoekje gisteren kan ik weer zoet eten zonder pijn!
Rovine- Ratel
Haha Nobucta goed bezig! Het is ook interessant, en vrees dat het ook een groot geheim is, anders hoef je niet eens naar de cursus te komen natuurlijk!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@Nubucta, hmm ja het zal altijd wel geheim blijven, maar de theorieen zijn erg leuk ;-).
Misschien dat als we lang genoeg WW doen er ooit nog achter gaan komen, het zal een combinatie van verschillende factoren zijn ben benieuwd.
Misschien dat als we lang genoeg WW doen er ooit nog achter gaan komen, het zal een combinatie van verschillende factoren zijn ben benieuwd.
Tatjana1987- Fluisteraar
Nou, de eerste bijeenkomst zit er op! Ik ben samen met Nobucta gegaan dus de zenuwen waren wel iets minder . Bij binnenkomst in een lange rij gaan staan, allerlei papieren gekregen om in te vullen en natuurlijk betalen en toen werd ik gewogen. Ik vind het wel erg fijn dat ze je meteen vrij laten in je streefgewicht, dat hoef je niet direct te beslissen. Ze kijken gewoon naar je lengte, welke gewichtsklasse hoort daarbij en dan krijg je je aantal punten te horen.
Ik heb meteen de boodschappengids gekocht en op advies van Nobucta lekkere repen die smaken als Mars maar niet aandikken als Mars . En tijdens de bijeenkomst, die overigens maar een half uur duurt normaal gezien, uitleg gehad over een aantal begrippen waar je het afvallen een stuk aangenamer en duurzamer van kunt maken.
Op het einde nog persoonlijke korte uitleg gehad van de coach. Al met al kan ik zeggen dat ik het als zeer positief heb ervaren! Vanavond even alle informatie nog eens doorlezen en mij aanmelden via internet (ik heb nl de combipas genomen) en dan morgen van start!
Ik heb meteen de boodschappengids gekocht en op advies van Nobucta lekkere repen die smaken als Mars maar niet aandikken als Mars . En tijdens de bijeenkomst, die overigens maar een half uur duurt normaal gezien, uitleg gehad over een aantal begrippen waar je het afvallen een stuk aangenamer en duurzamer van kunt maken.
Op het einde nog persoonlijke korte uitleg gehad van de coach. Al met al kan ik zeggen dat ik het als zeer positief heb ervaren! Vanavond even alle informatie nog eens doorlezen en mij aanmelden via internet (ik heb nl de combipas genomen) en dan morgen van start!
Oasis- Ratel
Beachgirl_24 schreef:Ellebel schreef:@ beachgirl: is er totaal geen verandering in je voeding dan? Dan zou ik dat volgende week eens met je coach opnemen, wellicht dat je dan toch naar de 34 punten kunt gaan? Wat heb je vandaag gegeten en hoe heb je de punten berekend? Ik zelf mag maar 29 punten en het kost me iedere dag weer moeite om er niet overheen te gaan.
Oke bij deze even mijn eetlijstje van vandaag, ik kwam weer precies op 39 punten uit, wat ook mijn dagtotaal is.
Ontbijt:
2x knackebrod (2 punten)
1 plakje sategehakt (2 punten)
1 plakje kaas (2 punten)
1 glaasje chocomel Optimel (4 punten)
totaal 10
Lunch:
3x bruine boterham (6 punten)
1 plakje kaas (2 punten)
1 plakje cervelaat (3 punten)
2 glaasjes optimel (2 punten)
1x opkikker soepje (o punten)
Totaal 15
Tussendoor:
1 pakje evergreen verdeeld over ochtend en middag (4 punten)
Totaal 4
Avond:
Rijst met garnalen, groenten en sojasaus: 10 punten
Totaal 10
En zo kom ik dus precies op die 39 punten uit, terwijl ik mijn eetgewoonten niet onwijs verander. Ik eet eigenlijk elke dag zo, alleen broodbeleg en avondeten is verschillend.
En ik drink alleen maar zwarte koffie (1x) en verder thee of water.
Ik had verwacht dat ik nog steeds te weinig zo eten, en dus met WW misschien wel moeilijk aan mijn punten zou komen omdat ik meer zou moeten eten maar dat is dus niet zo.
Iemand nog tips of op/aanmerkingen kijkend naar mijn eetgedrag?
Beachgirl- Kletskop
Yes, de eerste kilo is eraf! Volgens mij heb ik nog nooit in mijn leven een werkende weegschaal in mijn bezit gehad, dus dit is meteen de eerste bewuste kilo die ik afgevallen ben. Ten opzichte van vorige week ben ik zelfs 1,7 verloren! Ben echt superblij. Zo haal ik nog wel 10 kilo voor de kerst.
Wel een klein dompertje; active points mag je pas schrijven na een halfuur. Dus als je een uur fietst mag je maar een halfuur schrijven. Mijn 25 minuten roeien van net leveren dus niks op. Motiveert me nu wel naar de 40 minuten te werken. Fietsen lukt morgen denk ik niet, mijn fiets staat verstopt achter een enorme stapel bierkratten.
Volgende week kan ik niet, ga kijken of ik bij een andere cursus naar binnen durf te wandelen. Vorige week hadden we een andere vervangende coach die ik wel leuk vond, misschien ga ik daar even heen. Wij krijgen ook weer een nieuwe coach, vind ik wel jammer. Net gewend aan het ene gezicht, gaat die weg. Maar de ander is vast ook wel leuk.
Vandaag kan in elk geval niet meer stuk en ik vond het leuk gezelschap te hebben!
Wel een klein dompertje; active points mag je pas schrijven na een halfuur. Dus als je een uur fietst mag je maar een halfuur schrijven. Mijn 25 minuten roeien van net leveren dus niks op. Motiveert me nu wel naar de 40 minuten te werken. Fietsen lukt morgen denk ik niet, mijn fiets staat verstopt achter een enorme stapel bierkratten.
Volgende week kan ik niet, ga kijken of ik bij een andere cursus naar binnen durf te wandelen. Vorige week hadden we een andere vervangende coach die ik wel leuk vond, misschien ga ik daar even heen. Wij krijgen ook weer een nieuwe coach, vind ik wel jammer. Net gewend aan het ene gezicht, gaat die weg. Maar de ander is vast ook wel leuk.
Vandaag kan in elk geval niet meer stuk en ik vond het leuk gezelschap te hebben!
Rovine- Ratel
Beachgirl_24 schreef:Beachgirl_24 schreef:Ellebel schreef:@ beachgirl: is er totaal geen verandering in je voeding dan? Dan zou ik dat volgende week eens met je coach opnemen, wellicht dat je dan toch naar de 34 punten kunt gaan? Wat heb je vandaag gegeten en hoe heb je de punten berekend? Ik zelf mag maar 29 punten en het kost me iedere dag weer moeite om er niet overheen te gaan.
Oke bij deze even mijn eetlijstje van vandaag, ik kwam weer precies op 39 punten uit, wat ook mijn dagtotaal is.
Ontbijt:
2x knackebrod (2 punten)
1 plakje kaas (2 punten)
totaal 10
Lunch:
1 plakje kaas (2 punten)
Totaal 15
Tussendoor:
Totaal 4
Avond:
Totaal 10
En zo kom ik dus precies op die 39 punten uit, terwijl ik mijn eetgewoonten niet onwijs verander. Ik eet eigenlijk elke dag zo, alleen broodbeleg en avondeten is verschillend.
Ik had verwacht dat ik nog steeds te weinig zo eten, en dus met WW misschien wel moeilijk aan mijn punten zou komen omdat ik meer zou moeten eten maar dat is dus niet zo.
Je zou je boterhammen en crackers dubbel kunnen beleggen met 1 plakje beleg. Dit vind ik altijd tips die makkelijk aan te wennen zijn en uiteindelijk veel schelen. En je noemt 1 plakje kaas, is dit dan zo'n grote voorgesneden plak? Daar neem ik sowieso altijd de helft van. De helft en dan op 2 boterhammen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Beachgirl_24 schreef:Beachgirl_24 schreef:Ellebel schreef:@ beachgirl: is er totaal geen verandering in je voeding dan? Dan zou ik dat volgende week eens met je coach opnemen, wellicht dat je dan toch naar de 34 punten kunt gaan? Wat heb je vandaag gegeten en hoe heb je de punten berekend? Ik zelf mag maar 29 punten en het kost me iedere dag weer moeite om er niet overheen te gaan.
Ontbijt:
2x knackebrod (2 punten)
1 plakje kaas (2 punten)
totaal 10
Lunch:
1 plakje kaas (2 punten)
Totaal 15
Tussendoor:
Totaal 4
Avond:
Totaal 10
Je zou je boterhammen en crackers dubbel kunnen beleggen met 1 plakje beleg. Dit vind ik altijd tips die makkelijk aan te wennen zijn en uiteindelijk veel schelen. En je noemt 1 plakje kaas, is dit dan zo'n grote voorgesneden plak? Daar neem ik sowieso altijd de helft van. De helft en dan op 2 boterhammen.
Nee is geen voorgesneden plak kaas. Zijn zelf gesneden plakjes en dan 2 plakjes. En dat komt overeen met (nog niet eens) 30 gram, wat in het boekje staat als 1 portie.
Beachgirl- Kletskop
Ik mag 1 punt meer, maar ik denk dat onze lijstjes best verschillen, al geloof ik niet dat één van ons het fout doet. Ik eet iets kleinere porties bij de lunch en ontbijt en eet meer tussendoor. Ik pak momenteel steeds 2 tussendoortjes 's ochtends en 2 rond 3 uur. Dit is dan bijvoorbeeld rijstwafel en fruit, yoghurt en broodje, zoiets. Ik merk dat ik heel erg moet wennen aan al die vezels, daarom eet ik bij een stuk fruit vaak iets vasters, zoals die rijstwafel. Dat mis ik trouwens wel in je lijstje; fruit. Of heb je dat gewoon niet ingevuld?
Een collega is vorig jaar 20 kg afgevallen, die moet om de 3 uur eten, anders wordt ze flauw. Om die reden denk ik wel dat er niet zoveel mis is met mijn tussendoortjesgedrag. Bovendien houd ik van eten, dus het is zeker geen straf dat vaak te doen.
Ik mocht nog 4 punten uitgeven aan wat lekkers. Er lag een open zak mama mia's van mijn vriend naar me te lonken. Ben naar de keuken gegaan en alles netjes afgewogen. Voor die 4 punten zit mijn schaaltje helemaal vol. Wat een onverwachts feestmaaltje.
Een collega is vorig jaar 20 kg afgevallen, die moet om de 3 uur eten, anders wordt ze flauw. Om die reden denk ik wel dat er niet zoveel mis is met mijn tussendoortjesgedrag. Bovendien houd ik van eten, dus het is zeker geen straf dat vaak te doen.
Ik mocht nog 4 punten uitgeven aan wat lekkers. Er lag een open zak mama mia's van mijn vriend naar me te lonken. Ben naar de keuken gegaan en alles netjes afgewogen. Voor die 4 punten zit mijn schaaltje helemaal vol. Wat een onverwachts feestmaaltje.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Ik mag 1 punt meer, maar ik denk dat onze lijstjes best verschillen, al geloof ik niet dat één van ons het fout doet. Ik eet iets kleinere porties bij de lunch en ontbijt en eet meer tussendoor. Ik pak momenteel steeds 2 tussendoortjes 's ochtends en 2 rond 3 uur. Dit is dan bijvoorbeeld rijstwafel en fruit, yoghurt en broodje, zoiets. Ik merk dat ik heel erg moet wennen aan al die vezels, daarom eet ik bij een stuk fruit vaak iets vasters, zoals die rijstwafel. Dat mis ik trouwens wel in je lijstje; fruit. Of heb je dat gewoon niet ingevuld?
Fruit eet ik niet zoveel probeer het wel hoor, maar het schiet er vaak bij in. Ik moet tussen de middag echt 3 boterhammen eten anders red ik het die middag niet (heb een drukke baan).
Tijd voor tussendoortjes is er ook niet altijd en soms sla ik die dus over, waar ik van baal. Ik ben dus blij als ik een tussendoortje kan nemen.
Als tussendoortje neem ik trouwens wel graag fruit, maarja dat is dan weer 0 punten. Dan moet ik 's avonds weer iets verzinnen om toch op die 39 te komen.
Beachgirl- Kletskop
Is het trouwens zo dat je alleen de garantie van -1 kilo per week krijgt als je niet aan je Vrije Weekpunten komt?
Ik het 49 vrije weekpunten, dat vind ik echt veel!! Kan elke week een hele zak chips leegvreten als ik wil (doe ik gelukkig niet). Kan me niet voorstellen dat je dan nog steeds 1 kilo afvalt per week.
Ik het 49 vrije weekpunten, dat vind ik echt veel!! Kan elke week een hele zak chips leegvreten als ik wil (doe ik gelukkig niet). Kan me niet voorstellen dat je dan nog steeds 1 kilo afvalt per week.
Beachgirl- Kletskop
Volgens mij is er geen garantie van -1? Ze gaan uit van 0,5 tot 1.
Ze hoeven niet elke week op maar je hoeft ze niet altijd te bewaren. Zaterdag ben ik bijvoorbeeld uit eten geweest. BAM. 50 punten. En dan heb ik echt niet bizar veel of ongezond gegeten.
Ze hoeven niet elke week op maar je hoeft ze niet altijd te bewaren. Zaterdag ben ik bijvoorbeeld uit eten geweest. BAM. 50 punten. En dan heb ik echt niet bizar veel of ongezond gegeten.
Rovine- Ratel
@Nobucta, de eerste kilo eraf fijn gevoel he!:-)
De meeting is dus best heel intressant om heen te gaan, misschien dat ik in de toekomst nog eens naar binnen wandel.
Ja er staat idd dat als je je netjes houdt aan je punten en je vrije punten dat je 0,5 tot 1 kilo per week blijft afvallen.
Ik moet zeggen het is prima vol te houden omdat je alles mag en mede door de vrije punten die je hebt, zodat je in het weekend wat extra's kan nemen (in mijn geval dan)
De meeting is dus best heel intressant om heen te gaan, misschien dat ik in de toekomst nog eens naar binnen wandel.
Ja er staat idd dat als je je netjes houdt aan je punten en je vrije punten dat je 0,5 tot 1 kilo per week blijft afvallen.
Ik moet zeggen het is prima vol te houden omdat je alles mag en mede door de vrije punten die je hebt, zodat je in het weekend wat extra's kan nemen (in mijn geval dan)
Tatjana1987- Fluisteraar
Het voelt echt supergoed. 1,7 gewoon! Vanochtend heb ik ook gewogen (weegschaal is nieuw, dan mag dat ) en toen was ik 1,5 lichter dan gisteravond. Dat scheelt nogal. Ik trek me er verder weinig van aan, de weegschaal bij WW is leidend, thuis telt niet. Maar het voorkomt wel vervelende verrassingen op de meetings.
Woensdag kan ik niet, dus ik ga dinsdag naar een andere meeting. Die coach heb ik al een keer als vervanger gehad en vond ik erg leuk, dus stiekem heb ik er zelfs al zin in. Ook leuk om eens een andere groep te zien, kijken of dat anders is.
Het valt me trouwens wel op dat ik al een aantal mensen naar een meeting heb zien komen en geen 2e keer meer gezien heb. Ben best benieuwd waar die gebleven zijn en of ze nog doorgaan.
Tatjana, bij de meeting gisteren kwam iemand aan het woord die al een tijdje bezig is. Die gaf juist aan dat ze het gevoel had zo weinig te mogen eten, terwijl ze in het begin veel meer mocht voor haar gevoel. Hoop niet dat wij daar ook tegenaan gaan lopen.
Woensdag kan ik niet, dus ik ga dinsdag naar een andere meeting. Die coach heb ik al een keer als vervanger gehad en vond ik erg leuk, dus stiekem heb ik er zelfs al zin in. Ook leuk om eens een andere groep te zien, kijken of dat anders is.
Het valt me trouwens wel op dat ik al een aantal mensen naar een meeting heb zien komen en geen 2e keer meer gezien heb. Ben best benieuwd waar die gebleven zijn en of ze nog doorgaan.
Tatjana, bij de meeting gisteren kwam iemand aan het woord die al een tijdje bezig is. Die gaf juist aan dat ze het gevoel had zo weinig te mogen eten, terwijl ze in het begin veel meer mocht voor haar gevoel. Hoop niet dat wij daar ook tegenaan gaan lopen.
Laatst aangepast door Nobucta op wo 5 okt 2011 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine- Ratel
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Fit worden, wie doet er mee?
» Wat doet een...
» Juffen; wie doet er ook mee?
» Staatsloterij wie doet er mee?
» Hij doet ut weer!
» Wat doet een...