Wie doet er mee? (Weightwatchers)
+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)
Nobucta schreef:Oasis schreef:FUUUUU.... ik sta netjes op tijd te wachten op de bus naar het station, komt ie niet opdagen!! Bus 2 naar het station te laat, dus mis ik mijn aansluiting naar de meeting en had het geen zin meer die kant op te gaan Ik baaal als een stekker!!!
Als een soort van tegenhanger heb ik mijn fiets opgehaald op het station, ben ik een heel stuk omgefietst naar huis en heb ik allemaal gezonde boodschappen gehaald (helaas geen batterijen bij de AH, of ik kon ze in ieder geval niet vinden, dus geen hometrainen vnv bah ). En nu drink ik even een kop groene thee en dan ga ik buikspieroefeningen doen!
Dus Nobucta, het klopt als je dacht; huh Oasis is er niet Maar volgende week neem ik gewoon een bus eerder, want dit gebeurt mij nog niet een keer!!
Ik heb niet veel tijd tussen WW en mijn werk, maar als je op de route zit kan ik je volgende week misschien wel oppikken. Ik woon bij de ... Is het meteen minder eng voor jou, kom je niet alleen binnen.
Oh dat is lief van je! Ik ken die straat wel volgens mij, bedoel je dan dat ik naar jou toe kom fietsen? Of?
Jammer dat je aangekomen was, maarja veel drinken en sporten kan daar zeer zeker voor gezorgd hebben hoor! Gewoon volhouden
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn lichaam begrijpt het gewoon nog niet helemaal en er waren ook andere oorzaken, maar die ga ik hier niet neerzetten (ranzige details ). Je kunt naar mij toekomen of het station ofzo. Station is niet zo heel erg om voor mij en een klein ommetje heb ik wel tijd voor, maar heel Eindhoven doorcruisen niet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Jammer Oasis dat je uiteindelijk niet kon gaan! Ga je morgen thuis wegen?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nobucta schreef:Je kunt naar mij toekomen of het station ofzo. Station is niet zo heel erg om voor mij en een klein ommetje heb ik wel tijd voor, maar heel Eindhoven doorcruisen niet.
Oh het station is dan goed, fijn! Welke kant is voor jou het makkelijkste, de stad kant denk ik? (tegenover de Pathe).
chococupcake schreef:Jammer Oasis dat je uiteindelijk niet kon gaan! Ga je morgen thuis wegen?
Ja, hoewel onze weegschaal niet zo heel betrouwbaar is en er zal nog niet echt iets af zijn denk ik zo. Maar goed, ga het toch doen
Oasis- Ratel
De andere kant is voor mij handiger, bij de Kiss&drive, anders moet ik helemaal om het station heen.
Heb je trouwens even toegevoegd op FB.
Heb je trouwens even toegevoegd op FB.
Rovine- Ratel
Is dat aan de buskant?
Ik zie nog geen uitnodiging op FB!
Zo, en nu weer ontopic
Ik zie nog geen uitnodiging op FB!
Zo, en nu weer ontopic
Oasis- Ratel
Haha leuk dat jullie bij elkaar in de buurt wonen.. Altijd leuk om samen te gaan!
Ben benieuwd, ik ga stiekem ook weer wegen morgenochtend :p
Ben benieuwd, ik ga stiekem ook weer wegen morgenochtend :p
CCC- Ratel
Hmpf, ik ga ook een weegschaal kopen, als ik dan een slechte dag heb op woensdag kan ik mezelf later nog eens nawegen.
Oasis, we spreken wel verder af via FB, kunnen we hier weer ontopic.
Oasis, we spreken wel verder af via FB, kunnen we hier weer ontopic.
Rovine- Ratel
Hoi meiden,
Als jullie het goed vinden zou ik ook graag meedoen. Ik heb zelf de gidsjes en ga het zonder meetings proberen. Heb dat al een keer eerder gedaan en toen was ik 3 kg afgevallen, maar dat zit er allemaal weer bij. Ik moet nu 7 kg kwijt, best haalbaar dus!
Als jullie het goed vinden zou ik ook graag meedoen. Ik heb zelf de gidsjes en ga het zonder meetings proberen. Heb dat al een keer eerder gedaan en toen was ik 3 kg afgevallen, maar dat zit er allemaal weer bij. Ik moet nu 7 kg kwijt, best haalbaar dus!
Gast- Gast
Oasis schreef:Theedoosje schreef:
wat voor bukspierding is het?
Zo een:
Oh de heb ik ook gehad maar kreeg wat last van nek/rug hierdoor. Wil je niet demotiveren hoor en misschien gaat het biij jou wel goed.
Gast- Gast
@TD: Tot nu toe geen last ,maarja nog maar 2x gedaan natuurlijk
En ook 10 min hard gefietst op de hometrainer vandaag, eerste begin is gemaakt!
Verder mijn eetlijstje van vandaag:
O: 0% vet yoghurt met allbran meusli en een peer
T: thee
L: 2 volkorenboterhammen met beetje pesto en mozzerella en kopje koude koffie
T: appel
A: tapas
Helaas nog niets afgevallen maarja ik val heel langzaam af, dat is ook een van de valkuilen van mij (geen resultaat zien snel genoeg dus maar stoppen).
Hoe is het met de rest?
En ook 10 min hard gefietst op de hometrainer vandaag, eerste begin is gemaakt!
Verder mijn eetlijstje van vandaag:
O: 0% vet yoghurt met allbran meusli en een peer
T: thee
L: 2 volkorenboterhammen met beetje pesto en mozzerella en kopje koude koffie
T: appel
A: tapas
Helaas nog niets afgevallen maarja ik val heel langzaam af, dat is ook een van de valkuilen van mij (geen resultaat zien snel genoeg dus maar stoppen).
Hoe is het met de rest?
Oasis- Ratel
Moest vandaag werken, dus niet zoveel online geweest... Ik heb me vandaag een beetje misdragen... Na het werk verraste mijn vriend mij met een terrasje en natuurlijk een wijntje gedronken en wat bittergarnituur... Zit nu dus vol van de bittergarnituur en heb geen trek meer in avondeten... naja zolang dit maar niet elke dag gebeurd is het oke natuurlijk.
Verder heb ik magere yoghurt met aardbeien en 4 boterhammen gegeten met rookvlees en philadelphia.. Dus opzich niet een hele slechte dag.
Verder heb ik magere yoghurt met aardbeien en 4 boterhammen gegeten met rookvlees en philadelphia.. Dus opzich niet een hele slechte dag.
CCC- Ratel
Argh, even een baalmoment. Ik bleef al een tijdje van de maaltijdsalades van de AH af omdat er megaveel calorieën in zitten (ong. 1000), maar eet met enige regelmaat die tweepersoonssalades van de AH, zo'n bak sla met wat blokjes kaas en wat noten en een dressing. Of in dit geval de griekse variant, met feta, olijven en dressing. Net wil ik de punten even invullen, dat doe ik altijd vooraf. 18 punten! Voor een bak sla.
Ik ga straks die salade wel even ontleden qua punten en de dressing maar weglaten denk ik. Ik ga die in elk geval niet meer kopen, maar vandaag moet ik wel wat opeten anders heb ik honger.
Heb trouwens afgelopen dagen van wat meer dingen punten opgezocht. Knorr lasagne 28 punten. Worstenbroodje 10. Diepvriespizza 25-35. Dit doet me wel realiseren dat sommige dingen helemaal niet zo gezond zijn als het doet lijken. Dan Knorr-pakje maakten we regelmatig, met verse groenten en vlees. Maar je kunt dus nog beter een bak patat pakken.
Nou waren bovenstaande voorbeelden niet eens zo schokkend, maar die salade schrik ik echt van. Waar laten ze al die punten? Ik vertrouw de sla zelf nu ook niet zo meer, zouden ze daar nog troep bijgevoegd hebben?
Gisteren trouwens eindelijk de boodschappengids maar eens opengeslagen. Ik moet erop terugkomen, hij is heel erg handig juist. Vanalles in categorieën, waardoor ik bijvoorbeeld ook makkelijk tussendoortjes uit kan zoeken.
Voor vandaag heb ik tussendoor appel, druiven, mueslireep en een broodje kipfilet. En als lunch dus die verdomde salade. Ik kan nog beter een bak frieten gaan halen dus.
Ik ga straks die salade wel even ontleden qua punten en de dressing maar weglaten denk ik. Ik ga die in elk geval niet meer kopen, maar vandaag moet ik wel wat opeten anders heb ik honger.
Heb trouwens afgelopen dagen van wat meer dingen punten opgezocht. Knorr lasagne 28 punten. Worstenbroodje 10. Diepvriespizza 25-35. Dit doet me wel realiseren dat sommige dingen helemaal niet zo gezond zijn als het doet lijken. Dan Knorr-pakje maakten we regelmatig, met verse groenten en vlees. Maar je kunt dus nog beter een bak patat pakken.
Nou waren bovenstaande voorbeelden niet eens zo schokkend, maar die salade schrik ik echt van. Waar laten ze al die punten? Ik vertrouw de sla zelf nu ook niet zo meer, zouden ze daar nog troep bijgevoegd hebben?
Gisteren trouwens eindelijk de boodschappengids maar eens opengeslagen. Ik moet erop terugkomen, hij is heel erg handig juist. Vanalles in categorieën, waardoor ik bijvoorbeeld ook makkelijk tussendoortjes uit kan zoeken.
Voor vandaag heb ik tussendoor appel, druiven, mueslireep en een broodje kipfilet. En als lunch dus die verdomde salade. Ik kan nog beter een bak frieten gaan halen dus.
Rovine- Ratel
Die salade zoveel punten? Hoe kan dat inderdaad! Al merk ik zelf als ik een maaltijdsalade maak, dat ik ook wel snel aan veel punten zit hoor... En dressing is meestal wel de boosdoener.. maar wel balen inderdaad, denk je gezond te doen zie je dit aantal punten.
Ik ben net wakker... Dus ga zo even ontbijten... Verder gisteravond niks gegeten behalve 2 cakejes... Denk dat ik wel iets over mijn punten zat, maar goed, vandaag weer helemaal gezond doen dus!
Ik ben net wakker... Dus ga zo even ontbijten... Verder gisteravond niks gegeten behalve 2 cakejes... Denk dat ik wel iets over mijn punten zat, maar goed, vandaag weer helemaal gezond doen dus!
CCC- Ratel
Dit is dus geen maaltijdsalade, maar zo'n side-salade voor 2 personen. Zit niks meer in dan sla, komkommer, paprika, 60g feta, 8 olijven en die dressing dus. Als ik die dressing weglaat kom ik op 6,5 punten. Ik kan echt niet geloven dat die dressing 11,5 punten is. Ik was echt in de veronderstelling dat die salade een punt of 8 was.
18 punten, daar eet ik 36 lange vingers van, wedden dat ik dan veel voller zit!
18 punten, daar eet ik 36 lange vingers van, wedden dat ik dan veel voller zit!
Rovine- Ratel
Whahaha 36 lange vingers!
Hmm... Zoveel punten die dressing, niet normaal dus! Beetje jammer! Zo'n salade ziet er altijd aantrekkelijk gezond uit, maar ondertussen dus... Ik haal ze maar weinig, heb ze weleens gehaald omdat ik dan de avond moest werken en dit wel handig vond met een broodje. Ik ben dus ook meteen genezen haha!
Ohja en wbt pakjes, dat was me inderdaad wel duidelijk. Wij proberen zoveel mogelijk zonder pakjes te koken... Maar soms wil ik toch net die ene kruidenmix ofzo voor iets, en ja dan is het dus ook weer punten. Gelukkig houd ik niet zo van pizza's ed. Ik heb meer een zwak voor de snackbar... Zoals gisteren dus het bittergarnituur.. Weeg vandaag ook maar even niet, ben bang dat ik het voor mezelf heb verpest.
Oasis: ben je nog afgevallen?
Hmm... Zoveel punten die dressing, niet normaal dus! Beetje jammer! Zo'n salade ziet er altijd aantrekkelijk gezond uit, maar ondertussen dus... Ik haal ze maar weinig, heb ze weleens gehaald omdat ik dan de avond moest werken en dit wel handig vond met een broodje. Ik ben dus ook meteen genezen haha!
Ohja en wbt pakjes, dat was me inderdaad wel duidelijk. Wij proberen zoveel mogelijk zonder pakjes te koken... Maar soms wil ik toch net die ene kruidenmix ofzo voor iets, en ja dan is het dus ook weer punten. Gelukkig houd ik niet zo van pizza's ed. Ik heb meer een zwak voor de snackbar... Zoals gisteren dus het bittergarnituur.. Weeg vandaag ook maar even niet, ben bang dat ik het voor mezelf heb verpest.
Oasis: ben je nog afgevallen?
CCC- Ratel
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste kan starten met WW?
Ik wil wel graag een paar keer naar een meeting want ik heb een stok achter de deur nodig, maar ik werk onregelmatig dus ik kan niet elke week naar zo'n meeting.
Kan op de site ook nergens vinden hoe je je in kan schrijven... dat moet je dan zeker op zo'n meeting doen als je de 1e keer komt? (je betaalt nu tot 30 okt geen inschrijfkosten dus daar wil ik wel van profiteren)
En betaal je dan per keer dat je naar zo'n meeting komt of betaal je sowieso, ook als je niet gaat?
Vind het best onduidelijk op de site staan....
Ik wil wel graag een paar keer naar een meeting want ik heb een stok achter de deur nodig, maar ik werk onregelmatig dus ik kan niet elke week naar zo'n meeting.
Kan op de site ook nergens vinden hoe je je in kan schrijven... dat moet je dan zeker op zo'n meeting doen als je de 1e keer komt? (je betaalt nu tot 30 okt geen inschrijfkosten dus daar wil ik wel van profiteren)
En betaal je dan per keer dat je naar zo'n meeting komt of betaal je sowieso, ook als je niet gaat?
Vind het best onduidelijk op de site staan....
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
De laatste keer heb ik het gevraagd hoe het zat. De 1e meeting betaal je 30 euro voor 4x. Je krijgt dan een code waarmee je het op internet kan activeren. Vanaf dan wordt het geld steeds afgeschreven via automatische incasso (ik weet niet hoeveel in welke periode).
Met een combipas kun je onbeperkt naar meetings, dus je kunt er ook een aantal uitzoeken op verschillende tijdstippen en dan elke week eentje pakken die je het beste uitkomt.
Sommige mensen zie ik per meeting contant afrekenen, dus ik denk dat je ook wel los kunt betalen. Maar precies inzicht over de kosten heb ik niet.
Met een combipas kun je onbeperkt naar meetings, dus je kunt er ook een aantal uitzoeken op verschillende tijdstippen en dan elke week eentje pakken die je het beste uitkomt.
Sommige mensen zie ik per meeting contant afrekenen, dus ik denk dat je ook wel los kunt betalen. Maar precies inzicht over de kosten heb ik niet.
Rovine- Ratel
zeven euro per keer. Gewoon contant betalen als je aanwezig bent, bij afwezig niet betalen. Combipas is een manier dat je goedkoper naar de meetings kunt en meer kunt via internet.
Valt me op dat er veel onduidelijkheid is op de site voor mensen, misschien moeten ze daar eens wat aan gaan doen.
De eerste kilo is er echt vanaf bij mij, net even stiekem gewogen vanwege gisteren. Nu op naar de volgende 6 kilo in elk geval!
Valt me op dat er veel onduidelijkheid is op de site voor mensen, misschien moeten ze daar eens wat aan gaan doen.
De eerste kilo is er echt vanaf bij mij, net even stiekem gewogen vanwege gisteren. Nu op naar de volgende 6 kilo in elk geval!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:zeven euro per keer. Gewoon contant betalen als je aanwezig bent, bij afwezig niet betalen. Combipas is een manier dat je goedkoper naar de meetings kunt en meer kunt via internet.
Duidelijk!! Dan ga ik dus lekker contant betalen want ben niet van plan om elke week te gaan, maar waarschijnlijk 2x per maand...
En al die boekjes enzo? Koop je die op meetings? Hoe moet ik me zo'n meeting voorstellen? Allemaal in de rij en 1 voor 1 wegen, en daarna nog vragen stellen ofzo?
Beachgirl- Kletskop
Hoi meiden,
Ik zou ook graag meeschrijven vanaf maandag start ik ook met WW online, ik moet ook ruim 30 kilo kwijt en hoop dat het me gaat lukken met WW, heb veel positieve verhalen gehoord, en na alle overige dieeten die ik al heb geprobeerd lijkt me dit de beste oplossing door met gewoon normaal eten (geen repen, sapjes, of shake's) me gewicht te verliezen en het te behouden.
Ik zou ook graag meeschrijven vanaf maandag start ik ook met WW online, ik moet ook ruim 30 kilo kwijt en hoop dat het me gaat lukken met WW, heb veel positieve verhalen gehoord, en na alle overige dieeten die ik al heb geprobeerd lijkt me dit de beste oplossing door met gewoon normaal eten (geen repen, sapjes, of shake's) me gewicht te verliezen en het te behouden.
Tatjana1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Beachgirl_24 schreef:chococupcake schreef:zeven euro per keer. Gewoon contant betalen als je aanwezig bent, bij afwezig niet betalen. Combipas is een manier dat je goedkoper naar de meetings kunt en meer kunt via internet.
Duidelijk!! Dan ga ik dus lekker contant betalen want ben niet van plan om elke week te gaan, maar waarschijnlijk 2x per maand...
En al die boekjes enzo? Koop je die op meetings? Hoe moet ik me zo'n meeting voorstellen? Allemaal in de rij en 1 voor 1 wegen, en daarna nog vragen stellen ofzo?
Ja, zo doe ik het ook, als ik zin heb ga ik een keer, of als ik wat nodig heb ofzo. Maar niet vaak dus!
Meeting gaat hier meestal zo: inderdaad in de rij staan voor betaling en wegen. Bij betaling krijg je weer een boekje erbij voor in je mapje, daar is een onderwerp aangerelateerd die word behandeld. Na het wegen ga je gewoon even zitten of wat vragen stellen aan de dames die er werken en dan gaat de coach een soort van informatie geven en kun je vragen stellen. Dingen kopen kun je gewoon daar doen, meestal staat er een tafel met alles erop en kun je gewoon contant betalen.
Wat ik soms deed in het begin, als ik dan de ene meeting miste door iets dan keek ik of er een andere meeting in de omgeving was. En dan ging ik daarnaartoe. Dus als iemand een combipas heeft, is dit een tip!
CCC- Ratel
Je krijgt per week al 1 of 2 gratis boekjes, een soort mini-tijdschriftjes van 8 pagina's. De kookboeken, boodschappengids en etenswaren staan bij ons opgesteld aan de zijkant en kun je kopen.
Van iedereen wordt verwacht dat ze iets vroeger binnenkomen. Daar geef je je boekje, ze tekenen wat af en daarna wegen. Het display van de weegschaal ligt op tafel bij de coach. Daarna ga je zitten of wat kopen tot iedereen klaar is. Maar dat wegen spreidt zichzelf automatisch wel.
Daarna een rondje hoe het gaat en vragen stellen. De coach zelf behandelt ook een thema. Deze week was dat herfst en bijbehorend voedsel. We mochten zijn 0-punten-stoofpeertjes proeven. Dat thema is vaak een mix van motiveren, tips geven en gezonde alternatieven zoeken.
Ik ben afgelopen keren na afloop blijven zitten om nog wat vragen te stellen.
Boehoe, ga ik nu op mijn dressingloze salade zitten knagen.
Van iedereen wordt verwacht dat ze iets vroeger binnenkomen. Daar geef je je boekje, ze tekenen wat af en daarna wegen. Het display van de weegschaal ligt op tafel bij de coach. Daarna ga je zitten of wat kopen tot iedereen klaar is. Maar dat wegen spreidt zichzelf automatisch wel.
Daarna een rondje hoe het gaat en vragen stellen. De coach zelf behandelt ook een thema. Deze week was dat herfst en bijbehorend voedsel. We mochten zijn 0-punten-stoofpeertjes proeven. Dat thema is vaak een mix van motiveren, tips geven en gezonde alternatieven zoeken.
Ik ben afgelopen keren na afloop blijven zitten om nog wat vragen te stellen.
Boehoe, ga ik nu op mijn dressingloze salade zitten knagen.
Laatst aangepast door Nobucta op do 29 sep 2011 - 23:44; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine- Ratel
Tatjana1987 schreef:Hoi meiden,
Gezellig Tatjana! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt wbt WW's, zo houd je het een beetje leuk voor jezelf en het blijft er na mijn idee langer af. Ik heb ooit eens op een blauwe maandag Cambridge geprobeerd, maar kreeg dat dus absoluut niet door mijn keel. Tot kokhalsen aan toe... :S De mensen in mijn omgeving die het wel hebben volgehouden ging hard qua afvallen maar nu zit het meeste er weer aan
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Beachgirl_24 schreef:chococupcake schreef:zeven euro per keer. Gewoon contant betalen als je aanwezig bent, bij afwezig niet betalen. Combipas is een manier dat je goedkoper naar de meetings kunt en meer kunt via internet.
Ja, zo doe ik het ook, als ik zin heb ga ik een keer, of als ik wat nodig heb ofzo. Maar niet vaak dus!
Meeting gaat hier meestal zo: inderdaad in de rij staan voor betaling en wegen. Bij betaling krijg je weer een boekje erbij voor in je mapje, daar is een onderwerp aangerelateerd die word behandeld. Na het wegen ga je gewoon even zitten of wat vragen stellen aan de dames die er werken en dan gaat de coach een soort van informatie geven en kun je vragen stellen. Dingen kopen kun je gewoon daar doen, meestal staat er een tafel met alles erop en kun je gewoon contant betalen.
Wat ik soms deed in het begin, als ik dan de ene meeting miste door iets dan keek ik of er een andere meeting in de omgeving was. En dan ging ik daarnaartoe. Dus als iemand een combipas heeft, is dit een tip!
Bedankt voor jullie reacties!
Ik begrijp dus dat je ook niet elke keer naar dezelfde locatie hoeft te gaan? Dat is misschien wel handig als ik onregelmatige diensten heb op mijn werk...
Beachgirl- Kletskop
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Fit worden, wie doet er mee?
» Wat doet een...
» Juffen; wie doet er ook mee?
» Staatsloterij wie doet er mee?
» Hij doet ut weer!
» Wat doet een...