Wie doet er mee? (Weightwatchers)
+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers
Pagina 2 van 12
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)
Ik ga dus 1x per week met de laptop bij de recepten zitten neuzen en roep dan naar mijn vriend dingen als "lust je biefstuk met biersaus". Indien positief antwoord schrijf ik de ingrediënten op van een recept of 5 en gaan we boodschappen doen. Wat ik fijn vind aan die receptplanner is dat je ook losse ingrediënten in kunt voeren. Als ik nog een restje spinazie heb liggen ga ik op zoek naar recepten waar dat in zit.
Het forum vind ik trouwens wel heel erg tegenvallen.
Ik heb vorige week zo'n boodschappengids gekocht, maar ik heb hem nog niet eens opengeslagen omdat ik aan internet genoeg heb.
Het forum vind ik trouwens wel heel erg tegenvallen.
Ik heb vorige week zo'n boodschappengids gekocht, maar ik heb hem nog niet eens opengeslagen omdat ik aan internet genoeg heb.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Zou ik misschien een paar recepten als voorbeeld mogen van iemand?
Gast- Gast
Iemand een voorstel voor een printscreen? Roep maar iets als ingredient...
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10
Gewoon googlen.
De WW-site doet het niet op mijn iPad (die juist zo fijn is om in de keuken neer te zetten tijdens het koken), dus ik google altijd gewoon op weight watchers +enkele ingrediënten. Ze zijn bijna allemaal ook via google te vinden, via de site heb je alleen beter overzicht.
De WW-site doet het niet op mijn iPad (die juist zo fijn is om in de keuken neer te zetten tijdens het koken), dus ik google altijd gewoon op weight watchers +enkele ingrediënten. Ze zijn bijna allemaal ook via google te vinden, via de site heb je alleen beter overzicht.
Rovine- Ratel
Ja ideaal is dat he, ik wist soms van gekkigheid ook niet meer wat we moesten eten. Ben toen begonnen met de WW recepten en mijn vriend is vrij slank en die zei altijd ik krijg hier alleen maar dieetvoer, totdat ik een paar recepten had gemaakt en hij het helemaal lekker vond. Nu vraagt hij elke keer om bepaalde recepten zoals kruidige pasta met geitenkaas ed.
Ik heb laatst wel dat nieuwe boek gekocht in de boekhandel, maar vind hem wat tegenvallen... Twijfel of ik hem op marktplaats zet... Er staan wel wat culinaire recepten in, maar vind ze niet voor elke dag handigz eg maar...
Ik vind trouwens het forum van die andere site van weightwatchers ook een beetje tegenvallen (wijvallenaf).. Had daar wat meer van verwacht, maar het maakt dus niet uit of je ervoor betaald of niet want dat loopt dus denk ik niet zo goed...
Ik heb laatst wel dat nieuwe boek gekocht in de boekhandel, maar vind hem wat tegenvallen... Twijfel of ik hem op marktplaats zet... Er staan wel wat culinaire recepten in, maar vind ze niet voor elke dag handigz eg maar...
Ik vind trouwens het forum van die andere site van weightwatchers ook een beetje tegenvallen (wijvallenaf).. Had daar wat meer van verwacht, maar het maakt dus niet uit of je ervoor betaald of niet want dat loopt dus denk ik niet zo goed...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Raindrop schreef:Familie van mijn vriend gebruikt ook WW en die zijn er heel tevreden over.
Ik wil er zelf ook al heel lang mee beginnen maar ik wil niet verplicht naar die meetings enzo moeten. Zelfstandig WW volgen spreekt mij dan wel weer aan.
Gebruik je trouwens ook prodcuten van WW? Zoals kaas etc.?
Nee, ik gebruik geen WW producten. Ik let zelf gewoon op de dingen die wat magerder zijn... Ik ben niet zo'n kaasfan, dus die ene keer dat ik dan kaas eet op brood tel ik er meer punten voor. Verder zorg ik gewoon voor magere producten zodat ik wat meer kan eten op een dag...
Die meetings zijn voor mij ook niets, ik vind het sowieso al teveel geld als je 4x per maand gaat en daarbij kan ik niet altijd, wil mijn leven er ook niet helemaal voor omgooien om naar een meeting te moeten/ kunnen. Ik zou gewoon via je familie dan een pro points boodschappengidsje laten halen, scheelt je weer inschrijfgeld en een keer gaan... Mijn idee van WW is altijd dat je niet altijd superstreng hoeft te doen, ik gebruik de punten meer als richtlijn, als ik bijv. zie hoeveel punten een donut is, ben ik me meer bewust van hoe ongezond iets is ipv dat ik het meteen in mijn mond stop en er soms wel meerdere van eet achter elkaar... Even een voorbeeldje dus...
Thanks voor je tips!
Die familie gaat inmiddels ook niet meer naar de meetings dus ik ga even op MP etc. rondkijken of ik daar misschien aan een puntengids kan komen.
Die meetings zie ik ook niet zitten. Ze kosten inderdaad veel geld en ik kan er ook niet altijd tijd voor vrij maken.
Ik heb zulke puntengidsen al zitten bekijken bij de familie van mijn vriend en bij sommige lekkernijen schrik je echt hoeveel punten het zijn.
Ik heb trouwens ook al meer dieeten bekeken maar die zijn meestal erg streng en bij WW valt dat mee he.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Stoplicht schreef:Iemand een voorstel voor een printscreen? Roep maar iets als ingredient...
RUCOLA!
CCC- Ratel
Nobucta schreef:Gewoon googlen.
ooh wel?? Ik dacht dat je die niet zou kunnen vinden omdat je er dus eigenlijk voor moet betalen
Gast- Gast
Mijn vriend hoeft ook absoluut niet af te vallen, maar vindt al het eten wel heel lekker. Nu eten we eigenlijk alleen maar het avondeten samen, maar elke keer is het van "dit is ook best lekker". Hij vindt koken ook leuk en dan liefst zonder pakjes, dus hij kan zijn hart ophalen nu.
Rovine- Ratel
Ik heb twee kookboeken van WW, maar die zijn nog van het flexpoints systeem. Er staan best veel lekkere dingen in en gelukkig geen recepten met aparte ingredienten. Vooral recepten met veel verschillende groenten ben ik gek op.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
chococupcake schreef:Stoplicht schreef:Iemand een voorstel voor een printscreen? Roep maar iets als ingredient...
RUCOLA!
http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/index.aspx?recipeid=6100000
Deze hebben we zaterdag op. Was best veel werk, maar heel erg lekker. Had overigens geen reuzenchampignons genomen, maar kleintjes en daar de hele bodem van de ovenschaal mee bedekt.
Rovine- Ratel
Hmm, het lukt mij even niet maar ik zie dat er al geholpen is dus dan hebben jullie al een beeld!
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Cool! Jammer, ik vind champignons niet geweldig, maar miss. moet ik het eens proberen
Tja, naja ik ga nu gewoon zo verder, heb via marktplaats dus een klein boekje weer kunnen krijgen zal die een van deze dagen binnen krijgen... En heb verder nog veel flexipoint recepten, maar die reken ik gewoon om
Tja, naja ik ga nu gewoon zo verder, heb via marktplaats dus een klein boekje weer kunnen krijgen zal die een van deze dagen binnen krijgen... En heb verder nog veel flexipoint recepten, maar die reken ik gewoon om
CCC- Ratel
Zenuwachtigggg, vanavond eerste meeting!
Net een omelet met groenten op een volkoren boterham op. En mijn vader is met mij naar een tweedehands winkel gereden en daar hebben we goedkoop een hometrainer en een buikspieroefen-ding (geen idee hoe het heet ) op de kop kunnen tikken! Dus ik ga hier thuis al wat doen, en ook 2x joggen.
Ik lees zoveel goede verhalen over WW, hoop echt van harte dat het ook voor mij geldt!
Net een omelet met groenten op een volkoren boterham op. En mijn vader is met mij naar een tweedehands winkel gereden en daar hebben we goedkoop een hometrainer en een buikspieroefen-ding (geen idee hoe het heet ) op de kop kunnen tikken! Dus ik ga hier thuis al wat doen, en ook 2x joggen.
Ik lees zoveel goede verhalen over WW, hoop echt van harte dat het ook voor mij geldt!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Storm schreef:Wat goed, Oasis! Echt goed bezig
Dankje wel Ja, ik ben het zat het MOET er nu echt af!
Oasis- Ratel
Ik heb dat gevoel nu ook bij mezelf. Ik heb Just Dance voor de Wii en ik hoop daarmee aan de slag te kunnen. Wat fijn dat je motivatie hebt gevonden!Oasis schreef:Storm schreef:Wat goed, Oasis! Echt goed bezig
Dankje wel Ja, ik ben het zat het MOET er nu echt af!
Gast- Gast
Goed bezig Oasis! Succes bij de meeting straks! Ben benieuwd! Er is vast wat vanaf!
Ben je ook bezig met afvallen Storm? En is dat een beetje leuk met de WII (ben echt een leek wbt computerspelletjes enzo)
Ben je ook bezig met afvallen Storm? En is dat een beetje leuk met de WII (ben echt een leek wbt computerspelletjes enzo)
CCC- Ratel
FUUUUU.... ik sta netjes op tijd te wachten op de bus naar het station, komt ie niet opdagen!! Bus 2 naar het station te laat, dus mis ik mijn aansluiting naar de meeting en had het geen zin meer die kant op te gaan Ik baaal als een stekker!!!
Als een soort van tegenhanger heb ik mijn fiets opgehaald op het station, ben ik een heel stuk omgefietst naar huis en heb ik allemaal gezonde boodschappen gehaald (helaas geen batterijen bij de AH, of ik kon ze in ieder geval niet vinden, dus geen hometrainen vnv bah ). En nu drink ik even een kop groene thee en dan ga ik buikspieroefeningen doen!
Dus Nobucta, het klopt als je dacht; huh Oasis is er niet Maar volgende week neem ik gewoon een bus eerder, want dit gebeurt mij nog niet een keer!!
Als een soort van tegenhanger heb ik mijn fiets opgehaald op het station, ben ik een heel stuk omgefietst naar huis en heb ik allemaal gezonde boodschappen gehaald (helaas geen batterijen bij de AH, of ik kon ze in ieder geval niet vinden, dus geen hometrainen vnv bah ). En nu drink ik even een kop groene thee en dan ga ik buikspieroefeningen doen!
Dus Nobucta, het klopt als je dacht; huh Oasis is er niet Maar volgende week neem ik gewoon een bus eerder, want dit gebeurt mij nog niet een keer!!
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Zenuwachtigggg, vanavond eerste meeting!
wat voor bukspierding is het?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
wat voor bukspierding is het?
Zo een:
Oasis- Ratel
Moet je niet persé naar de meeting van Weight Watchers?
Maar hoe kan je dan wel via hun afvallen? Kunnen jullie hier wat meer over vertellen?
Maar hoe kan je dan wel via hun afvallen? Kunnen jullie hier wat meer over vertellen?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Oasis schreef:FUUUUU.... ik sta netjes op tijd te wachten op de bus naar het station, komt ie niet opdagen!! Bus 2 naar het station te laat, dus mis ik mijn aansluiting naar de meeting en had het geen zin meer die kant op te gaan Ik baaal als een stekker!!!
Ik heb niet veel tijd tussen WW en mijn werk, maar als je op de route zit kan ik je volgende week misschien wel oppikken. Is het meteen minder eng voor jou, kom je niet alleen binnen.
Ik baal wel, 0,4 aangekomen. Nu zijn daar een aantal verklaringen voor. Lichaam moet er nog aan wennen en ik ben begonnen met sporten. Ik hoop het dus de volgende week dubbel zo hard terug te krijgen. Ik had ook net gegeten en veel gedronken voor ik ging, zat ook de hele tijd te wiebelen tijdens die meeting omdat ik naar de wc moest.
Volgende week gaan ze mijn dagboekje nakijken of alles wel goed gaat en waar ik eventueel kan verbeteren. Zij zeiden wel dat ik me geen zorgen moest maken en dat het vanzelf komt.
We hadden deze week een andere coach die kok geweest is. Hij deelde stoofpeertjes van 0 punten uit.
Laatst aangepast door Nobucta op wo 28 sep 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine- Ratel
ShallY schreef:Moet je niet persé naar de meeting van Weight Watchers?
Je kunt het ook alleen via internet doen, dat kost ook geld. Je kunt ook zelf aanklooien, maar vandaag zei de coach wel dat de waarden op andere sites vaak niet kloppen.
Rovine- Ratel
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Fit worden, wie doet er mee?
» Wat doet een...
» Juffen; wie doet er ook mee?
» Staatsloterij wie doet er mee?
» Hij doet ut weer!
» Wat doet een...