Wie doet er mee? (Weightwatchers)
+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)
Hoi meiden
Ik heb een weightwatchers receptenboek gewonnen, maar daar doe ik niks mee.
Als iemand er hier iets mee kan mag je m tegen verzendkosten overnemen.
Ben alleen bang dat hij niet door de brievenbus past.
Ik heb een weightwatchers receptenboek gewonnen, maar daar doe ik niks mee.
Als iemand er hier iets mee kan mag je m tegen verzendkosten overnemen.
Ben alleen bang dat hij niet door de brievenbus past.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb wel interesse!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pm me maar even dan!
Schism- Prater
He verdorie net te laat . Waar had je die gewonnen, Schism?
Vandaag begint mijn eerste WW dag! Ben veel te laat opgestaan (ongeveer een half uur geleden) dus moet zo nog eten.
Niet echt goed begin, hopelijk krijg ik mijn punten nu wel verantwoordelijk op!
Vandaag begint mijn eerste WW dag! Ben veel te laat opgestaan (ongeveer een half uur geleden) dus moet zo nog eten.
Niet echt goed begin, hopelijk krijg ik mijn punten nu wel verantwoordelijk op!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry hij is al weg
Had bij Sante een zomerpakket gewonnen, echt een hele doos met zonnebrand, nagellak, douchegel, shampoo een barbecue en nog veel meer. Echt super leuk!
Had bij Sante een zomerpakket gewonnen, echt een hele doos met zonnebrand, nagellak, douchegel, shampoo een barbecue en nog veel meer. Echt super leuk!
Schism- Prater
@Nobucta, ow jee ik hoop idd dat we de mening houden dat we best veel punten krijgen en niet straks ook denken wat is het weinig, want dan wordt het natuurlijk een stuk zwaarder om vol te houden.
Al besef ik nu ook wel dat ik enorm veel punten heb en dat dat straks natuurlijk wel minder wordt, naar mate ik de kilo's verlies ik ook punten ga verliezen
@Oasis, Ow jeej nou ja heb je wel lekker uitgeslapen, en nu vol goeie moeten aan je WW dagje beginnen.
Al besef ik nu ook wel dat ik enorm veel punten heb en dat dat straks natuurlijk wel minder wordt, naar mate ik de kilo's verlies ik ook punten ga verliezen
@Oasis, Ow jeej nou ja heb je wel lekker uitgeslapen, en nu vol goeie moeten aan je WW dagje beginnen.
Tatjana1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Heb alvast ingevuld voor de hele dag en hou nog 2,5 punten over. Maar dat komt dus door geen ontbijt, en ik heb het avondeten iets meer gemaakt (anders moet ik zoveel weggooien omdat ik nu alleen eet). Dus denk als ik avondeten gewoon normale portie doe en dus wel ontbijt, dat ik mijn punten dan wel op krijg elke dag. Maar het is nog wel puzzelen!
Oasis- Ratel
Wat blijft het hier ineens stil? .
Vandaag dag 2, heb alvast mijn lijstje voor de hele dag ingevuld met wederom 2 punten over (die vul ik dan evt vanavond nog in). Wel raar, het voelt aan de ene kant alsof ik heel veel eet als je die punten op ziet gaan, maar het zijn bijna allemaal gezonde dingen. En aan de andere kant heb ik juist zoiets van; nu al op? Maar ik heb er zo weinig staan...
Ook kan ik niet alles vinden in het online programma, maar dan kies ik maar iets vergelijkbaars.
Hoe is met het de rest? Houd iedereen het vol?
Vandaag dag 2, heb alvast mijn lijstje voor de hele dag ingevuld met wederom 2 punten over (die vul ik dan evt vanavond nog in). Wel raar, het voelt aan de ene kant alsof ik heel veel eet als je die punten op ziet gaan, maar het zijn bijna allemaal gezonde dingen. En aan de andere kant heb ik juist zoiets van; nu al op? Maar ik heb er zo weinig staan...
Ook kan ik niet alles vinden in het online programma, maar dan kies ik maar iets vergelijkbaars.
Hoe is met het de rest? Houd iedereen het vol?
Oasis- Ratel
Het enthousiasme even weg misschien?
Gisteravond heb ik een flinke stapel cupcakes gebakken. Ik had wat zuurtjes bij WW gekocht (1 punt per pakje), daar liep ik constant op te zuigen tijdens het bakken. Maar het is toch foutgegaan, heb toch de kom uitgelikt. Het is zo lekker allemaal. Had wel wat punten vrijgehouden omdat ik wist dat ik wel zou moeten voorproeven, maar het voelde toch erg lullig.
Vanavond pizza! Ik heb dat verse deeg en tomatensaus bij de AH. Ik wilde eigenlijk een WW-recept erop gaan doen, maar ik zag nu dat die verpakking 29 punten is. Als ik dan een kwart neem is dat 7,25 punten en kan ik er nog wat vlees op doen. De rest wil ik dan invriezen, maar ik weet niet zeker of ik dat gebakken of ongebakken moet doen.
Gisteren niet gesport, maar ik was wel doodmoe toen ik in bed ging liggen. Zou best kunnen dat het bakken vrij intensief was, van halfacht tot 10 in de keuken gestaan. Soms wel even pauze (als ze in de oven stonden, bakte in 4 etappes), maar heb niet langer dan 10 minuten gezeten elke keer.
Vanavond weer roeien en de toppings van de cupcakes afmaken. Ga voor het eerst proberen toefjes te maken!
Gisteravond heb ik een flinke stapel cupcakes gebakken. Ik had wat zuurtjes bij WW gekocht (1 punt per pakje), daar liep ik constant op te zuigen tijdens het bakken. Maar het is toch foutgegaan, heb toch de kom uitgelikt. Het is zo lekker allemaal. Had wel wat punten vrijgehouden omdat ik wist dat ik wel zou moeten voorproeven, maar het voelde toch erg lullig.
Vanavond pizza! Ik heb dat verse deeg en tomatensaus bij de AH. Ik wilde eigenlijk een WW-recept erop gaan doen, maar ik zag nu dat die verpakking 29 punten is. Als ik dan een kwart neem is dat 7,25 punten en kan ik er nog wat vlees op doen. De rest wil ik dan invriezen, maar ik weet niet zeker of ik dat gebakken of ongebakken moet doen.
Gisteren niet gesport, maar ik was wel doodmoe toen ik in bed ging liggen. Zou best kunnen dat het bakken vrij intensief was, van halfacht tot 10 in de keuken gestaan. Soms wel even pauze (als ze in de oven stonden, bakte in 4 etappes), maar heb niet langer dan 10 minuten gezeten elke keer.
Vanavond weer roeien en de toppings van de cupcakes afmaken. Ga voor het eerst proberen toefjes te maken!
Rovine- Ratel
Hier gaat het nog steeds prima.
Vanochtend wel van mijn vrije weekpunten gesnoept (ben ik bang) omdat ik een lekker broodje en een grote cappuchino bij de V&D op heb.
Ik ga dus zometeen even de "schade" berekenen.
A.s. maandag ga ik niet naar de meeting, ik ga 2x per maand omdat ik het anders te duur vind worden. Heb dinsdag wel mijn laatste gesprek bij de dietiste, waar ik ook moet wegen, dus ik ben benieuwd! Ben ook benieuwd wat zij over de WW te zeggen heeft.
Vanochtend wel van mijn vrije weekpunten gesnoept (ben ik bang) omdat ik een lekker broodje en een grote cappuchino bij de V&D op heb.
Ik ga dus zometeen even de "schade" berekenen.
A.s. maandag ga ik niet naar de meeting, ik ga 2x per maand omdat ik het anders te duur vind worden. Heb dinsdag wel mijn laatste gesprek bij de dietiste, waar ik ook moet wegen, dus ik ben benieuwd! Ben ook benieuwd wat zij over de WW te zeggen heeft.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik ben inmiddels bij dag 4 en alles gaat nog steeds goed, begin alles eindelijk een beetje door te krijgen met de punten.
Online probeer ik zoveel mogelijk producten te vinden en inderdaad niet alles staat erin maar ik kies ook gewoon een vergelijkbaar product.
Gisteren lekker aquarobics gedaan en vandaag is het zo druk op me werk dat ik als ik thuis kom lekker op de bank neerplof:)
Me punten kom ik aardig mee uit en ben benieuwd hoe dat gaat in het weekend wanneer ik meestal niet ontbijt en wat meer geneigd ben te kiezen voor lekker eten, maar wat niet echt een vol gevoel geeft.
Gelukkig heb ik me vrije punten nog, en de punten die ik verdiend heb door te sporten..
Fijn weekend allemaal alvast!
Online probeer ik zoveel mogelijk producten te vinden en inderdaad niet alles staat erin maar ik kies ook gewoon een vergelijkbaar product.
Gisteren lekker aquarobics gedaan en vandaag is het zo druk op me werk dat ik als ik thuis kom lekker op de bank neerplof:)
Me punten kom ik aardig mee uit en ben benieuwd hoe dat gaat in het weekend wanneer ik meestal niet ontbijt en wat meer geneigd ben te kiezen voor lekker eten, maar wat niet echt een vol gevoel geeft.
Gelukkig heb ik me vrije punten nog, en de punten die ik verdiend heb door te sporten..
Fijn weekend allemaal alvast!
Tatjana1987- Fluisteraar
Ik heb op internet, ja ja heel slecht een programma van de oude punten gevonden. Weet 1 van jullie waarom ze over zijn gegaan van flexpunten naar propunten?? Denk dat ik die gewoon eens ga proberen. Je dagtotaal ligt dan lager maar de punten zijn dan per artikel ook lager.
Vind het wel handig zo'n programma waar je alles in kan vullen.
Vind het wel handig zo'n programma waar je alles in kan vullen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Vandaag derde dag WW en tot nu toe gaat het goed. Mijn punten raken bijna op elke dag ( tot nu toe soms 0,5 of 1 over). Heb alleen dan weer wel, als mijn punten bijna helemaal op zijn, dat ik 's avonds op de bank toch honger lijk te hebben. Maarja dat kan misschien ook forse of habbit zijn natuurlijk. Zat namelijk regelmatig met zak chips of koek voor de tv
Voel me wel al sinds vanmorgen niet zo lekker, hoop niet dat ik ziek word
Hoe is met de rest?
Voel me wel al sinds vanmorgen niet zo lekker, hoop niet dat ik ziek word
Hoe is met de rest?
Oasis- Ratel
Oasis, de eerste weken heb ik me ook niet zo tof gevoeld. Toppunt was 1 avond hevige buikpijn. Verder puistjes, ontregelde stoelgang, nachtelijke krampen en meer. Maar als ik me niet rot voel barst ik wel van de energie, al kan dat ook een mindset zijn.
Het flexpoints systeem schijnt wel meer honger lijden te zijn, maar ik weet er niet veel vanaf.
Ik heb vandaag alleen nog maar een broodje ei op. In de weekenden eet ik wel ongezond, maar superweinig. Straks maar weer wat uit de kast trekken.En niet stiekem al mijn punten opsparen voor alcohol vanavond.
Het flexpoints systeem schijnt wel meer honger lijden te zijn, maar ik weet er niet veel vanaf.
Ik heb vandaag alleen nog maar een broodje ei op. In de weekenden eet ik wel ongezond, maar superweinig. Straks maar weer wat uit de kast trekken.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Oasis, de eerste weken heb ik me ook niet zo tof gevoeld. Toppunt was 1 avond hevige buikpijn. Verder puistjes, ontregelde stoelgang, nachtelijke krampen en meer. Maar als ik me niet rot voel barst ik wel van de energie, al kan dat ook een mindset zijn.
Oh dus dat is 'normaal'? Want inderdaad, best wat buikpijn en ook beetje misselijk, mijn huid is ook niet om naar huis te schrijven en stoelgang is ook nog minder dan het ooit geweest is (en ik ontbijt nog wel elke morgen met roggebrood, je zou zeggen zoveel vezels moet wel iets doen, maar helaas). Hmm, hopelijk is het snel voorbij dan!
@Fairytale: ik geloof dat met de flexpunten het inderdaad meer honger lijden is, en daar keken ze alleen naar hoeveelheid vet en koolhydraten wat je binnen krijgt. Nu kijken ze ook naar vezels en andere dingen. Meer gebalanceerd zeg maar.
Oasis- Ratel
Je lichaam moet wennen dat het ineens aan het werk moet om je eten te verteren, dus die kan wel wat tegenstribbelen. Zorg trouwens wel dat je je 2 porties olie binnenkrijgt, die zijn dus voor je stoelgang. Heb er vorige week ook iets over gezegd tegen de stagiare-coach, die zei dat het niet abnormaal was als je je de eerste weken zo voelt.
Rovine- Ratel
Op zich krijg ik de vezels ook wel binnen. Daar maak ik me niet zo druk om. Mijn lichaam gaat gelijk in protest als ik die niet genoeg binnen krijg. Denk dat ik het maar gewoon eens probeer.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nobucta schreef:Je lichaam moet wennen dat het ineens aan het werk moet om je eten te verteren, dus die kan wel wat tegenstribbelen. Zorg trouwens wel dat je je 2 porties olie binnenkrijgt, die zijn dus voor je stoelgang. Heb er vorige week ook iets over gezegd tegen de stagiare-coach, die zei dat het niet abnormaal was als je je de eerste weken zo voelt.
Neem aan dat dit tegen mij was, of in algemeen?
Hoe dan ook, 2 porties olie krijg ik wel binnen. Hier bak ik namelijk alles in (vlees, aardappelen).
Maar ik eet nu nog meer vezels dan voorheen, dus misschien is het dat inderdaad, dat mijn lichaam even moet wennen.
Voel me nu in ieder geval nog slechter dan toen ik me voelde tijdens de vorige post, bluh
@Fairytale: Proberen kan inderdaad nooit kwaad. Succes!
Oasis- Ratel
Goedemiddag meiden,
Nou de inmiddels middag en ik hen veel punten over, in het weekend leef ik een stuk onregelmatiger en sla ik het ontbijt vaak over, vanmorgen maar een appel gegeten als ontbijt en ook de lunch was erg gezond 2 broodjes en een sinaasappel met als gevolg dat ik nog niet eens de helft van me punten op heb..
Dus vanavond maar iets uitgebreider eten zodat ik aan me punten gaan komen.
Vanavond ga ik toch mezelf een bakje chips gunnen, qua punten kan het makkelijk en het is gelukkig nog lang geen zak...
@Oasis, herkenbaar gevoel ik heb dit ook al de hele week, en ook mijn energielevel is 0,0 in de ochtend gaat het goed maar na de lunch kak ik volledig in en ben ik gewoon moe.
Ik ben dus nu gaan kijken of het werkt als ik om de 3 uur wat eet en me lichaam dus constant aan het werk hou.
Morgen weegdag ben benieuwd:)
Nou de inmiddels middag en ik hen veel punten over, in het weekend leef ik een stuk onregelmatiger en sla ik het ontbijt vaak over, vanmorgen maar een appel gegeten als ontbijt en ook de lunch was erg gezond 2 broodjes en een sinaasappel met als gevolg dat ik nog niet eens de helft van me punten op heb..
Dus vanavond maar iets uitgebreider eten zodat ik aan me punten gaan komen.
Vanavond ga ik toch mezelf een bakje chips gunnen, qua punten kan het makkelijk en het is gelukkig nog lang geen zak...
@Oasis, herkenbaar gevoel ik heb dit ook al de hele week, en ook mijn energielevel is 0,0 in de ochtend gaat het goed maar na de lunch kak ik volledig in en ben ik gewoon moe.
Ik ben dus nu gaan kijken of het werkt als ik om de 3 uur wat eet en me lichaam dus constant aan het werk hou.
Morgen weegdag ben benieuwd:)
Tatjana1987- Fluisteraar
Heb gisteren een nieuwe keukenweegschaal gekocht en kan nu dus alles netjes wegen.
100 gram aardappeltjes zou ik vanavond eten, maar toen ik in de weegkom deed wat ik normaal gezien zou eten, was dat bijna 400!! Dus wat weggehaald, was het nog ruim 250. Ik eigenwijs; ja hallo, dat is echt het minimale hoor! Dus ik gewoon bakken en de rest doen... en nu ligt het op mijn bord, met meer de helft gevuld met aardappeltjes haha. Dus, bij deze mijn eerste leermoment!! (en 1,5 van mijn vrije punten kwijt,boe )
100 gram aardappeltjes zou ik vanavond eten, maar toen ik in de weegkom deed wat ik normaal gezien zou eten, was dat bijna 400!! Dus wat weggehaald, was het nog ruim 250. Ik eigenwijs; ja hallo, dat is echt het minimale hoor! Dus ik gewoon bakken en de rest doen... en nu ligt het op mijn bord, met meer de helft gevuld met aardappeltjes haha. Dus, bij deze mijn eerste leermoment!! (en 1,5 van mijn vrije punten kwijt,boe )
Oasis- Ratel
@Oasis, ow wat zonde van je vrije punten, maar zo weeg ik inderdaad ook.
Ik schep op hoeveel ik denk op te eten en dan kijk ik het na het gewicht en trek ik de punten van me dagtotaal af.
Ik merk wel dat ik nu meer fruit eet als ik honger heb pak ik nu fruit omdat ik het zonde vindt om iets te nemen met punten. (Lang leve de hollandse ons bent zunig, wat dan wel weer als gevolg heeft dat ik punten over heb of in de avond nog wat eet rond 8uur)
Ik schep op hoeveel ik denk op te eten en dan kijk ik het na het gewicht en trek ik de punten van me dagtotaal af.
Ik merk wel dat ik nu meer fruit eet als ik honger heb pak ik nu fruit omdat ik het zonde vindt om iets te nemen met punten. (Lang leve de hollandse ons bent zunig, wat dan wel weer als gevolg heeft dat ik punten over heb of in de avond nog wat eet rond 8uur)
Tatjana1987- Fluisteraar
Haha ja dat heb ik dus ook. Dat ik dan fruit pak of een grote kop thee.
Maar toch zijn die vrije punten er niet voor niets he, en ze mogen echt wel op. Hoeft niet elke week,mag ook een beetje,maar ze zijn er niet voor niets. Zeiden ze vorige keer bij de bijeenkomst ook. Dus daar denk ik dan maar aan . En 1,5 van 49 is nou niet bepaald veel.
Maar toch zijn die vrije punten er niet voor niets he, en ze mogen echt wel op. Hoeft niet elke week,mag ook een beetje,maar ze zijn er niet voor niets. Zeiden ze vorige keer bij de bijeenkomst ook. Dus daar denk ik dan maar aan . En 1,5 van 49 is nou niet bepaald veel.
Oasis- Ratel
Heeft er iemand anders ook problemen met de website? Als ik gewoon naar weightwatchers.nl ga, dan krijg ik alleen maar het menu te zien wat normaal gezien onderaan staan ('coach online', 'werken bij weight watchers' ect) en als ik me inlog, dan ben ik 1 sec later alweer uitgelogd. Erg vervelend want ik wil mijn dagboek invullen!
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Heeft er iemand anders ook problemen met de website? Als ik gewoon naar weightwatchers.nl ga, dan krijg ik alleen maar het menu te zien wat normaal gezien onderaan staan ('coach online', 'werken bij weight watchers' ect) en als ik me inlog, dan ben ik 1 sec later alweer uitgelogd. Erg vervelend want ik wil mijn dagboek invullen!
Je hebt gelijk de vrije punten mogen ook best op of van gebruikt worden.
Maar toch probeer ik zoveel mogelijk binnen de dagelijkse punten te blijven, en die vrije punten te gebruiken als ik een verjaardag heb of er getrakteerd wordt.
Ik heb zojuist op de website me punten ingevuld en me gewicht in gevuld en hij deed het bij mijn gewoon.
De eerste 3 kilo zijn er af, op naar de overige kilo's die er nog af moeten
Tatjana1987- Fluisteraar
Ik heb die inlogproblemen niet, alleen op mijn iPad werkt alles niet omdat het Flash is.
Gisteren was een enorm slechte dag. Ik had overdag niet zoveel gegeven (boterham met ei, courgettesoep en een paar plakken ciabatta). Vierde mijn verjaardag, dus dacht het wel dik in te halen 's avonds. Maar na 3 wodka-colalight was ik wel jolig genoeg en begon een beetje te wiebelen, dus ben maar weer overgestapt op fris. Had het veel te druk om te snoepen, dus heb niet zoveel op. Alleen tegen het einde van de avond viel ik zo'n beetje om van de honger, dus toen heb ik nog een zak chips gepakt en wat handjes op. Toen de gasten wegwaren nog 2 granenkoekjes omdat ik inmiddels een heel paard opkon. In bed nog steeds honger. Punten zijn zo ongeveer wel op, maar alcohol (9 punten) stilt nou niet echt de trek. Vind het wel tof dat mijn verbranding blijkbaar nu zo hard staat dat ik het eten nodig heb, dus wat dat betreft wel een prima ontdekking. Vandaag ga ik zeker weer meer eten.
De punten resetten trouwens op maandag. Ik spaar al mijn vrije punten steeds op voor het weekend zodat ik er dan niet op hoef te letten, op maandag arriveert er weer een nieuwe lading.
Gisteren was een enorm slechte dag. Ik had overdag niet zoveel gegeven (boterham met ei, courgettesoep en een paar plakken ciabatta). Vierde mijn verjaardag, dus dacht het wel dik in te halen 's avonds. Maar na 3 wodka-colalight was ik wel jolig genoeg en begon een beetje te wiebelen, dus ben maar weer overgestapt op fris. Had het veel te druk om te snoepen, dus heb niet zoveel op. Alleen tegen het einde van de avond viel ik zo'n beetje om van de honger, dus toen heb ik nog een zak chips gepakt en wat handjes op. Toen de gasten wegwaren nog 2 granenkoekjes omdat ik inmiddels een heel paard opkon. In bed nog steeds honger. Punten zijn zo ongeveer wel op, maar alcohol (9 punten) stilt nou niet echt de trek. Vind het wel tof dat mijn verbranding blijkbaar nu zo hard staat dat ik het eten nodig heb, dus wat dat betreft wel een prima ontdekking. Vandaag ga ik zeker weer meer eten.
De punten resetten trouwens op maandag. Ik spaar al mijn vrije punten steeds op voor het weekend zodat ik er dan niet op hoef te letten, op maandag arriveert er weer een nieuwe lading.
Rovine- Ratel
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Fit worden, wie doet er mee?
» Wat doet een...
» Juffen; wie doet er ook mee?
» Staatsloterij wie doet er mee?
» Hij doet ut weer!
» Wat doet een...