Juffen; wie doet er ook mee?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Juffen; wie doet er ook mee?
Het duurt nog eventjes maar wij hebben het pakket van het Sinterklaasjournaal binnen, ik vind het allemaal weer geniaal verzonnen.
Welke juffen doen hier ook aan mee?
Welke juffen doen hier ook aan mee?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Juffen; wie doet er ook mee?
Ik weet nog van niks...
weet wel dat ik het persoonlijk niet meer ga promoten op mijn werk.. Heb 't nu twee keer geprobeerd aan de man te brengen, maar mijn collega's doen er niks mee helaas... net als de ouders hoor, daar niet van ...
Geloof dat veel kinderen het niet eens mogen kijken van hun ouders, of ze kijken alleen maar Turkse of Marrokaanse zenders :S
Jammer helaas!
weet wel dat ik het persoonlijk niet meer ga promoten op mijn werk.. Heb 't nu twee keer geprobeerd aan de man te brengen, maar mijn collega's doen er niks mee helaas... net als de ouders hoor, daar niet van ...
Geloof dat veel kinderen het niet eens mogen kijken van hun ouders, of ze kijken alleen maar Turkse of Marrokaanse zenders :S
Jammer helaas!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik doe ook weer mee Hopelijk krijg ik het pakket ook deze week nog binnen, ben erg benieuwd! Zou het iig voor de herfstvakantie krijgen!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ow dat is jammer zeg!
Ik wil eigenlijk wel dat mijn collega's mee gaan doen..ik zit ook in de Sinterklaascommissie dus wilde het eigenlijk wel goed gaan promoten.
Bij ons kijken vrijwel alle kinderen het maar ik heb ook voornamelijk Nederlandse kindjes.
het verhaal is dat de pieten met het Sinterklaasgeld hebben gestrooid en dat Sinterklaas nu zijn geld kwijt is. Het geld is te herkennen aan een sticker met een mijter (die je dus zelf op wat muntjes moet plakken) het sinterklaasgeld moet je terugstoppen in de schoen zodat Sinterklaas zijn geld terugkrijgt.
Ook is er een piet verliefd op de juf en wil met de juf trouwen. Hij hangt dan allemaal ook hartjes op in de klas ed. (wat je dus ook zelf doet)
Ik wil eigenlijk wel dat mijn collega's mee gaan doen..ik zit ook in de Sinterklaascommissie dus wilde het eigenlijk wel goed gaan promoten.
Bij ons kijken vrijwel alle kinderen het maar ik heb ook voornamelijk Nederlandse kindjes.
het verhaal is dat de pieten met het Sinterklaasgeld hebben gestrooid en dat Sinterklaas nu zijn geld kwijt is. Het geld is te herkennen aan een sticker met een mijter (die je dus zelf op wat muntjes moet plakken) het sinterklaasgeld moet je terugstoppen in de schoen zodat Sinterklaas zijn geld terugkrijgt.
Ook is er een piet verliefd op de juf en wil met de juf trouwen. Hij hangt dan allemaal ook hartjes op in de klas ed. (wat je dus ook zelf doet)
Printje- Lady Post-a-lot
Leuk!
Ik kijk het Sinterklaasjournaal trouwens bijna dagelijks in de klas.
Ik kijk het Sinterklaasjournaal trouwens bijna dagelijks in de klas.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik ook, ik vind dat journaal ook zo geweldig goed verzonnen. En die Dieuwertje met een stalen gezicht dat nieuws presenteren...geweldig.
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Juffen; wie wil er even meedenken?
» Juffen: verlanglijstje?
» Juffen: bekend met dhh?
» Juffen groep 7/8
» juffen groep 5 t/m 8
» Juffen: verlanglijstje?
» Juffen: bekend met dhh?