Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie doet er mee? (Weightwatchers)

+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 10 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Kerel wo 19 okt 2011 - 5:41

Haha ja Wink
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 10 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 6:01

Kerel schreef:Haha, ben wel een man :P en doe geen weight watchers, maar ben in n jaar tijd vier maten afgeslankt. Dat is best 'n lekker gevoel, al kost 't zo veel geld smile

Joh!

Gast
Gast

Bericht  Stoplicht wo 19 okt 2011 - 6:26

Hallo!

Zo, ben weer helemaal opgeknapt na een weekend fikse buikgriep! Het weekend ben ik dan ook niet aan mijn punten gekomen, maar sinds maandag eet ik weer normaal...De kilo's die er af waren door de buikgriep, zijn er inmiddels ook alweer bij maar goed dat geeft een redelijk eerlijk beeld qua afvalpatroon.
Gisteravond ben ik weer wezen wegen bij de WW; weer 2 kilo er af! De teller staat nu in totaal op 21,3 kilo er af...Ik ben nu een week of 20 bezig, vakanties niet meegeteld want daarin heb ik niet opgelet, en vind het resultaat best mooi!
Persoonlijk wil ik er nu nog minimaal 4,7 kilo afhebben maar als het goed blijft gaan, zelfs 9,7 kilo...Mijn doel is om 25 tot 30 kilo af te vallen in een jaar tijd; ik heb dan nog de tijd tot 11 mei 2012 dus komt goed!

Vandaag heb ik een middagje stad gedaan met mijn zusje, heel erg gezellig! Als tussendoortje wel iets slechts gepakt, maar het mocht voor een keertje van mijzelf. Dat is dan maar van de vrije punten denken we maar...
Hebben jullie nog goede WW-verantwoorde tussendoortjes? Ik raak een beetje inspiratieloos na ontbijtkoek, biscuitjes, fruit, rijstwafels, WW-repen...

Tot snel!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine wo 19 okt 2011 - 7:16

Lange vingers, speculaasjes, lekker belegde broodjes? Time out en Sultana doe ik ook weleens, maar die kosten wel veel punten, al komt dat vooral doordat er zoveel in een pakje zitten, kan me dan echt niet beheersen.

Vandaag werd ik gewogen en de weegschaal bleef maar verspringen tussen 2 gewichten. Coach schreef de hoogste op, waardoor ik nét mijn felbegeerde stickertje niet gehaald heb. 1,6 eraf deze week, totaal komt nu uit op 2,9.. Net heb ik het uitgeteld, nog 9 weegmomenten te gaan voor de kerst. Ik wil dan 10 kilo kwijt zijn, 7,1 te gaan nu nog. Ik ga nog een weekje (zeer luxe) op vakantie, dan ga ik niet opletten, maar waarschijnlijk wel veel bewegen. Die telt dus niet mee, maar 7 kg in 9 weken lijkt me niet helemaal onmogelijk. Als het lukt mag ik een nieuwe laptop. Very Happy Deze is gebroken bij de scharnier, die gaat eerdaags doormidden breken en is ook 3,5 jaar zeer intensief gebruikt.

Net nieuwe gewicht ingevuld en ik mag nu nog maar 39 punten. Dat is wel 1 WW-chocolaatje minder, of 2 lange vingers, maar brengt me wel dichterbij mijn doel. Volgende week dat stickertje!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Oasis wo 19 okt 2011 - 10:42

Goed bezig Nobucta! Ik ben volgende maand jarig en vier het feest het weekend daarop dus dat zijn mijn twee 'off' dagen.

Vraagje: hoe zit het eigenlijk met die active points? Ik had er gisteren 3 verdiend en die waren vanmorgen alweer weg. Kun je die soms alleen per dag gebruiken?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Rovine wo 19 okt 2011 - 20:17

Staat je weegdag toevallig op woensdag? Active points worden opgeteld bij je vrije points. Eerst worden die vrije points gebruikt, als die opzijn de active. Ze worden tegelijk gereset met het weektotaal.

Over die active points heb ik ook nog wel een theorie. Volgens mij is 1 point 100 kcal. De point die je mag eten is 50 kcal. Je mag dus de helft van wat je eraf gesport hebt opeten. Faire deal lijkt me.

Ik heb het deze week heel druk gehad, elke avond iets te doen en laat in bed. Op zich niet veel gezondigd qua eten (op een stukje eigengebakken taart na, die echt massive was), maar weinig tijd om te bewegen. Nu lijkt een potje poolen me wel meer beweging dan op de bank hangen, maar vanavond even stevig ertegenaan en lekker roeien. Volgende week wil ik er weer redelijk wat af hebben, als ik nu 2 weken goed mijn best doe zit ik al op de helft van die 10 kg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis wo 19 okt 2011 - 22:54

Ja mijn weegdag staat op woensdag. Oke nu snap ik het! Maar ik maak mijn vrije points eigenlijk bijna nooit op, dus dan kom ik sowieso nooit aan die active points?

En je bent goed gemotiveerd Nobucta! You go girl smile
Ik heb niet gezondigd afgelopen dagen, maar wel te onregelmatig gegeten dus dat ga ik komende weken even goed maken.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 19 okt 2011 - 23:08

Active maak ik ook eigenlijk nooit op, ik dacht dat ik er vorige week aangekomen was, maar even nagekeken, zit op 0,5 eronder. Maar volgens mij heb ik niet alles opgeschreven, al heb ik met 33 active points een flinke marge.

Nouja, die motivatie zakte net al weg. Baas trakteert vandaag op broodjes feta of vlees, dus ik ben gezwicht. Maar tegelijk heb ik er dan ook wel moeite mee, maak me nu al druk om de punten die ik straks moet schrijven, kwam net zo mooi uit vandaag. Om die reden heb ik vorige week een handje chocopepernoten geweigerd, maar nu wilde het even niet.

Trouwens, deze week nog een mooie ontdekking. 3 punten chips is echt megaveel als je iets als nibbits of bugles pakt. Dat is echt een schaaltje vol bij mij. Dus ik van de week paprikachips afgewogen, maar dat is echt een heel sneu hoopje voor die 17 gram. Nu weet ik wel dat die nibbits veel lucht bevatten, maar ik vind het toch leuker een heel schaaltje te kunnen eten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis do 20 okt 2011 - 11:13

Ja qua chips heb ik van die minizakjes. Die zijn precies een mooi gewicht. En inderdaad, gewone en paprika chips is veel meer dan nibbits ect.
Af en toe een genietmomentje smile.

Ik ben vanavond uit eten geweest dus ik gok dat mijn vrije punten nu al (bijna) op zijn. Maar ach, het was lekker!
Morgenochtend even op de hometrainer!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine do 20 okt 2011 - 20:11

Gisteren is niet echt lekker gegaan. We zouden op het werk bladerdeegflapjes met feta of vlees krijgen. Degene die het was gaan halen had het alleen niet helemaal begrepen en kwam terug met durum feta en vlees. Enorme gevaartes dus. Ik was een beetje overdonderd en heb hem toch maar opgegeten. Daarna echt heel veel spijt. Volgens mij zijn dat enorme bommen qua vet en zout. Heb me er de hele dag schuldig om gevoeld, nu nog steeds eigenlijk. Gisteren gaf het roeien ook geen goed gevoel omdat ik het idee had mezelf weer uit het negatief te moeten trainen, inplaats van het als extraatje te doen.
Heb nog wel genoeg punten over. Heb de rest van de dag amper gegeten, deels uit schuldgevoel en deels omdat ik gewoon geen honger had. Ik geloofde mensen niet, die beweerden dat ze ongezond voedsel niet lekker meer vinden. Dacht dat ze dat alleen maar zeiden om zichzelf op te peppen. Ik vond hem op zich wel lekker, maar dat duurde maar 10 minuten. Het schuldgevoel hield veel langer aan. Vreemde omslag trouwens, nooit gedacht dat ik me zo druk kon maken over een broodje.

Nobucta schreef:

Wat ik me momenteel niet voor kan stellen is dat mijn kleren die ik nu aan heb ooit te groot zullen zijn. Dat ze wat ruimer zitten tot daar aan toe, maar zo groot dat ik ze niet meer aan kan, kan ik echt niet geloven.

Gisteren nieuw ondergoed gekocht. Het andere zakte de hele tijd af.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl do 20 okt 2011 - 22:15

Oasis schreef:Ja qua chips heb ik van die minizakjes. Die zijn precies een mooi gewicht. En inderdaad, gewone en paprika chips is veel meer dan nibbits ect.
Af en toe een genietmomentje smile.

Ik ben vanavond uit eten geweest dus ik gok dat mijn vrije punten nu al (bijna) op zijn. Maar ach, het was lekker!
Morgenochtend even op de hometrainer!

Wisten jullie dat Wokkels de "beste" chips zijn om te eten?? Daar zitten de minste calorieen in.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Tatjana1987 do 20 okt 2011 - 22:38

Dat van de wokkels wist ik niet.
maar als ik dan toch chips wil neem ik iets wat ik echt lekker vindt het kost me toch wel extra punten, dan er maar van genieten omdat ik het echt lekker vindt.

Ow wat zonde dat je je zo schuldig voelde over dat broodje dat maakt het meteen minder lekker...

Ik stond vanmorgen even op de weegschaal om te kijken om te zien of er iets vanaf was, maar volgens de weegschaal is er niks vanaf.
Ik hou me dan toch ook echt aan de punten en tel alles netjes af en sport nu ook 2x in de week... pfffffffffff hopen dat op mijn weegdag zondag er wel echt het e.e.a ben afgevallen.
Want anders vraag ik me toch af wat ik mis doe...?

Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  Rovine do 20 okt 2011 - 23:17

1x aankomen is niet erg lijkt me. Je kunt eens een slechtere week hebben. Van de 4 weegmomenten ben ik nu ook al 2x aangekomen en in totaal zit er ook een dalende lijn in. Bij de cursus hebben ze het altijd over 3 weken afvallen, 1 week aankomen.

Ben je toevallig deze week begonnen met sporten? Daardoor kun je vocht vasthouden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Tatjana1987 do 20 okt 2011 - 23:39

Nee ik ben meteen begonnen met sporten dus 2,5 week geleden al, alleen vorige week kon ik maar 1x ipv de 2x die ik eigelijk wil doen.

Het zou kunnen dat ik vocht vasthou, ik slik medicatie die het af moet drijven en ik heb de laatste tijd wel het idee dat ze minder werken... ik wacht me weegdag op zondag maar even af.

Ja ik heb alleen maar Online ww dan mis je toch wel wat aan informatie als ik het zo lees.
of ik kan online gewoon niet alles vinden dat kan natuurlijk ook Very Happy
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Oasis vr 21 okt 2011 - 0:02

Ik krijg al sinds gisteren foutmeldingen als ik mijn online dagboek wil openen, wie heeft dat ook?
heel vervelend, want nu moet ik mijn punten bereken uit mijn hoofd haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Tatjana1987 vr 21 okt 2011 - 1:09

Oasis schreef:Ik krijg al sinds gisteren foutmeldingen als ik mijn online dagboek wil openen, wie heeft dat ook?
heel vervelend, want nu moet ik mijn punten bereken uit mijn hoofd haha.

Nope ik heb nergens last van
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rovine zo 23 okt 2011 - 19:59

Tatjana, ben je nog afgevallen deze week?

Ik ben deze week veel aan het bewegen. Tot dusver kwam ik steeds een week aan en viel de week erna weer af, om en om dus. Op zich zit er wel een dalende lijn in zo, maar dat aankomen brengt mijn gemiddelde zo om zeep. Ruim 0,7 per week is nog steeds niet slecht, maar ik wil gewoon dat patroon doorbreken. Deze week ga ik dus voor gelijk of een klein minnetje. Net al naar mijn werk gefietst, moet ook nog terug, dat is een uur beweging. Vanavond Obese kijken op de roeier. Obese duurt 20 minuten langer dan een gemiddeld RTL-programma, dus ik ga even kijken of ik het vol ga houden. Zaterdag lukte 3 kwartier me ook maar met moeite, maar dat was misschien omdat ik net uit bed was. Dinsdag en woensdag denk ik even herstelpauze te nemen. Heb dinsdagavond wel tijd, maar roei liever niet 2x achter elkaar. Het is al donker als ik thuiskom (rond halfzeven), naar buiten gaan lijkt me dan geen optie. Misschien even Wii-en dan. Of naar de Ikea met de auto. Rondsjokken in een woonboulevard telt vast ook wel als beweging.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Tatjana1987 zo 23 okt 2011 - 20:05

Ja zeker ik ben toch nog 0,5 afgevallen dus zit nu op een totaal van 4,2 kilo wat ik kwijt ben.
dus al met al gaat het er wel af.. Ik wil gewoon te snel en dat kan niet wat het is er ook niet in 1 week allemaal aangekomen.

Kortom ik ga rustig veder zoals ik tot nu toe heb gedaan.
En nu krijg ik ook 1 point minder in de week dus heb nog 51 punten per dag smile

Vanavond ga ik weer aquajoggen en woensdagavond ook en de rest hou ik me avonden vrij.

Ik heb gisteren rond gesjokt bij de Ikea en dat is toch ook een soort van sport..:P
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rovine ma 24 okt 2011 - 20:32

Hoe gaat het inmiddels met de rest?

Gisteravond wilde ik heel Obese door roeien, maar toen ik een uur bezig was sprong mijn Ipad ineens op zwart, later bleek dat de katten het modem omgegooid hadden. laughcry Maar toch 12 active points verdiend gisteren, mooi begin van de week. Vanavond ga ik een crosstrainer ophalen via Marktplaats, voor 2 tientjes. Duim even dat hij in mijn auto past (kofferbak past net geen krat bier in laughcry ). Als alles goed gaat kan ik vanavond dan nog even een kwartiertje crosstraineren, heb ik toch weer een beetje beweging gehad.

Mijn dagboek is trouwens tot 2 weken terug gewist. Ook gewichtsverloop was weg. Hebben jullie dat ook? Baal in elk geval wel, gewichtsverloop kon ik nog wel achterhalen, maar wat ik gegeten heb weet ik echt niet meer. Gelukkig was er net een nieuwe week ingegaan, dus heb alleen gisteren opnieuw ingevuld.

Wel grappig dat mijn smaak begint te veranderen. Zondag mocht ik van mezelf de hele dat cola light drinken, maar ik had liever water op een gegeven moment. En nu snak ik naar een boterham met roomkaas. Ik dacht dat mensen die dit soort dingen beweerden logen om zichzelf te motiveren. Maar tot mijn verbazing merk ik dit wel heel erg. Hopen dat het aanhoudt dan maar. Sta er trouwens nog steeds van te kijken dat ik zowaar afval met al die vreterij die ik dagelijks naar binnen werk.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis ma 24 okt 2011 - 20:52

Een crosstrainer van 20 euro? Is die dan wel een beetje goed/stevig?
Ik ben ook nog op zoek naar eentje!

Hier gaat het ook wel goed, mijn vriend en ouders kunnen al goed zien dat er een beetje af is. Mijn online dagboek doet het eindelijk weer, ik heb nog niet gekeken of er dingen uit weg zijn. Ik vil gewoon vanaf vandaag weer in.

En haha, dat heb ik ook Nobucta.. ik eet echt veel meer dan eerst en ik val af! Zo raar!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:53

Nobucta> ik duim voor je :d En ja dat van cola/frisdrank heb ik ook. Al sinds ik ooit begonnen ben met poging tot afvallen heb ik er geen trek meer in. Hoop dat het zo ook bij chips ooit komt. Daar heb ik wel periodes van dat het niet hoeft maar ook periodes dat ik wel weer wil :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:54

Oasis schreef:Een crosstrainer van 20 euro? Is die dan wel een beetje goed/stevig?
Ik ben ook nog op zoek naar eentje!

Hier gaat het ook wel goed, mijn vriend en ouders kunnen al goed zien dat er een beetje af is. Mijn online dagboek doet het eindelijk weer, ik heb nog niet gekeken of er dingen uit weg zijn. Ik vil gewoon vanaf vandaag weer in.

En haha, dat heb ik ook Nobucta.. ik eet echt veel meer dan eerst en ik val af! Zo raar!

Heb ook eeen hometrainer van een kringloop en die is nog prima. Alleen is het zonder meters en zo Wink (zat wel een op maar die werkt niet meer) maar fietsen gaat prima!

Gast
Gast

Bericht  Rovine ma 24 okt 2011 - 21:03

Geen idee of hij stevig is, volgens mij is hij van Chinese makelij, maar voor dat bedrag moet ik ook niet veel verwachten. Als hij 2 maanden meegaat is het mooi meegenomen. Ik heb die stevige roeitrainer al, maar soms moet ik daar even mee stoppen omdat ik pijn in mijn billen of handen krijg. Dan zou 5 minuutjes afwisseling erbij best welkom zijn. Ook is hij handig voor de dagen dat ik niet roei, om toch even dat kwartiertje beweging binnen te krijgen. Het is dus echt even voor erbij, mijn roeier blijft toch wel favoriet. I love you

Ik eet nu meer chocola dan ooit.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 21:04

Wil ook een roeier...maar ja geen ruimte voor hahah.

Gast
Gast

Bericht  Rovine ma 24 okt 2011 - 21:07

Ik ben echt zoooo blij met dat ding, al functioneert het display momenteel niet. Maar nu de routine erin zit gaat het vrijwel automatisch en ben ik meer bezig met het programma op tv wat ik aan het kijken ben.

Ik heb trouwens nog wel colacravings soms hoor, op mijn werk koop ik denk ik 1-2x een blikje, maar een hele fles hoeft niet meer. Dit weekend heb ik 1 fles in 2 dagen leeggedronken, in het weekend mag dat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: