Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie doet er mee? (Weightwatchers)

+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 11 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 21:09

Ja als je eenmaal in dat ritme zit gaat het wel goed smile

En oh ja dan ben je wel goed verminderd. Ik denk ooit o lekker maar dan heb ik het en dan valt het tegen hahah.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 11 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Oasis ma 24 okt 2011 - 21:37

Oh oke zo! Ja ik wil een crosstrainer dan wel flink gaan gebruiken, dus ik slaag niet voor 20 euro dan haha.

Ik dronk nooit al veel frisdrank, dus dat hoef ik niet af te kikken. Ik heb meer moeite met chips ect, en zeker 's avonds voor de tv.Los het nu regelmatig op door vroeg naar bed te gaan of in ieder geval boven achter de pc te zitten, ver van de voorraadkast af haha.

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine di 25 okt 2011 - 7:11

Chips heb ik geen moeite mee, maar ik weeg van tevoren altijd een klein schaaltje af. 20 gram is best veel in Nibbits. I love you

Net mijn crosstrainer opgehaald en het valt me helemaal niet tegen. Ik moest en zou dat ding gelijk gaan gebruiken, dus heb hem in mijn eentje naar de 3e verdieping gesjouwd. Dat was meteen de intensiefste work-out die ik in maanden gehad heb. Ik heb net 1 minuut geprobeerd, maar was toen al kapot, dat heeft vast te maken met het feit dat ik er meteen op sprong na het sjouwen. Straks nog eens proberen. Hij is in elk geval wel stabiel, voelt ook stevig aan en bij de zwaarste stand krijg ik hem niet eens in beweging.
Het was een impulsaankoop geweest van de vrouw van de verkoper, die had hem nooit gebruikt. Ik heb er alleen deze week al een stuk of 10 gezien op een paar km afstand, allemaal 20-30 euro. Ik mail altijd dat ik hem direct op kom halen voor een tientje onder de vraagprijs. Mensen willen af van zo'n lomp ding, dus dat is goedkoop scoren.

Nou, ik ben tijdens het typen weer bijgekomen, even proberen nog!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tatjana1987 zo 30 okt 2011 - 23:04

Ik hoop dat we het allemaal zo druk hebben met afvallen dat we geen tijd hebben om op het forum te reageren?

Hoe gaat het afvallen bij iedereen?

Nou deze week ben ik dus wel aangekomen 0,5 kilo :S dat is minder maar ik hou enorm veel vocht vast en ben ongesteld dus ik weet ook dat deze 0,5 volgende week gewoon weer zijn verdwenen:) Jippie!

Vanavond weer sporten.
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  Rovine ma 31 okt 2011 - 9:11

Hmmmpf, ik weet momenteel even niet hoe het gaat.

Net 5 kwartier gesport om een beetje schuldgevoel weg te werken. Dit weekend heb ik niks opgeschreven en zeker op zaterdag kan ik me wel veel chocola herinneren. Ook een hamburger bij de frituur gehaald en zondag koekjes bij vriends oma gegeten. Zondag gaven we een etentje, dat moeten ook megaveel punten zijn geweest. Wel hadden we wat dingen aangepast om het WW-verantwoord te maken. Op de hoeveelheid na had het best binnen het dieet gepast, zelfs het toetje. Daar heb ik de gasten wel versteld mee doen staan overigens.

Heel weinig gesport ook deze week. Maandag voelde ik me echt slapjes, alsof ik mezelf kapot aan het trainen was en alleen maar achteruitgang boekte. Na die maandag heb ik nog 1x een halfuur gesport, rest van de week niks meer.

Woensdag zal ik het wel merken vrees ik. Nu het maandag is begin ik al met hernieuwde motivatie, maar die zakt hard weg als ik zie dat ik vandaag 5 punten teveel op heb. Boeh.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis ma 31 okt 2011 - 20:28

Nobucta hug
Ik herken het trouwens volledig. Mijn vriend is deze week thuis geweest (nu weer terug naar Saoedie Arabie voor 2,5 week) en heb niet zo goed opgelet.
Sterker nog, sommige dingen heb ik niet ingevuld omdat ik dan zeker weet dat ik mijn punten al kwijt ben Embarassed.
Daarom vrees ik ook voor morgenavond.. oh boy..
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine ma 31 okt 2011 - 21:17

Ik denk wel dat ik redelijk binnen de punten ben gebleven. Aan het begin van het weekend had ik ze bijna allemaal nog +18 active points (was die maandag even stevig losgegaan), maar het zal zeker niet overgehouden hebben. In het weekend eet ik wel stukken minder vaak, maar wat ik eet is ongezond, zoals chocolademuntjes als lunch. Embarassed

Bak nu trouwens wel minstens 1x per week een calorie-armer alternatief dan the real thing. Vorige week bananenmuffins (3pp ipv 11pp), cheesecake brownies (2pp ipv 6pp) en die zijn vaak nog superlekker ook. Vriend neemt ze ook gewoon mee naar zijn werk. Soms kom ik er zelf niet eens aan toe omdat gasten of vriend het al opheeft.

Inmiddels wel weer meer energie dan gisteren. Denk dat mijn sportsessie wel geholpen heeft en al die koolhydraten in het weekend me nogal suf maakten. Heb mezelf gisteren wel dolgelukkig gemaakt met 2 broodjes falafel. Met een sloot aan zelfgemaakte knoflooksaus. I love you

Oasis, ik ga juist snaaien als mijn vriend weg is. Dan is hij wat leuks doen en vind ik dat ik zelf ook wel wat lekkers verdien. Maar je hebt al 3 weken niet meer "officieel gewogen", denk dus wel dat er iets af is!
Was vorige week trouwens een heel emotioneel afscheid van de coach. Al die vrouwen stonden te sniffen. Ze had over elke cursist nog iets persoonlijks te zeggen en we kregen allemaal een sleutelhanger en mandarijntje. Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan, de nieuwe coach moet nog in haar rol groeien denk ik.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis ma 31 okt 2011 - 21:24

Ja, dat heb ik ook wel hoor. Als ik alleen thuis zit, en helemaal als ik mij verveel..
Ik hoop dat er iets af is! De half werkende weegschaal hier thuis twijfelt tussen 1,5 en 2 kilo. Maar dat kan ook nog teveel zijn hoor, wacht het gewoon af.
Zou in ieder geval een mooi begin zijn smile. Ik weet al dat ik langzaam af val, maar dat is niet erg, ALS ik maar afval.

Och germ, kan me voorstellen dat het een emotioneel afscheid was ja.
Ben benieuwd naar de nieuwe coach. Heb op zich ook weinig met de vorige aangezien ik er maar 1x was, dus ik laat me gewoon verrassen Wink.

Oh wat jij bakt klinkt wel erg lekker! Denk dat ik dat ook eens ga proberen! Very Happy

Half 7 op het station trouwens, of waar moet ik zijn?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine ma 31 okt 2011 - 21:32

Ik weeg altijd vlak voordat ik wegga nog even om te kijken hoeveel mijn weegschaal afwijkt.

Ik heb de vorige coach ook niet superlang meegemaakt, maar ik vond dat ze alles zo helder uiteenzette. Heel herkenbaar en met humor. Ze is een beetje een rolmodel waaraan ik me op kan trekken. De nieuwe coach vind ik heel lief en geĂŻnteresseerd, maar ik merk echt dat ze nog een beetje in die rol moet groeien.

Ik wil nog steeds die 10 kg voor de kerst! Nog 7 weken te gaan heb ik net geteld, 6,2 kilo. Is te doen, maar dat ga ik niet fluitend en op mijn sloffen halen.

Je kunt ook naar mijn huis komen, is ietsje dichterbij voor jou, maar station vind ik ook OK.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis wo 2 nov 2011 - 2:09

Ik heb je een berichtje terug gestuurd, Nobucta.

Ik ben er trouwens over aan het denken over te stappen op alleen online WW.
Ben al 3x niet kunnen gaan (1x ziek zijn, 2x andere plannen) en deze week kan ik wel, maar volgende week woensdag ook weer niet. Van de week ga ik op zoek naar een goede weegschaal en dan stap ik denk ik wel over. Vanavond even vragen of en hoe dat kan.

Er zijn in dit topic toch ook dames die het verder alleen doen? Online?
Hoe bevalt dat?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Tatjana1987 wo 2 nov 2011 - 22:02

@Oasis, ik heb idd alleen WW online en het werkt erg prettig alle producten en de bijbehorende punten zijn zeer makkelijk te vinden.
Recepten zijn handig en vooral makkelijk te vinden en een vaste weegdag is zelf aan te geven, en hij vraagt die dag ook om je gewicht, en alles wordt keurig en vooral overzichtelijk bijgehouden.

Alleen het forum bij WW online wordt weinig meegedaan en kom ik dan ook niet meer.

Ik ben erg tevreden over de website de eerste week even uitvinden hoe alles werkt maar als je eenmaal gewend bent dan is het gewoon erg handig en fijn werken.
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Oasis wo 2 nov 2011 - 22:08

Bedankt Tatjana, voor je uitleg! smile Ik heb de coach gemaild. Maar het geld is deze maand al afgeschreven, dus deze maand zit ik nog vast aan de combipas.
Hopelijk krijg ik snel antwoord en kan ik dan voor volgende maand overstappen. Het is gewoon zonde als ik betaal voor iets wat ik maar voor de helft kan gebruiken. Ja, ook door eigen toedoen maar goed ik wist een half jaar geleden, toen ik tickets kocht voor concerten/theater, nog niet dat ik WW ging doen.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 2 nov 2011 - 22:27

Ik ben mijn kat en een grote zak ribbelchips kwijt! Very Happy

Ik voelde dat deze week mijn broeken strakker zaten, dus ik dacht echt dat ik aangekomen was. Op de weegschaal thuis valt niet echt peil te trekken, het kan zo 3 kg schelen, afhankelijk van welke schoenen ik aanheb, welk tijdstip het is, of ik veel naar de wc ben geweest en meer. Zeker bij een niet zo overtuigend minnetje is het maar afwachten wat het wordt. -0,5 dus! cheers Dat maakt het op 4,3, dat is dus ruim het gewicht van mijn kat. Vanochtend samen met kat op de weegschaal gaan staan en samen waren we lichter dan mijn startgewicht.
Gisteravond dus een tijdje met die kat rondgesjouwd (in de flap van mijn badjas), hij valt gewoon in slaap. Pas toen ik hem op de grond zette merkte ik hoeveel het scheelde. Zo onvoorstelbaar!

Volgende week wil ik 's ochtends gaan (als ik het red) omdat ik die middag op vakantie ga. Verwacht dus niet anders dan een dikke min volgende week, ga ook weer volop bewegen nu, deze week amper gedaan omdat ik het gevoel had achteruitgang te boeken, eventjes wat reserves opbouwen voor de vakantie.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Tatjana1987 wo 2 nov 2011 - 23:01

@Nobucta, Woow goed resultaat!!!!
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Oasis wo 2 nov 2011 - 23:07

Wat gaaf Nobucta, goed bezig! Hoe ga je het doen op vakantie? Doortellen met punten of juist even 'vrij'?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 2 nov 2011 - 23:38

Doortellen lukt niet denk ik, laptop gaat sowieso niet mee (veel te gammel, kan niet dicht) en op mijn ipad kan het niet. Misschien dat ik het wel op ga schrijven, als het dan grondig misgaat kan ik nog terugzien waarop het geweest kan zijn. We gaan sowieso veel lopen en er zijn sportfaciliteiten (hotels op uitgezocht), dus ik ga gewoon lekker genieten. Het is onmogelijk meer dan 1 kilo aan te komen in een week (9000 kcal!), dus ik ga nergens op letten. Nouja, wel een beetje denk ik, niet hele broodmand leegschranzen enzo, maar geen dingen ervoor laten.

We hebben dit al maanden terug gepland, dit wordt ons enorm decadente weekje. Luxe restaurants, vijfsterrenhotels en mooie dingen kijken. Even ons weekje als Oostblok-miljonair. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis wo 2 nov 2011 - 23:45

Groot gelijk, gewoon genieten. Heb je ook wel verdiend! Very Happy Veel plezier alvast!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl do 3 nov 2011 - 6:56

Hier gaat het echt baggerslecht....

Heb al ruim een week mijn punten niet in de gaten gehouden. Voelde me een aantal dagen niet lekker, dus at ik veel minder. En toen ik me weer wat beter voelde had ik 4 avonden avonddienst die giga druk waren.

Ik ben echt zo'n snelle opgever.... Sad Maandag ga ik wel weer naar de meeting maar ik vrees het ergste Neutral Sad
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Rovine do 3 nov 2011 - 8:45

Gewoon naar de meetings blijven gaan. Nu heb je die het hardst nodig, om je motivatie weer terug te vinden.

Een slechte week is helemaal niet erg. Zolang je het maar weer oppakt is er niks aan de hand.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Tatjana1987 ma 7 nov 2011 - 1:38

Nou gisteren gewogen en ben nu -4,7 kilo kwijt dus hoop volgende week toch echt meer dan -5 kilo kwijt te zijn:). we gaan er weer tegenaan deze week.

Vanavond weer sporten...

Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Beachgirl ma 7 nov 2011 - 9:39

Zowaar -1,9 kg vergeleken met 2 weken geleden!! Ondanks dat het zo slecht ging... :-)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Rovine di 8 nov 2011 - 0:02

1,9, jemig! Jouw motivatie is weer terug gok ik?

Ik heb deze week mijn maandelijkse issues, ik voel me ook opgeblazen en dat zie ik terug op de weegschaal. Deze week kan ik niet naar de meeting, dus ik weeg vanavond zelf. Gezien mijn gewicht gisteren denk ik dat ik op hetzelfde als vorige week zit, misschien 0,2 meer of minder. Wel jammer, ik wilde deze week even een sprintje maken en ben ook best goed bezig geweest. Volgende keer beter dan maar weer.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 1:21

Wil even zeggen dat ik het heel knap van jullie vind al zoveel kwijt te zijn! Goed bezig!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 18:33

Hoi meiden,

Hoe gaat het met afvallen? Ik heb een aantal weken half/half ww gedaan en heb besloten het vanaf vandaag weer op te pakken. Ik weeg nu 66kg en wil graag weer 59kg wegen, als het lukt nog voor de kerst. Als ik eenmaal stop met snaaien val ik altijd vrij snel af dus ik moet in de buurt komen!

Gast
Gast

Bericht  Tatjana1987 ma 14 nov 2011 - 20:34

Hi,

Afvallen gaat redelijk, gaat er bij mij echt maar af met 200gr en 300 gr dus niet heel hard, maar merk aan me kleding wel al dat ik afval.

Dus we gaan rustig veder..

Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: