Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie doet er mee? (Weightwatchers)

+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 12 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Rovine ma 14 nov 2011 - 20:53

Afgelopen week ben ik op vakantie geweest en heb elke mogelijke cocktail en gerecht zo'n beetje geproefd. En op de hotelkamer dan hele pakken koekjes en chips (samen) wegsnaaien. Veel vette gerechten gehad, want dat Tsjechische voedsel is nou eenmaal best vet. En veel. Dat wegspoelen met veel alcohol en we hebben een dieet om zeep.

Toen ik gisteren thuiskwam was ik zowaar 0,1 afgevallen. Zou kunnen doordat we heel veel gelopen hebben. Maar soms denk ik erover om voortaan 's ochtends naakt te wegen. 's avonds met schoenen en kleren aan geeft toch een vrij variabel beeld. Maar wat me tegenhoudt is dat ik dan ineens een enorme afvalsprong maak en dat is valsspelen. Kan dus goed dat die 0,1 er morgen weer aanzit op het officiële weegmoment, misschien nog wel meer, maar mijn verlies heb ik toch al genomen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 12 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Tatjana1987 di 15 nov 2011 - 20:36

Nobucta schreef:Afgelopen week ben ik op vakantie geweest en heb elke mogelijke cocktail en gerecht zo'n beetje geproefd. En op de hotelkamer dan hele pakken koekjes en chips (samen) wegsnaaien. Veel vette gerechten gehad, want dat Tsjechische voedsel is nou eenmaal best vet. En veel. Dat wegspoelen met veel alcohol en we hebben een dieet om zeep.

Toen ik gisteren thuiskwam was ik zowaar 0,1 afgevallen. Zou kunnen doordat we heel veel gelopen hebben. Maar soms denk ik erover om voortaan 's ochtends naakt te wegen. 's avonds met schoenen en kleren aan geeft toch een vrij variabel beeld. Maar wat me tegenhoudt is dat ik dan ineens een enorme afvalsprong maak en dat is valsspelen. Kan dus goed dat die 0,1 er morgen weer aanzit op het officiële weegmoment, misschien nog wel meer, maar mijn verlies heb ik toch al genomen.

Maar je hebt wel genoten van je vakantie, en dat is ook erg belangrijk!
en je kan er vanaf nu weer vol tegenaan... :-)
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  living ma 12 maa 2012 - 10:10

Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is ; living, ben 26 jaar, woon samen met mijn vriend. En werk momenteel in de kinderopvang.

Heb me gisteren via internet aangemeld bij ww en vanavond naar een bijeenkomst geweest.
Het duizelt me wel allemaal met de PP.
Ben beetje het begin kwijt, is iemand die mij een aantal voorbeelden van ontbijt kan geven.( zonder roggebrood)
Heb wel ingelogd op de site, maar de komt zoveel informatie op mij af en zie even door de bomen het bos niet meer.

En dames ga zo door! Jullie zijn echt goed op weg, hopelijk gaat mij dit ook lukken! Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 12 561177
living
living
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Nathalie di 13 maa 2012 - 0:15

living schreef:Hallo,

Mijn naam is ; living, ben 26 jaar, woon samen met mijn vriend. En werk momenteel in de kinderopvang.

Heb me gisteren via internet aangemeld bij ww en vanavond naar een bijeenkomst geweest.
Ben beetje het begin kwijt, is iemand die mij een aantal voorbeelden van ontbijt kan geven.( zonder roggebrood)
Heb wel ingelogd op de site, maar de komt zoveel informatie op mij af en zie even door de bomen het bos niet meer.

En dames ga zo door! Jullie zijn echt goed op weg, hopelijk gaat mij dit ook lukken! Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 12 561177

Er reageerd niemand meer in dit topic. Er is een nieuwe daar zul je wel antwoord krijgen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  living di 13 maa 2012 - 7:16

Nathalie schreef:
living schreef:Hallo,

Er reageerd niemand meer in dit topic. Er is een nieuwe daar zul je wel antwoord krijgen.

bedankt voor je antwoord smile
living
living
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: