Stel, je bent zwanger, wat dan?
+71
M@niek
maiadebij
*Troela*
luenca
blauwwitrood
Bolleke
sheila123
RYW
Steep
Novalee
Arwyn
Marin
Ugly Betty
PapillonRose
Muppetje
Creabea_28
Darius
missmarm
Roodkapje
Shisha
_Mashimaro_
MamaJ&R
Rovine
Jelin
Jeanette
Dennenappel
Starla
Bosjesvrouw
Pussycat
Paper Crown
Pien
Flip Fluitketel
Fearie
Rush
loesje
Silver
Lavendel
Le Chat Noir
studiebol
TGR
Fiebje
Supertalentje
Parisienne
banjer49
Primrose
Mamsie
LotteK
Caramba
Ezzer
Bruintje Beer
Smaragdje
LMCurious
Nora
Jazzlyn
Happydobby
Pandora
Coccinelle
Coco
Caroow
kwak
TukTuk
koNijntje
Sarah1985
Liadan
Susan
joyce0606
Lady4
Penélope
Tania
mauwmauw
moepie
75 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Stel, je bent zwanger, wat dan?
Ik zou dan heel erg blij zijn en zou het van de daken af willen schreeuwen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Een paar weken geleden was mijn test opeens positief. Dat was schrikken maar abortus was geen optie. Moet er nog wel heel erg aan wennen.
Gast- Gast
Ik zou erg blij zijn!
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou waarschijnlij voor een abortus kiezen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Dan zou ik er waarschijnlijk alleen voor komen te staan en dan zou ik het weg laten halen denk ik. Geloof niet dat ik dat dan zou kunnen. Of misschien wel, heb echt geen idee, maar dan zal het vooral qua financien lastig worden.
@Yvonne, gefeliciteerd! Mag ik je een -misschien- onbeleefde vraag stellen, ben je zwanger van de papa van N&N?
@Yvonne, gefeliciteerd! Mag ik je een -misschien- onbeleefde vraag stellen, ben je zwanger van de papa van N&N?
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
ondanks dat we pas geleden hebben besloten om met zijn 2-en door het leven te gaan, zou ik nu zwanger zijn laat ik het niet weghalen en zou hij/zij toch welkom zijn
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
+1Sunprincess schreef:Ik zou wel 10 keer moeten slikken (en me daar erg schuldig over voelen), 100 beren en leeuwen op de weg moeten overwinnen maar abortus zou geen optie zijn.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@banjer, (weer een rare vraag van mij) maar mag ik vragen hoe jullie tot dat besluit zijn gekomen? Ik ben research op aan het doen nav mijn topic in L&R zullen we maar zeggen
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Man en ik hebben weleens periodes gehad waarin we tegen elkaar zeiden dat als ik dan zwanger zou zijn het gewoon geen optie zou zijn om het te houden, wat dat betreft ben ik altijd voor abortus geweest en heeft het lang niet in mijn leven gepast. Nu heb ik makkelijk lullen, ik ben nog nooit zwanger geweest en heb ook nog nooit 'echt' voor die keuze gestaan of zelf abortus laten plegen.
Toen ik erachterkwam dat ik zwanger was heb ik eerlijk gezegd niet eens aan abortus gedacht. Misschien was het de situatie, misschien was het de blijdschap van man of omdat ik alles heb gedaan dat ik wilde voor ik uberhaupt aan kinderen wilde denken.
Ik kwam er laatst pas achter dat het in NL met 22 weken nog kon, dat vond ik ook echt schrikbarend lang. Zouden er echt mensen zijn die dat doen?
Toen ik erachterkwam dat ik zwanger was heb ik eerlijk gezegd niet eens aan abortus gedacht. Misschien was het de situatie, misschien was het de blijdschap van man of omdat ik alles heb gedaan dat ik wilde voor ik uberhaupt aan kinderen wilde denken.
Ik kwam er laatst pas achter dat het in NL met 22 weken nog kon, dat vond ik ook echt schrikbarend lang. Zouden er echt mensen zijn die dat doen?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Stuiterbal schreef:Dan zou ik meteen heel sterk in het verhaal van de ooievaar gaan geloven........
+ 1 hihi
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Ik zou panisch zijn en trots tegelijk maar ook meteen inzien dat dit een enorme opgave wordt voor mij als mens.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Mmm nu ben ik al zwanger van een tweeling... dus als er nog wat bij moet ga ik me afvragen of het past in mijn buik
Maar stel je voor dat ik na mijn bevalling opnieuw zwanger zou zijn, dan zou ik heel erg schrikken omdat wij het toch eigenlijk echt bij 2 kindjes willen houden.. maar een abortus is eigenlijk geen optie voor me dan...
Maar stel je voor dat ik na mijn bevalling opnieuw zwanger zou zijn, dan zou ik heel erg schrikken omdat wij het toch eigenlijk echt bij 2 kindjes willen houden.. maar een abortus is eigenlijk geen optie voor me dan...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Abortus is hier sowieso geen optie, maar ik zou toch echt heel erg schrikken. Dan hebben we hier ook een klein probleempje wb de ruimte, maar ik ben er van overtuigd dat we daar ook wel weer uit zouden komen. Het zou dan wel heel erg druk worden...
Gast- Gast
Ik zou natuurlijk door het dolle heen zijn, een gat in de lucht springen, huilen van geluk enz enz
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik zou me kapot schrikken en er niet blij mee zijn, ben nog maar 25, woon in een studentenhuis, heb nog geen baan gevonden en woon dus nog niet eens samen. Weghalen zou ik nu toch lastig vinden want ik heb wel 2 studies klaar en ben al jaren met mijn vriend samen die ook bijna afgestudeerd is. Een jaar geleden had ik er niet over getwijfeld om het weg te laten halen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik zou helemaal blij zijn, qua situatie is het niet gepast omdat ik nog geen vaste baan heb, vriend wel. Maar zou het desondanks wel van de daken schreeuwen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Het is dan nog wel wat vroeg maar zo makkelijk zwanger word ik niet dus daarom zou ik er heel erg blij mee zijn
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik zou het denk ik weg laten halen. Mijn lichaam kan een 3e zwangerschap gewoonweg niet aan, was al moeilijk namelijk. Daarnaast denk ik dat ik gezien mijn gezondheid/ziekte een baby niet meer aan zou kunnen. Maar goed, dit zeg ik nu zonder zwanger te zijn en hormonen te hebben natuurlijk he. Misschien 'piep' ik dan wel anders, al denk ik van niet.
Gast- Gast
Echt? Want je hebt nu 3 kinderen, ik kan me dan eigenlijk niet voorstellen dat je dan zo'n mensje weg laat halen als je weet hoe veel geluk een kind het met zich mee brengt....dit bedoel ik absoluut niet gemeen of verkeerd ofzo hoor, ik verbaas me een beetje.Mamsie schreef:Ik zou waarschijnlij voor een abortus kiezen.
Gast- Gast
Ik zou denken ahaaa daar komt die buik vandaan..
maar mocht ik na de bevalling weer zwanger zijn dan is dat zo en is het prima. Ros en ik willen waarschijnlijk 4 kindjes.. al zou het fijner zijn als er ook tussen 3 en 4 wat ruimte zit aangezien ik de zwangerschap nu wel beduidend zwaarder ervaar dan nummer 1 en 2.....
(al ben ik nu ook wel blij dat indy op school zit, word voor mij weer wat makkelijker allemaal :-) )
liefs
maar mocht ik na de bevalling weer zwanger zijn dan is dat zo en is het prima. Ros en ik willen waarschijnlijk 4 kindjes.. al zou het fijner zijn als er ook tussen 3 en 4 wat ruimte zit aangezien ik de zwangerschap nu wel beduidend zwaarder ervaar dan nummer 1 en 2.....
(al ben ik nu ook wel blij dat indy op school zit, word voor mij weer wat makkelijker allemaal :-) )
liefs
Gast- Gast
Ineens snappen waar m`n moeheid, rugpijn en vreetbuien vandaan komen om vervolgens hoogstwaarschijnlijk een afspraak te maken voor een abortus.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ProudMama schreef:Dan zou ik heel raar staan te kijken, dat kan namelijk niet
Hier nog een waar het niet zou kunnen. Maar stel het was wel zo, abortus is voor mij nooit een optie geweest
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Voor mij ook niet. Ik ga nu waarschijnlijk een hele hoop mensen voor het hoofd stoten, maar ik ben in principe tegen abortus tenzij het echt niet anders kan (verkrachting, gehandicapt kindje). Je kindje weg laten halen terwijl je in principe een redelijk stabiele basis hebt, vind ik verkeerd en getuigt voor mij niet van je verantwoordelijkheid dragen.Fearie schreef:ProudMama schreef:Dan zou ik heel raar staan te kijken, dat kan namelijk niet
Hier nog een waar het niet zou kunnen. Maar stel het was wel zo, abortus is voor mij nooit een optie geweest
Gast- Gast
Ik zou er heel erg blij mee zijn, mijn man zou nog even moeten wennen aan het idee. Maar het zou van harte welkom zijn.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Storm schreef:Echt? Want je hebt nu 3 kinderen, ik kan me dan eigenlijk niet voorstellen dat je dan zo'n mensje weg laat halen als je weet hoe veel geluk een kind het met zich mee brengt....dit bedoel ik absoluut niet gemeen of verkeerd ofzo hoor, ik verbaas me een beetje.Mamsie schreef:Ik zou waarschijnlij voor een abortus kiezen.
Ja zoals ik er nu over denk wel ja. Ja we hebben 3 kinderen. Mijn man vond 2 al goed en dus was de 3e een compromis. Mijn lichaam heeft te zwaar te voorduren gehad en ik zou een 4e zwangerschap ook niet aankunnen. Daarbij willen we het alle 2 gewoon echt niet. Het zou onze relatie geen goed doen en mijn relatie en andere kinderen gaan voor een vrucht. Je moet ook kijken naar wat goed voor het hele gezin is.
We hebben nou niet bepaald de makkelijkste baby's gehad en dat is ons niet in de koude kleren gaan zitten. Daarnaast ben ik nu net gaan studeren.
Nu hebben alle kinderen een eigen kamer, het past in de auto, er is voldoende geld om ze te onderhouden en we willen ook dat ze straks kunnen studeren. Hoe ouder kinderen hoe duurder.
We doen er alles aan om het te voorkomen, mocht het dan toch gebeuren dan vind ik het geen schande om een abortus te splegen ( ookal zal het met pijn in mijn hart zijn maar dat gaat wel weer over ).
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie als je zwanger bent
» Stel dat ik zwanger was geweest
» En wat als je zwanger bent en je kind..
» Voedingspatroon als je zwanger bent.....
» 'vergeten' dat je zwanger bent..
» Stel dat ik zwanger was geweest
» En wat als je zwanger bent en je kind..
» Voedingspatroon als je zwanger bent.....
» 'vergeten' dat je zwanger bent..
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: