Stel, je bent zwanger, wat dan?
+71
M@niek
maiadebij
*Troela*
luenca
blauwwitrood
Bolleke
sheila123
RYW
Steep
Novalee
Arwyn
Marin
Ugly Betty
PapillonRose
Muppetje
Creabea_28
Darius
missmarm
Roodkapje
Shisha
_Mashimaro_
MamaJ&R
Rovine
Jelin
Jeanette
Dennenappel
Starla
Bosjesvrouw
Pussycat
Paper Crown
Pien
Flip Fluitketel
Fearie
Rush
loesje
Silver
Lavendel
Le Chat Noir
studiebol
TGR
Fiebje
Supertalentje
Parisienne
banjer49
Primrose
Mamsie
LotteK
Caramba
Ezzer
Bruintje Beer
Smaragdje
LMCurious
Nora
Jazzlyn
Happydobby
Pandora
Coccinelle
Coco
Caroow
kwak
TukTuk
koNijntje
Sarah1985
Liadan
Susan
joyce0606
Lady4
Penélope
Tania
mauwmauw
moepie
75 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Stel, je bent zwanger, wat dan?
Ik zou schrikken maar ook blij zijn.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Dan zou ik het houden. We zijn nu ruim 7,5 jaar samen, wonen bijna een jaartje in ons huis en hebben allebei een baan.
Gast- Gast
Dan zou ik het sowieso houden.
Het wordt even puzzelen qua financiën en een kamer voor de kleine. Daarnaast even slikken, zelf denk ik er al geregeld aan, maar hoeft het nog niet nu (is ook niet verstandig) en mijn vriend wilt het de komende jaren nog niet. Tevens is mijn gezondheid momenteel niet zo goed en daar werk ik nu eerst hard aan. Ik vermoed dat het anders een hele nare zwangerschap wordt met veel pijn en bed liggen.
Het wordt even puzzelen qua financiën en een kamer voor de kleine. Daarnaast even slikken, zelf denk ik er al geregeld aan, maar hoeft het nog niet nu (is ook niet verstandig) en mijn vriend wilt het de komende jaren nog niet. Tevens is mijn gezondheid momenteel niet zo goed en daar werk ik nu eerst hard aan. Ik vermoed dat het anders een hele nare zwangerschap wordt met veel pijn en bed liggen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Hahaha, ik ook denk ik!Gemini schreef:Dan krijg ik 's werelds langste paniekaanval....
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lady4 schreef:Dan zou het niet de ideale situatie zijn, als single mama, maar het zou zeker welkom zijn! Ik zou geen abortus overwegen.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dan zou ik superblij zijn aangezien ik gestopt ben met de pil om onze wens in vervulling te laten gaan .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Nouja ben nu dus al zwanger.. waar ik superblij mee ben Maar stel ik ben na de bevalling al snel weer zwanger dan moet ik toch wel even slikken denk ik..
Ben blij als ik straks mijn eigen lichaam weer terug heb en geen zwangerschapshormonen
Wil dus ook zo snel mogelijk een Mirenaspiraal laten plaatsen ( vanaf hoeveel weken na de bevalling mag dat?)
Als ik mag kiezen zou ik na ongeveer 2 jaar weer zwanger willen zijn, maar dat hebben we niet voor het kiezen. Een abortus zou ik hoe dan ook nooit doen !!( verkrachting uitgezonderd)
Ben blij als ik straks mijn eigen lichaam weer terug heb en geen zwangerschapshormonen
Wil dus ook zo snel mogelijk een Mirenaspiraal laten plaatsen ( vanaf hoeveel weken na de bevalling mag dat?)
Als ik mag kiezen zou ik na ongeveer 2 jaar weer zwanger willen zijn, maar dat hebben we niet voor het kiezen. Een abortus zou ik hoe dan ook nooit doen !!( verkrachting uitgezonderd)
Gast- Gast
Dan vind ik dat er een nieuw huis moet komen want als ik de buren soms zie sjouwen is dat echt niet handig.
Timing zou ook niet perfect zijn omdat ik maar een jaarcontract heb, maar anderzijds heb je ook niet de garantie dat je over een aantal jaar wel ergens vast werkt.
Timing zou ook niet perfect zijn omdat ik maar een jaarcontract heb, maar anderzijds heb je ook niet de garantie dat je over een aantal jaar wel ergens vast werkt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou echt niet blij zijn! Maar zou het niet laten weghalen.
MamaJ&R- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11
Dan zou ik als eerste contact opnemen met mijn gyn. Ik geloof niet dat het verstandig is om nu zwanger te zijn, aangezien mijn wond van de keizersnee nog steeds niet genezen is.
Kijk ik puur naar mijn gevoel, dan zou ik het absoluut houden! Op onze zoon hebben we ook een tijdje moeten wachten, dus als het spontaan gebeurt... a miracle.
Kijk ik puur naar mijn gevoel, dan zou ik het absoluut houden! Op onze zoon hebben we ook een tijdje moeten wachten, dus als het spontaan gebeurt... a miracle.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
De timing zou echt waardeloos zijn aangezien ik over iets minder dan 9 maanden ga trouwen. Zul je zien dat ik net die dag ga bevallen.
Maar een kindje is wel heel erg welkom dus ik zou er wel blij mee zijn!
Maar een kindje is wel heel erg welkom dus ik zou er wel blij mee zijn!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou een gat in de lucht springen als het dan ook allemaal goed zat!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Blij zijn Haha
Maar als ik na deze bevalling weer zwanger zou raken, dan zou ik eerst wel schrikken maar uiteindelijk wel blij zijn en houden. Weg laten halen is voor mij geen optie.
Maar als ik na deze bevalling weer zwanger zou raken, dan zou ik eerst wel schrikken maar uiteindelijk wel blij zijn en houden. Weg laten halen is voor mij geen optie.
Gast- Gast
ik zou heel raar opkijken want mijn man heeft zich laten steriliseren en hij is toch echt de enige
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
missmarm schreef:ik zou heel raar opkijken want mijn man heeft zich laten steriliseren en hij is toch echt de enige
Maar kort na een sterilisatie kan hij nog wel vruchtbaar zijn. Je moet het kwakje toch na een paar weken laten controleren op zaadcellen?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
moepie schreef:Dan spring ik een gat in de lucht en hang ik de vlag uit
+ 1!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:moepie schreef:Dan spring ik een gat in de lucht en hang ik de vlag uit
+ 1!
+1
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
+2Jeanette schreef:Lady4 schreef:Dan zou het niet de ideale situatie zijn, als single mama, maar het zou zeker welkom zijn! Ik zou geen abortus overwegen.
+1
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dan zou ik een gat in de lucht springen en daarna hard gaan hopen dat mijn contract verlengt wordt in januari.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Dat zou wel erg vroeg in de relatie zijn, maar ik zie 'm uiteindelijk toch als de vader van mijn toekomstige kinderen, dus het zou uiteraard welkom zijn en de enige persoon van wie ik een kind zou willen nu. Maar liever de komende jaren nog niet natuurlijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
We willen uiteindelijk wel graag kinderen samen, dus ongewenst zou het totaal niet zijn.
Niet gepland wel. We hebben allebei nog geen vast werk, wonen in een flatje.. Qua timing zou het niet echt uitkomen dus, maar ik zou het zeker houden.
Niet gepland wel. We hebben allebei nog geen vast werk, wonen in een flatje.. Qua timing zou het niet echt uitkomen dus, maar ik zou het zeker houden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Darius schreef:missmarm schreef:ik zou heel raar opkijken want mijn man heeft zich laten steriliseren en hij is toch echt de enige
Maar kort na een sterilisatie kan hij nog wel vruchtbaar zijn. Je moet het kwakje toch na een paar weken laten controleren op zaadcellen?
Het gaat om het aantal keren klaarkomen na de ingreep. ivm reserve opslag zeg maar.
We hebben die controle al gehad Het zou dus veilig moeten zijn.
En anders ach waar er 3 eten kunnen er ook 4 eten. Maar ik hoop dat het bij deze 3 mag blijven.
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Dan zou ik me heel ernstig afvragen hoe dat zou kunnen...
Maar om echt antwoord te geven, dan zouden we het houden. We willen graag meer kinderen dus ook dit kindje zou hardstikke welkom zijn. Een hele grote verrassing en een beetje onhandig qua timing, maar gewenst is hij/zij dan zeker weten.
Maar om echt antwoord te geven, dan zouden we het houden. We willen graag meer kinderen dus ook dit kindje zou hardstikke welkom zijn. Een hele grote verrassing en een beetje onhandig qua timing, maar gewenst is hij/zij dan zeker weten.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie als je zwanger bent
» Stel dat ik zwanger was geweest
» En wat als je zwanger bent en je kind..
» Voedingspatroon als je zwanger bent.....
» 'vergeten' dat je zwanger bent..
» Stel dat ik zwanger was geweest
» En wat als je zwanger bent en je kind..
» Voedingspatroon als je zwanger bent.....
» 'vergeten' dat je zwanger bent..
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: