Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel, je bent zwanger, wat dan?

+71
M@niek
maiadebij
*Troela*
luenca
blauwwitrood
Bolleke
sheila123
RYW
Steep
Novalee
Arwyn
Marin
Ugly Betty
PapillonRose
Muppetje
Creabea_28
Darius
missmarm
Roodkapje
Shisha
_Mashimaro_
MamaJ&R
Rovine
Jelin
Jeanette
Dennenappel
Starla
Bosjesvrouw
Pussycat
Paper Crown
Pien
Flip Fluitketel
Fearie
Rush
loesje
Silver
Lavendel
Le Chat Noir
studiebol
TGR
Fiebje
Supertalentje
Parisienne
banjer49
Primrose
Mamsie
LotteK
Caramba
Ezzer
Bruintje Beer
Smaragdje
LMCurious
Nora
Jazzlyn
Happydobby
Pandora
Coccinelle
Coco
Caroow
kwak
TukTuk
koNijntje
Sarah1985
Liadan
Susan
joyce0606
Lady4
Penélope
Tania
mauwmauw
moepie
75 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel, je bent zwanger, wat dan? - Pagina 2 Empty Re: Stel, je bent zwanger, wat dan?

Bericht  kwak do 8 sep 2011 - 7:32

ik zou super blij zijn! maar wel een beetje bang zijn omdat we gaan verhuizen en klussen in ons nieuwe huis en met de vorige zwangerschap was ik zo ontzettend moe!
dan zou ik tegelijk zwanger zijn met een vriendin, dat is wel erg leuk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel, je bent zwanger, wat dan? - Pagina 2 Empty Re: Stel, je bent zwanger, wat dan?

Bericht  Susan do 8 sep 2011 - 7:34

AngelNyn schreef:

We hadden het er toevallig een tijd geleden tijdens een college eens over abortus, daar waren ze verbaasd dat in NL tot 22 weken is toegestaan, in belgië is dat maar tot 12 weken..

Ik vind 22 weken persoonlijk ook veel en veel te lang, maar goed, dat is misschien weer een andere discussie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 7:34

Pippa schreef:
Arden schreef:
Pippa schreef:
Arden schreef:Dat weet ik al Wink

Hoe voel je je? Ik denk dat je er een tweede meid komt bij jullie Very Happy

Daar zijn de kinderen nu ook van overtuigd... ik voel me ok. Ben erg moe en lig vroeg in bed en word 's nachts wakker van misselijkheid, dat duurt tot een eind in de ochtend tot nu toe. Maar nog niet overgegeven. Ik mag niet echt klagen vind ik zelf, tot nu toe is het de makkelijkste zwangerschap maar goed ben nog geen 7 weken :P

Haha. Heb je zelf een voorgevoel? Binnenkort een echo? Of heb je die al gehad? En wanneer ga je het dan verder vertellen? Rot van de misselijkheid. Had je dat bij de andere twee ook?

De 29ste hebben we een echo.. dus nog drie weken wachten. Ik heb zelf niet echt een voorgevoel. Als de echo goed is gaan we het tegen de mensen vertellen die we het persoonlijk willen vertellen en dan in die week erna verwacht ik mag het op facebook en mag iedereen het dus weten Wink

Ik ben bij de oudste de hele zwangerschap heel misselijk geweest, begon met precies 6 weken. Bij de jongste ook wel maar minder hevig, maar ook wel de hele zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 8 sep 2011 - 7:34

Het zou eigenlijk iets te vroeg zijn, we willen liever nog even wachten. Mocht het per ongeluk gebeuren dan zouden we er allebei wel heel blij mee zijn.

We hebben allebei werk, een huis met genoeg ruimte en genoeg financiële middelen, dus ik zou echt een abortus niet overwegen. Ik word al verdrietig als ik daar aan denk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Coco do 8 sep 2011 - 7:35

Dan zou ik even helemaal gek worden. Mijn kinderen naar mijn ouders brengen een paar dagen en mijzelf een tijdje in bed verstoppen. Eerst heel veel slapen en daarna een dag of 2 series kijken om mijzelf weer op te peppen.
Daarna de gynaecoloog bellen en er helemaal voor gaan.
Het zou hardstikke welkom zijn, maar ik moet er nu even nog niet aan denken. laughcry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Susan do 8 sep 2011 - 7:37

Nois schreef:Dan zou ik even helemaal gek worden. Mijn kinderen naar mijn ouders brengen een paar dagen en mijzelf een tijdje in bed verstoppen. Eerst heel veel slapen en daarna een dag of 2 series kijken om mijzelf weer op te peppen.
Daarna de gynaecoloog bellen en er helemaal voor gaan.
Het zou hardstikke welkom zijn, maar ik moet er nu even nog niet aan denken. laughcry

Wil je er nog steeds zes?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Coccinelle do 8 sep 2011 - 7:39

Ik zou verbaasd zijn maar tegelijk ook erg blij.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk do 8 sep 2011 - 7:41

Susan schreef:
AngelNyn schreef:

We hadden het er toevallig een tijd geleden tijdens een college eens over abortus, daar waren ze verbaasd dat in NL tot 22 weken is toegestaan, in belgië is dat maar tot 12 weken..

Ik vind 22 weken persoonlijk ook veel en veel te lang, maar goed, dat is misschien weer een andere discussie.

Ja ik ook hoor! Maar die docent (arts) was ook echt verbaasd dat het dus idd tot 22 weken mogelijk is..
Ik zou het ook echt het liefst voor de 12 weken laten doen de abortus.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 7:42

Pippa schreef:
Mama_van2 schreef:Dan zou ik erg bang zijn, bang om nog een kindje zoals M.ara te krijgen, maar abortus is nooit een optie. Al vraag ik mezelf wel af van wie ik deze maand zwanger zou moeten zijn :P

Haha, die laatste opmerking. Ik vind het zo leuk om te lezen dat jij je humor wel behoudt, om het zo te zeggen.

Onbevlekte bevangenis heet zoiets Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 7:53

Dan zou ik meteen heel sterk in het verhaal van de ooievaar gaan geloven........

Gast
Gast

Bericht  Pandora do 8 sep 2011 - 7:55

Sarah1985 schreef:ik zou onwijs blij zijn. Na al die jaren wachten en hopen. Om eerlijk te zijn ben ik overtijd maar durf niet te testen Embarassed te bang voor een teleurstelling

TESTEN!!! Je bent ook al misselijk dus wie weet! Ik hoop het zo voor jullie!

Ik zou wel schrikken als ik nu zwanger zou zijn maar denk dat ik stiekem ook wel blij zou zijn. Het ligt nog niet in de planning maar ik denk dat wij over niet al te lange tijd wel voor een tweede kindje gaan, dat het dan wat eerder komt dan gepland is dan maar zo...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Happydobby do 8 sep 2011 - 7:56

Ik kan nu niet zwanger zijn maar als ik het wel was dan zou ik het kindje nooit weg laten halen.

Maar ik durf nu nog niet aan een bevalling te denken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jazzlyn do 8 sep 2011 - 8:01

Dan zou ik blij zijn, zoals ik nu ook ben Wink
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Susan do 8 sep 2011 - 8:07

Ik had dat niet eens gezien, Jazzlyn, gefeliciteerd.

Laatst aangepast door Susan op do 8 sep 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn do 8 sep 2011 - 8:08

Susan schreef:Ik had dat niet eens gezien, Jazzlyn, gefeliciteerd.

Dank je wel! Ja graag weghalen als je dat zou willen Very Happy Ik had het echt niet meer verwacht, dus super! Flink beroerd, maar hoort erbij Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Nora do 8 sep 2011 - 8:11

Ik zou het dan echt en echt niet weten. Ik woon net samen, studeren allebei nog en wij zijn er ook te jong voor vind ik zelf. Mijn vriend zou denk ik abortus willen maar ik vind dat je alleen abortus mag plegen als je er niet voor kan zorgen (andere vervelende dingen daargelaten). Het zou moeilijk zijn om er voor te kunnen zorgen maar ik denk dat we het uiteindelijk financieel wel aan elkaar kunnen knopen en rationeel genoeg zijn om een kind te kunnen opvoeden. Maar echt goed zou het niet uitkomen op dit moment vandaar mijn dilemma.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  LMCurious do 8 sep 2011 - 8:18

In tegenstelling tot wat ik in het andere topic schreef zou ik het kindje dan verwelkomen. Nee we hebben absoluut geen wens voor een 3e kindje, maar als ik zwanger zou zijn moet het zo zijn denk ik dan. En dan komt dat ook allemaal wel weer goed denk ik zo. Maar we doen er wel alles aan om het te voorkomen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Smaragdje do 8 sep 2011 - 8:36

Dan zou ik heel verbaasd zijn, maar ook heel blij! Alleen zou het dan wel eerder dan verwacht zijn.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:45

Ik zou dolgelukkig zijn! Alleen zou ik wel bang zijn voor de reactie van mijn man, hij wil namelijk nu absoluut geen tweede kindje omdat het financieel heel slecht gaat en ik psychisch ook (nog) niet in orde ben. Maar goed, dat terzijde.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:48

Mijn vriend zou dan dolgelukkig zijn en ik helemaal niet. Maar dat zou wel bijtrekken denk ik, al komen er dan wel heel veel zorgen bij.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 8 sep 2011 - 9:26

Het is al een keer overkomen dat ik onverwacht zwanger was. Toen mijn dochter 9 maanden wasDat is heel erg schrikken kan ik je zeggen. Maar hebben nooit overwogen om het weg te laten halen. Helaas is dat een miskraam geworden.

Nu zou het heel erg dicht op mijn zoontje zijn en zouden we nog erger schrikken maar zou het dan zeker houden. En denk dat ik mijn man dan wel op moet laten nemen in een gekkenhuis haha want die wordt nu al soms knettergek van 2 huilende kids.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Ezzer do 8 sep 2011 - 9:32

Ik zou wel schrikken, maar het zo wel erg welkom zijn! We willen heel graag een tweede, maar eerst even puzzelen wanneer het financieel/werk/studie het beste uitkomt. Bovendien is ons zoontje nog geen 4 maanden.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 9:34

Ik zou het heel erg vinden om nu zwanger te raken. Maar mocht het zo zijn, dan zou ik het wel houden. Dan is het iig niet een kind van 'zomaar iemand' maar wel van mn vriend. Ik zou nooit abortus kunnen plegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 9:35

Ik zou wel 10 keer moeten slikken (en me daar erg schuldig over voelen), 100 beren en leeuwen op de weg moeten overwinnen maar abortus zou geen optie zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 9:36

Ik zou geen abortus overwegen, heb een stabiele relatie dus het zou welkom zijn (ondanks dat we liever nog een paar jaar wachten). Ik denk alleen dat we de trouwdatum dan zouden moeten gaan verplaatsen haha.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: