Borstvoeding kind van 5?
+15
Rush
Paper Crown
Jeanette
Blair
RYW
Jade
Tania
Printje
Susan
Liadan
Parisienne
Kaboutertje
Plien84
Monte
loura
19 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Borstvoeding kind van 5?
Susan schreef:Ik merk juist dat als ik geen melk meer drink, ik een veel drogere huid heb, dus dat gaat niet voor iedereen op. Wel heb ik weer een periode gehad dat ik veel last had van mijn buik had en dat werd minder als ik bepaalde soorten vlees niet meer at. Ik denk dat dat voor iedereen heel persoonlijk is en dat je niet in het algemeen kan zeggen dat zuivel minder goed is dan gedacht.
De eerste maanden nadat ik met het dieet begonnen ben had ik ook veel meer last van mijn klachten. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam het moest ontwennen, ontgiftigen. 25 jaar zuivelproducten gebruiken en dan opeens niet meer, dat is voor je lichaam ook heel raar opeens.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dooddoener eerste klas..die zin alleen al is een dooddoener. Op een respectvolle manier? Ik vond het best respectvol hoor..kijk ik vind bijv in een zwembad lopen, op die tegels daar, ook vies. Zijn genoeg mensen die dat niet vinden. Tsja...ik kan me best indenken dat iemand het een 'vies' idee vindt als een kind van 5, waarvan je verwacht dat die alles gewoon zelf doet enzo nog aan je borst drinkt. Het is toch gewoon iets persoonlijks? Dan wil het toch niet zeggen dat het meteen respectloos is als je zegt dat je dat een vies idee vindt.Tea-Leaf schreef:marjoleinnn schreef:Iemand kan het toch gewoon een vies idee vinden?! Dat is zo raar toch niet? Net zo goed als dat er mensen zijn die vinden dat het wel kan of die het normaal vinden. Ieder mag toch gewoon zijn mening geven?Tea-Leaf schreef:Vies en ziekelijk? Ik weet echt niet wat ik lees. Denken de mensen die dit hier roepen wel na voordat ze hun post plaatsen? Pff hey.
Ik vind het ook een raar idee dat een kind van 5 nog borstvoeding krijgt, maar dat moet moeder helemaal zelf weten. En ik kan geen enkele reden bedenken om zo overdreven te reageren als sommigen hier doen. Jij hebt er toch geen last van, of wel soms?
Verder vind ik een kind van 5 jaar wat nog aan de borst drinkt ook wel raar, ik zou het zelf later ook nooit zo doen. Maar verder moet iedereen zelf weten tot welke leeftijd diegene borstvoeding geeft vind ik.
Dooddoener eerste klas. Je kan je mening ook op een respectvolle manier brengen.
Laatst aangepast door marjoleinnn op do 8 sep 2011 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Linda schreef:Susan schreef:Ik merk juist dat als ik geen melk meer drink, ik een veel drogere huid heb, dus dat gaat niet voor iedereen op. Wel heb ik weer een periode gehad dat ik veel last had van mijn buik had en dat werd minder als ik bepaalde soorten vlees niet meer at. Ik denk dat dat voor iedereen heel persoonlijk is en dat je niet in het algemeen kan zeggen dat zuivel minder goed is dan gedacht.
De eerste maanden nadat ik met het dieet begonnen ben had ik ook veel meer last van mijn klachten. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam het moest ontwennen, ontgiftigen. 25 jaar zuivelproducten gebruiken en dan opeens niet meer, dat is voor je lichaam ook heel raar opeens.
Ik heb zonder zuivel geen last van klachten, alleen een droge huid.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
En als mensen wel zuivelproducten gebruiken en zich er goed bij voelen moeten ze het natuurlijk zelf weten. Maar ik geloof niet dat je tekorten op loopt als je het niet gebruikt. Die voedingsstoffen kan je ook prima uit andere voedingsmiddelen halen.
Linda- Ratel
@Linda: Zitten wij in hetzelfde schuitje.. Ik gebruik nog wel ei en soja. Maar geen melk.
Zit jij ook op de hyves groep van mama's 2010 of niet?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof niet dat ik er ooit over nadenk of nagedacht heb. Als moeder en kind dat prettig vinden, denk ik niet dat ik er een mening over hóef te hebben....
Gast- Gast
Mooi gezegd. Mooie forumnaam ook, mijn sterrenbeeld is TweelingGemini schreef:Ik geloof niet dat ik er ooit over nadenk of nagedacht heb. Als moeder en kind dat prettig vinden, denk ik niet dat ik er een mening over hóef te hebben....
Gast- Gast
marjoleinnn schreef:Dooddoener eerste klas..die zin alleen al is een dooddoener. Op een respectvolle manier? Ik vond het best respectvol hoor..kijk ik vind bijv in een zwembad lopen, op die tegels daar, ook vies. Zijn genoeg mensen die dat niet vinden. Tsja...ik kan me best indenken dat iemand het een 'vies' idee vindt als een kind van 5, waarvan je verwacht dat die alles gewoon zelf doet enzo nog aan je borst drinkt. Het is toch gewoon iets persoonlijks? Dan wil het toch niet zeggen dat het meteen respectloos is als je zegt dat je dat een vies idee vindt.Tea-Leaf schreef:marjoleinnn schreef:Iemand kan het toch gewoon een vies idee vinden?! Dat is zo raar toch niet? Net zo goed als dat er mensen zijn die vinden dat het wel kan of die het normaal vinden. Ieder mag toch gewoon zijn mening geven?Tea-Leaf schreef:Vies en ziekelijk? Ik weet echt niet wat ik lees. Denken de mensen die dit hier roepen wel na voordat ze hun post plaatsen? Pff hey.
Ik vind het ook een raar idee dat een kind van 5 nog borstvoeding krijgt, maar dat moet moeder helemaal zelf weten. En ik kan geen enkele reden bedenken om zo overdreven te reageren als sommigen hier doen. Jij hebt er toch geen last van, of wel soms?
Verder vind ik een kind van 5 jaar wat nog aan de borst drinkt ook wel raar, ik zou het zelf later ook nooit zo doen. Maar verder moet iedereen zelf weten tot welke leeftijd diegene borstvoeding geeft vind ik.
Dooddoener eerste klas. Je kan je mening ook op een respectvolle manier brengen.
Helemaal mee eens!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
En floeps ineens schiet mij te binnen wie jij bentStorm schreef:Mooi gezegd. Mooie forumnaam ook, mijn sterrenbeeld is TweelingGemini schreef:Ik geloof niet dat ik er ooit over nadenk of nagedacht heb. Als moeder en kind dat prettig vinden, denk ik niet dat ik er een mening over hóef te hebben....
Gast- Gast
Storm schreef:En floeps ineens schiet mij te binnen wie jij bentStorm schreef:Mooi gezegd. Mooie forumnaam ook, mijn sterrenbeeld is TweelingGemini schreef:Ik geloof niet dat ik er ooit over nadenk of nagedacht heb. Als moeder en kind dat prettig vinden, denk ik niet dat ik er een mening over hóef te hebben....
Mijn Sterrenbeeld ook :-)
Maar ik denk niet dat jij dat weet.... dus ik weet niet hoe jij weet wie ik ben!??
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:@Linda: Zitten wij in hetzelfde schuitje.. Ik gebruik nog wel ei en soja. Maar geen melk.
Fijn dat jouw zoontje wel tegen ei en soja kan. Dat maakt het dieet net even iets makkelijker. Vooral soja mis ik. Onlangs weer soja geprovoceerd, maar helaas nog steeds allergisch voor. Ei moet ik ook weer proberen, maar vind dat provoceren zo vervelend...
Ik zit niet op de hyvesgroep.
Linda- Ratel
Ik weet het eigenlijk wel vrij zeker wie je voorheen was welkom terug!Gemini schreef:Storm schreef:En floeps ineens schiet mij te binnen wie jij bentStorm schreef:Mooi gezegd. Mooie forumnaam ook, mijn sterrenbeeld is TweelingGemini schreef:Ik geloof niet dat ik er ooit over nadenk of nagedacht heb. Als moeder en kind dat prettig vinden, denk ik niet dat ik er een mening over hóef te hebben....
Mijn Sterrenbeeld ook :-)
Maar ik denk niet dat jij dat weet.... dus ik weet niet hoe jij weet wie ik ben!??
Gast- Gast
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Borstvoeding op gang krijgen zonder kind (kolven)
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Borstvoeding
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Borstvoeding
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: