Beetje verdrietig
+33
TGR
Steep
Kaboutertje
rapa nui
miss22
bolus26
Kayleigh
Supertalentje
Julia
Monte
Bubbelicious
RYW
Isis
Le Chat Noir
Linda
Makamba
Happydobby
Novalee
Pien
Mamsie
Liadan
Susan
pitbullgup
Dani
Annie24
Paper Crown
Floor
Ezzer
Aimee
mauwmauw
Rush
Gizmo
Lady4
37 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Beetje verdrietig
Ik vind het niet heel veel ofzo hoor. Mijn zus etc mocht echt altijd even binnen komen of even snel een knuffel te geven of wat dan ook. Geen probleem. Dat ik als een zombie erbij zat boeide haar niks en mij ook niet. Ze is familie.
Tja je kunt er weinig aan doen en gewoon afwachten.
Wel rot voor je.
Tja je kunt er weinig aan doen en gewoon afwachten.
Wel rot voor je.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een lastige situatie Lady.... Kan me voorstellen dat je er verdrietig
Ik kan natuurlijk alleen maar beoordelen vanuit onze eigen situatie en die is totaal niet vergelijkbaar. Ik heb zelf 12 dagen in het ziekenhuis gelegen, onze dochter 7 dagen en toen wij eenmaal thuis waren waren we zo blij als maar kan maar wilde we graag met zn drietjes zijn!
Vantevoren hadden we met onze naaste familie (dus onze ouders, broer, zus en zwager) afgesproken dat ze iedere dag mochten komen, maar wel even zouden bellen dat als er bijv al 4 man visite was, dat ze wat later zouden komen. Helaas kregen wij vanuit het ziekenhuis het advies mee om zo min mogelijk visite te ontvangen de eerste weken omdat ze nog erg overprikkeld was, nog last had van hoofdpijn (zware hersenschudding door vacuumpomp) Wij hebben toen in overleg met de kraamverzorgster het zo gepland dat we om de dag "echte kraamvisite" ontvingen en 1 keer per dag een dagdeel de naaste familie. Het lastige was alleen dat als hun allemaal tegelijk kwamen dat er gelijk 8 man was. Hebben toen afgesproken dat ze om de dag zouden komen en dat ging super... Wat uiteindelijk voor ons erg fijn was, is dat mijn schoonouders op vakantie gingen 1 week, toen mijn ouders 2 weken, toen waren ze 2 weken allemaal thuis en nu zijn mijn schoonouders weer voor 2,5 week weg.
Doordat we de visite zo beperkt hebben laten komen, betekend dat wel dat nu we bijna 6 weken verder zijn, we nog steeds 3 a 4 keer per week visite krijgen! We plannen nu alleen nog maar 's avonds dus met de naaste familie heb ik afgesproken dat ze altijd 's middags mogen komen, wanneer ze 's avonds willen komen bellen ze nog even. Als ze wakker is, mogen ze haar vast houden, heeft ze een fles nodig, mogen ze de fles geven, maar als ze slaapt, moeten ze haar met rust laten.
Als ik even puur naar mijn zus kijk, mijn zus heeft zelf een kleintje van 1.5 dus die moet 's avonds gewoon optijd naar bed, zij kan dus eigenlijk alleen in het weekend komen en op haar 2 vrije dagen doordeweeks. Meestal komt ze dan 1 keer doordeweeks en 1 keer in het weekend. Toen zij bevallen was heeft mijn neefje 2 weken in het ziekenhuis gelegen na zijn geboorte en toen hij eenmaal thuis was gingen wij ook ongeveer 2 a 3 keer per week daarheen. We bleven dan meestal even een uurtje en hebben hem ook vaak niet vast gehouden.
Ik kan natuurlijk alleen maar beoordelen vanuit onze eigen situatie en die is totaal niet vergelijkbaar. Ik heb zelf 12 dagen in het ziekenhuis gelegen, onze dochter 7 dagen en toen wij eenmaal thuis waren waren we zo blij als maar kan maar wilde we graag met zn drietjes zijn!
Vantevoren hadden we met onze naaste familie (dus onze ouders, broer, zus en zwager) afgesproken dat ze iedere dag mochten komen, maar wel even zouden bellen dat als er bijv al 4 man visite was, dat ze wat later zouden komen. Helaas kregen wij vanuit het ziekenhuis het advies mee om zo min mogelijk visite te ontvangen de eerste weken omdat ze nog erg overprikkeld was, nog last had van hoofdpijn (zware hersenschudding door vacuumpomp) Wij hebben toen in overleg met de kraamverzorgster het zo gepland dat we om de dag "echte kraamvisite" ontvingen en 1 keer per dag een dagdeel de naaste familie. Het lastige was alleen dat als hun allemaal tegelijk kwamen dat er gelijk 8 man was. Hebben toen afgesproken dat ze om de dag zouden komen en dat ging super... Wat uiteindelijk voor ons erg fijn was, is dat mijn schoonouders op vakantie gingen 1 week, toen mijn ouders 2 weken, toen waren ze 2 weken allemaal thuis en nu zijn mijn schoonouders weer voor 2,5 week weg.
Doordat we de visite zo beperkt hebben laten komen, betekend dat wel dat nu we bijna 6 weken verder zijn, we nog steeds 3 a 4 keer per week visite krijgen! We plannen nu alleen nog maar 's avonds dus met de naaste familie heb ik afgesproken dat ze altijd 's middags mogen komen, wanneer ze 's avonds willen komen bellen ze nog even. Als ze wakker is, mogen ze haar vast houden, heeft ze een fles nodig, mogen ze de fles geven, maar als ze slaapt, moeten ze haar met rust laten.
Als ik even puur naar mijn zus kijk, mijn zus heeft zelf een kleintje van 1.5 dus die moet 's avonds gewoon optijd naar bed, zij kan dus eigenlijk alleen in het weekend komen en op haar 2 vrije dagen doordeweeks. Meestal komt ze dan 1 keer doordeweeks en 1 keer in het weekend. Toen zij bevallen was heeft mijn neefje 2 weken in het ziekenhuis gelegen na zijn geboorte en toen hij eenmaal thuis was gingen wij ook ongeveer 2 a 3 keer per week daarheen. We bleven dan meestal even een uurtje en hebben hem ook vaak niet vast gehouden.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
2CKC2 schreef:Dani schreef:2CKC2 schreef:Dani schreef:2CKC2 schreef:ProudMama schreef:Heb nu overigens nogsteeds moeite met veel visite. Aan mijn 2 baby's en was/ strijk heb ik al een dagtaak, en dan moet ook nog eens het hele huis aan kant zijn. Dat red ik gewoon niet alleen!
Daar heb ik me gewoon vreselijk op verkeken, zag mezelf alles doen met een glimlach, lekker genieten, lekker wandelen met mooi weer enz.
De werkelijkheid is ietsjes anders...
Maar dat is het verschil. Ik zie mijn broertje en zusje niet als visite. Mijn huis hoeft niet aan kant als zij komen..
Maar dan nog, haar zus ik 11 dagen geleden bevallen. Haar wereld staat nog even op zijn kop. Alles draait om voedingen, slaapjes, luiers en badjes. Er is geen eens tijd om nu haar huis te doen. Maar zoals ik al zei, misschien kan Lady daar in bij springen. Je doet net overkomen of zus van Lady niet wil dat ze langskomt maar is het misschien een optie dat het gewoon te druk is?
Nou, als je je zus smst, en ze zegt:'Nee' dan vind ik niet dat je er van uit kan gaan dat ze wel wil dat ze komt, want dan had ze wel:'ja!' gezegd. duh.
Hoe kan je nou uit het antwoord 'nee' herleiden dat dat betekend dat ze het niet wil?
Nou, ik heb geleerd dat je ja zegt als je iets wil, en nee als je iets niet wil. Wat de reden ook is, de zus wil niet dat lady4 langskomt. Wat de reden daarvoor is, is voor Lady4 hoe dan ook een nee. Je wil niet dat je zus komt want je bent moe, je huis is een troep, je wil geen mensen zien, je baby is onrustig etc. Nee, is nee. Wat de reden voor de nee is,maakt geen zak uit.
Nee is inderdaad nee. Lijkt me ook vrij logisch.. We hebben dat ook afgesproken van te voren, dat ze wel eerlijk aangeven wanneer het niet uitkomt. Had alleen niet verwacht dat dit zo vaak zou zijn..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pff, moeilijk hoor om precies uit te leggen wat ik voel.
Ik voel me momenteel gewoon niet echt meer 'de zus van' maar meer overige visite. Ik mijn mijn vakantie afgestemd op de uitgerekende datum van mijn zusje en dat vond ze super. Dit zijn mijn laastste vakantiedagen en die had ik meer met mijn neefje willen doorbrengen. Volgende week begint werk en studie weer, met gelijk een belangrijk examen, en heb ik dus alweer veel minder tijd.
Ik voel me momenteel gewoon niet echt meer 'de zus van' maar meer overige visite. Ik mijn mijn vakantie afgestemd op de uitgerekende datum van mijn zusje en dat vond ze super. Dit zijn mijn laastste vakantiedagen en die had ik meer met mijn neefje willen doorbrengen. Volgende week begint werk en studie weer, met gelijk een belangrijk examen, en heb ik dus alweer veel minder tijd.
Lady4- Ratel
[quote="Dani"][quote="2CKC2"][quote="Dani"][quote="2CKC2"]
Euh, de gequote uitspraak is niet van mij hoorDani schreef:2CKC2 schreef:ProudMama schreef:
Hoe kan je nou uit het antwoord 'nee' herleiden dat dat betekend dat ze het niet wil?
Nou, ik heb geleerd dat je ja zegt als je iets wil, en nee als je iets niet wil. Wat de reden ook is, de zus wil niet dat lady4 langskomt. Wat de reden daarvoor is, is voor Lady4 hoe dan ook een nee. Je wil niet dat je zus komt want je bent moe, je huis is een troep, je wil geen mensen zien, je baby is onrustig etc. Nee, is nee. Wat de reden voor de nee is,maakt geen zak uit.
Nevermind.
Gast- Gast
[quote="ProudMama"][quote="Dani"][quote="2CKC2"][quote="Dani"]
He,das gek!! Whuutt er gaat wat mis!!
2CKC2 schreef:Euh, de gequote uitspraak is niet van mij hoorDani schreef:2CKC2 schreef:ProudMama schreef:
Nevermind.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Het wordt écht wel beter, je hoeft echt niet bang te zijn dat het nu voortaan zo zal blijven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lady: , snap het vanuit jouw kant ook wel hoor.
Misschien reageerde ik ook een beetje fel voor mijn doen, maar zit nogsteeds vol hormonen en ben doodmoe, dat kleurt mijn reacties ook wel een beetje!
Misschien reageerde ik ook een beetje fel voor mijn doen, maar zit nogsteeds vol hormonen en ben doodmoe, dat kleurt mijn reacties ook wel een beetje!
Gast- Gast
[quote="2CKC2"][quote="ProudMama"][quote="Dani"][quote="2CKC2"]
Geen idee, maar voor er dingen in mijn mond gelegd wordenDani schreef:2CKC2 schreef:Euh, de gequote uitspraak is niet van mij hoorDani schreef:2CKC2 schreef:ProudMama schreef:
Nevermind.
Gast- Gast
Dat komt omdat mensen verkeerd quoten
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sorry Sorry had wat tekst weggehaald anders worden het van die langs quotes
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
2CKC2 schreef:
Ik hoop op sowieso een kindje. Als jij het redt met een huilend en krijsend kind de hele dag, dan red ik dat zeer zeker ook.
Wel jammer dat je niet op de rest van haar stuk in gaat, want het klopt wel wat ze zegt. In veel gevallen is het geen probleem als de visite een baby op schoot houdt (hoewel ik het ook niet nodig vind dat een pasgeborene van hand tot hand gaat) maar sommige kinderen hebben daar nou eenmaal veel last van en dan lijkt het mij logisch dat het belang van de baby voorgaat op het belang van de visite.
Bij Yrsa ben ik ook heel terughoudend geweest met vasthouden, omdat de Mexicaanse griep toen heel hevig heerste en ik wilde dat risico niet nemen. Gelukkig had iedereen daar gewoon begrip voor. Mensen hebben er meestal wel hun redenen voor en die hebben zelden te maken met de visite.
Susan- Lady Post-a-lot
Aan de ene kant snap ik dat je het jammer vindt dat je je neefje niet vaker kunt/mag zien. Aan de andere kant vind ik 4 keer in 11 dagen al best veel. Zoals de anderen al zeggen wordt je ontzettend geleefd in die periode. Mijn dochter is nu 6 weken en ik heb in al die tijd amper een momentje voor mezelf gehad. Zeker in die kraamweek heb je een heel dagschema en vliegen de uren voorbij.
Hoe het er bij ons aan toe ging: wij zetten de wekker toen om 7 uur. Dan maakten we N. wakker, verschonen en aan de borst (toen nog wel). Om 8 uur stond de kraamverzorgster op de stoep, dan bespraken we hoe de nacht was gegaan en daarna kon ik douchen. Na het douchen had ik even tijd om te ontbijten en daarna moest N. gewassen worden of in bad. Dan was het alweer 10 uur en tijd voor de volgende voeding. Van 11 tot 12 kwam er visite. Om 12 uur middageten, en dan om 13 uur alweer een voeding. Van 13 tot 15 uur kwam er of visite of had ik tijd om even bij te slapen. Dan heel even tijd voor een kopje thee en de bekende fruithap en dan rond 16 uur alweer voeden. Soms kwam er dan weer kraamviste. Om 18 uur hadden we net tijd om te eten, 19 uur weer voeden en dan stond er vaak alweer visite op de stoep. Om 22 uur was het etenstijd voor N. en om 1 uur weer. Vaak had ze om 4 uur 's nachts weer honger en om 7 uur ging de wekker weer. En zo ging het elke dag.
Tel daar alle door je lijf gierende hormonen, kraamtranen, gebrek aan (nacht)rust, moeite en energie (en misschien wel pijn) voor de borstvoeding, alle nieuwe indrukken, en niet te vergeten het lichamelijke herstel bij op en dan krijg je een beetje een plaatje van hoe een kraamvrouw zich voelt die eerste periode. Daarnaast heb je ook nog kans op wat spanning/irritatie tussen haar en haar partner door alle bovenstaande dingen, en zodra de kraamverzorgster weg is komt ook het hele huishouden (met ineens véél meer was) erbij.
Ik zou het persoonlijk echt niet hebben kunnen waarderen als (naaste) familie zomaar binnen was komen lopen. Of ze nou kind aan huis zijn of niet, het kost hoe dan ook energie en soms is die dan gewoon op of wil je even lekker niks. Van een opmerking als "mijn hart is gebroken als ik mijn nichtje niet dagelijks mag zien" gaan mijn nekharen wel overeind staan eerlijk gezegd. Ik heb een kind gekregen omdat ik dat zelf graag wil, niet omdat het voor m'n zussen zo leuk is een babietje vast te houden.
Hoe het er bij ons aan toe ging: wij zetten de wekker toen om 7 uur. Dan maakten we N. wakker, verschonen en aan de borst (toen nog wel). Om 8 uur stond de kraamverzorgster op de stoep, dan bespraken we hoe de nacht was gegaan en daarna kon ik douchen. Na het douchen had ik even tijd om te ontbijten en daarna moest N. gewassen worden of in bad. Dan was het alweer 10 uur en tijd voor de volgende voeding. Van 11 tot 12 kwam er visite. Om 12 uur middageten, en dan om 13 uur alweer een voeding. Van 13 tot 15 uur kwam er of visite of had ik tijd om even bij te slapen. Dan heel even tijd voor een kopje thee en de bekende fruithap en dan rond 16 uur alweer voeden. Soms kwam er dan weer kraamviste. Om 18 uur hadden we net tijd om te eten, 19 uur weer voeden en dan stond er vaak alweer visite op de stoep. Om 22 uur was het etenstijd voor N. en om 1 uur weer. Vaak had ze om 4 uur 's nachts weer honger en om 7 uur ging de wekker weer. En zo ging het elke dag.
Tel daar alle door je lijf gierende hormonen, kraamtranen, gebrek aan (nacht)rust, moeite en energie (en misschien wel pijn) voor de borstvoeding, alle nieuwe indrukken, en niet te vergeten het lichamelijke herstel bij op en dan krijg je een beetje een plaatje van hoe een kraamvrouw zich voelt die eerste periode. Daarnaast heb je ook nog kans op wat spanning/irritatie tussen haar en haar partner door alle bovenstaande dingen, en zodra de kraamverzorgster weg is komt ook het hele huishouden (met ineens véél meer was) erbij.
Ik zou het persoonlijk echt niet hebben kunnen waarderen als (naaste) familie zomaar binnen was komen lopen. Of ze nou kind aan huis zijn of niet, het kost hoe dan ook energie en soms is die dan gewoon op of wil je even lekker niks. Van een opmerking als "mijn hart is gebroken als ik mijn nichtje niet dagelijks mag zien" gaan mijn nekharen wel overeind staan eerlijk gezegd. Ik heb een kind gekregen omdat ik dat zelf graag wil, niet omdat het voor m'n zussen zo leuk is een babietje vast te houden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee: Goed verwoord.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Ik heb de rest nog niet gelezen, maar zal vast reageren.
Ik vind 4x op zich niet weinig, maar kan me wel voorstellen dat het vervelend voelt dat jullie echt moeten afspreken om te komen. Dat zal ook voor ieder kersvers ouderpaar anders voelen, maar ik vond dat onzin. Mijn naaste familie was altijd welkom, alleen 's middags tussen 12.00 en 15.00 even niet, dan sliep ik, maar verder stond de deur voor hen altijd open.
Ik kan me dus wel goed voorstellen dat je je rot voelt, ik ben dat dan zelf ook totaal niet gewend, toen ik tante werd voor de 1e keer kon ik ook gewoon komen wanneer het me uitkwam.
Maar wat ik dus al zei, iedereen denkt hier weer anders over.
Ik vind 4x op zich niet weinig, maar kan me wel voorstellen dat het vervelend voelt dat jullie echt moeten afspreken om te komen. Dat zal ook voor ieder kersvers ouderpaar anders voelen, maar ik vond dat onzin. Mijn naaste familie was altijd welkom, alleen 's middags tussen 12.00 en 15.00 even niet, dan sliep ik, maar verder stond de deur voor hen altijd open.
Ik kan me dus wel goed voorstellen dat je je rot voelt, ik ben dat dan zelf ook totaal niet gewend, toen ik tante werd voor de 1e keer kon ik ook gewoon komen wanneer het me uitkwam.
Maar wat ik dus al zei, iedereen denkt hier weer anders over.
Gast- Gast
Ik denk er waarschijnlijk heel anders over en ik geloof meteen dat het krijgen van een kind een ernstige verandering in je leven is ookal is dat op een leuke manier, ik snap dat het ingrijpend is en ik kan ook begrijpen dat je lekker wil genieten met zijn 3tjes enzo en dat je echt niet zit te wachten dat jan en alleman je kindje vasthoudt terwijl er een potencieel dodelijke griepvirus heerst.. maar ik snap lady4 wel.. ik kan me plaatsen in haar situatie,ze heeft echt lang uitgekeken naar de baby, de baby van haar zus niet van een vreemde.. is toch niet leuk.
Ik vind het ook wel veel, soms kijk ik nog steeds kraamvisite de deur uit. Niet lullig bedoeld maar de eerste periode is precies zoals Novalee het verwoord.
Gewoon druk dus.
En wat je van te voren belooft kan je vaak niet waarmaken omdat je van te voren niet beseft wat een kindje krijgen met je doet.
Gewoon druk dus.
En wat je van te voren belooft kan je vaak niet waarmaken omdat je van te voren niet beseft wat een kindje krijgen met je doet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
2CKC2 schreef:
Ik hoop op sowieso een kindje. Als jij het redt met een huilend en krijsend kind de hele dag, dan red ik dat zeer zeker ook.
Ik vind dit antwoord wel heel erg kort door de bocht! Natuurlijk redt je dat, maar heb je anders ook veel keus? Je kunt zo'n kind moeilijk aan z'n lot over laten. Wat Annie bedoelt te zeggen is dat iedereen gewoon doorgaat met z'n dagelijkse dingen en JIJ dan diegene bent die thuis zit met een baby die overprikkeld is. En jij diegene bent die er dan last van heeft dat je kind constant huilt en een ander niet. Het is maar wat het je waard is natuurlijk, als je het belang van visite voor de gemoedstoestand van je kind en je zelf wilt laten gaan.. prima toch. Ieder zijn ding.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
2CKC2 schreef:Ik denk er waarschijnlijk heel anders over en ik geloof meteen dat het krijgen van een kind een ernstige verandering in je leven is ookal is dat op een leuke manier, ik snap dat het ingrijpend is en ik kan ook begrijpen dat je lekker wil genieten met zijn 3tjes enzo en dat je echt niet zit te wachten dat jan en alleman je kindje vasthoudt terwijl er een potencieel dodelijke griepvirus heerst.. maar ik snap lady4 wel.. ik kan me plaatsen in haar situatie,ze heeft echt lang uitgekeken naar de baby, de baby van haar zus niet van een vreemde.. is toch niet leuk.
Ik vind dit een beetje overkomen alsof Lady4 het kindje nog helemaal niet gezien heeft. Ze heeft haar neefje al 1/3 van de dagen dat hij uit de buik is gezien!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Strawberry Shortcake schreef:2CKC2 schreef:
Ik vind dit antwoord wel heel erg kort door de bocht! Natuurlijk redt je dat, maar heb je anders ook veel keus? Je kunt zo'n kind moeilijk aan z'n lot over laten. Wat Annie bedoelt te zeggen is dat iedereen gewoon doorgaat met z'n dagelijkse dingen en JIJ dan diegene bent die thuis zit met een baby die overprikkeld is. En jij diegene bent die er dan last van heeft dat je kind constant huilt en een ander niet. Het is maar wat het je waard is natuurlijk, als je het belang van visite voor de gemoedstoestand van je kind en je zelf wilt laten gaan.. prima toch. Ieder zijn ding.
Stom van je te denken dat ik niet snap wat zij bedoeld. Kort door de bocht of niet, ik kan geen kinderen krijgen en heb al 2 miskramen gehad en mag van geluk spreken als straks IVF een succes is en ik wel moeder kan worden. Dan kan Annie wel zo leuk zeggen dan hoop ik van harte dat jij een kind krijgt zoals mijn kind, JA dat hoop ik ook van harte. Huil baby of niet.
Ik vind je laatste zin wel een beetje misplaatst Novalee. Ik wil niet naar mijn neefje om 'een babietje vast te houden', ik wil naar hem toe omdat ik van hem hou, omdat ik een band met hem wil opbouwen en inderdaad ook omdat ik, vanwege deze redenen, hem lekker wil kunnen knuffelen.
De reacties van moeders hier vind ik fijn hoor, het is voor mij ook moeilijk om me voor te stellen hoe ingrijpend het krijgen van een kind is. En ik ben blij te horen dat mijn zusjes reacties helemaal niet zo vreemd is in vergelijking met hoe anderen het doen/deden. Maar ik ben ook blij dat er mensen zijn die mij begrijpen.
De reacties van moeders hier vind ik fijn hoor, het is voor mij ook moeilijk om me voor te stellen hoe ingrijpend het krijgen van een kind is. En ik ben blij te horen dat mijn zusjes reacties helemaal niet zo vreemd is in vergelijking met hoe anderen het doen/deden. Maar ik ben ook blij dat er mensen zijn die mij begrijpen.
Lady4- Ratel
Ik begrijp Lady4 óók, daar gaat het helemaal niet om, ik vind het gewoon een beetje raar om moeders 'gierig met hun baby' te noemen. Natuurlijk is het een tegenvaller als je het je anders had voorgesteld, maar ik zou het nu zeker niet op de spits gaan drijven - en eerlijk gezegd denk ik dat dat al snel gebeurt als je er nu iets van gaat zeggen.
Susan- Lady Post-a-lot
2CKC2 schreef:Strawberry Shortcake schreef:2CKC2 schreef:
Stom van je te denken dat ik niet snap wat zij bedoeld. Kort door de bocht of niet, ik kan geen kinderen krijgen en heb al 2 miskramen gehad en mag van geluk spreken als straks IVF een succes is en ik wel moeder kan worden. Dan kan Annie wel zo leuk zeggen dan hoop ik van harte dat jij een kind krijgt zoals mijn kind, JA dat hoop ik ook van harte. Huil baby of niet.
Lady4- Ratel
Susan schreef:Ik begrijp Lady4 óók, daar gaat het helemaal niet om, ik vind het gewoon een beetje raar om moeders 'gierig met hun baby' te noemen. Natuurlijk is het een tegenvaller als je het je anders had voorgesteld, maar ik zou het nu zeker niet op de spits gaan drijven - en eerlijk gezegd denk ik dat dat al snel gebeurt als je er nu iets van gaat zeggen.
Zoals ik al heb aangegeven, ga ik dat niet doen. Het laatste wat ik wil is mijn zusje een schuldgevoel bezorgen, hier ruzie om krijgen of haar kraamtijd bederven. Ik heb dit topic geplaatst vanuit mijn eigen emotie en wilde graag meningen horen van anderen. Dat maakt nu wel duidelijk dat de manier waarop het bij ons gaat, niet zo vreemd is. Prettig om te horen, maar voor mij nog steeds jammer..
Laatst aangepast door Lady4 op vr 2 sep 2011 - 0:21; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4- Ratel
2CKC2 schreef:Strawberry Shortcake schreef:2CKC2 schreef:
Maar daar gaat het nu toch heel even niet om? Jij pikt een heel klein stukje van haar quote eruit en daar ga je op in, de rest laat je buiten beschouwing. Ik gun je met alle liefde een kind dat blozend en tevreden in zijn of haar wiegje ligt, zelfs als er twintig man visite over de vloer is geweest en iedereen heeft het kindje vastgehouden, maar dat is niet het punt dat ze wil maken.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: