Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verdrietig :(

+14
Esperanza
Inge
Jerry
Mint
Bazinga
Lady4
LDJ
Aimee
Ella
Marin
Suus
VeryCherry
Tullow
Tania
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Verdrietig :(

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 2:47

Hè bah, ik voel me echt ff kut. M'n moeder woont alleen en een tijd geleden zei ik al tegen haar: waarom neem je geen kat? Leek me wel gezellig voor haar, maar ze twijfelde zelf heel erg. Een poos later kwam ze er toch op terug, het leek haar toch wel erg leuk en ze wilde er dan eentje uit het asiel gaan halen. Ze had allemaal spulletjes gekocht en afgelopen zaterdag heeft ze een lief katje uitgezocht. (Ik heb zelf trouwens niet zo veel met katten, maar vond het wel erg leuk voor haar!) Ze was nog wel erg schuw en zat veel onder de bank verstopt, ik neem aan dat ze even moest wennen. Nu zag ik tussen de middag een gemiste oproep van m'n moeder, dus ik bel terug, vertelt ze dat er iets heel ergs is gebeurd. Ze was even naar de schuur gelopen en had de deur per ongeluk open laten staan en toen is het katje ontsnapt! Cry Ze was helemaal overstuur en aan t huilen en ik dus ook vervolgens, terwijl ik alweer naar m'n klas moest om les te geven. Ik vind t zó zielig, ze is bang dat ze niet meer terug komt en ze was er net zo blij mee!! De kat is wel gechipt, maar die werkt nog niet ofzo zei ze (?). Ze heeft haar al op de site voor vermiste dieren gezet en is al steeds aan het zoeken, maar wat zijn de kansen dat ze haar terug vindt? De kat weet de weg nog niet, ze woont er net drie dagen en was niet buiten geweest nog.

Weet niet echt wat ik met dit verhaal wil, moest het ff van me af typen. Bleh, heb er helemaal buikpijn van.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 2:50

Ah, wat zielig! Ik kan begrijpen dat ze zich rot voelt, en jij ook Sad Ik hoop dat hij gewoon gevonden wordt met goed zoeken! Je weet natuurlijk niet waar die nu heen is, omdat hij het totaal nog niet kent bij je moeder inderdaad.


Laatst aangepast door Pippa op di 16 okt 2012 - 2:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Tania di 16 okt 2012 - 2:50

Oh wat sneu zeg. Hopelijk komt het katje toch nog terug!


Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Tullow di 16 okt 2012 - 2:50

Aah, wat naar en sneu voor je moeder! Ik hoop dat het katje snel weer terecht is.
Ik weet hoe snel je je aan dieren kunt hechten, dus ik kan me voorstellen dat ze overstuur was!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  VeryCherry di 16 okt 2012 - 2:51

Hè wat naar zeg Sad Mijn kat is een aanloopkatje en die had ik mee naar het huis van mijn ouders genomen. Ik woonde toentertijd ergens anders, dus hij kende de weg ook niet. Ook ontsnapt en een paar dagen later vonden de buren hem gelukkig terug. Sindsdien woont hij er al 4 jaar smile Mijn advies is dan ook; laat het de buren weten, desnoods de hele straat en hang een briefje op in de supermarkt. Er zal echt wel iemand zijn die hem/haar vind
hug
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Suus di 16 okt 2012 - 2:52

Aaah, wat sneu! Verdrietig :( 1371890812 Hopelijk wordt ze snel gevonden!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 2:56

Ah wat zielig Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Marin di 16 okt 2012 - 2:58

Ah wat sneu voor je moeder en de kat en ook dat jij zo verdrietig er van wordt. Hopelijk komt het katje gewoon weer aanlopen zelf, of wordt ie gevonden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Ella di 16 okt 2012 - 4:04

He wat sneu zeg.... hopelijk wordt ie snel gevonden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:22

Wat rot. Hopelijk duikt het beestje nog op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Aimee di 16 okt 2012 - 4:23

Wat zielig Sad Misschien bij de dierenambulance een diervriendelijke katten val vragen? Zo eentje met een blikje voer er in, die dacht valt als ze op een plaatje gaan staan (zie je altijd bij de RSPCA Wink ). Hopelijk vind ze hem nog terug!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 4:43

Marin schreef:Ah wat sneu voor je moeder en de kat en ook dat jij zo verdrietig er van wordt. Hopelijk komt het katje gewoon weer aanlopen zelf, of wordt ie gevonden.

Ja het verbaast me bijna hoe zwaar kut ik het vind, omdat ik geen kattenmens ben. Maar mn moeder en ik hebben een hele goede band en als zij verdrietig is, ben ik het ook Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  LDJ di 16 okt 2012 - 4:46

Ahhh wat sneu!
Is het katje nog niet terug?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 4:49

Nee, heb nog niks gehoord. Vrees ook echt dat ze de komende dagen niet terug is. A.s. zaterdag zou ik met mn vriend op 'kattenvisite' gaan, maar i.p.v. daarvan ben ik bang dat we kunnen gaan zoeken...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Lady4 di 16 okt 2012 - 5:03

De kat van mijn ouders is vorig jaar vijf dagen weggeweest en toch terug gekomen. Hoop houden dus, al zij het natuurlijk wel met een grote slag om de arm.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 5:11

De kat van vrienden van ons was ook naar buiten geglipt. Ze waren pas verhuisd. Gelukkig stond ze een aantal dagen later voor de deur! Sneu dat jij en je moeder en zo verdrietig van worden maar het is heus niet onmogelijk dat zo'n beestje de weg terug vindt of dat ze gevonden wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Bazinga di 16 okt 2012 - 5:37

Oh wat erg Sad
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Mint di 16 okt 2012 - 5:43

Bliss schreef:Hè bah, ik voel me echt ff kut. M'n moeder woont alleen en een tijd geleden zei ik al tegen haar: waarom neem je geen kat? Leek me wel gezellig voor haar, maar ze twijfelde zelf heel erg. Een poos later kwam ze er toch op terug, het leek haar toch wel erg leuk en ze wilde er dan eentje uit het asiel gaan halen. Ze had allemaal spulletjes gekocht en afgelopen zaterdag heeft ze een lief katje uitgezocht. (Ik heb zelf trouwens niet zo veel met katten, maar vond het wel erg leuk voor haar!) Ze was nog wel erg schuw en zat veel onder de bank verstopt, ik neem aan dat ze even moest wennen. Nu zag ik tussen de middag een gemiste oproep van m'n moeder, dus ik bel terug, vertelt ze dat er iets heel ergs is gebeurd. Ze was even naar de schuur gelopen en had de deur per ongeluk open laten staan en toen is het katje ontsnapt! Cry Ze was helemaal overstuur en aan t huilen en ik dus ook vervolgens, terwijl ik alweer naar m'n klas moest om les te geven. Ik vind t zó zielig, ze is bang dat ze niet meer terug komt en ze was er net zo blij mee!! De kat is wel gechipt, maar die werkt nog niet ofzo zei ze (?). Ze heeft haar al op de site voor vermiste dieren gezet en is al steeds aan het zoeken, maar wat zijn de kansen dat ze haar terug vindt? De kat weet de weg nog niet, ze woont er net drie dagen en was niet buiten geweest nog.

Weet niet echt wat ik met dit verhaal wil, moest het ff van me af typen. Bleh, heb er helemaal buikpijn van.

Balen zeg.. de kat is wel gechipt, maar nog niet geregistreerd op haar adres, denk ik. Dat kun je via internet doen..
Is hij er alweer ?
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 5:52

Nee, mn moeder heeft al een paar keer een rondje gelopen en in de tuin gekeken en op zolder (hij zou daar maar ineens tevoorschijn komen!), straks gaat ze nog een keer.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Jerry di 16 okt 2012 - 6:06

Die chip werkt al wel meteen hoor, maar waarschijnlijk staat t asiel nog als adres bekend. Dat hoeft geen probleem te zijn als ze daar de gegevens van je moeder hebben!
Maar wel naar... Sad


Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Inge di 16 okt 2012 - 6:09

Heeft je moeder het asiel al op de hoogte gesteld? Stel de chip staat nog op naam van het asiel.

Hoop dat de kat terug komt

Twitter biedt bij vermiste dieren ook nog wel eens uitkomst
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 6:11

Kijk anders even of je een vangkooi van het asiel kunt lenen. Vannacht even wat nat voer inzetten. Misschien dat de kat daar inloopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 6:28

Ze heeft het wel doorgegeven aan het asiel idd! Het liefst zou ik er nu meteen heen gaan om te zoeken, maar helaas woon ik aan de andere kant van het land. Twitter heb ik niet!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 6:56

Facebook kan ook. En zorgen dat veel mensen het gaan delen.

https://www.facebook.com/groups/vermistehuisdieren/

Dit is een speciale groep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 7:20

Heb net een oproep gedaan op FB, ga nu nog ff in die groep kijken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdrietig :( Empty Re: Verdrietig :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum