Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

+50
VeryCherry
Susan
bolus26
May
Cow
Fayebella
Mermaid
Sunshine
Rouxxxe
maiadebij
Ms_Snowy
Tiana
Shy
Rebecca
JD
Lady4
Pannetoet
Effie_O
Flippin' Bitch
Prosecco
Chloe
TukTuk
ButterflyEffect
silly-one
Flinder
CaptainSpectacular
Toet
Sterre
Tania
Ploen
Moezie
sushigirl
minoessepoes
Caro
Blond
Xanna
Roze Roos
Beachgirl
Lejow
claudiaveronique
Lotus
Shisha
Jerry
M_as
Feline
Jeanette
Kabouter
SoGood
Japje
pinklady85
54 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 4 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Chloe wo 22 dec 2010 - 10:54

Noa schreef:Morgen kerstdiner en heb mijn dessert al klaargemaakt, vandaag toch wel 3 uur mee bezig geweest incl. boodschappen etc. Kostte ook wel een eurootje of 25. Nu is het klaar, staat in 9 mooie glaasjes in de koelkast op te stijven, en, ja hoor er komt een tiende eter... K#$%%T!! wat nu? Iemand tips, ik wil niet dat iemand zich nu teveel voelt... dat wordt geen dessert voor mij, terwijl ik weet dat het écht lekker is, en het een van mijn lievelingsgerechtjes is.... :shock:

Erg vervelend, inderdaad. Kun je niet van alle 9 desserts wat afhalen en daarvan een 10e maken. Je zou er ook nog 5 andere (simpele) desserts bij kunnen maken en dan kunnen de gasten kiezen en dan houd je er gewoon in ieder geval een voor jezelf achter. Tja, of je kunt stopt iedereen zo vol, dat niemand (of in ieder geval een iemand) geen zin meer heeft in het nagerecht, ook een optie :P
Chloe
Chloe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 4 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:58

Ik heb het dus speciaal vandaag gemaakt, omdat ik morgen geen tijd heb. Nog overscheppen kan niet, want het zit echt al in die glaasjes... Mijn vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken, dat hij wel een hapje van mij neemt. Maar het voelt gewoon zo vervelend, denk je goed voorbereid te zijn, alles klaar te hebben, veel energie in gestoken, tijd, geld etc.... En dan voelt het toch weer of alles fout loopt. Stom is dat, ik ben gewoon té perfectionistisch de laatste tijd! Geen idee hoe het komt, een paar jaar terug was ik nog super fladderig en nonchalant... grrr... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Chloe wo 22 dec 2010 - 11:04

Noa schreef:Ik heb het dus speciaal vandaag gemaakt, omdat ik morgen geen tijd heb. Nog overscheppen kan niet, want het zit echt al in die glaasjes... Mijn vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken, dat hij wel een hapje van mij neemt. Maar het voelt gewoon zo vervelend, denk je goed voorbereid te zijn, alles klaar te hebben, veel energie in gestoken, tijd, geld etc.... En dan voelt het toch weer of alles fout loopt. Stom is dat, ik ben gewoon té perfectionistisch de laatste tijd! Geen idee hoe het komt, een paar jaar terug was ik nog super fladderig en nonchalant... grrr... Embarassed

Ik snap het wel, hoor. Je hebt er gewoon heel erg je best op gedaan en dacht het voor elkaar te hebben en dan gebeurt er zoiets. Kun je toch gewoon even van balen. Beter nu, dan morgen tijdens je diner;). En ben het wel met je vriend eens, er is morgen vast wel een oplossing voor.
Chloe
Chloe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:12

Chloe schreef:
Noa schreef:Ik heb het dus speciaal vandaag gemaakt, omdat ik morgen geen tijd heb. Nog overscheppen kan niet, want het zit echt al in die glaasjes... Mijn vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken, dat hij wel een hapje van mij neemt. Maar het voelt gewoon zo vervelend, denk je goed voorbereid te zijn, alles klaar te hebben, veel energie in gestoken, tijd, geld etc.... En dan voelt het toch weer of alles fout loopt. Stom is dat, ik ben gewoon té perfectionistisch de laatste tijd! Geen idee hoe het komt, een paar jaar terug was ik nog super fladderig en nonchalant... grrr... Embarassed

Ik snap het wel, hoor. Je hebt er gewoon heel erg je best op gedaan en dacht het voor elkaar te hebben en dan gebeurt er zoiets. Kun je toch gewoon even van balen. Beter nu, dan morgen tijdens je diner;). En ben het wel met je vriend eens, er is morgen vast wel een oplossing voor.
ja precies, voor de rest is ook niemand echt culinair van dat gezelschap. Het zijn echt van die mensen die al helemaal blij zijn als ze een pizza bestellen en er een krat bier naast staat, haha, dus ik loop me serieus druk te maken om niks Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:36

Mijn irritatie voor nu is dat mijn oude buren weer eens voor de zoveelste keer op tv waren met hun ow zo'n lelijke kersthuis... Was op sbs6.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 19:20

plumke schreef:Mijn irritatie voor nu is dat mijn oude buren weer eens voor de zoveelste keer op tv waren met hun ow zo'n lelijke kersthuis... Was op sbs6.

Waarom erger jij je daaraan?

Gast
Gast

Bericht  pinklady85 wo 22 dec 2010 - 21:20

Ik erger mij aan het feit dat ik net (08.45 uur) wakker werd van vuurwerk.
Want het is vroeg in de ochtend én nog geen oud en nieuw.
Ze waren achter mijn huis vuurwerk aan het afsteken.
Geen idee wat voor vuurwerk,ik denk illegaal want het klonk ontzettend hard en het dreunde door mijn huis.
Ik schrok wakker van dat lawaai en vloog rechtstreeks na mijn raam,
want het klonk alsof er bommen vielen. :-S
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:40

Theedoosje schreef:
plumke schreef:Mijn irritatie voor nu is dat mijn oude buren weer eens voor de zoveelste keer op tv waren met hun ow zo'n lelijke kersthuis... Was op sbs6.

Zij hadden een paar jaar geleden bedacht dat de hele straat maar mee moest doen, tuin versieren met kerstverlichting. Maar daar ziet de meerderheid de lol niet van in.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco wo 22 dec 2010 - 23:00

@ CKC: misschien heel lullig, maar ik zou die Ugg's lekker ruilen of terug brengen. En dan een Ugg's onderhoud setje geven ofzo. Dan zeg je: ik zag dat er al 2 paar Ugg's voor je lagen en dacht dat je dus meer aan zo'n setje zou hebben dan aan een 3e paar Ugg's.

Zal ze vast niet leuk vinden, maar pech voor haar aangezien het nooit goed is.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 22 dec 2010 - 23:04

Dat ik me heb verslapen terwijl ik nog het een en ander wilde voorbereiden voor mijn afstudeerbegeleiding van vanmiddag.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:29

Extreem drukke supermarkten Mad

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 22 dec 2010 - 23:52

Mijn wekker! En niet omdat hij afging. Hij ging juist niet af en daardoor ben ik nu net pas wekker. Met hoofdpijn en ik voel mij brak omdat ik te lang heb geslapen. Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sterre do 23 dec 2010 - 0:01

Prosecco schreef:@ CKC: misschien heel lullig, maar ik zou die Ugg's lekker ruilen of terug brengen. En dan een Ugg's onderhoud setje geven ofzo. Dan zeg je: ik zag dat er al 2 paar Ugg's voor je lagen en dacht dat je dus meer aan zo'n setje zou hebben dan aan een 3e paar Ugg's.

Zal ze vast niet leuk vinden, maar pech voor haar aangezien het nooit goed is.

Haha dat vind ik wel een goede. Of een Ugg opbergrekje ;-). Maar wat ontzettend belachelijk zeg!! Ik kan me haast niet voorstellen dat er zulke mensen bestaan.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 0:06

plumke schreef:
Theedoosje schreef:

Zij hadden een paar jaar geleden bedacht dat de hele straat maar mee moest doen, tuin versieren met kerstverlichting. Maar daar ziet de meerderheid de lol niet van in.

Aah ok. Maar het zijn je oude buren dus nu geen last meer van dan toch?

Gast
Gast

Bericht  Effie_O do 23 dec 2010 - 0:12

Mijn toppunt van irritatie: ik werd echt bijna aangereden op de fiets, door een auto. Stond bij een kruispunt, zou rechtdoor gaan. Licht op groen, ik oversteken natuurlijk. Rechts van mij sloeg een vrachtwagen linksaf, ook zijn licht was groen. Schiet er opeens achter die vrachtwagen een auto vandaan, die rechtdoor ging, door mijn pad heen zeg maar. Terwijl die auto vanaf die kant niet eens rechtdoor mag!
Erg schrikken, kon net op tijd stoppen. Niet eens even een handje omhoog voor excuses of iets dergelijks. Dat irriteert me toch echt; in het verkeer iets doen wat niet mag en niet eens even uitkijken.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shisha do 23 dec 2010 - 1:56

Effie_O schreef:Mijn toppunt van irritatie: ik werd echt bijna aangereden op de fiets, door een auto. Stond bij een kruispunt, zou rechtdoor gaan. Licht op groen, ik oversteken natuurlijk. Rechts van mij sloeg een vrachtwagen linksaf, ook zijn licht was groen. Schiet er opeens achter die vrachtwagen een auto vandaan, die rechtdoor ging, door mijn pad heen zeg maar. Terwijl die auto vanaf die kant niet eens rechtdoor mag!
Erg schrikken, kon net op tijd stoppen. Niet eens even een handje omhoog voor excuses of iets dergelijks. Dat irriteert me toch echt; in het verkeer iets doen wat niet mag en niet eens even uitkijken.

Oh dat vind ik ook zo irritant zeg! Ik heb zo vaak bijna ongelukken op de fiets. Vooral als ik op zondagochtend om 6u naar mijn werk fiets en er bijna geen kip op de weg is. Hoe vaak ik wel niet bijna door een taxi die de hoek om kwam scheuren ben aangereden... En dan inderdaad niet eens een sorry! Laatst stak er zelf 1 zijn middelvinger op. Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sterre do 23 dec 2010 - 2:28

Vandaag heb ik niet zoveel punten van irritatie, behalve dat ik me niet helemaal fit voel.

Gisteren had ik er nog een: fietsers die met deze sneeuw aan de verkeerde kant van de weg fietsen en niet voor je aan de kant gaan. Normaal al vervelend, maar met 3 cm begaanbaar fietspad in de breedte onmogelijk! Echt een paar keer bijna mijn evenwicht verloren door van die losers.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Pannetoet do 23 dec 2010 - 4:13

Mijn toppunt van irritatie vandaag: ik ging vanmiddag boodschappen doen, daarna door naar de kassa .... word ik bijna omver gelopen door een wat oudere man, hij was blijkbaar wat vergeten maar hij keek totaal door mij heen! Gewoon doorlopen en niet aan de kant gaan, dat soort mensen. Dus ik zeg 'Hallooo kunnen we even oppassen?' Ik bedoel..je kijkt tóch waar je heen loopt en normaal gesproken loop je netjes om elkaar heen lijkt mij! Zegt hij ook nog eens vrij brutaal 'Pas zelf op onvolwassen griet' ..... En dan hebben ze het over de jeugd van tegenwoordig..de oudere mensen kunnen er anders ook wat van!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:54

Toppunt van mijn irritatie is het feit dat ik op ben. Doodmoe en niet meer voor uit te branden.

Mijn reistijd is inmiddels 1.5u enkele reis, voor een rit van slechts 35 minuten. Daarnaast moest ik dagelijks boodschappen doen voor kerst en ik ben geen dag voor 8u thuis geweest. Terwijl ik om 8u ook weer de deur uitmoet. Het winterweer irriteert me mateloos en het feit dat ik mensen heb uitgenodigd voor kerst, ik hierdoor avond aan avond bezig ben, ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 9:01

Isa, waarom haal je die boodschappen niet gewoon in één keer dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 10:05

een collega die ontzettend aan het zeuren was over de pijn in haar rug....
gelukkig heb ik nu weekend! :face:

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 23 dec 2010 - 10:42

Ik irriteer me aan het feit dat het vandaag salarisdag was, inclusief eindejaarsuitkering, maar dat er niks op mijn rekening gestort is! Een collega van mij heeft ook niks gekregen, dus het zal wel ziekenhuisbreed zijn ofzo. Maar wel erg balen, je rekent er toch op. Hopelijk morgen, anders wordt het pas na het weekend..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 12:34

Maple schreef:Isa, waarom haal je die boodschappen niet gewoon in één keer dan?

Het is mijn eerste jaar kerst in mijn huis. En het is ook de eerste winter sinds vele jaren dat ik in de winter werk. Ik heb dus nooit gezien, gemerkt, opgemerkt dat er boodschappen moesten worden gedaan voor mijn weekboodschappen van vrijdag. Pas toen mijn collega dinsdag opmerkte dat ik rijkelijk laat was met het bestellen van vlees, begon er iets bij mij te dagen. Wink

Dinsdag heb ik vlees gehaald bij de C1000, woensdag groenten bij de Jumbo en vandaag drinken bij de SdB. C1000 en SdB hadden goede aanbiedingen. Wink We doen dit dus echt nooit weer, want het is echt niet te doen.

Leer voor de volgende keer; Volgend jaar neem ik een dag vrij in de week voor kerst. Wink

(En dan komt mijn schoonzus er vandaag mee aan dat we cadeautjes voor elkaar moeten kopen. Tssss! Hoe moet ik dat dan doen? Wij doen nooit aan cadeautjes. Ik denk dat ik maandag maar verlaat mijn cadeautjes ga lopen uitdelen. Wink Maar ik krijg van haar wel een mooie Poncho! Very Happy Dus zij krijgt van mij iets wat ik maandag tegenkom. smile)

Gast
Gast

Bericht  JD do 23 dec 2010 - 12:42

mijn irritatie....is de sneeuw!!!

jep, ik ben een van die zeurderige nederlanders die de sneeuw echt he-le-maal spuugzat is!
ik ben echt een zomermens, haaaaaaaaat kou....ben al 3x op mn bek gegaa, de buurman reed vorige week mt uitparkeren tegen mn auto...met gevolg een deuk,
je kunt de deur amper uit, de weg amper op......bahhh!

van mij mag het gaan dooien, en op naar het zonnetje!!! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 18:50

Haha, ik ben me daar gek om in de week voor Kerst, op de dagen dat ik werk ook nog bij drie verschillende supermarkte boodschappen te gaan doen. Of ik laat een ander die ene goeie aanbieding wel voor me halen, of ik haal alles wel bij één supermarkt en let maar even niet op de aanbiedingen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: