Hoe was jouw dag vandaag?
+5
Carmen_
Rovine
Charles
Elliot
Ibbeltje
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Hoe was jouw dag vandaag?
Goed en ik was even geschrokken. Maar verder een prima dagje waarin alles eigenlijk gedaan heb wat ik wilde.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Geschrokken waarvan Ibbel?
Mijn dag was prima, heerlijk gewerkt. Mijn werkvoorraad is helemaal op orde en dat is zo'n fijn gevoel
Nu hang ik heerlijk op de bank met de film She's out of my league op de tv. Genieten!
Mijn dag was prima, heerlijk gewerkt. Mijn werkvoorraad is helemaal op orde en dat is zo'n fijn gevoel
Nu hang ik heerlijk op de bank met de film She's out of my league op de tv. Genieten!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Niet zo...was mijn eerste werkdag sinds de geboorte van dat twins. Ik moest per se op een studiedag komen opdraven en dat ging alleen als ik ze mee zou nemen. Was op zich heel gezellig, ze waren lief en heb leuke collega's (wel een hele volksverhuizing). Maar het voelde echt héél slecht weer terug te zijn, voelde meteen die stress weer opkomen en ..naja...was gewoon heel moeilijk.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles, vervelend dat je er met zo'n rot gevoel hebt gezeten. Stress is ook niet goed natuurlijk, vind het echt kut om te lezen. Vanaf wanneer moet je echt werken, en hoeveel moet je gaan werken?
Gast- Gast
Charles, wat vervelend dat het zo stressvol was om terug te zijn.
Elliot- Ratel
Geschrokken dat 1 band van mijn auto zo slecht was dat ie zo kon klappen. Ik ging naar de garage omdat hij een afwijking naar rechts had en ik wist dat de banden aan vervanging toe waren, maar zo slecht. Dit wilde ik deze maand gelijk met de beurt en APK doen. Maar heb nu nieuwe banden er op want ze wilden mij zo niet meer naar huis laten rijden. Oops.
De 14e begint het echt, en dan in 2,5 dag moet ik 10.000.000 taken proppen dus in de praktijk zal dat wel elke avond uren overwerken en stressen zijn. Ik zoek me de hele dag suf naar vacatures.
Charles- Kletskop
Tja, euh, beetje duur. Vandaag telefoon gesloopt en de voorkant van mijn auto wat compacter gemaakt. Verder niet eens zo'n rotdag gehad. Was gezellig op mijn werk, het is nog niet druk en we zijn net verhuisd, waardoor er een vrij los sfeertje hangt. Verder is het fijn dat we zo'n korte werkweek hebben, waardoor ik het gevoel heb het niet zo druk te hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pff, niet te doen dus eigenlijk voor je. Houden ze zo weinig rekening met je, of interesseert het ze niet dat je kinderen hebt?
Ibbeltje, pff... gelukkig werd het gecontroleerd dan!
Gast- Gast
Heerlijk. Zit al 2 weken alleen met een fijne collega. Morgen samen mijn verjaardag op kantoor vieren en vanaf volgende week mijn 2e baan weer oppakken. Maar vandaag was echt weer een fijne dag.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Ibbeltje schreef:Geschrokken dat 1 band van mijn auto zo slecht was dat ie zo kon klappen. Ik ging naar de garage omdat hij een afwijking naar rechts had en ik wist dat de banden aan vervanging toe waren, maar zo slecht. Dit wilde ik deze maand gelijk met de beurt en APK doen. Maar heb nu nieuwe banden er op want ze wilden mij zo niet meer naar huis laten rijden. Oops.
Was dat het geluid? Maar fijn dat dit het was, banden zijn niet het duurste van wat het had kunnen zijn.
Rovine- Ratel
Ja precies, wil niet weten wat er had kunnen gebeuren. Morgen moet ik weer werken dus ja haha. Nou is alles gelukkig weer goed en kan ik veilig de weg op. Les voor de volgende keer: niet te lang wachten en denken ach kan nog wel even wachten met nieuwe banden of wat ook
Ik heb een hele goede dag gehad! Eerst weer hairextensions laten zetten (loving my hair now!) en heb net heel fijn een uurtje gesport. Ik lijk elke keer weer te vergeten hoe lekker dat gevoel is na het sporten!
Hoe was jouw dag dan Pippa?
Hoe was jouw dag dan Pippa?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik heb eens een tijdje met 0,4 bar in één band rondgereden, vond toen ook dat hij een beetje afweek. Maarja, auto wijkt altijd af door wind of hobbels, dus dacht dat het niks was. Achteraf gezien reageerden mensen best geschokt, kan behoorlijk gevaarlijk zijn op de snelweg.
Rovine- Ratel
Mijn arm doet zo'n verschrikkelijke pijn, dat mijn dag daardoor ook beïnvloed werd. Ik doe de meeste dingen met links, maar ik kan hem niet eens meer optillen, zo'n pijn doet die arm.
Gast- Gast
Pippa schreef:Pff, niet te doen dus eigenlijk voor je. Houden ze zo weinig rekening met je, of interesseert het ze niet dat je kinderen hebt?
Ze zitten zelf diep in de puree. Naderend failissement vanwege de bezuinigingen...zitten ook in het nauw.
Charles- Kletskop
Ik ben van de trap gevallen vanochtend. Echt heel hard en 't doet heel pijn. Verder was het een rustig dagje. Ik heb nog steeds vakantie, dus ik leer hier en daar wat, kijk een filmpje etc. Heerlijk dus
Gast- Gast
Rovine schreef:Ik heb eens een tijdje met 0,4 bar in één band rondgereden, vond toen ook dat hij een beetje afweek. Maarja, auto wijkt altijd af door wind of hobbels, dus dacht dat het niks was. Achteraf gezien reageerden mensen best geschokt, kan behoorlijk gevaarlijk zijn op de snelweg.
Maar de mijne was niet slap of zo. Maar jeetje 0,4 hahaha. SNap dat ze geschokt reageerde
Niet zo heel goed. Was vandaag nog een dagje vrij met m'n vriend en we zouden wat leuks gaan doen. Helaas vanmorgen wat ruzie gekregen en daardoor allebei geen zin meer om weg te gaan en toen de hele dag saai thuis gehangen. Geen van beide had ook zin om te koken, dus heel ongezond avond gegeten. Maar toen gelukkig wel uitgepraat en goedgemaakt! Vandaag overdag maar veel in het huishouden gedaan, dus nu een schoon huis, en vanavond nog gesport, dat waren dan maar de positieve dingen van de dag.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Vesper schreef:Ik ben van de trap gevallen vanochtend. Echt heel hard en 't doet heel pijn. Verder was het een rustig dagje. Ik heb nog steeds vakantie, dus ik leer hier en daar wat, kijk een filmpje etc. Heerlijk dus
Ahh arme jij! Ik hoop niet dat je lang last houdt van je val. Geniet nog even van je vakantie!
Elliot- Ratel
Nogal saai eerlijk gezegd. Even met vriend weggeweest om wat relatiegeschenken weg te brengen, verder in huis bezig geweest, gelezen en tot 12.00u geslapen. Ik heb alleen een vriend die erg verdrietig/ongelukkig voelt en ik weet niet zo goed hoe ik er mee moet omgaan, omdat ik vind dat hij het wel heel negatief ziet allemaal, en ik het wat positiever zie. Dus ik vind het niet zo heel erg dat hij nu even weg is, want we zitten al 2 weken bijna continu op elkaars lip, en ik ben ook iemand die graag op zichzelf is!
Gast- Gast
Mijn dag was wel relaxed. Lekker uitgeslapen en vanmiddag een poos naar de stad geweest. Paar leuke dingen gekocht! Ga het nu nog ff passen voor de spiegel Net WIDM gekeken, was ook weer leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Stressvol. En uiteindelijk moest ik nog een uur langer blijven op mijn werk, omdat er een collega moest komen met de sleutel van het kastje waar de voordeur sleutel in lag. Ik werkte vandaag voor de eerste avond op een andere locatie. Ze waren ff vergeten dat ik geen sleutel had en de code van het alarm niet wist en alleen achterbleef op de avond.
En verder gezeik over de omzet en hoeveel mensen we moeten zien per dag. Ja als die patiënten er zijn, dan kan dat ook.
Ik ben bijna een week ziek thuis geweest en daarna een week vakantie. Dan rust je in je hoofd wel goed uit. Jammere is dat het na twee dagen werken weer terug bij af is met mijn gevoel erdoorheen te zitten :-((Ik heb niet eens zin om te trainen k u t zooi
Zo..even eruit flappen en het lucht niet eens op.
En verder gezeik over de omzet en hoeveel mensen we moeten zien per dag. Ja als die patiënten er zijn, dan kan dat ook.
Ik ben bijna een week ziek thuis geweest en daarna een week vakantie. Dan rust je in je hoofd wel goed uit. Jammere is dat het na twee dagen werken weer terug bij af is met mijn gevoel erdoorheen te zitten :-((Ik heb niet eens zin om te trainen k u t zooi
Zo..even eruit flappen en het lucht niet eens op.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Hoe is jouw dag vandaag?
» Vandaag is jouw dag! Goedemorgen :D
» Wat is jouw lunch vandaag?
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?
» Hoe is jouw dag vandaag?
» Vandaag is jouw dag! Goedemorgen :D
» Wat is jouw lunch vandaag?
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?