Hoe is jouw dag vandaag?
+7
Sarah1985
Katrien
Japie
Snoes
Elliot
Marin
Rush
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe is jouw dag vandaag?
Heb je een leuke dag? Of lig je ziek in bed? Ben je aan het werk, of lekker televisie aan het kijken? Vertel!
Gast- Gast
Re: Hoe is jouw dag vandaag?
Ik ben aan het werk. Het is rustig (de hele week al) ... Jij?
Laatst aangepast door Rush op vr 14 dec 2012 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
.
Laatst aangepast door Pippa op do 20 dec 2012 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Suf. Ben aan het werk en heb totaal geen zin. Maar vanavond gaan we m'n horloge uitzoeken dus die gedachte maakt me heel blij!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pippa, slim om die rust ook echt te nemen hoor! Wie weet komt de rest van je lichaam dan ook beetje tot rust en heb je er uiteindelijk alleen maar baat bij. Sterkte, lijkt me echt verrekte frustrerend, maar wel heel verstandig.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh Pippa, dat valt nog best tegen, 6 weken! Sterkte ermee.
Wel fijn dat je wat licht administratief werk mag doen, dan ben je tenminste nog wel een beetje buiten de deur (of doe je het vanuit huis?).
Mijn dag is tot nu toe wel ok. Ben sinds kwart over acht ongeveer aan het werk, en het is vrijdag dus bijna weekend! Het is vrij druk op mijn werk, einde van de week dus de weekomzet moet gehaald worden. Gelukkig heb ik al mijn taken die ik voor deze week/vandaag op de planning had al gedaan, dus alles wat ik nu ga doen scheelt me volgende week weer. Ik heb alleen sinds gister heel erg last van mijn onderrug met uitstraling naar mijn benen. Ik zit nu dus met een kussentje in mijn rug maar dat helpt niet echt. Ik hoop dat dit in het weekend zakt. Ik denk dat ik een verkeerde houding heb achter mijn bureau.
Wel fijn dat je wat licht administratief werk mag doen, dan ben je tenminste nog wel een beetje buiten de deur (of doe je het vanuit huis?).
Mijn dag is tot nu toe wel ok. Ben sinds kwart over acht ongeveer aan het werk, en het is vrijdag dus bijna weekend! Het is vrij druk op mijn werk, einde van de week dus de weekomzet moet gehaald worden. Gelukkig heb ik al mijn taken die ik voor deze week/vandaag op de planning had al gedaan, dus alles wat ik nu ga doen scheelt me volgende week weer. Ik heb alleen sinds gister heel erg last van mijn onderrug met uitstraling naar mijn benen. Ik zit nu dus met een kussentje in mijn rug maar dat helpt niet echt. Ik hoop dat dit in het weekend zakt. Ik denk dat ik een verkeerde houding heb achter mijn bureau.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ach Pippa, wat naar inderdaad, maar je hebt het wel nodig en het is beter voor je lichaam. Lekker rustig aan doen!
@Marin, weet je al welke je gaat kiezen?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb een leuke dag! We hebben deze voormiddag het hele huis gepoetst terwijl onze zoon rustig lag te slapen. Hij is heel voorbeeldig vandaag! Zo dadelijk komt er nog een vriendin van hier op het forum langs om onze zoon te bewonderen, dus daar wacht ik nu op.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben van bed naar de bank verhuist en zit wat te internetten. Ben beetje teleurgesteld in mijn vriend, omdat hij vanavond liever naar vrienden gaat, dan dat hij mij gezelschap komt houden. En dat terwijl ik hem de hele week nog niet gezien heb.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door Pippa op do 20 dec 2012 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:
Gisteren zijn we met koopavond ook al gaan kijken en een aantal van de modellen die ik mooi vond van te voren, bleken toch echt veel te groot aan m'n pols te zijn! Ik heb echt mini polsjes, blijkt.
Ik vond deze bijvoorbeeld heel leuk, niet zo heel opvallend en ik vind die chonograafjes aan elkaar verbonden heel leuk:
Maar ik had een soortgelijk model gepast (iig dezelfde maat) en die is dus veel te groot. Hopelijk hebben ze deze vanavond ook, want dan kan ik deze iig passen, misschien staat deze beter, maar vrees dat ie te groot is.
Eigenlijk is dat heel stom, want daardoor blijft alleen dit model over:
Aan foto:
Dit is de mini-size, en daar is dit de enige van in 't bruin, dus grote kans dat die het wordt, maar ik weet nog niet 100% of ik die diamantjes leuk vind. Dus pfff zo moeilijk, het is zo'n grote uitgave en ik ben zo'n piekeraar dan!
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa, vervelend dat je zo lang weinig mag doen, maar wel doen hoor!!
Ik heb wel een lekker dagje, vanmorgen erg weinig gedaan. De hele ochtend achter mijn laptop gezeten, wat administratie weggewerkt en verder hier rondgehangen. Toen de ijzel weg was heb ik hardgelopen, dat was heerlijk. Nu zit ik weer met mijn laptop op de bank. Tegen 5 uur ga ik me omkleden want vanavond hebben we een feestje/etentje van het werk van mijn man. Daar heb ik heel veel zin in.
Ik heb wel een lekker dagje, vanmorgen erg weinig gedaan. De hele ochtend achter mijn laptop gezeten, wat administratie weggewerkt en verder hier rondgehangen. Toen de ijzel weg was heb ik hardgelopen, dat was heerlijk. Nu zit ik weer met mijn laptop op de bank. Tegen 5 uur ga ik me omkleden want vanavond hebben we een feestje/etentje van het werk van mijn man. Daar heb ik heel veel zin in.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Wil je perse bruin hebben dan? Ik vind de diamantjes niet zo heel erg mooi eigenlijk, gelijk iets minder chique.
Gast- Gast
Ja ik wil persé een bruine. Zilver en goud zijn te massief en rosé te pauper. En zwart is te stoer, dat vind ik ook weer niet leuk. Bruin past goed bij mij.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik had deze grijze gezien van Marc Jacobs en die vind ik ook heel erg leuk, maar m'n vriend vond dat heel lelijk met die naam er zo groot op. En gezien hij het geeft, moet ie 't wel mooi vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja ik vind dat juist wel leuk want zo heet m'n broertje
En ik vind MJ origineler dan MK. Maar ik geef 'm ook wel gelijk hoor, hij is bang dat zoiets heel snel verveelt en met zo'n groot cadeau moet dat niet, dat moet wel jaren mee gaan. Dus eigenlijk wil ik gewoon een mooi horloge wat bij mijn leeftijd past, geen FlikFlak maar ook weer geen Omega.
En ik vind MJ origineler dan MK. Maar ik geef 'm ook wel gelijk hoor, hij is bang dat zoiets heel snel verveelt en met zo'n groot cadeau moet dat niet, dat moet wel jaren mee gaan. Dus eigenlijk wil ik gewoon een mooi horloge wat bij mijn leeftijd past, geen FlikFlak maar ook weer geen Omega.
Marin- Lady Post-a-lot
Nee ik wil persé ronde wijzerplaat, met chronograaf en géén leren bandje. En hip merk. Lekker specifiek he
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Nee ik wil persé ronde wijzerplaat, met chronograaf en géén leren bandje. En hip merk. Lekker specifiek he
Deze is van michael kors hoor
http://www.jewelzshop.com/nl/horloges/alle-categorieen/michael-kors-horloge-mk2165-bruin-g23p52/
Gast- Gast
Hahaha. Is die van Marc Jacobs er niet met een minder opvallende merknaam erop? Ik vind dat ook een erg mooi horloge!Marin schreef:Nee ik wil persé ronde wijzerplaat, met chronograaf en géén leren bandje. En hip merk. Lekker specifiek he
Rush- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Marin schreef:Nee ik wil persé ronde wijzerplaat, met chronograaf en géén leren bandje. En hip merk. Lekker specifiek he
Ja maar niet rond
Ik draag sinds m'n 21e al een rechthoekig horloge, ben wel toe aan iets nieuws.
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha sorry voor het vervuilen van je topic Pipster!
Rush, geen idee, dit was in de MJ winkel, maar in de Bijenkorf in Amsterdam waar we vanavond heen gaan, hebben ze veel meer MJ en MK en staat het nog naast elkaar ook! Gaat goed komen dus!
Rush, geen idee, dit was in de MJ winkel, maar in de Bijenkorf in Amsterdam waar we vanavond heen gaan, hebben ze veel meer MJ en MK en staat het nog naast elkaar ook! Gaat goed komen dus!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Pippa schreef:Marin schreef:Nee ik wil persé ronde wijzerplaat, met chronograaf en géén leren bandje. En hip merk. Lekker specifiek he
Ja maar niet rond
Ik draag sinds m'n 21e al een rechthoekig horloge, ben wel toe aan iets nieuws.
Nee, dat klopt haha! Maar omdat je zijn en hip merk, dat is wel een punt waar die aan voldoet! Maar vind zoiets mooi subtiel aan je pols, als de rest te groot is
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Vandaag is jouw dag! Goedemorgen :D
» Wat is jouw lunch vandaag?
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?
» Vandaag is jouw dag! Goedemorgen :D
» Wat is jouw lunch vandaag?
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?