Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw grote irritatie-moment van de dag

+10
Roxy89
VeryCherry
sonly
Shisha
Japie
Zwerver
ExpressoB
Lady4
BJA
Jeanette
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Jeanette za 5 maa 2011 - 4:26

Wat is jouw grote irritatie-moment van de dag?

Ik ben snotverkouden en wist niet eens dat een mens zoveel snot kon produceren. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:28

Dat was net (en gelukkig is het nu over) het enorme gedreun van de muziek her van de optocht en de kroeg naast ons. En ik klaag verder niet hoor, maar het gedreun was zo erg net dat mjn raam in de badkamer trilde.
Maar gelukkig is het echte gedreun opgehouden nu smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  BJA za 5 maa 2011 - 4:32

Dat er vanmiddag een gehuurde bestelbus keihard bij mij achterop aan kwam rijden en even zijn alarmlichten aandeed omdat ie blijkbaar vond dat ik door moest rijden. (Ik reed 60 waar ik 50 mocht)
Ik maak dit steeds vaker mee, van die bestuurders die ontzettend aan het kleven zijn. Ik vind dat zo irritant. Mad
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:32

Een discussie met een vriendin (eerder kennis trouwens) die niet in de gaskamers van de Holocaust gelooft. Misschien is ook de discussie nog niet zo irritant, maar is 't meer de standpunten en ideeën van haar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Lady4 za 5 maa 2011 - 4:35

Trisha schreef:Een discussie met een vriendin (eerder kennis trouwens) die niet in de gaskamers van de Holocaust gelooft. Misschien is ook de discussie nog niet zo irritant, maar is 't meer de standpunten en ideeën van haar...
Sjees, die heeft wel een flinke plaat voor d'r kop dan.. Volgens mij zijn de gaskamers niet zo zeer een kwestie van geloven, maar van (trieste) feiten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  ExpressoB za 5 maa 2011 - 4:36

Dat mijn vriend vet chagie is en ook uitwerking op mij dus...grrr
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Zwerver za 5 maa 2011 - 4:37

Al die mensen met buggy's in de stad! Het was al zo druk...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:38

Lady4 schreef:
Trisha schreef:Een discussie met een vriendin (eerder kennis trouwens) die niet in de gaskamers van de Holocaust gelooft. Misschien is ook de discussie nog niet zo irritant, maar is 't meer de standpunten en ideeën van haar...
Sjees, die heeft wel een flinke plaat voor d'r kop dan.. Volgens mij zijn de gaskamers niet zo zeer een kwestie van geloven, maar van (trieste) feiten.

Nja da's 't hele punt... Er zijn ook wetenschappers die beweren dat 't niet mogelijk is geweest en er zijn een aantal feiten wat aangedikt is, door de jaren heen, waardoor er meerdere onderwerpen aangaande WO2 en de Holocaust zijn, die niet 100% meer kloppen.. Hate to admit it; maar de gaskamers is één van die onderwerpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:39

Alles irriteert me vandaag. Ik ben strontchagrijnig! Waarschijnlijk omdat ik morgen of overmorgen ongesteld moet worden.. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:40

dat ik mijn glee dvd-s niet over kan zetten op mijn laptop om de muziekjes op een cd te branden :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:41

wolletjes schreef:dat ik mijn glee dvd-s niet over kan zetten op mijn laptop om de muziekjes op een cd te branden :S

Torrent? Very Happy Ik heb al die cd's al!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:42

Dat ik voor het derde achtereenvolgende weekend op een rij zit over te werken en belastingtechnisch gezien dat helemaal niet zo voordelig is, maar ik mezelf ermee heb als ik het laat liggen. Ben moe, chagrijnig en heb hoofdpijn ervan, doordat mijn rustmoment van de afgelopen weken bestond uit verplicht stoppen achter de pc vanwege RSI ipv de werkdruk die minder hoog lag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:53

Trisha schreef:
wolletjes schreef:dat ik mijn glee dvd-s niet over kan zetten op mijn laptop om de muziekjes op een cd te branden :S

Torrent? Very Happy Ik heb al die cd's al!

ja, welke dan? Want er zijn een miljoen torrents! Ik wil gewoon glee kunnen luisteren in de auto! (ga maandag weer naar Doedell, da's een rit van een uurtje, kan je lekker glee luisteren!) Overigens heb ik nu n et 16 (!!!!) cd's van KvK naar mp3 omgezet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:59

Dat ik vandaag tijdens de post ineens drie straten terug moest lopen.... Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:02

Euh de CD's heten Glee Volume 1 ( en 2 ,3 etc) Dat heb ik gegoogle'd en toen ging 't prima...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:15

Ik heb hoofdpijn omdat mijn collega heeft zitten lijmen. Daar is natuurlijk niks aan te doen, moet gedaan worden - maar die hoofdpijn die het veroorzaakt is héél irritant, want het ging juist zo lekker vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:27

wc-eend schreef:Al die mensen met buggy's in de stad! Het was al zo druk...

Al die mensen om mijn buggy in de stad! Het was echt druk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Zwerver za 5 maa 2011 - 5:31

Dolcis_ schreef:
wc-eend schreef:Al die mensen met buggy's in de stad! Het was al zo druk...

Al die mensen om mijn buggy in de stad! Het was echt druk..
Haha ja voor jullie zelf is het ook irritant natuurlijk!

Maar ik doel meer op die sorry dat ik het zo zeg maar buitenlanders die altijd maar met die buggy's duwen! Ze duwen echt de buggy gewoon op je hakken en vooral niet uitkijken!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:34

Dat ik mn zwager tegen kwam in de stad met 1 van de beste vrienden van mijn man (vroeger dan) en 2 rotopmerkingen maakte:

1: Waarom mogen jou ouders (+zus) wel op mn nichtje passen en ik niet? (dit zei zwager dus) Uhm, hallo. 1. je bekommert ons niet om ons, en nu opeens met je nichtje pronken? Stik zeg..ik was echt zo kwaad.....AARGGG

2: Oude beste vriend van mn man, nu van mn zwager dus: nou, wat een lelijk kind hebben jullie? Nou toen werd ik helemaal pissed, je kent me niet dus waarom oordeel je over mijn kind? Bovendien woont deze vent van bijna 30 en met een goeie baan en eigenlijk altijd wel wat te klagen en is zogenaamd overspannen nog thuis, en heeft GEEN vriendin, omdat hij (volgens ons) of homosexueel is of metrosexueel :P, maar doe gewoon niet irritant omdat je gewoon niet kan hebben dat wij het gewoon goed voor elkaar hebben?

Sorry, moest het echt ff kwijt!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:38

wc-eend schreef:
Dolcis_ schreef:
wc-eend schreef:Al die mensen met buggy's in de stad! Het was al zo druk...

Al die mensen om mijn buggy in de stad! Het was echt druk..
Haha ja voor jullie zelf is het ook irritant natuurlijk!

Maar ik doel meer op die sorry dat ik het zo zeg maar buitenlanders die altijd maar met die buggy's duwen! Ze duwen echt de buggy gewoon op je hakken en vooral niet uitkijken!

laughcry Buggy's zijn gewoon mega irritant als het druk is. De mijne wel in elk geval. Tussen al die mensen heen, plekken waar je er niet door kunt omdat het pad te smal is, mensen die in de weg staan waar je zonder buggy zo omheen loopt, met een buggy ben je ineens veel langer en breder..

Maar wel heel irritant, een buggy op je hakken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Japie za 5 maa 2011 - 6:13

Anniej_S schreef:Dat ik mn zwager tegen kwam in de stad met 1 van de beste vrienden van mijn man (vroeger dan) en 2 rotopmerkingen maakte:

1: Waarom mogen jou ouders (+zus) wel op mn nichtje passen en ik niet? (dit zei zwager dus) Uhm, hallo. 1. je bekommert ons niet om ons, en nu opeens met je nichtje pronken? Stik zeg..ik was echt zo kwaad.....AARGGG

2: Oude beste vriend van mn man, nu van mn zwager dus: nou, wat een lelijk kind hebben jullie? Nou toen werd ik helemaal pissed, je kent me niet dus waarom oordeel je over mijn kind? Bovendien woont deze vent van bijna 30 en met een goeie baan en eigenlijk altijd wel wat te klagen en is zogenaamd overspannen nog thuis, en heeft GEEN vriendin, omdat hij (volgens ons) of homosexueel is of metrosexueel :P, maar doe gewoon niet irritant omdat je gewoon niet kan hebben dat wij het gewoon goed voor elkaar hebben?

Sorry, moest het echt ff kwijt!!


Dit vind ik echt zo asociaal! Ik snap niet dat mensen dat zomaar zeggen.
Ik baal omdat net mijn pan met gehaktballen en jus van de stel is afgevallen! Alles zat onder de jus en dat is zo smerig! Cry
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 6:21

Maris84 schreef:
Anniej_S schreef:Dat ik mn zwager tegen kwam in de stad met 1 van de beste vrienden van mijn man (vroeger dan) en 2 rotopmerkingen maakte:

1: Waarom mogen jou ouders (+zus) wel op mn nichtje passen en ik niet? (dit zei zwager dus) Uhm, hallo. 1. je bekommert ons niet om ons, en nu opeens met je nichtje pronken? Stik zeg..ik was echt zo kwaad.....AARGGG

2: Oude beste vriend van mn man, nu van mn zwager dus: nou, wat een lelijk kind hebben jullie? Nou toen werd ik helemaal pissed, je kent me niet dus waarom oordeel je over mijn kind? Bovendien woont deze vent van bijna 30 en met een goeie baan en eigenlijk altijd wel wat te klagen en is zogenaamd overspannen nog thuis, en heeft GEEN vriendin, omdat hij (volgens ons) of homosexueel is of metrosexueel :P, maar doe gewoon niet irritant omdat je gewoon niet kan hebben dat wij het gewoon goed voor elkaar hebben?

Sorry, moest het echt ff kwijt!!


Dit vind ik echt zo asociaal! Ik snap niet dat mensen dat zomaar zeggen.
Ik baal omdat net mijn pan met gehaktballen en jus van de stel is afgevallen! Alles zat onder de jus en dat is zo smerig! Cry

Bah he? Ik had dat pas geleden met een flesje olie..ook zo'n lekkere smeerboel! O, mn zwager komt hier by the way bijna nooit hoor, dus maar vind het gewoon zo lullig voor mijn man, zijn ouders leven allebei niet meer, zijn kort na elkaar gestorven..je hebt 2 broers,waarvan 1 met asperger en dus al helemaal geen contact mee hebben sinds dat hij op zichzelf woont, had ik wel verwacht van zijn jongere broertje dat hij normaal zou blijven doen zeg maar, maar dat jonk denkt dat hij capsones heeft ofzo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Shisha za 5 maa 2011 - 6:24

Op de doorgaande weg die lang mijn werk loopt is 1 richting afgesloten waardoor ik op de terugweg 10 min om moest fietsen terwijl ik er normaal al zo'n 40 min over doe. En het begon net te miezeren maar dat zette gelukkig niet door.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 7:08

Dat ik vanmiddag wat op het werk van m'n ex aan het drinken was en ik het gevoel had dat ze toneel aan het spelen was (nep vrolijk doen, waarschijnlijk omdat haar baas er was, en niet door mij) Maar ik kan daar zooo niet tegen. Maar eigenlijk is het misschien meer een iritatie aan mezelf, want ik wil dr nog steeds terug al zit die kans er niet zo in.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:11

Het zijn hier hele irritatiemaanden door het geklus van de buurman. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum