Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jouw dag vandaag?

+8
Jade
Bliss
Ibbeltje
Rovine
Joss1
Lejow
Sarah1985
SoGood
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe was jouw dag vandaag? Empty Hoe was jouw dag vandaag?

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 7:15

Heb je een leuke dag gehad? Van het lekkere weer genoten; of moest je werken?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag vandaag? Empty Re: Hoe was jouw dag vandaag?

Bericht  SoGood di 13 maa 2012 - 7:25

Ik moest werken: Ik heb de hele dag alleen gezeten en het laatste half uur kwam mijn baas nog even langs kantoor om even lekker even zijn werkfrustraties op mij af te reageren. Mijn vriend en ik vinden elkaar ook niet leuk op dit moment, ik heb de kip aan laten branden en m'n nagels zijn afgebroken.

Morgen weer een dag! cheers

En hoe was jouw dag?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sarah1985 di 13 maa 2012 - 7:31

ik moest werken, was wel leuk. Daarna ben ik naar de opticien gegaan moest nieuwe glazen in mijn zonnebril en heb ook nog een nieuwe gekocht was nu maar 95 euro kwijt. Koopje.
Toen ik thuis kwam had ik een mail van de zus, van de vrouw van het broertje van mijn man. De vrouw van broertje is zwanger en ze willen een babyshower geven. Op zich leuk alleen erg confronterend, omdat ik ongeveer net zo lang zwanger zou zijn. Dus heb niet zoveel zin in een babyshower. En dat zal wel niet in dank worden afgenomen door haar.
Verder net lekker gewandeld even hoofd leeg maken, en nu kijk ik grey's anatomy
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow di 13 maa 2012 - 7:46

Klote
Het begon met dat ik de verkeerde lenzenvloeistof op mijn lens spoot en de lens vervolgens in mijn oog deed.. = branden, auw, pijn, nieeeeeeeeeeeet grappig.
Toen met mijn tante weer bij mijn moeder geweest. Ze is helder en bij bewustzijn. Heeft nu zo'n ademhalingstube in haar hals zitten, daardoor kon ze niet praten.
Was best moeilijk en heel dubbel haar zo te zien. Ze heeft zich in ieder geval flink teruggevochten in vergelijking met 2 weken geleden, maar we zijn er nog lang niet.
Het zuigt je echt leeg aan energie.
Toen door naar B. in het andere ziekenhuis. Had ze vanmorgen om 11 uur weer een dipje gehad, dus weeer opnieuw tellen naar de 48 uur, ze komt gewoon steeds niet verder dan een uur of 4/5 met uitschieters naar dus heel soms 24 of 29 uur.
En toen de logopediste mee kwam kijken toen we haar een flesje gaven, maakte ze zich best zorgen.
B. maakt tijdens het drinken erg veel piepende geluidjes, wat wijst op adem te kort (zoals wij ons voelen als we al sprintend met de trap naar de 10e verdieping zijn gerend. We moeten nu dus meer pauzes nemen tussen de slokken, waardoor het langer duurt en ze misschien niet alles op drinkt.
Krijgt ze minder binnen dan 320 van de 440 ml, moet haar sonde weer terug Sad
En die dipjes die ze heeft die kan ze hebben doordat ze ZO moe is van het fles drinken en zo diept slaapt dat ze te oppervlakkig ademhaalt en dus zuurstof tekort krijgt.

Bah, ik zit er doorheen, ik baal van alles en ik heb het gehad... Evil or Very Mad Sad

Sarah, volgens mij heb ik het even gemist dat je een MK gehad hebt Sad Sterkte meis
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 7:47

Ik heb geen werk nu dus ik was de hele dag thuis, heb opgenomen tv programma's gekeken, op internet gezeten voor o.a vacatures en WordFeuden en Facebooken Embarassed , de kamer en keuken gedaan, kippen en poezen verzorgd en gekookt.

En zo nog even de gang dweilen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 7:48

Lejow, veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 7:50

Knuffel voor SK en Lejow.

Ik heb aan lange dag. Eerste lesgegeven, toen naar school en nu weer lesgeven! Heel leuk allemaal maar wel lang want ik mag nu alleen maar toetsen uitdelen, mijn mond houden en straks bespreken.

Gast
Gast

Bericht  Joss1 di 13 maa 2012 - 7:52

Vanmorgen zoontje naar school gebracht, daarna door naar de sportschool voor Zumba. Daarna boodschappen gedaan en het huishouden. Zoon weer opgehaald, samen Cars gekeken en samen gekookt en gegeten. Nu ligt ie op bed en hang ik ff lekker op de bank. Net belde een vriendin op, maar had geen zin om op te nemen Embarassed

Lejow en Sarah, allebei veel sterkte!!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 7:53

Sogood: niet echt jouw dag dus...
Sarah; ik neem aan dat ze dat wel begrijpt in jullie situatie, en gewoon echt doen wat voor jou het beste voelt.
Lejow; meis toch. Het blijft een achtbaan van emoties voor jou. Fijn dat het, naar omstandigheden, beter met jouw moeder gaat, ze is in ieder geval in goede handen en laat wel duidelijk zien wat voor vechter ze is! En B. het is nog maar een ukkie, dat heeft tijd nodig. Ik weet dat je haar héél graag thuis wilt hebben, maar ze is aan het groeien en groeien, dus dat gaat echt goedkomen, echt.
Purple, helemaal geen werk meer? Wat rot. Lukt het werkzoeken wel een beetje?

Mijn dag begon goed, lekker rustig wakker geworden samen met vriend, op rustig tempo alles gedaan. En eenmaal op het werk werd het naarmate de dag vorderde steeds meer een klote dag. Allemaal problemen, gezeur en fouten. Ik heb niks veroorzaakt, maar we worden er tóch op aangekeken en dat is vervelend, want we zijn dan wel 1 team, maar dat betekent niet dat we allemaal verantwoordelijk zijn voor alles. Uiteindelijk in de zon leek mijn dag weer wat fijner, tot ik gebeld werd over een fout die me kwalijk genomen werd. GRRR. Ze hadden, deels, ook wel gelijk, maar er wordt zo slecht gecommuniceerd dat ik het ook niet meer weet allemaal. Nu ben ik er dus klaar mee voor vandaag, en gelukkig ben ik de komende 2 dagen lekker vrij en kan ik een beetje bijkomen. En voel ik me even alleen omdat ik wederom een avond alleen thuis zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 7:59

Lejow, wat rot hug .

Mijn dag was goed, heb een mooie echo gehad en één baby had de hik, vond ik schattig.

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 13 maa 2012 - 8:00

Hele bizarre dag. Gisteren te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, dus mezelf maar weer even te koop gegooid op een vacaturesite. Heb veel reacties gehad en heb nog niet eens de tijd gehad ze allemaal terug te bellen. Voel me heel raar nu, enerzijds verdrietig dat ik er niet mag blijven, anderzijds blij dat ik nog goed in de markt lig. Maar het blijft een hele spannende tijd omdat de voorstellen nog weinig concreet zijn.

Heb nu echt het gevoel dat alles me even boven het hoofd groeit, zoveel balletjes omhoog te houden. Relatie recent uit, morgen beginnen met nieuwe medicatie en nu dan ook die baan nog. Kon ik maar even 2 maanden winterslapen, daarna wordt het vast weer rustiger.

Ben momenteel zo verstrooid dat ik net de kat al 2x eten gaf. Hoe was jouw dag vandaag? 394967

(niet quoten)

Laatst aangepast door Rovine op di 13 maa 2012 - 8:02; in totaal 2 keer bewerkt
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje di 13 maa 2012 - 8:01

Ik heb genoten van mijn werk met soms erg drukke momenten. Hier was het trouwens niet echt lekker weer waar je van kon genieten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Bliss di 13 maa 2012 - 8:01

Op zich had ik wel een goede dag, maar ik heb net gesport (steps) en normaal eet ik na die tijd altijd. Maar nu had ik een keer van tevoren gegeten omdat mn vriend zo komt en damn, daar heb ik me toch last van!! Tijdens t sporten voelde t al helemaal niet lekker en had ik een paar keer last van oprispingen, maar nu ben ik thuis en voel ik me echt gewoon misselijk en heb buikpijn Sad Moet nu snel douchen, omdat mn vriend dus zo komt, maar ik hoop dat dit gevoel zo een beetje wegtrekt!

Lejow, wat heftig allemaal, veel sterkte!
PurpleSparkle, wie was jij eerst?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Ibbeltje di 13 maa 2012 - 8:01

Rovine> hopelijk komt er wat goeds uit de aanbiedingen. Ik duim voor je!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 8:03

Rovine, jeetje, dat is rot om te horen, je hebt wel echt alles tegelijk Sad

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 13 maa 2012 - 8:07

Dat contract komt ook wel voort uit die relatie. Althans, daarom hebben ze het me eerder verteld (7 weken vtv) omdat ik toch enige zekerheid nodig heb op dat gebied nu ik alle lasten alleen moet dragen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow di 13 maa 2012 - 8:09

Bah Rovine, alles komt ook altijd tegelijk he hug

Bliss, dat moet je dus maar niet meer doen Sad vervelend!

Pipa, het is ook niet dat ik twijfel of het wel goed komt met B, want dat komt het gewoon, maar meer dat het zo frustrerend is allemaal. Je ziet de eindstreep, maar wanneer je er overheen mag is nog niet duidelijk. En ik weet dat we niet mogen klagen, want het buurjongetje van B is nog 3 weken eerder geboren, dus die ligt er al 9 weken.. Dat is nog eens 3 weken langer dan B. Maar ik ben het zo zat allemaal, elke dag heen en weer naar het ziekenhuis. Parttime moederen, haar daar achter laten, blegh.

Ik begin ook steeds meer zin te krijgen om weer te sporten eigenlijk, alleen is mijn favo instructrice bij de sportschool gestopt. Dus weet nog niet zo goed wat ik dan wil.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sarah1985 di 13 maa 2012 - 8:19

lejow jij leeft momenteel echt in een achtbaan. Heftig allemaal Hoe was jouw dag vandaag? 699888
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 8:24

Klote dag!! Auto total loss, ruit kapot van vervangend vervoer dus eigen risico betalen en ik hoor vandaag dat de oma en opa van L geen contact meer willen.

En: hug voor de meisjes die het nodig hebben!!!!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 13 maa 2012 - 8:26

Blegh, als je botsing hebt gehad ofzo, gaat het met jou wel goed Elodie?

Dank je Sarah!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 8:26

Elodie / Jeetje, jij hebt echt een pech dag silent Maar, ineens geen contact meer? Dat is vreemd!

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 13 maa 2012 - 8:26

Jeetje Lejow, en ik maar klagen om niks.

Heel veel sterkte gewenst, ik vind het bijzonder hoe je je hier doorheen weet te slaan.. Hoe was jouw dag vandaag? 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lejow di 13 maa 2012 - 8:33

Sogood schreef:Jeetje Lejow, en ik maar klagen om niks.

Heel veel sterkte gewenst, ik vind het bijzonder hoe je je hier doorheen weet te slaan.. Hoe was jouw dag vandaag? 699888

Niks is niks, als je je dag niet heb, heb je je dag niet.
Zo simpel is het!
hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 8:34

Ik heb een klotedag gehad, net als gister. Op dit moment is alles een puinzooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 8:38

Wat hebben sommige meiden het moeilijk zeg... Sterkte voor wie dat nodig heeft Hoe was jouw dag vandaag? 699888

Ik had gister echt de hele dag hoofdpijn. Tevens functioneringsgesprek gehad, wat gelukkig héél goed ging cheers en daarna thuis nog wat rondgehangen en vroeg op bed gegaan.
Vandaag weer begonnen met hoofdpijn. Ebde gedurende de dag weg. Ik hoopte eigenlijk weer eens ongesteld te worden, maar tot nu toe niks... ondanks de pukkel die prominent op mijn kin prijkt. Na het werk vanavond nog voor het donker worden paardgereden. Dat ging heel lekker, paard was goed voorwaarts en het was rustig, tot ze in het militair oefenterrein begonnen te schieten en ik rechtsomkeert moest maken. Nu zit ik op de bank. Op het forum. En met een schuin oog gluur ik naar de bruiloft van Barbie. Wat een ongelooflijk bimbo-programma clown

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: