Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

+50
VeryCherry
Susan
bolus26
May
Cow
Fayebella
Mermaid
Sunshine
Rouxxxe
maiadebij
Ms_Snowy
Tiana
Shy
Rebecca
JD
Lady4
Pannetoet
Effie_O
Flippin' Bitch
Prosecco
Chloe
TukTuk
ButterflyEffect
silly-one
Flinder
CaptainSpectacular
Toet
Sterre
Tania
Ploen
Moezie
sushigirl
minoessepoes
Caro
Blond
Xanna
Roze Roos
Beachgirl
Lejow
claudiaveronique
Lotus
Shisha
Jerry
M_as
Feline
Jeanette
Kabouter
SoGood
Japje
pinklady85
54 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 6 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 11:48

Vervolg op eerdere reactie: Bluh, butt-ex-collega. Stuurt ze me een (boos!!) berichtje op hyves terug met oa de mededeling dat ik maar niet teveel met zwanger worden bezig moet zijn, want tsja, dan krijg je dat het niet lukt. Die drol weet niet half wat er speelt.
Niet dat ik dat nu hier uit de doeken ga doen overigens Wink Maar zat wel ff met m'n oren te klapperen. Begin nu te twijfelen of ik er wel goed aan gedaan heb om gewoon eerlijk en vriendelijk tegen haar te zijn. Volgens mij had ik beter kunnen liegen om de reden dat ik haar verwijderd heb. Had gedacht dat het wel mogelijk was om los van hyves gewoon een leuk contact met haar te houden, even bijkletsen als ik haar tegenkom in de stad ofzo. Maar blijkbaar is het contact op hyves haar meer waard.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 6 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:03

Mijn grootste frustratie van vandaag is dat ik gewoon ronduit lelijk en belachelijk jaloers ben op mijn broer en zijn vriendin. Embarassed

En waarom? De oma van de vriendin van mijn broer is zeer rijk. Met verjaardagen, kerstdagen of leuke zondagen krijgen zij continu een leuk zakcentje in een envelop. En leuk verschilt tussen de 500 tot 1000 euro. Ik krijg echt nooit zo'n leuk envelopje en het irriteerde me vandaag dood dat het ze weer kwam aanwaaien. Zoals altijd.

Ik weet wel, ontzettend slechte gedachte. En eigenlijk moet ik gewoon blij voor ze zijn. Want ze hebben het financieel altijd moeilijk, geven vervolgens wel honderden euros uit aan cadeautjes met als reden dat mijn broer sinds jaren en waarschijnlijk de laatste voor de komende jaren kerst vrij is, en dan vinden ze het gek dat ze het niet redden. Maar goed, als oma ze geld toestopt, dan zullen ze ook nooit weten hoe het echt is om zonder geld te zitten. Goed, ik moet blij voor ze zijn... Maar het lukt me niet.

En jullie mogen me hierom veroordelen... Dat doe ik zelf namelijk ook. Maar ik krijg nooit ergens een envelopje met geld. En dat voelt momenteel even k. Niet omdat ik het geld nodig ben, maar omdat ik het ook wel eens leuk had gevonden om iets extra's te krijgen.... Grrrr, domme, domme, domme doos die ik ook ben! Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:05

Ik vind het geen gekke gedachte hoor, Isa. En zou je daar zeker niet om veroordelen. Iedereen zou wel eens zo verwend willen worden toch.. Ben wel heel benieuwd hoe je kerst is bevallen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:09

Smikkell schreef:Ik vind het geen gekke gedachte hoor, Isa. En zou je daar zeker niet om veroordelen. Iedereen zou wel eens zo verwend willen worden toch.. Ben wel heel benieuwd hoe je kerst is bevallen?

1e kerstdag was echt top. We hebben ontzettend met elkaar gelachen, heerlijk en veel gegeten en zeer foute muziek geluisterd en programma's gekeken. Normaliter ben ik niet van het hele sociale, maar ik vond het dit keer wel leuk. smile Morgen weer een dag en dan gelukkig in eigen huis, dan voel ik me toch net even iets beter.

En hoe was jouw 1e kerstdag? Nog iets leuks gedaan?

Edit; Toch fijn dat je het geen gekke gedachte vindt en me hierom niet veroordeelt. Ik vind alleen dat ik wel eens wat vaker blij voor hem mag zijn i.p.v. jaloers o.id. te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:10

Ahh. Wat fijn! Dus na alle stress toch een leuke dag. Ik vind het dapper dat je het doet, vooraal omdat je altijd aangeeft niet zo sociaal te zijn.

Ik uhh heb net met mijn scharrel bij zijn moeder gegeten. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:14

Met je scharrel bij zijn moeder? Zegt dat iets? Of?

Morgen mag ik mijn moeder en haar vriend verwennen. Vandaag liet ik me verwennen. Met eten en drinken dan welteverstaan, haha. Very Happy Ik ben wel blij dat ik een week vakantie heb, want ik weet niet hoe leuk ik het anders had gevonden. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:17

Nee, dat zegt helemaal niets. Ze weet verder ook niets behalve dat we al jaren goede vrienden zijn. Hele goede vrienden :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:20

Smikkell schreef:Nee, dat zegt helemaal niets. Ze weet verder ook niets behalve dat we al jaren goede vrienden zijn. Hele goede vrienden :P

Haha, dat laatste blijkt inderdaad! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 17:05

Mijn irritatie nu al:

Beetje last van maag. Denk teveel van toetje gesnoept gister. :S En nu dus ook al wakker en niet meer kunnen slapen. Bah :S

Gast
Gast

Bericht  maiadebij za 25 dec 2010 - 18:36

Ik heb ook al een vroege irritatie... Mijn zoontje wad 5:30 al wakker, hij is ziek dus dan mag het. Maat mijn man wordt dus gewoon echt niet wakker waardoor ik dan maar naar beneden ga. Tuurlijk kan ik hem wakker porren, maar het zou leuker zijn als hij uit zichzelf gaat en zegt "liever, slaap jij maar lekker uit" maar helaas dat zit er niet in 

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:10

Oow Maia dat is wel vervelend van je man ja. Hoop dat je zoontje gauw beter is in ieder geval. Beterschap !

Ik heb het idee dat het bij mij steeds erger wordt. Heb al moeten kotsen ook :S Wilde nog slapen maar lukt niet :S

Gast
Gast

Bericht  maiadebij za 25 dec 2010 - 19:26

Theedoosje schreef:Oow Maia dat is wel vervelend van je man ja. Hoop dat je zoontje gauw beter is in ieder geval. Beterschap !

Ik heb het idee dat het bij mij steeds erger wordt. Heb al moeten kotsen ook :S Wilde nog slapen maar lukt niet :S

He wat vervelend voor je! Soms na het spugen voel ik me weer beter, maar jij dus jammer genoeg niet .
Mijn zoontje is gelukkig alweer een stuk beter dan gister. Hij had grote honger en is weer vrolijk. M'n dochtertje is ook ziek dus hopelijk wordt die ook beter dan gister wakker!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:29

Meestal is het na het spugen ook beter inderdaad, maar nu wil het niet :S
Fijn dat het met je zoontje alweer wat beter gaat. Wel balen dat je dochtertje ook ziek is. Beterschap voor huize Maia Wink

Gast
Gast

Bericht  Shisha zo 26 dec 2010 - 0:18

Gister was ik de sneeuw echt even zat! Ik had avonddienst er omdat er zo laat geen bussen meer reden zat er niks anders op dan te gaan fietsen. Normaal doe ik er ongeveer 25min over. Gister anderhalf uur. Cry Sommige stukken fietspad was zo hobbelig en glad dat het lopend al bijna niet te doen was.
Vandaag moet ik ook weer fietsen dus ik kijk er al weer naar uit. Neutral
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 0:21

Purple schreef:Dat mijn schoonzusje vanavond gewoon niks gegeten heeft op 1 stukje stokbrood na.

Misschien is was ze niet lekker?

Laatst aangepast door Darcy op zo 26 dec 2010 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe zo 26 dec 2010 - 0:24

Mijn irritatie voor vandaag is dat m'n vader per se 'gezellig' met z'n allen een kerstfilm wilt gaan kijken terwijl ik liever even m'n eigen ding nu doe omdat ik daar straks geen tijd meer voor heb.. Maar ach, hij bedoeld het goed haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sunshine zo 26 dec 2010 - 1:42

Mijn irritatie van vandaag is dat iedereen hier in huis zo geïrriteerd is door alle stress van het koken etc.
Opeens moet er van alles gedaan worden en iedereen is te snel op z'n teentjes getrapt.
Leuk hoor die kerst dan :P
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  SoGood zo 26 dec 2010 - 2:02

Sunshine schreef:Mijn irritatie van vandaag is dat iedereen hier in huis zo geïrriteerd is door alle stress van het koken etc.
Opeens moet er van alles gedaan worden en iedereen is te snel op z'n teentjes getrapt.
Leuk hoor die kerst dan :P

Bij ons was gisteren kerst ook zo 'leuk' door de vriendin van mijn vader. De hele familie was gezellig maar zij was chagrijnig (dat is haar normale mood) en zit continue op ons (mijn zus en ik) te letten. Mijn zus vraagt iets persoonlijks aan onze vader en huppatee, het was absoluut niet voor haar oren bestemd en ze heeft haar negatieve antwoord al klaar en gaat vervolgens stiekem zitten klagen bij onze vader. Mijn zus moest tussen de kindjes zitten en werd afgeschermd van de volwassenen, (heeft ook deze vriendin bepaalt) en toen ik naar het toilet ging -> met mijn telefoon, werd daar ook weer heel geirriteerd door deze vriendin op gereageerd. Mens, al neem ik mijn magnetron naar de wc, moet ik toch zelf weten? Mijn vriend zat tussen de gangen door (het duurde overwachts wat langer, anderhalf uur namelijk) even op zijn nieuwe I Phone met mijn neefje, en ja hoor vanuit de dichte keuken vertelt ze iederen behalve mijn vriend dat ze het niet normaal vindt dat hij zijn telefoon aanheeft. Zo kan ik nog wel even doorgaan... Mijn vader is zo'n aardige, makkelijke, lieve man ik begrijp werkelijk niet dat hij het met haar vol houdt. Mijn oma merkte het ook en zei subtiel vanuit zichzelf dat het soms niet makkelijk is, zeker niet met een andere vriendin in de familie.
Verder hebben we het heel leuk gehad hoor! Jammer dat ze erbij hoort, haha. :shock:

Laatst aangepast door Sogood op zo 26 dec 2010 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 2:06

Wat een naar mens, Sogood.

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 26 dec 2010 - 2:09

Storm schreef:Wat een naar mens, Sogood.
Ze is verschrikkelijk, ik kan er een boek over schrijven.
Ik zou willen dat het me allemaal niks deed maar toch kan ik me behoorlijk op laten fokken door haar. Zo zonde van mijn tijd en energie.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 2:12

Sogood schreef:
Ik zou willen dat het me allemaal niks deed maar toch kan ik me behoorlijk op laten fokken door haar. Zo zonde van mijn tijd en energie.
Ik zou me daar ook heel erg aan ergeren ja! Wie is zij om een rare opmerking te maken als je je mobiel mee naar het toilet neemt? Al stop je 'm in je fluit, daar heeft zij niks mee te maken.

Ik vind haar behoorlijk brutaal.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 26 dec 2010 - 2:25

Mijn irritatie is dat ik een spelletje zou gaan doen met m'n broertje maar dat hij nu naar een vriend gegaan is en ik ziek thuis ben :-(
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Mermaid zo 26 dec 2010 - 2:34

Mijn irritatie is dat mijn leidinggevende heeft gezegd dat ik 3 uur moet beginnen met werken bij een evenement, vraag ik degene die leiding heeft over het evenent hoe laat ik er moet zijn zegt ie 5 uur *zucht* fijn van die duidelijke communicatie.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet zo 26 dec 2010 - 2:44

Mijn irritatie is dat ik echt een kutkerst heb.
Net zoals iedere dag van het jaar kan niemand hier in huis normaal doen.

Ik ben blij als ik vanavond lekker kan gaan stappen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SoGood zo 26 dec 2010 - 2:52

Storm schreef:
Sogood schreef:
Ik zou me daar ook heel erg aan ergeren ja! Wie is zij om een rare opmerking te maken als je je mobiel mee naar het toilet neemt? Al stop je 'm in je fluit, daar heeft zij niks mee te maken.

Ik vind haar behoorlijk brutaal.

Nou, eerlijk gezegd stond ik ervan te kijken dat ze deze kerst niet gehuild had. Vorig jaar en het jaar daar voor zat ze met kerst te huilen. (Eerste keer was het pijn aan haar been, tweede keer was het buikpijn) Op mijn verjaardag zat ze te huilen (oorzaak still uknown) en toen mijn vader 50 werd, weer huilen. Door het cadeau wat ik had gegeven met mijn zus, vriend en opa's en oma's werd mijn vader emotioneel omdat hij het zo mooi vond en een mooier cadeau had hij zich niet kunnen wensen.. (zijn woorden) Toen voelde ze zich buiten gesloten. Lekker volwassen en aandachttrekkend gaan zitten huilen, leuk en gezellig joh als je vriend jarig is.

Ook een keer toen ik heel verdrietig was en overstuur naar mijn vader ging vanwege persoonlijke problemen moest ze ook huilen want toen had ze, -ineens toen ik even een half uurtje mijn vader alleen nodig had-, spontaan verdriet van haar overleden moeder die al jaren dood was. Mijn vader is toen overigens heel boos geworden. Verder zit ze tijdens gewone visite ook best vaak te huilen.

Idioot wijf.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: