Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..
+50
VeryCherry
Susan
bolus26
May
Cow
Fayebella
Mermaid
Sunshine
Rouxxxe
maiadebij
Ms_Snowy
Tiana
Shy
Rebecca
JD
Lady4
Pannetoet
Effie_O
Flippin' Bitch
Prosecco
Chloe
TukTuk
ButterflyEffect
silly-one
Flinder
CaptainSpectacular
Toet
Sterre
Tania
Ploen
Moezie
sushigirl
minoessepoes
Caro
Blond
Xanna
Roze Roos
Beachgirl
Lejow
claudiaveronique
Lotus
Shisha
Jerry
M_as
Feline
Jeanette
Kabouter
SoGood
Japje
pinklady85
54 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..
Eline schreef:Gekje schreef:Een beetje energieloos?
Soms moet het kunnen. Maar kan me voorstellen dat je het niet elke dag wilt? Heb je een tijdslimiet voor je huiswerk? Misschien als je het opdeelt dat de drempel lager is om er aan te beginnen.
Energieloos is inderdaad het goede woord. Ik hoef niet perse iets af te hebben voor school, maar omdat ik alleen morgen nog een vrije dag heb en de rest van de week moet werken had ik gepland dat ik vandaag vroeg zou beginnen. En daar baal ik dus van, dat ik het dan gewoon niet doe. Ik weet nu al dat ik me vanavond nog rotter voel omdat het weer zo gegaan is. Vorige week ben ik ook al 3 dagen vrij geweest en toen heb ik ook echt niks nuttigs gedaan.
Ik herken het wel. Ik schuif school op het moment ook wel voor me uit. En spreek elke dag met mezelf af: morgen doe ik er echt wat aan.
En vervolgens doe ik niks. Dan baal ik weer omdat ik niks gedaan heb, en wil ik de dag erna écht wat gaan doen. Maar helaas, ik doe weer eens niks Zit vast geplakt op mijn bureau stoel en verveel me dood. Terwijl ik genoeg te doen heb.
Maar ja..
Wat moet je allemaal doen dan? Ik ga nu denk ik eerst maar eens een overzichtje maken met de dingen die ik nog moet maken. En dan begin ik morgen echt met mijn huiswerk hahaha..
Soms dan staat mijn hoofd er ook gewoon totaal niet naar. Zoals nu. Dan komt er niks uit. Heb jij dat ook? Misschien dat je samen met iemand wat voor school kunt gaan doen.
Ik heb nu met een vriendin afgesproken om elke week 1 middag samen met school bezig te gaan. Want mijn motivatie ligt echt ergens onder in de kelder..
'zucht'
Gast- Gast
Met de klant is koning ben ik het ook niet eens. Maar ik had nu echt zoiets van wtf?! Heb het pas nog gehaald. Toen kwam er een ander meisje die daar werkt en die zei gewoon dat het uitverkocht was doordat ze geen grootverpakkingen meer mogen verkopen vanaf 1 januari en dat ik het bij een ander filiaal moest proberen. Kijk, dat is tenminste een reactie waar ik wat aan heb
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gekje schreef:Eline schreef:Gekje schreef:Een beetje energieloos?
Soms moet het kunnen. Maar kan me voorstellen dat je het niet elke dag wilt? Heb je een tijdslimiet voor je huiswerk? Misschien als je het opdeelt dat de drempel lager is om er aan te beginnen.
Energieloos is inderdaad het goede woord. Ik hoef niet perse iets af te hebben voor school, maar omdat ik alleen morgen nog een vrije dag heb en de rest van de week moet werken had ik gepland dat ik vandaag vroeg zou beginnen. En daar baal ik dus van, dat ik het dan gewoon niet doe. Ik weet nu al dat ik me vanavond nog rotter voel omdat het weer zo gegaan is. Vorige week ben ik ook al 3 dagen vrij geweest en toen heb ik ook echt niks nuttigs gedaan.
Ik herken het wel. Ik schuif school op het moment ook wel voor me uit. En spreek elke dag met mezelf af: morgen doe ik er echt wat aan.
En vervolgens doe ik niks. Dan baal ik weer omdat ik niks gedaan heb, en wil ik de dag erna écht wat gaan doen. Maar helaas, ik doe weer eens niks Zit vast geplakt op mijn bureau stoel en verveel me dood. Terwijl ik genoeg te doen heb.
Maar ja..
Wat moet je allemaal doen dan? Ik ga nu denk ik eerst maar eens een overzichtje maken met de dingen die ik nog moet maken. En dan begin ik morgen echt met mijn huiswerk hahaha..
Soms dan staat mijn hoofd er ook gewoon totaal niet naar. Zoals nu. Dan komt er niks uit. Heb jij dat ook? Misschien dat je samen met iemand wat voor school kunt gaan doen.
Ik heb nu met een vriendin afgesproken om elke week 1 middag samen met school bezig te gaan. Want mijn motivatie ligt echt ergens onder in de kelder..
'zucht'
Ik heb echt precies hetzelfde. Mijn motivatie ligt denk ik ergens naast de jouwe Ik ben inmiddels wel onder de douche geweest nu en ik moet zeggen dat ik me nu ook wel weer stukken beter voel. Ik heb niet echt huiswerk te maken, maar het is meer leerwerk. Ik ga straks ook een planning maken en me daar dan echt aan houden. Als je weer dingen af kan strepen werkt dat natuurlijk ook weer motiverend!
Ik volg een avondopleiding en daarbij werk ik nog 40 uur dus dat is best wel druk. Ik denk dat ik op het moment daarom gewoon een beetje futloos ben.
Werkt het voor jullie wel echt om samen school te gaan doen? Ik heb dat ook wel is geprobeerd met een vriendin en het was ontzettend gezellig maar niet echt productief
Laatst aangepast door Eline op ma 27 dec 2010 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)
Gast- Gast
Dat is wel even lekker douchen!
Een planning werkt misschien ook wel beter. Want dan kan je idd dingen af strepen. En je kan het verdelen over een aantal dagen, of juist niet
Jeetje wat veel! ik werk 16 uur en volg daarbij 8 uur school. Dat vind ik al druk haha!
Ja het werkt wel. Want ik ben liever gezellig met school bezig dan in mijn uppie En als er niks uit mijn hoofd komt, dan kan ik met haar dingen bespreken en krijg ik zelf mijn ideeën ook weer terug.
Een planning werkt misschien ook wel beter. Want dan kan je idd dingen af strepen. En je kan het verdelen over een aantal dagen, of juist niet
Jeetje wat veel! ik werk 16 uur en volg daarbij 8 uur school. Dat vind ik al druk haha!
Ja het werkt wel. Want ik ben liever gezellig met school bezig dan in mijn uppie En als er niks uit mijn hoofd komt, dan kan ik met haar dingen bespreken en krijg ik zelf mijn ideeën ook weer terug.
Gast- Gast
Dat er wéér mensen door onze tuin hebben gelopen en dat het deurtje wéér openstond.
Ik heb nu voorzorgsmaatregelen getroffen. De eerstvolgende die er in het donker langsgaat, zal pijn hebben
Ik heb nu voorzorgsmaatregelen getroffen. De eerstvolgende die er in het donker langsgaat, zal pijn hebben
Gast- Gast
Nee, haha, een vuurkorf Zo'n metalen geval met veel uitsteeksels...
Gast- Gast
Arghhhhh... nóg een irritatie Heb het laatst met een collega erover gehad dat ik de laatste tijd zo ontzettend veel met invallers sta. Allemaal overmacht, maar ik krijg gewoon continu wisselende gezichten naast me en dan vooral nét die mensen die gewoon het vak (nog) niet goed beheersen en die ik dus in sommige gevallen driedubbel moet controleren. 't Is al vanaf februari zo, dan gaat het even wat beter, maar vervolgens sta ik weer steeds met invallers. En om heel eerlijk te zijn word ik er inmiddels wel een beteje moe van om continu de touwtrekker van de groep te moeten zijn, iedere keer te moeten aangeven wat wanneer moet gebeuren en wie wanneer een flesje, schone luier en een slaapje moet. Om van alle (o.a. administratieve) bijtaken nog maar niet te spreken. Ik loop inmiddels een beetje op m'n eindje. Ik zou het aankaarten bij m'n leidinggevende, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik niet als zeurend wil overkomen en omdat ik ook niet zo goed wist hoe ik het moest brengen.
Had ik 't nou maar wel bespreekbaar gemaakt, want net krijg ik een smsje van m'n leidinggevende dat ze m'n ándere vaste collega vrij heeft gegeven (begrijp me niet verkeerd, leuk voor haar), maar dat ik vervolgens morgen dus wederom met een onbekende invalkracht sta, die de kinderen niet kent en die sowieso al niet bekend is op een babygroep. Ik geloof dat ik het morgen toch maar eens ga bespreken... Al was het alleen maar dat 't gezien werd dat mijn andere collega en ik de groep zo stabiel mogelijk proberen te houden en dat we daar af en toe een stukje waardering voor zouden krijgen, dan zou ik alweer even vooruit kunnen. Maar heb het idee dat ze het allemaal maar als vanzelfsprekend zien.
Zo, en nu heb ik besloten om wel klaar te zijn met de irritaties van vandaag.
Had ik 't nou maar wel bespreekbaar gemaakt, want net krijg ik een smsje van m'n leidinggevende dat ze m'n ándere vaste collega vrij heeft gegeven (begrijp me niet verkeerd, leuk voor haar), maar dat ik vervolgens morgen dus wederom met een onbekende invalkracht sta, die de kinderen niet kent en die sowieso al niet bekend is op een babygroep. Ik geloof dat ik het morgen toch maar eens ga bespreken... Al was het alleen maar dat 't gezien werd dat mijn andere collega en ik de groep zo stabiel mogelijk proberen te houden en dat we daar af en toe een stukje waardering voor zouden krijgen, dan zou ik alweer even vooruit kunnen. Maar heb het idee dat ze het allemaal maar als vanzelfsprekend zien.
Zo, en nu heb ik besloten om wel klaar te zijn met de irritaties van vandaag.
Gast- Gast
Auto's en voetgangers die zonder kijken het fietspad oversteken. Voor mij is het ook glad hoor!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Darcy schreef:Ik vond dat inderdaad ook wel lief, ik word ook "tante Darcy" genoemd tegenover het kindje van mijn vriendin. Maar ik vond dat meisje een beetje obsessief erover. En ik vind het wel een beetje raar als je haar echt een nichtje gaat noemen en zo. Tante is een beetje een troetelnaam, maar het is niet echt mijn nichtje. Maar goed, dat was gewoon een bepaald gevoel wat ik erbij had, ik ben ook heel gek op het kindje van mijn vriendin, daar niet van.
Juist, op zich is het lief als mijn vriendin me tante noemt. Maar niet jezelf gelijk gaan betitelen als "tante" zonder dat er door de zwangere er maar iets over genoemd is. Het is ook mijn gevoel, zij voelt zich altijd superbelangrijk en dat gaat soms irriteren. Die vriendin die zichzelf nu al tante noemt.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriendje, die momenteel zo veel aan 't hobby'en is dat ik er niet tegen kan schoonmaken. Daarnaast is hij al weekenden lang zelfs zaterdags overdag en 's avonds en zondags bezig en kijkt hij mij boos wanneer ik zeg dat hij ook wel eens even een avondje gezellig met mij op de bank mag zitten of iets anders kan doen met mij (al is 't maar ff een middagje of avondje er tussenuit).
Van de week beloofde hij nog dat we voor oud en nieuw nog iets samen gaan doen, maar goed, dat gebeurt niet. Toen ik dat tegen hem zei dat ik dat vervelend vond, en hij zijn belofte niet nakwam, vond ie me een zeurkous. Tssss. Irritaties!
Van de week beloofde hij nog dat we voor oud en nieuw nog iets samen gaan doen, maar goed, dat gebeurt niet. Toen ik dat tegen hem zei dat ik dat vervelend vond, en hij zijn belofte niet nakwam, vond ie me een zeurkous. Tssss. Irritaties!
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
Oh jee wat heb je gedaan dan? Wel superasociaal inderdaad dat ze iedere keer door jullie tuin banjeren!Youandi schreef:Dat er wéér mensen door onze tuin hebben gelopen en dat het deurtje wéér openstond.
Mijn irritatie vandaag is een collega waar ik me heel vaak aan erger. Ik werk op een vertaalbureau en voor veel mensen is het vertalerswereldje een vrij onbekend iets, dus er komen nogal eens klanten met onwetende vragen. De betreffende collega vindt dat maar zwaar irritant en kan dan heel erg uit de hoogte reageren naar zo'n klant en ik kan daar heel slecht tegen. Dat wij in dat wereldje zitten en precies weten hoe het werkt, wil toch niet zeggen dat iedereen dat maar moet weten?
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Ik irriteer me nog steeds aan het feit dat het op de binnenwegen gewoon hartstikke glad is Ik vind dat niet fijn rijden!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
+1NerdChic schreef:Ik irriteer me nog steeds aan het feit dat het op de binnenwegen gewoon hartstikke glad is Ik vind dat niet fijn rijden!
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Heel erge hoofdpijn hebben (migraine) en na 2 paracetamol er nog last van hebben. Toen heb ik maar besloten toch een migraine pilletje van de dokter in te nemen. (omdat die nogal zwaar zijn durfde ik het in eerste instantie niet aan en ik heb ze nog maar pas en nog niet in hoeven nemen). Had ik hem maar eerder ingenomen, dan was mijn dag niet zo verpest door de hoofdpijn...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Als je geen warm water hebt maar wel cv dan blijft je klep open staan. Zodra je warm water pakt warmt idd je ketel op maar omdat de klep verkeerd hangt warmt dan je verwarming op ipv dat het naar je kraan loopt.Isa schreef:ILD schreef:Isa schreef:Mag ik nog even?
Mijn CV-Ketel is niet zo lang geleden gecontroleerd door een gerenomeerd bedrijf. Naar mijn mening is deze controle compleet verkloot. Mijn ketel slaat onophoudelijk in storing en sinds vrijdag heb ik geen warm water meer en warmt hij van alles op waar ik niet om heb gevraagd. Mijn verwarmingen zijn gloeiend heet, het is inmiddels 23 graden, zonder dat ik om warmte heb gevraagd (Thermostaat staat op 16).
Gek als ik ben heb ik zaterdag/zondag niet gebeld, omdat ik de jongens met storingsdienst niet wilde lastigvallen. Maar morgen zal ik moeten bellen, want dit gaat niet werken. Ik zie de euros naar de noorderzon verdwijnen....
Wanneer is hij gecontroleerd?? Je hebt er nl een bepaalde 'garantie' op als het iets is wat komt door slecht werk van demonteur. Vermoed trouwens dat je 3wegklep blijft hangen, soms moet hij vervangen worden en soms gaat het over met goed schoonmaken. Zou er zeker iets van zeggen als de monteur er is, wellicht scheelt het je een dure rekening (vergeet niet lief te lachen, helpt erg goed bij cv monteurs!!)
Ze zijn inmiddels twee maal geweest. De eerste maal voor de controle en het afsluiten van een contract en de tweede keer om te kijken waarom hij continu in storing viel na onderhoudsbeurt. Ze konden het de tweede keer niet vinden en ik moest bellen wanneer de ketel weer in storing viel. Inmiddels is hij dus weer in storing gevallen, warmt hij zichzelf op en heb ik geen warm water. Volgens de stagair kon mijn ketel zijn warmte niet kwijt, heel vreemd, want voor de onderhoudsbeurt was er niets aan de hand. Grrrr! En dat te bedenken dat er niets aan de hand was toen zij er niet aan hadden gezeten.
Maar dit valt dan toch onder je contract? Wel slim hoor om die te hebben. Anders was je nu de sjaak met kosten etc
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
ILD schreef:Als je geen warm water hebt maar wel cv dan blijft je klep open staan. Zodra je warm water pakt warmt idd je ketel op maar omdat de klep verkeerd hangt warmt dan je verwarming op ipv dat het naar je kraan loopt.Isa schreef:ILD schreef:Isa schreef:Mag ik nog even?
Mijn CV-Ketel is niet zo lang geleden gecontroleerd door een gerenomeerd bedrijf. Naar mijn mening is deze controle compleet verkloot. Mijn ketel slaat onophoudelijk in storing en sinds vrijdag heb ik geen warm water meer en warmt hij van alles op waar ik niet om heb gevraagd. Mijn verwarmingen zijn gloeiend heet, het is inmiddels 23 graden, zonder dat ik om warmte heb gevraagd (Thermostaat staat op 16).
Gek als ik ben heb ik zaterdag/zondag niet gebeld, omdat ik de jongens met storingsdienst niet wilde lastigvallen. Maar morgen zal ik moeten bellen, want dit gaat niet werken. Ik zie de euros naar de noorderzon verdwijnen....
Wanneer is hij gecontroleerd?? Je hebt er nl een bepaalde 'garantie' op als het iets is wat komt door slecht werk van demonteur. Vermoed trouwens dat je 3wegklep blijft hangen, soms moet hij vervangen worden en soms gaat het over met goed schoonmaken. Zou er zeker iets van zeggen als de monteur er is, wellicht scheelt het je een dure rekening (vergeet niet lief te lachen, helpt erg goed bij cv monteurs!!)
Ze zijn inmiddels twee maal geweest. De eerste maal voor de controle en het afsluiten van een contract en de tweede keer om te kijken waarom hij continu in storing viel na onderhoudsbeurt. Ze konden het de tweede keer niet vinden en ik moest bellen wanneer de ketel weer in storing viel. Inmiddels is hij dus weer in storing gevallen, warmt hij zichzelf op en heb ik geen warm water. Volgens de stagair kon mijn ketel zijn warmte niet kwijt, heel vreemd, want voor de onderhoudsbeurt was er niets aan de hand. Grrrr! En dat te bedenken dat er niets aan de hand was toen zij er niet aan hadden gezeten.
Maar dit valt dan toch onder je contract? Wel slim hoor om die te hebben. Anders was je nu de sjaak met kosten etc
Sorry, voor het late reageren. Ik heb de hele week ene Bertus proberen te bereiken, die kennelijk storingsdienst heeft, bedrijf is dicht, maar dat lukte maar niet. Nu heeft Bertus zijn collega met mij opgezadeld, want deze nam de storingstelefoon wel aan, en toen ik het probleem vertelde, hebben we standaard de ketel gereset (had ik al gedaan, geen effect), stekker eruit getrokken (geen effect) en vervolgens zij hij:"Ow, dan staan jouw kleppen verkeerd, ik kom eraan!" Toen ik vroeg wat het betekende, zei hij:"Dat betekent dat als jij warm water vraagt, deze niet naar jouw kraan gaat, maar naar jouw verwarming". Lekker handig.
Gelukkig valt dit onder mijn contract. Ik zou er niet aan moeten denken om kosten te maken, want met mijn geld wil ik heel andere dingen doen.
Gast- Gast
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Hoe is jouw dag vandaag?
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Hoe is jouw dag vandaag?