Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

+50
VeryCherry
Susan
bolus26
May
Cow
Fayebella
Mermaid
Sunshine
Rouxxxe
maiadebij
Ms_Snowy
Tiana
Shy
Rebecca
JD
Lady4
Pannetoet
Effie_O
Flippin' Bitch
Prosecco
Chloe
TukTuk
ButterflyEffect
silly-one
Flinder
CaptainSpectacular
Toet
Sterre
Tania
Ploen
Moezie
sushigirl
minoessepoes
Caro
Blond
Xanna
Roze Roos
Beachgirl
Lejow
claudiaveronique
Lotus
Shisha
Jerry
M_as
Feline
Jeanette
Kabouter
SoGood
Japje
pinklady85
54 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Xanna di 21 dec 2010 - 10:05

Bij mij ook een NS irritatie! Ik snap dat ze hun uiterste best doen, maar de berichtgeving vanavond was weer dramatisch. Ik heb een uur op station Amrsfoort staan blauwbekken, terwijl je de vertraging alleen maar op ziet lopen en je geen idee meer hebt welke trein nu als eerste weg gaat.

Mijn dag begon eigenlijk al met een staartje van een irritatie van gisteren, aangezien mijn vlucht uit Milaan vertraagd was en ik een nachtje op de luchthaven moest slapen. De eerste bus vanmorgen om 05.30u kwam natuurlijk niet opdagen, dus ook trein gemist. Uiteindelijk 7 uur over gedaan om het huis van mijn ouders te bereiken..

Maargoed, ik ben weer thuis!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:23

Vandaag best veel geïrriteerd(had mn dag niet denk ik)

Aan de NS, moest helemaal omrijden om op mn bestemming te komen. Aan de ene kant snap ik het wel met dit weer, maar ze hebben alles toch winterproof gemaakt?
Aan m'n laptop, die vertoont vreemde kuren
Aan een vriend, altijd als we op punt staan weg te gaan moet hij nog vanalles doen, kan me dan zo ergeren aan dat getreuzel enzo haha

Gast
Gast

Bericht  Blond di 21 dec 2010 - 10:34

Heb je even?
Ik heb 40 minuten op de bus staan wachten, in de kou. Mijn voeten werden ook niet meer warm.
En mijn zusje is weer eens thuis. Leuk en aardig, maar ze eist alle aandacht op, denkt dat ze de koningin herself is, en wordt ook zo behandeld (door mijn vader dan).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 23:21

Mijn toppunt van irritatie is vandaag al ruimschoots bereikt.

Mijn schoonzus zou om 11 uur komen om op mijn zoontje te passen omdat ik om half 1 moet werken. Bel ik haar om 11 uur op, ligt ze verdomme nog in haar nest...

Ik weet niet of het iets met gister te maken heeft, maar ben echt laaiend.

Gast
Gast

Bericht  Caro di 21 dec 2010 - 23:34

Storm schreef:Mijn toppunt van irritatie is vandaag al ruimschoots bereikt.

Mijn schoonzus zou om 11 uur komen om op mijn zoontje te passen omdat ik om half 1 moet werken. Bel ik haar om 11 uur op, ligt ze verdomme nog in haar nest...

Ik weet niet of het iets met gister te maken heeft, maar ben echt laaiend.

Zou het? Wat ontzettend flauw. Als dat zo is, dan mag je zoontje daar toch niet de dupe van worden?

Ik irriteer me aan mezelf. Ik ben ZO ontzettend moe dat typen bijna niet gaat, mijn ogen hangen ergens halverwege mijn wangen en ik wil gewoon slapen. maar vandaag hebben we nog kerstspeech en viering dus ik ben nu al klaar en moet nog heel lang.
Heb ook nog niks gedaan vandaag op het werk.. Schaam.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  minoessepoes di 21 dec 2010 - 23:42

Waar ik elke ochtend niet vrolijk van word is dat mijn fiets een gel zadel heeft, die dus bevriest! En ik kan mijn fiets ook niet binnen zetten. Dus dat is ten eerste erg koud en ten tweede erg hard, word er niet vrolijk van!

Verder baalde ik dat ik gisteravond niet zag dat een glas kapot was gegaan waardoor ik me dus flink gesneden heb met afwassen! Niet ernstig maar wel lastig.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  sushigirl wo 22 dec 2010 - 0:08

vanmorgen aan de bus die niet kwam opdagen waardoor ik moest lopen naar de stad
en aan mijn vriend die soms dingen zegt waarvan ik denk ghrgrhrgh zoals vanmorgen
ach ja als dat alles is heb ik niet al te veel te klagen haha
sushigirl
sushigirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Moezie wo 22 dec 2010 - 1:45

Dat ik vandaag een vrije dag had en toch moet werken... Maar nu heb ik komende week wel een relaxe week hoef ik alleen op dinsdag en woensdag te werken... maar ben zo toe aan mijn bedje Sleep

Ben jaloers op de mensen die lekker vakantie hebben :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Ploen wo 22 dec 2010 - 1:57

Nu de sneeuw hier enigzins aan het dooien is en iedereen weer een beetje normaal over de wegen kan kijk ik naar het weer van vanavond en morgen en zie dat er weer een mooi pak bijkomt!

Pff heb het echt gehad met dit weer en dat glibberen overal naartoe
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Tania wo 22 dec 2010 - 1:59

Het feit dat er verwacht wordt dat ik maar zo flexibel mogelijk ben voor m'n werk, maar als ik dan iets vraag kan het natuurlijk niet (terwijl de enige die daar harder door moest werken ikzelf was, verder had niemand er last van). De volgende keer denk ik dus wel drie keer na als er weer is wat van mij gevraagd wordt.

Laatst aangepast door Tania op wo 22 dec 2010 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:10

Dat ik pas om kwart over een 's middags wakker werd, net dus.

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 22 dec 2010 - 2:11

Aan de laptop van mijn vriend, of eigenlijk beter gezegd aan mijn vriend zelf. Hij heeft er een zoektocht van een half jaar van gemaakt om de perfecte laptop uit te zoeken voor een redelijke prijs, en nu heeft hij er eentje, zit er een piep in. Ik hoor het niet, maar hij wel en daar wilde hij een oplossing voor.

Nu, twee maanden later, heeft hij er letterlijk 25 telefoontjes met DELL opzitten, belt DELL nooit terug terwijl ze dat wel beloven, zijn ze uiteindelijk al een paar keer langs geweest om een poging te doen dat ding te repareren maar de piep (die ik dus niet hoor) blijft.

Ik snap dat dat heel vervelend is, maar hij is er zoooveel mee bezig! Als hij me vertelt over zijn telefoongesprekken met DELL wordt 'ie gewoon weer opnieuw heel kwaad, en dan denk ik: zonde van je energie! En van die van mij. Het is een keuze om er nu achteraan te blijven gaan net zolang tot 'ie geld terug krijgt, een nieuwe krijgt of er een andere oplossing komt maar je weet dat DELL daar niet om staat te springen en dat dat dus een lange adem wordt. Daar kiest hij voor, maar ondertussen blijft hij er dus maar over klagen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:13

*weg*

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 2:14

Tesita schreef:die stomme sneeuw! doe dat ff lekker met kerst ofzo....

+1. Ik ben het heeeelemaal zat.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  CaptainSpectacular wo 22 dec 2010 - 2:15

Sterre schreef:Aan de laptop van mijn vriend, of eigenlijk beter gezegd aan mijn vriend zelf. Hij heeft er een zoektocht van een half jaar van gemaakt om de perfecte laptop uit te zoeken voor een redelijke prijs, en nu heeft hij er eentje, zit er een piep in. Ik hoor het niet, maar hij wel en daar wilde hij een oplossing voor.
Eerste wat ik dacht: "ah, dat zal wel een Sony zijn".
Sterre schreef:... DELL ...
Oh.

Maar het heeft sowieso geen zin om over een piep te gaan klagen. Je zult altijd wel íets horen.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Sterre wo 22 dec 2010 - 2:22

@CaptainSpectacular: Haha, it's Dell! Mja. Dat is ook mijn standpunt, maar ook wel makkelijk gezegd omdat ik dus niks hoor. En ik snap zijn keuze om het aan te vechten, maar blijf er dan niet de hele tijd zo over zeuren en doen alsof je het grootste onrecht wordt aangedaan *zucht*.

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 2:31

Sterre schreef:@CaptainSpectacular: Haha, it's Dell! Mja. Dat is ook mijn standpunt, maar ook wel makkelijk gezegd omdat ik dus niks hoor. En ik snap zijn keuze om het aan te vechten, maar blijf er dan niet de hele tijd zo over zeuren en doen alsof je het grootste onrecht wordt aangedaan *zucht*.

Mijn vriend heeft ook veel gezeur gehad met zijn DELL laptop. Ik weet niet eens precies meer wat er was maar hij heeft hem tot twee keer toe terug moeten sturen en een nieuwe daarvoor in de plaats gekregen. Misschien kan je vriend toch aandringen dat hij de zijne opstuurt zodat ze hem nakijken en eventueel een nieuwe terugsturen?
Moet kunnen, easy as dell :P
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:35

Dell, bah, haha.. :P

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 22 dec 2010 - 2:39

CaptainSpectacular.. jij hebt wel een beetje verstand van laptops toch? (of computers in 't algemeen)

Ik wil namelijk een nieuwe aanschaffen en heb nu wel advies gehad maar ben benieuwd wat jij me aan zou raden.. mag ik dat vragen aan jou?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Sterre wo 22 dec 2010 - 2:40

flinder85 schreef:. Misschien kan je vriend toch aandringen dat hij de zijne opstuurt zodat ze hem nakijken en eventueel een nieuwe terugsturen?
Moet kunnen, easy as dell :P

Uhuh... heel easy! Ze zijn nu al vier keer vanuid Duitsland naar zijn werk of ons huis gereden om onderdelen te vervangen. Daar is hij ook voor verzekerd, kost hem niks. Maar DELL kost dat minstens zoveel dan wanneer ze hem gewoon gelijk een nieuwe hadden gegeven. Procedures, procedures.

Ik kreeg net een sms: "jeeej, HIJ IS WEG, eindelijk!"

En vervolgens een half uur later: "ohnee, hij is er weer Sad . Maar ik zal er jou wat minder mee lastig vallen!"

Hahahaha. Poor thing!

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 2:54

Ah wat sneu! Vervelend dat ze maar blijven proberen met onderdelen ipv gewoon een nieuwe te geven.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  CaptainSpectacular wo 22 dec 2010 - 3:00

Feline schreef:CaptainSpectacular.. jij hebt wel een beetje verstand van laptops toch? (of computers in 't algemeen)

Ik wil namelijk een nieuwe aanschaffen en heb nu wel advies gehad maar ben benieuwd wat jij me aan zou raden.. mag ik dat vragen aan jou?
Dat mag, maar ik denk niet dat ik een zinnig antwoord kan geven. Ik had voor mezelf al moeite om iets te vinden waar ik tevreden mee was, en ik ken m'n eigen eisen. Wat wel redelijk universeel is, is volgens mij dat je
  1. hardware van Apple links kunt laten liggen,
  2. geen verschrikkelijk sterke processor of videokaart nodig hebt als je geen (zware) games speelt en geen professionele foto-/videobewerking doet, en
  3. bij laptops vooral moet kijken wat je wilt inruilen voor mobiliteit (schermoppervlak, harde-schijfruimte, prestaties, ...).
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 3:08

Aaarghh heb ik me gisteravond opgegeven bij het bel me niet register omdat ik gebeld werd met een aanbieding waar ik geen zin in heb, wordt ik net wéér gebeld!
Dus heb me nog maar een keer aangemeld.

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 22 dec 2010 - 3:23

Ik ben irriteert op een kerel die gewoon weer niet weet wat hij wil.
In het verleden ook al gehad, maar ja we kunnen het gewoon toch goed vinden samen nog steeds. Maar we hadden voor gisteren afgesproken om iets te doen, dus ik mail hem daar zaterdag over. Geen reactie meer gehad, zit ik net op FB is hij ook en zodra ik er ben nog geen 2 minuten later is hij weg. En dat is al de hele week zo. Als je geen zin hebt om af te spreken zeg dat dan... In plaats van eerst afspreken en dan niks meer laten horen. Gelukkig had ik al zo een vermoeden dus ik rekende er al niet meer op, maar ik raak gewoon geïrriteerd dat hij geen ballen heeft om dat te zeggen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Feline wo 22 dec 2010 - 3:23

CaptainSpectacular schreef:
Feline schreef:CaptainSpectacular.. jij hebt wel een beetje verstand van laptops toch? (of computers in 't algemeen)

Dat mag, maar ik denk niet dat ik een zinnig antwoord kan geven. Ik had voor mezelf al moeite om iets te vinden waar ik tevreden mee was, en ik ken m'n eigen eisen. Wat wel redelijk universeel is, is volgens mij dat je
  1. hardware van Apple links kunt laten liggen,
  2. geen verschrikkelijk sterke processor of videokaart nodig hebt als je geen (zware) games speelt en geen professionele foto-/videobewerking doet, en
  3. bij laptops vooral moet kijken wat je wilt inruilen voor mobiliteit (schermoppervlak, harde-schijfruimte, prestaties, ...).

Ja, enige wat ik dus wil is een beetje snelheid (en niet zoals deze constant vastlopen bij 't openen van 3 webpagina's tegelijk).. ik moet er foto's op kunnen bewerken (maar ik schiet geen 'raw' dus erg grote bestanden zijn 't niet) en ik wil er wat muziek/films op kunnen zetten..

Welk merk raad je me aan?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: