Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

+50
VeryCherry
Susan
bolus26
May
Cow
Fayebella
Mermaid
Sunshine
Rouxxxe
maiadebij
Ms_Snowy
Tiana
Shy
Rebecca
JD
Lady4
Pannetoet
Effie_O
Flippin' Bitch
Prosecco
Chloe
TukTuk
ButterflyEffect
silly-one
Flinder
CaptainSpectacular
Toet
Sterre
Tania
Ploen
Moezie
sushigirl
minoessepoes
Caro
Blond
Xanna
Roze Roos
Beachgirl
Lejow
claudiaveronique
Lotus
Shisha
Jerry
M_as
Feline
Jeanette
Kabouter
SoGood
Japje
pinklady85
54 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 5 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 20:00

Maple schreef:Haha, ik ben me daar gek om in de week voor Kerst, op de dagen dat ik werk ook nog bij drie verschillende supermarkte boodschappen te gaan doen. Of ik laat een ander die ene goeie aanbieding wel voor me halen, of ik haal alles wel bij één supermarkt en let maar even niet op de aanbiedingen.

Ik heb hier zeker wel van geleerd, haha. Het is of een dag voor kerst vrijnemen of gewoon in één keer boodschappen halen bij één winkel. smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw toppunt van irritatie voor vandaag.. - Pagina 5 Empty Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..

Bericht  Rebecca vr 24 dec 2010 - 10:28

_Chance schreef:Heb je even?
Ik heb 40 minuten op de bus staan wachten, in de kou. Mijn voeten werden ook niet meer warm.
En mijn zusje is weer eens thuis. Leuk en aardig, maar ze eist alle aandacht op, denkt dat ze de koningin herself is, en wordt ook zo behandeld (door mijn vader dan).

Je kon het wel over mijn zusje hebben Wink
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 10:42

Isa, op deze manier heb je het wel lastig gemaakt voor je zelf inderdaad. Ik hoop dat de kerst zelf wel leuk en ontspannen voor je is. Dapper dat je dit doet voor de eerste keer.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 10:48

Jerry schreef:
Japje schreef:Mijn irritatie was dat alle voetgangers overal op de fietspaden lopen omdat die schoner zijn dan de stoepen. Hoewel, eigenlijk is dat niet mijn irritatie, want dat snap ik best. Wat ik níet snap is dat mensen met z'n tweeën naast elkaar lopen en zo dus het fietspad blokkeren, vervolgens achterom kijken als ze je horen aankomen, zien dat je op de fiets aankomt en er niet langs komt en dan niet aan de kant gaan. Op een stuk van 5 km tot 3 keer toe gebeurt. Bij één stel waar ik uiteindelijk vroeg of ik er even langs mocht, kreeg ik zelfs geïrriteerd gezegd dat ik ff rustig aan moest doen :S

whahaha, ja, ik vind 't altijd zo stom als twee mensen naast elkaar fietsen of lopen, en je wilt er langs met je fiets en je belt, dat mensen dan achterom kijken...
Dan denk ik 'ja, wat verwacht je nou dat er achter je zit? Je hoort een FIETSbel, dus er is vast iemand op een fiets die er langs wil..!'
maar is dat achterop kijken ook niet gewoon een reflex. Of meer een manier om de situatie in te schatten? hoe ver is de fiets nog weg en welke kant moet ik uitwijken?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 10:59

Smikkell schreef:Isa, op deze manier heb je het wel lastig gemaakt voor je zelf inderdaad. Ik hoop dat de kerst zelf wel leuk en ontspannen voor je is. Dapper dat je dit doet voor de eerste keer.

Dank je. Ik had gedacht dat ik dit "zo" even zou doen, daar ben ik van teruggekomen. Maar kerst zelf zal vast ontspannen zijn. Want ik heb er nu al zin in en dat is het halve werk. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  JD vr 24 dec 2010 - 15:42

wat mijn grootste irritatie vandaag was....
we zouden met 4 meiden gezellig de kroeg ingaan voor een kerstborrel, om half11 smste er al eentje af....
sta ik om half12 helemaal opgetut,gedouched etc klaar om te gaan.....bellen de andere 2 ook af.....
omdat ik toch al opgetut was ben ik heengegaan, heb 1 rondje gedaan, en ben weer naar huis gegaan.... Cry

waar is toch de tijd gebleven dat we met kerst gezellig met zn 10en in de kroeg stonden......iedereen zegt af, of blijft thuis vanwege huisje.boompje,beestje.......zucht......

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Shy vr 24 dec 2010 - 19:40

Niet van vandaag maar gisteravond. De dag is nog te vroeg voor irritatie's :P
Mijn vader belde en vroeg tussen neus en lippen door of we mijn zus morgen mee terug kunnen nemen en thuis afzetten. Ik zei ja als het goed gaat wel. Hij haalt haar op? Openbaar vervoer is er nog zou ik zeggen? Ben het hier gewoon niet mee eens maar om hier nou ruzie over te maken met kerst is ook zoiets. Ohja ben het er niet mee eens omdat we op dit moment gewoon echt NIET samen door 1 deur kunnen..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tiana vr 24 dec 2010 - 20:30

Dat mijn moeder en haar vriend al sinds gisteravond ruzie hebben Sad. Gezellig met kerst...
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ms_Snowy za 25 dec 2010 - 4:01

Mijn broer die verbaasd is dat ik vanavond ook bij mijn ouders eet.
Ik heb zoiets hallo kerst ga je niet in je eentje vieren. Hij: oh ik dacht dat je thuis bleef....
Wat is dat nou weer voor rare opmerking...

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:04

Ms_Snowy schreef:Mijn broer die verbaasd is dat ik vanavond ook bij mijn ouders eet.
Ik heb zoiets hallo kerst ga je niet in je eentje vieren. Hij: oh ik dacht dat je thuis bleef....

Rare gedachten inderdaad zeg. Waarom zou jij thuisblijven en hj wel bij jullie ouders eten?

Gast
Gast

Bericht  Ms_Snowy za 25 dec 2010 - 4:07

Andere irritatie begon vannacht al toen mn buren opeens keihard kerstmuziek begonnen te draaien.
Werd er helemaal gek van het ging zelfs door oordopjes heen. Na een 1,5 uur toch maar besloten langs te gaan om te vragen of ze het iets zachter konden zetten. Kreeg ik de wind vanvoren en begon hij voor mijn deur te tieren, vloeken en werd ik voor weet ik wat uitgemaakt. UIteindelijk de politie gebeld omdat hij mij ook begon te bedreigen. Politie kwam langs en na een een klein uurtje was het eindelijk rustig. Geen leuk begin van de kerst. Vanochtend werd ik uit bed gebeld door andere buren. Zij bleken al enkele dagen een bos bloemen van mn werk bij hen thuis te hebben liggen wanneer ik het kwam ophalen. Ik wist niet eens dat er bloemen waren bezorgd omdat de bloemist geen briefje in de brievenbus had gedaan. Dus bloemen opgehaald. Wat blijkt. Ze hebben de bloemen niet eens in water gezet om ze goed te houden. Hadden ze ze al 3 dagen in huis..... Heb nog nooit zo'n zielig boeket bloemen gekregen.... Zo zonde! Sad

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ms_Snowy za 25 dec 2010 - 4:10

Theedoosje schreef:
Ms_Snowy schreef:Mijn broer die verbaasd is dat ik vanavond ook bij mijn ouders eet.

Rare gedachten inderdaad zeg. Waarom zou jij thuisblijven en hj wel bij jullie ouders eten?

Precies. Ik ga elk jaar bij mijn ouders eten met kerst, waarom zou dat dit jaar anders zijn?
Hij is er idd ook beide dagen dus waarom zou ik het niet mogen?
Vind het wel een rare opmerking. Je gaat met kerst toch niet in je eentje zitten?

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:01

Ik heb ene nutteloze irritatie Very Happy
Ik erger me een beetje aan een ex-collega van mij. Hele leuke en aardige meid, alleen vind ik haar op hyves best irritant. Continu vermelden dat ze zoveel houdt van 'me meissie' (haar dochtertje) en continu dan ook foto's plaatsen, want ze is ook 'zow schattug'. Nu mag het kindje er ook echt wel wezen, alleen is het zo dat er op élke foto door haar hyvesvriendjes gereageerd moet worden en ik voorheen dus dagelijks soms wel door zo'n 30 foto's heen moest scrollen voordat ik eensbij de berichten en foto's van andere hyvesvrienden uitkwam. Ik heb haar dus verwijderd van hyves, ik weet niet, vind contact in real life toch meer waard dan contact op hyves (niet dat we veel contact hebben, maargoed, ik kom haar in real life vaker tegen dan dat we op hyves een woord uitwisselen).

Maargoed, daar was zij het dus blijkbaar niet mee eens. Gisteren kreeg ik ene berichtje met de vraag waarom ik haar verwijderd had. Dus ik het een beetje uitgelegd, gewoon netjes en wat mij betreft even goede vrienden verder. Ook nog gevraagd hoe het met haar en haar dochtertje ging.
Nou... en toen was ikvolgens haar ineens toch raar, vreemd, triest, zielig etc etc... En ik? Ik kon het toen echt niet laten om te zeggen dat ik misschien ook wel graag zou wíllen showen met een kindje (en dat wéét ze ook, ze weet van onze kinderwens), maar dat een zwangerschap niet voor iedereen even vanzelfsprekend is, en dat ze daar best even over na mocht denken voordat ze iets afdoet als zielig. Dat was vast niet netjes van mij, of wel? Heb haar nog wel een fije Kerst gewenst angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:11

Nou ja je bent eerlijk geweest. En het is ook vervelend zoals jij het beschrijft. Ik kan mij voorstellen dat het erg pijlijk kan zijn als je zelf moeilijk zwanger raakt. Zelfs ik vind dat zonder kinderwens.
Dus ja je kan er ook omheen draaien maar als jij het zo voelt heb je het toch gewoon eerlijk gezegd?
Dan is het aan haar hoe zij er mee omgaat.

En goed dat je der een fijne kerst hebt gewenst Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:13

Ms_Snowy schreef:
Theedoosje schreef:

Precies. Ik ga elk jaar bij mijn ouders eten met kerst, waarom zou dat dit jaar anders zijn?
Vind het wel een rare opmerking. Je gaat met kerst toch niet in je eentje zitten?

Helemaal als het elk jaar zo is is het erg raar. En waarom is het niet raar dan dat hij er zelfs 2 dagen is ? Snap zijn gedachtegang ook niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Ms_Snowy za 25 dec 2010 - 5:36

Theedoosje schreef:
Ms_Snowy schreef:
Theedoosje schreef:

Helemaal als het elk jaar zo is is het erg raar. En waarom is het niet raar dan dat hij er zelfs 2 dagen is ? Snap zijn gedachtegang ook niet Wink

Ik ook niet en als het als een grapje bedoeld was dan was het niet bepaald grappig. Ik hou het daar dan maar op....
Hij is er normaal gesproken pas vlak voor het eten en nu is hij er al sinds donderdag.... Das pas vaag, maar ach ja laat maar ga er me verder niet druk om maken. Wink

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:46

Jeetje al vanaf donderdag Very Happy En dan raar vinden dat jij komt met kerst whaha.
Maar goed lekker laten lullen en gezellig maken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ms_Snowy za 25 dec 2010 - 5:50

Theedoosje schreef:Jeetje al vanaf donderdag Very Happy En dan raar vinden dat jij komt met kerst whaha.

Very Happy Ga ik ook zeker doen. smile

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:53

Ms_Snowy schreef:
Theedoosje schreef:Jeetje al vanaf donderdag Very Happy En dan raar vinden dat jij komt met kerst whaha.

Very Happy Ga ik ook zeker doen. smile

Mooi zo Very Happy En lekker eten hoop ik ook :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 7:53

Dat mijn schoonzusje vanavond gewoon niks gegeten heeft op 1 stukje stokbrood na.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 8:00

Purple> dat is wel weinig. Maar waarom irriteer jij je daaraan dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 8:03

Theedoosje schreef:Purple> dat is wel weinig. Maar waarom irriteer jij je daaraan dan?
Omdat ik alles gemaakt en gekocht heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 8:07

Purple schreef:
Theedoosje schreef:Purple> dat is wel weinig. Maar waarom irriteer jij je daaraan dan?
Omdat ik alles gemaakt en gekocht heb.

ooooow dat verklaard een hele hoop ja. Dan zou ik dat ook hebben ja. Waarom at ze verder niks dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 8:15

Ze had ruzie gehad met m'n broertje en was dus niet zo gezellig... Maar dan nog, hij heeft niet gekookt maar ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 8:19

Purple schreef:Ze had ruzie gehad met m'n broertje en was dus niet zo gezellig... Maar dan nog, hij heeft niet gekookt maar ik.
Nah jah zeg dan kan ze toch wel eten :S Vind dat lullig. Jij hebt je best gedaan voor het eten en dan eet ze alleen maar stokbrood.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: