Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..
+50
VeryCherry
Susan
bolus26
May
Cow
Fayebella
Mermaid
Sunshine
Rouxxxe
maiadebij
Ms_Snowy
Tiana
Shy
Rebecca
JD
Lady4
Pannetoet
Effie_O
Flippin' Bitch
Prosecco
Chloe
TukTuk
ButterflyEffect
silly-one
Flinder
CaptainSpectacular
Toet
Sterre
Tania
Ploen
Moezie
sushigirl
minoessepoes
Caro
Blond
Xanna
Roze Roos
Beachgirl
Lejow
claudiaveronique
Lotus
Shisha
Jerry
M_as
Feline
Jeanette
Kabouter
SoGood
Japje
pinklady85
54 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..
Ik geloof dat ik helemaal kriegel zou worden van zo'n mens
Gast- Gast
Mijn irritatie van vandaag is dat mijn moeder helemaal van beneden aan de trap naar zolder gaat roepen omdat ze mijn vader nodig had. Mijn vader is aan éen kant doof dus dat hoort hij niet, maar dan toch blijft ze steeds roepen. En dat is niet fijn als je een moment hebt dat je niet veel kan hebben
Gast- Gast
@sogood dat klinkt echt als aandachttrekkerij...ik zou daar inderdaad ook helemaal gek van worden! Wat zegt je vader daarvan?
Gast- Gast
Storm schreef:@sogood dat klinkt echt als aandachttrekkerij...ik zou daar inderdaad ook helemaal gek van worden! Wat zegt je vader daarvan?
Die probeert het weg te wuiven. zo van "Laat haar nou maar." Eerlijk gezegd zeg ik er ook niet zoveel van tegen hem omdat zij al genoeg over ons klaagt en ik het niet leuk vind voor hem om dan ook te gaan zitten klagen. Hij kan er niks mee en ik wil niet dat dit tussen ons komt te staan, ik denk ook niet dat dit ooit gebeurd maar goed. Hij weet heel goed wat wij ervan vinden omdat hij het weleens gevraagd heeft aan ons en hij nog goed contact heeft met mijn moeder, die veel tegen hem zegt. Verder is hij heel intelligent dus hij zal heus wel opmerken hoe het zit.
Over dat aandachtrekkerij klopt. Ze voelt zich continue buitengesloten en gaat zich dan aan zitten stellen (meestal huilen of fluisteren tegen mijn vader) want ze is onwijs jaloers op de band die wij met onze vader hebben.. Maar goed daar kan ze toch niet tussen komen en als ze een normaal mens was zou ze dat ook niet eens moeten willen. Ze laat ons ook geen seconde alleen, het is lang geleden dat ik alleen met mijn vader een goed gesprek heb gehad. Heel jammer, helemaal omdat ik hem eens per week zie en zij hem iedere dag kan zien. Nu gaan we met zijn 3-en iets leuks doen voor zijn verjaardag. Waarschijnlijk zal ze flink pissed zijn hierover maar dat boeit me tegenwoordig niet meer.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Een vriendin van mij heeft vandaag verteld dat ze zwanger is, super leuk nieuws! Maar een andere vriendin heeft nu en op hyves en op ons forum onze zwangere vriendin gefeliciteerd en daaronder gezet: kus tante "naam". Oh en kan haar af en toe al niet uitstaan, terwijl ze niet eens familie is van de zwangere. Ze is net zoveel vriendin als wij dat zijn. Dus waarom jezelf als "tante" betitelen?????
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Mag ik nog even?
Mijn CV-Ketel is niet zo lang geleden gecontroleerd door een gerenomeerd bedrijf. Naar mijn mening is deze controle compleet verkloot. Mijn ketel slaat onophoudelijk in storing en sinds vrijdag heb ik geen warm water meer en warmt hij van alles op waar ik niet om heb gevraagd. Mijn verwarmingen zijn gloeiend heet, het is inmiddels 23 graden, zonder dat ik om warmte heb gevraagd (Thermostaat staat op 16).
Gek als ik ben heb ik zaterdag/zondag niet gebeld, omdat ik de jongens met storingsdienst niet wilde lastigvallen. Maar morgen zal ik moeten bellen, want dit gaat niet werken. Ik zie de euros naar de noorderzon verdwijnen....
Mijn CV-Ketel is niet zo lang geleden gecontroleerd door een gerenomeerd bedrijf. Naar mijn mening is deze controle compleet verkloot. Mijn ketel slaat onophoudelijk in storing en sinds vrijdag heb ik geen warm water meer en warmt hij van alles op waar ik niet om heb gevraagd. Mijn verwarmingen zijn gloeiend heet, het is inmiddels 23 graden, zonder dat ik om warmte heb gevraagd (Thermostaat staat op 16).
Gek als ik ben heb ik zaterdag/zondag niet gebeld, omdat ik de jongens met storingsdienst niet wilde lastigvallen. Maar morgen zal ik moeten bellen, want dit gaat niet werken. Ik zie de euros naar de noorderzon verdwijnen....
Gast- Gast
Isa schreef:Mag ik nog even?
Wanneer is hij gecontroleerd?? Je hebt er nl een bepaalde 'garantie' op als het iets is wat komt door slecht werk van demonteur. Vermoed trouwens dat je 3wegklep blijft hangen, soms moet hij vervangen worden en soms gaat het over met goed schoonmaken. Zou er zeker iets van zeggen als de monteur er is, wellicht scheelt het je een dure rekening (vergeet niet lief te lachen, helpt erg goed bij cv monteurs!!)
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Fayebella schreef:Een vriendin van mij heeft vandaag verteld dat ze zwanger is, super leuk nieuws! Maar een andere vriendin heeft nu en op hyves en op ons forum onze zwangere vriendin gefeliciteerd en daaronder gezet: kus tante "naam". Oh en kan haar af en toe al niet uitstaan, terwijl ze niet eens familie is van de zwangere. Ze is net zoveel vriendin als wij dat zijn. Dus waarom jezelf als "tante" betitelen?????
Ooh ja dat heb ik ook meegemaakt met de andere vriendin van een vriendin van mij die zwanger was. Hele verhalen, ze wilde het kindje constant zien opgroeien en drie keer per week langskomen en tante zijn (ze woont vrij ver weg (ik ook) dus dat kon ik al wel voorspellen dat dat echt niet ging lukken). Toen het kindje geboren was, was het ook "mijn nichtje is geboren" (okee dat vond ik echt bizar, kom op het is je nichtje niet, raar mens). Nu komt ze nauwelijks nog langs, daar moest ik stiekem wel een beetje om lachen hoor
Gast- Gast
Dat ik alweer ziek ben
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
dat mijn vriend een enorme kater heef tterwijl we vandaag in ondertrouw gaan en een nachtje weg. Allemaal leuke dingen maar meneer is zielig natuurlijk. ggrrrr
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dat ik een geïrriteerd, jeukend en tranend oog heb. Arghhhh En dat ik vandaag niet vooruit te branden ben.
Gast- Gast
ILD schreef:Isa schreef:Mag ik nog even?
Wanneer is hij gecontroleerd?? Je hebt er nl een bepaalde 'garantie' op als het iets is wat komt door slecht werk van demonteur. Vermoed trouwens dat je 3wegklep blijft hangen, soms moet hij vervangen worden en soms gaat het over met goed schoonmaken. Zou er zeker iets van zeggen als de monteur er is, wellicht scheelt het je een dure rekening (vergeet niet lief te lachen, helpt erg goed bij cv monteurs!!)
Ze zijn inmiddels twee maal geweest. De eerste maal voor de controle en het afsluiten van een contract en de tweede keer om te kijken waarom hij continu in storing viel na onderhoudsbeurt. Ze konden het de tweede keer niet vinden en ik moest bellen wanneer de ketel weer in storing viel. Inmiddels is hij dus weer in storing gevallen, warmt hij zichzelf op en heb ik geen warm water. Volgens de stagair kon mijn ketel zijn warmte niet kwijt, heel vreemd, want voor de onderhoudsbeurt was er niets aan de hand. Grrrr! En dat te bedenken dat er niets aan de hand was toen zij er niet aan hadden gezeten.
Gast- Gast
Darcy schreef:Fayebella schreef:Een vriendin van mij heeft vandaag verteld dat ze zwanger is, super leuk nieuws! Maar een andere vriendin heeft nu en op hyves en op ons forum onze zwangere vriendin gefeliciteerd en daaronder gezet: kus tante "naam". Oh en kan haar af en toe al niet uitstaan, terwijl ze niet eens familie is van de zwangere. Ze is net zoveel vriendin als wij dat zijn. Dus waarom jezelf als "tante" betitelen?????
Ooh ja dat heb ik ook meegemaakt met de andere vriendin van een vriendin van mij die zwanger was. Hele verhalen, ze wilde het kindje constant zien opgroeien en drie keer per week langskomen en tante zijn (ze woont vrij ver weg (ik ook) dus dat kon ik al wel voorspellen dat dat echt niet ging lukken). Toen het kindje geboren was, was het ook "mijn nichtje is geboren" (okee dat vond ik echt bizar, kom op het is je nichtje niet, raar mens). Nu komt ze nauwelijks nog langs, daar moest ik stiekem wel een beetje om lachen hoor
Maar op zich is het toch juist wel lief als een vriendin een tante wil zijn voor je kindje? Ik zou dat niet vervelend vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond dat inderdaad ook wel lief, ik word ook "tante Darcy" genoemd tegenover het kindje van mijn vriendin. Maar ik vond dat meisje een beetje obsessief erover. En ik vind het wel een beetje raar als je haar echt een nichtje gaat noemen en zo. Tante is een beetje een troetelnaam, maar het is niet echt mijn nichtje. Maar goed, dat was gewoon een bepaald gevoel wat ik erbij had, ik ben ook heel gek op het kindje van mijn vriendin, daar niet van.
Gast- Gast
bolus26 schreef:dat mijn vriend een enorme kater heef tterwijl we vandaag in ondertrouw gaan en een nachtje weg. Allemaal leuke dingen maar meneer is zielig natuurlijk. ggrrrr
Ooh dat ook nog! Hoop dat hij nog een beetje bijtrekt
Gast- Gast
Mensen die mij gaan bellen (op het werk, als receptioniste) en dan zeggen, heb je even een momentje? Bel dan drie minuten later!
Gast- Gast
Ultieme rust op m`n werk.. Ik heb heel veel dingen te doen, maar dat gaat vooral om voorraad aanvullen en opmaken en naar winkels toe. Aan het eind van het jaar updaten we alles op kantoor.. Zo bijvoorbeeld alle lampen die stuk zijn, vervangen. Aan het eind van iedere middag ga ik vandaag naar de karwei om spullen te halen en vanochtend ben ik al bij Hanos geweest. Maarja, het moet eerst wel het eind van de middag zijn..
Gast- Gast
aan Marcel, die vent van boer zoekt vrouw... brr
Gast- Gast
Dat ben ik zelf.....ik moet nog heel veel aan mijn studie doen, boodschappen en het een en ander in huis. Ik ben alleen nog niet verder gekomen dan tv kijken, internetten en rondhangen in mijn pyjama
Gast- Gast
Eline schreef:Dat ben ik zelf.....ik moet nog heel veel aan mijn studie doen, boodschappen en het een en ander in huis. Ik ben alleen nog niet verder gekomen dan tv kijken, internetten en rondhangen in mijn pyjama
Dat is ook wel eens fijn om te doen
Gast- Gast
Dat wel, maar ik voel me ook wel weer schuldig. Moet nog zoveel doen maar ik kan me er gewoon niet toe zetten....
Gast- Gast
Een beetje energieloos?
Soms moet het kunnen. Maar kan me voorstellen dat je het niet elke dag wilt? Heb je een tijdslimiet voor je huiswerk? Misschien als je het opdeelt dat de drempel lager is om er aan te beginnen.
Soms moet het kunnen. Maar kan me voorstellen dat je het niet elke dag wilt? Heb je een tijdslimiet voor je huiswerk? Misschien als je het opdeelt dat de drempel lager is om er aan te beginnen.
Gast- Gast
Gekje schreef:Een beetje energieloos?
Energieloos is inderdaad het goede woord. Ik hoef niet perse iets af te hebben voor school, maar omdat ik alleen morgen nog een vrije dag heb en de rest van de week moet werken had ik gepland dat ik vandaag vroeg zou beginnen. En daar baal ik dus van, dat ik het dan gewoon niet doe. Ik weet nu al dat ik me vanavond nog rotter voel omdat het weer zo gegaan is. Vorige week ben ik ook al 3 dagen vrij geweest en toen heb ik ook echt niks nuttigs gedaan.
Gast- Gast
Ik heb er twee. Was net in de stad om ibuprofen te kopen en naproxennatrium. Laatstgenoemde kon ik niet vinden, dus ik vragen aan zo'n griet of ze dat nog hadden. Zegt ze doodleuk dat het hetzelfde is als ibuprofen en dat ze dat nooit verkocht hebben en dat ik me vergist had. Toen zei ik dat ik geen domme lot ben en ze dat moesten hebben. Werd ze boos op me en liep ze weg
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Ik heb er twee. Was net in de stad om ibuprofen te kopen en naproxennatrium. Laatstgenoemde kon ik niet vinden, dus ik vragen aan zo'n griet of ze dat nog hadden. Zegt ze doodleuk dat het hetzelfde is als ibuprofen en dat ze dat nooit verkocht hebben en dat ik me vergist had. Toen zei ik dat ik geen domme lot ben en ze dat moesten hebben. Werd ze boos op me en liep ze weg
Klant is koning vind ik vaak overdreven, maar tegenwoordig zouden ze dat in veel winkels toch weer het motto moeten maken.
Gast- Gast
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Hoe is jouw dag vandaag?
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Hoe is jouw dag vandaag?