Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..
+50
VeryCherry
Susan
bolus26
May
Cow
Fayebella
Mermaid
Sunshine
Rouxxxe
maiadebij
Ms_Snowy
Tiana
Shy
Rebecca
JD
Lady4
Pannetoet
Effie_O
Flippin' Bitch
Prosecco
Chloe
TukTuk
ButterflyEffect
silly-one
Flinder
CaptainSpectacular
Toet
Sterre
Tania
Ploen
Moezie
sushigirl
minoessepoes
Caro
Blond
Xanna
Roze Roos
Beachgirl
Lejow
claudiaveronique
Lotus
Shisha
Jerry
M_as
Feline
Jeanette
Kabouter
SoGood
Japje
pinklady85
54 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Jouw toppunt van irritatie voor vandaag..
Oh, ik ga wel erg offtopic zo he.. (alhoewel ik mijn huidige laptop beter gewoon 'irritatie' kan noemen) Anders even pmen?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Dat je laptop/computer/mobiel traag is geworden, ligt vooral aan gebrekkig programmeerwerk, maar ook aan het feit dat gebruikers vaak niet even de bezem door hun systeem halen. Oude laptops kun je vaak al een heel eind redden door Windows (of een beter besturingssysteem ) opnieuw te installeren. Er zijn ook minder invasieve methoden, maar die vereisen meestal wat meer inzicht.
Maar als je echt een nieuwe nodig denkt te hebben: ik heb vernomen dat Medion goedkoop doch degelijk is. Verder weet ik niks van merken af
Maar als je echt een nieuwe nodig denkt te hebben: ik heb vernomen dat Medion goedkoop doch degelijk is. Verder weet ik niks van merken af
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Nee, mijn eigen laptop is kapot.. niet meer te maken (ding is meer dan 6 jaar oud).. werk nu ook op een leen-ouwe..
Maar bedankt voor je advies.. zal eens naar een Medion kijken!
Maar bedankt voor je advies.. zal eens naar een Medion kijken!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nog een reactie op Marin van de eerste pagina:
Ik begrijp je heel goed hoor, ik heb echt altijd hetzelfde hier. Met m'n verjaardag vroeg m'n moeder wat ik wilde hebben, ik zei dus iets wat ik graag wilde hebben(had er ook echt al een tijdje over nagedacht) en dan krijg ik echt iets totaal heel anders, namelijk sieraden, die ook echt totaal niet mijn smaak zijn. Heb ze dus nooit gedragen en op een gegeven moment vroeg m'n moeder waarom ik ze nooit droeg, waarop ik eerlijk antwoord gaf. Zij gekwetst, maar als zij vraagt wat ik wilde hebben en ze geeft totaal wat anders.. Ik vind het ook altijd heel moeilijk om dan te zeggen of ik het mag ruilen.
Nu weer met kerstcadeautjes, ik zeg wat ik graag wilde hebben, maar waarschijnlijk heeft ze alle kerstcadeautjes al gekocht aan de tassen te zien.. Vraag dan niet wat ik wil hebben.. Voortaan vraag ik maar bonnen denk ik
Ik begrijp je heel goed hoor, ik heb echt altijd hetzelfde hier. Met m'n verjaardag vroeg m'n moeder wat ik wilde hebben, ik zei dus iets wat ik graag wilde hebben(had er ook echt al een tijdje over nagedacht) en dan krijg ik echt iets totaal heel anders, namelijk sieraden, die ook echt totaal niet mijn smaak zijn. Heb ze dus nooit gedragen en op een gegeven moment vroeg m'n moeder waarom ik ze nooit droeg, waarop ik eerlijk antwoord gaf. Zij gekwetst, maar als zij vraagt wat ik wilde hebben en ze geeft totaal wat anders.. Ik vind het ook altijd heel moeilijk om dan te zeggen of ik het mag ruilen.
Nu weer met kerstcadeautjes, ik zeg wat ik graag wilde hebben, maar waarschijnlijk heeft ze alle kerstcadeautjes al gekocht aan de tassen te zien.. Vraag dan niet wat ik wil hebben.. Voortaan vraag ik maar bonnen denk ik
Gast- Gast
Ik zal vast de enige wel zijn maar ik vind het berichtje van Marin irritant. Geen rugzak willen vragen want dat is te goedkoop. Moeder en zusje hebben iets bedacht en dat zal vast wel stom zijn. Sorry hoor.....
Gast- Gast
Mijn irritatie van gisteren..
Mijn schoonmoeder mag officieel in de boeken als de sluwste vrouw ever!!
Mens is zo sluw.. Het verhaal:
Mijn man belde 2 weken geleden met zijn moeder, wat wil je hebben voor kerst.. Zegt ze vrijwel direct: UGG's, het is zo koud, dat ik dat wel lekker vind, zegt ze! Dus mijn man vraagt, welke dan? En toen heeft ze het model doorgemaild welke ze wilde hebben en welke maat.. Nou, geen enkel probleem wij waren allang blij dat we iets kochten dat ze wil hebben, want het is echt een mens die echt laat blijken dat ze een kado niets vindt! (netzoals die keer dat ik met moederdag voor weet ik veel hoeveel geld vanalles bij de Rituals had gekocht en zij compleet over de rooie ging, want dat moest ze zeker niet hebben!!! En of ik niet helemaal wijs was om haar zoiets doms te geven!)
Dus, wij die UGG's voor haar besteld.. helemaal leuk.. En gisteravond waren mijn man en ik naar Amsterdam om nog wat kado's te kopen, op dat moment belde zijn oma, dat de moeder van mijn man (dus haar dochter) nog een kadootje wilde.. Namelijk een parfum van E115,- (ze had ook gezegd: de grootste want die kleine zijn snel op) en die wilde dat oma geven.. Wij dat luchtje gekocht en de andere kado's ook en we rijden naar huis toe, zegt mijn man, zullen we deze kado's bij oma onder de boom leggen en ze vindt het vast leuk als we even een kopje doen.. Dus ok, zo gezegd zo gedaan.. Komen we daar binnen en na een tijdje zie ik een UGG's doos onder de boom.. En ik denk nog, hee? Ons kado is hier toch niet nog? Dus ik vraag aan oma, oma voor wie zijn die UGG's?? Zegt oma.. voor T.! (de ma van mijn man dus) dus ik knipper met mijn ogen en ik loop naar de doos, maak de doos open en ik zie UGG's met een sleehak.. van 350e!! Dus ik kijk mijn man aan.. en mijn man zegt, wij hebben ook UGG's voor haar! Op dat moment komt het neefje van mijn man binnen, (dus de zoon van mijn man's oom, broer van zijn moeder) en die vraagt, UGG's?! Voor wie zijn die?? Oma weer voor tante T. en dat neefje meteen... maar, mijn ouders hebben ook UGG's voor haar.... Dus wat blijkt, mijn schoonmoeder heeft aan IEDEREEN UGG's gevraagd.. Die van d'r moeder heeft ze zelf besteld en daar naar toe gestuurd, de duurste want d'r moeder betaald toch wel.. Aan ons heeft ze lage zwarte gevraagd en aan d'r broer hoge grijze..... Maar nu komt het, NIEMAND wist het van elkaar (voor de goede orde: alles wordt overlegd en we kopen niet echt kado's zonder overleg..) en nu komt het (part2) vorig jaar heeft ze kerst verziekt omdat ze boos wegliep terwijl we nog kado's aan het open maken waren omdat ze vond dat de familie helemaal geschift was en dat ze het buitensporig vond dat het zoontje van d'r eigen broer notabene van zijn ouders en hun oma een laptop had gekregen! Ze vond dat de kerstgedachte totaaaaaaaaaaal uit hand was gelopen en nu citeer ik haar: "Ik vier nooit meer kerst met jullie!" en nu denkt ze dat ze aan meer dan E1000,- kado's mag?! Ik snap dat echt niet..
Wat mij nog het meest dwarszit is dat ze altijd roept dat ze nooit wat krijgt, maar ze vergeet dat ze vaak met mijn ma op pad gaat en dan allemaal dure meubelen uitzoekt voor haar huis en mijn man betaald die dan of schiet het voor en krijgt het vervolgens nooit meer terug.. OF ze stuurt ons naar de Ikea, met het verzoek: ik betaal terug of maak het over.. NOOIT doet ze dat!
Mijn man belde 2 weken geleden met zijn moeder, wat wil je hebben voor kerst.. Zegt ze vrijwel direct: UGG's, het is zo koud, dat ik dat wel lekker vind, zegt ze! Dus mijn man vraagt, welke dan? En toen heeft ze het model doorgemaild welke ze wilde hebben en welke maat.. Nou, geen enkel probleem wij waren allang blij dat we iets kochten dat ze wil hebben, want het is echt een mens die echt laat blijken dat ze een kado niets vindt! (netzoals die keer dat ik met moederdag voor weet ik veel hoeveel geld vanalles bij de Rituals had gekocht en zij compleet over de rooie ging, want dat moest ze zeker niet hebben!!! En of ik niet helemaal wijs was om haar zoiets doms te geven!)
Dus, wij die UGG's voor haar besteld.. helemaal leuk.. En gisteravond waren mijn man en ik naar Amsterdam om nog wat kado's te kopen, op dat moment belde zijn oma, dat de moeder van mijn man (dus haar dochter) nog een kadootje wilde.. Namelijk een parfum van E115,- (ze had ook gezegd: de grootste want die kleine zijn snel op) en die wilde dat oma geven.. Wij dat luchtje gekocht en de andere kado's ook en we rijden naar huis toe, zegt mijn man, zullen we deze kado's bij oma onder de boom leggen en ze vindt het vast leuk als we even een kopje doen.. Dus ok, zo gezegd zo gedaan.. Komen we daar binnen en na een tijdje zie ik een UGG's doos onder de boom.. En ik denk nog, hee? Ons kado is hier toch niet nog? Dus ik vraag aan oma, oma voor wie zijn die UGG's?? Zegt oma.. voor T.! (de ma van mijn man dus) dus ik knipper met mijn ogen en ik loop naar de doos, maak de doos open en ik zie UGG's met een sleehak.. van 350e!! Dus ik kijk mijn man aan.. en mijn man zegt, wij hebben ook UGG's voor haar! Op dat moment komt het neefje van mijn man binnen, (dus de zoon van mijn man's oom, broer van zijn moeder) en die vraagt, UGG's?! Voor wie zijn die?? Oma weer voor tante T. en dat neefje meteen... maar, mijn ouders hebben ook UGG's voor haar.... Dus wat blijkt, mijn schoonmoeder heeft aan IEDEREEN UGG's gevraagd.. Die van d'r moeder heeft ze zelf besteld en daar naar toe gestuurd, de duurste want d'r moeder betaald toch wel.. Aan ons heeft ze lage zwarte gevraagd en aan d'r broer hoge grijze..... Maar nu komt het, NIEMAND wist het van elkaar (voor de goede orde: alles wordt overlegd en we kopen niet echt kado's zonder overleg..) en nu komt het (part2) vorig jaar heeft ze kerst verziekt omdat ze boos wegliep terwijl we nog kado's aan het open maken waren omdat ze vond dat de familie helemaal geschift was en dat ze het buitensporig vond dat het zoontje van d'r eigen broer notabene van zijn ouders en hun oma een laptop had gekregen! Ze vond dat de kerstgedachte totaaaaaaaaaaal uit hand was gelopen en nu citeer ik haar: "Ik vier nooit meer kerst met jullie!" en nu denkt ze dat ze aan meer dan E1000,- kado's mag?! Ik snap dat echt niet..
Wat mij nog het meest dwarszit is dat ze altijd roept dat ze nooit wat krijgt, maar ze vergeet dat ze vaak met mijn ma op pad gaat en dan allemaal dure meubelen uitzoekt voor haar huis en mijn man betaald die dan of schiet het voor en krijgt het vervolgens nooit meer terug.. OF ze stuurt ons naar de Ikea, met het verzoek: ik betaal terug of maak het over.. NOOIT doet ze dat!
Gast- Gast
Haha, ja zo las ik het ook maar volgens mij bedoeld ze het niet zo!Puuc schreef:Ik zal vast de enige wel zijn maar ik vind het berichtje van Marin irritant. Geen rugzak willen vragen want dat is te goedkoop. Moeder en zusje hebben iets bedacht en dat zal vast wel stom zijn. Sorry hoor.....
Gast- Gast
Puuc schreef:Ik zal vast de enige wel zijn maar ik vind het berichtje van Marin irritant. Geen rugzak willen vragen want dat is te goedkoop. Moeder en zusje hebben iets bedacht en dat zal vast wel stom zijn. Sorry hoor.....
Ja dat zal je vast wel irritant vinden. Kan ook zo overkomen. Zo bedoel ik het echter niet.
Ik vind het vervelend dat ik alleen iets van make up, parfum, sieraden of tassen mag vragen. Want dat vindt m'n stiefmoeder leuk om te geven. Maar dat ik daar niet in geinteresseerd ben, maakt haar niet uit. Het moet leuk zijn om te geven voor haar. Dus ja, ik baal dat ik geen rugzak/dvd box/zakgeld voor New York of iets anders kan vragen, omdat het haar niet interesseert. En dat een rugzak te goedkoop is, zijn niet mijn woorden maar die van haar en m'n vader. Ze willen graag iets moois geven, voor een mooi bedrag, maar dan wel iets wat zij leuk vinden, en niet ik. Ja, dat vind ik irritant.
Gast- Gast
CKC schreef:Mijn irritatie van gisteren..
O mijn god, ik ken dr ook een paar van, echt verschrikkelijk. Het ergst is ook dat ze meestal vinden dat hun gedrag heel normaal is en als je ergens over klaagt dan waardeer je dit en dat niet wat zij dan voor jou heeft gedaan... sommige mensen... zucht
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Marin schreef:Puuc schreef:Ik zal vast de enige wel zijn maar ik vind het berichtje van Marin irritant. Geen rugzak willen vragen want dat is te goedkoop. Moeder en zusje hebben iets bedacht en dat zal vast wel stom zijn. Sorry hoor.....
Ja dat zal je vast wel irritant vinden. Kan ook zo overkomen. Zo bedoel ik het echter niet.
Ik vind het vervelend dat ik alleen iets van make up, parfum, sieraden of tassen mag vragen. Want dat vindt m'n stiefmoeder leuk om te geven. Maar dat ik daar niet in geinteresseerd ben, maakt haar niet uit. Het moet leuk zijn om te geven voor haar. Dus ja, ik baal dat ik geen rugzak/dvd box/zakgeld voor New York of iets anders kan vragen, omdat het haar niet interesseert. En dat een rugzak te goedkoop is, zijn niet mijn woorden maar die van haar en m'n vader. Ze willen graag iets moois geven, voor een mooi bedrag, maar dan wel iets wat zij leuk vinden, en niet ik. Ja, dat vind ik irritant.
Maar dit had je niet in je eerste bericht gezet. Nu is het al een heel ander verhaal. In je eerste bericht stond dat jij die rugzak te goedkoop vond, die kon je dan zelf altijd wel kopen....
Gast- Gast
Ze heeft het al wat meer uitgelegd. Vind het nog steeds een beetje zo zo maar dat is mijn ding.CKC schreef:Haha, ja zo las ik het ook maar volgens mij bedoeld ze het niet zo!Puuc schreef:Ik zal vast de enige wel zijn maar ik vind het berichtje van Marin irritant. Geen rugzak willen vragen want dat is te goedkoop. Moeder en zusje hebben iets bedacht en dat zal vast wel stom zijn. Sorry hoor.....
Gast- Gast
[quote="Marin"]
Ik snap het wel. Wat heb je nou aan iets duurs als je het niet wilt hebben? MOet je het dan maar leuk vinden alleen omdat het duur is? Dat vind ik ook onzin. Als er bekend is dat er een bepaald bedrag uitgegeven wordt met Kerst en er wordt gevraagd wat ik leuk vind, dan vind ik het ook jammer dat ze dan iets anders gaan kopen (waar je niet van houd). Terwijl ze óók iets hadden kunnen geven waar Marin wel blij mee was. Oh het enige wat ik er wel een beetje apart vind staan is idd dat je een rugzak te goedkoop vind. Maar ik kan me wel weer voorstellen dat als je weet wat het bedrag zal zijn, je daar gewoon een beetje in de buurt wilt gaan zitten. Ik vraag aan mijn ouders ook altijd het duurste kado wat ik wil hebben, als ik een theekopje wil hebben vraag ik die dan liever aan een vriendin. Zo verdelen de meeste mensen dat toch een beetje? Ik maak daar dan ook "gebruik" van, als het ware.
Puuc schreef:Ik zal vast de enige wel zijn maar ik vind het berichtje van Marin irritant. Geen rugzak willen vragen want dat is te goedkoop. Moeder en zusje hebben iets bedacht en dat zal vast wel stom zijn. Sorry hoor.....
Ik snap het wel. Wat heb je nou aan iets duurs als je het niet wilt hebben? MOet je het dan maar leuk vinden alleen omdat het duur is? Dat vind ik ook onzin. Als er bekend is dat er een bepaald bedrag uitgegeven wordt met Kerst en er wordt gevraagd wat ik leuk vind, dan vind ik het ook jammer dat ze dan iets anders gaan kopen (waar je niet van houd). Terwijl ze óók iets hadden kunnen geven waar Marin wel blij mee was. Oh het enige wat ik er wel een beetje apart vind staan is idd dat je een rugzak te goedkoop vind. Maar ik kan me wel weer voorstellen dat als je weet wat het bedrag zal zijn, je daar gewoon een beetje in de buurt wilt gaan zitten. Ik vraag aan mijn ouders ook altijd het duurste kado wat ik wil hebben, als ik een theekopje wil hebben vraag ik die dan liever aan een vriendin. Zo verdelen de meeste mensen dat toch een beetje? Ik maak daar dan ook "gebruik" van, als het ware.
Gast- Gast
CKC ik vind jouw schoonmoeder echt ontzettend onbeschoft :O:O En ik vind de bedragen die er in omgaan om haar tevreden te houden ook van de zotte!
Gast- Gast
Precies, Darcy snapt het.
Ik geef niet zo veel om de dingen die zij leuk vinden, en nu hebben ze dus samen iets voor mij bedacht. Misschien is het wel heel leuk hoor, maar ik vermoed dat het iets tuttigs is; iets wat zij dus leuk vinden, maar ik niet. Ik vind het dan dus vervelend om enthousiast te doen terwijl ik liever iets anders had gehad, iets wat ik wel graag wil, maar niet in hun straatje past en dus niet mag vragen. Dat is toch niet zo gek dat ik daar van baal?
En zo'n rugzak die ik graag wil is inderdaad goedkoper dan het bedrag wat zij graag uit willen geven.
In m'n eerste post had ik 't allemaal niet zo duidelijk omschreven omdat ik m'n stiefmoeder niet zo wil afvallen, dat voelt lullig.
Ik geef niet zo veel om de dingen die zij leuk vinden, en nu hebben ze dus samen iets voor mij bedacht. Misschien is het wel heel leuk hoor, maar ik vermoed dat het iets tuttigs is; iets wat zij dus leuk vinden, maar ik niet. Ik vind het dan dus vervelend om enthousiast te doen terwijl ik liever iets anders had gehad, iets wat ik wel graag wil, maar niet in hun straatje past en dus niet mag vragen. Dat is toch niet zo gek dat ik daar van baal?
En zo'n rugzak die ik graag wil is inderdaad goedkoper dan het bedrag wat zij graag uit willen geven.
In m'n eerste post had ik 't allemaal niet zo duidelijk omschreven omdat ik m'n stiefmoeder niet zo wil afvallen, dat voelt lullig.
Laatst aangepast door Marin op wo 22 dec 2010 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ze zei dus vorig jaar kerst toen ze zo kwaad was (omdat haar uit geld bestond, niemand durfde wat voor haar te kopen omdat ze dus echt recht in je bek zegt: ik vind dit echt niet leuk blabla) dat ze dat gevoel ook had met verjaardagen enzo.. Maar ze is in januari jarig dus wij met ons goede gedrag een bon van E50,- geloof ik gekocht en toen is ze weer helemaal geflipt want E50.- geef je aan een kind.. het is nooit goed, nooit!Darcy schreef:CKC ik vind jouw schoonmoeder echt ontzettend onbeschoft :O:O En ik vind de bedragen die er in omgaan om haar tevreden te houden ook een beetje van de zotte!
Gast- Gast
CKC, mag ik vragen waarom je überhaupt nog cadeaus koopt voor je schoonmoeder?
Gast- Gast
Ik vraag me dat ook al een tijdje af..Liva schreef:CKC, mag ik vragen waarom je überhaupt nog cadeaus koopt voor je schoonmoeder?
Ik durf het je niet te zeggen..
Gast- Gast
CKC schreef:Ze zei dus vorig jaar kerst toen ze zo kwaad was (omdat haar uit geld bestond, niemand durfde wat voor haar te kopen omdat ze dus echt recht in je bek zegt: ik vind dit echt niet leuk blabla) dat ze dat gevoel ook had met verjaardagen enzo.. Maar ze is in januari jarig dus wij met ons goede gedrag een bon van E50,- geloof ik gekocht en toen is ze weer helemaal geflipt want E50.- geef je aan een kind.. het is nooit goed, nooit!Darcy schreef:CKC ik vind jouw schoonmoeder echt ontzettend onbeschoft :O:O En ik vind de bedragen die er in omgaan om haar tevreden te houden ook een beetje van de zotte!
Ronduit belachelijk zo iemand, andere woorden heb ik er niet voor sorry. Wat ben ik blij dat iedereen bij ons blij is met kleine lieve leuke cadeautjes. Mijn zwager was door het dolle heen met zijn mojito pakket van 25 euro.
Gast- Gast
CKC schreef:Ik vraag me dat ook al een tijdje af..Liva schreef:CKC, mag ik vragen waarom je überhaupt nog cadeaus koopt voor je schoonmoeder?
Misschien moet je er gewoon eens mee stoppen
Gast- Gast
Dit soort kadootjes hebben wij ook.. Mijn man koopt voor mij een duurder kadootje en ik voor hem en van de rest krijgen we allemaal kleine lieve kadootjes! Alleen als je aan haar vraagt wat wil je hebben, komt ze met dit soort bedragen, en wee ooooo wee als je het niet koopt!Puuc schreef:CKC schreef:Ze zei dus vorig jaar kerst toen ze zo kwaad was (omdat haar uit geld bestond, niemand durfde wat voor haar te kopen omdat ze dus echt recht in je bek zegt: ik vind dit echt niet leuk blabla) dat ze dat gevoel ook had met verjaardagen enzo.. Maar ze is in januari jarig dus wij met ons goede gedrag een bon van E50,- geloof ik gekocht en toen is ze weer helemaal geflipt want E50.- geef je aan een kind.. het is nooit goed, nooit!Darcy schreef:CKC ik vind jouw schoonmoeder echt ontzettend onbeschoft :O:O En ik vind de bedragen die er in omgaan om haar tevreden te houden ook een beetje van de zotte!
Ronduit belachelijk zo iemand, andere woorden heb ik er niet voor sorry. Wat ben ik blij dat iedereen bij ons blij is met kleine lieve leuke cadeautjes. Mijn zwager was door het dolle heen met zijn mojito pakket van 25 euro.
Gast- Gast
Liva schreef:CKC schreef:Ik vraag me dat ook al een tijdje af..Liva schreef:CKC, mag ik vragen waarom je überhaupt nog cadeaus koopt voor je schoonmoeder?
Misschien moet je er gewoon eens mee stoppen
Ik heb mijn opmerking al klaar voor kerstavond:
Zooo, je bent wel flink verwend voor iemand die kerst met deze familie nooit meer wilde vieren.. Big Smile erbij..
Gast- Gast
Mijn frustratie van vandaag:
Dat ik helemaal gek er van wordt dat ik hier in huis woon met een stelletje kleuters! Ik zit in België op kot, en wij hebben als 1 van de weinigen een vaatwasser in het huis.. Vanaf dag 1 is het met schoonmaken hier een drama, er zijn 2 mensen die er alles aan doen om de keuken etc netjes te houden, de rest flikkerd alles maar op het aanrecht etc.. Het is zelfs zo erg dat de kotbaas een boete ingesteld heeft van 25 euro als je je niet aan de afspraken houd (we hebben een taken rooster). Heb ik deze week de keuken als taak, zet ik gisteravond de vaatwasser aan om 7 uur, kom ik om 9 uur beneden om hem uit te ruimen, heeft iemand hem uitgezet (waarschijnlijk moesten ze een pan ofzo hebben.. vaatwasser open en dus niet terug aan gezet..) dus ik alsnog aangezet, wakker gebleven om daarna uit te ruimen en andere spullen er in e zetten.. Vanmorgen is de vaatwasser weer uitgeruimd, kom ik vanmiddag terug, staat het hele aanrecht vol met potten, pannen en borden.. En is verdomme de vaatwasser LEEG! Ze zijn hier zelfs te beroerd even hun spullen in de vaatwasser te zetten als ze klaar zijn met eten..
En als je dan gaat vragen van wie het is, dan is het standaard antwoord: "niet van mij!"
Dat ik helemaal gek er van wordt dat ik hier in huis woon met een stelletje kleuters! Ik zit in België op kot, en wij hebben als 1 van de weinigen een vaatwasser in het huis.. Vanaf dag 1 is het met schoonmaken hier een drama, er zijn 2 mensen die er alles aan doen om de keuken etc netjes te houden, de rest flikkerd alles maar op het aanrecht etc.. Het is zelfs zo erg dat de kotbaas een boete ingesteld heeft van 25 euro als je je niet aan de afspraken houd (we hebben een taken rooster). Heb ik deze week de keuken als taak, zet ik gisteravond de vaatwasser aan om 7 uur, kom ik om 9 uur beneden om hem uit te ruimen, heeft iemand hem uitgezet (waarschijnlijk moesten ze een pan ofzo hebben.. vaatwasser open en dus niet terug aan gezet..) dus ik alsnog aangezet, wakker gebleven om daarna uit te ruimen en andere spullen er in e zetten.. Vanmorgen is de vaatwasser weer uitgeruimd, kom ik vanmiddag terug, staat het hele aanrecht vol met potten, pannen en borden.. En is verdomme de vaatwasser LEEG! Ze zijn hier zelfs te beroerd even hun spullen in de vaatwasser te zetten als ze klaar zijn met eten..
En als je dan gaat vragen van wie het is, dan is het standaard antwoord: "niet van mij!"
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Herkenbaar, zo ging dat ook altijd in mijn studentenhuis. En ik kon niet tegen de rommel, dus ik bleef het maar opruimen. Moet je niet doen, zei mijn moeder altijd, maar ja hallo ik durfde op een gegeven moment geen mesnen meer uit te nodigen, zon zooi werd het in de keuken. Antwoord van mijn huisgenootje die de schuldige was: tja ik heb er gewoon geen zin in en jullie ruimen het toch altijd op. Fijn...
Gast- Gast
Morgen kerstdiner en heb mijn dessert al klaargemaakt, vandaag toch wel 3 uur mee bezig geweest incl. boodschappen etc. Kostte ook wel een eurootje of 25. Nu is het klaar, staat in 9 mooie glaasjes in de koelkast op te stijven, en, ja hoor er komt een tiende eter... K#$%%T!! wat nu? Iemand tips, ik wil niet dat iemand zich nu teveel voelt... dat wordt geen dessert voor mij, terwijl ik weet dat het écht lekker is, en het een van mijn lievelingsgerechtjes is....
Gast- Gast
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Hoe is jouw dag vandaag?
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Hoe is jouw dag vandaag?