Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ergste moment uit je leven?

+75
Kaboutertje
PapillonRose
Lejow
Phileine
Bosjesvrouw
Sarah1985
Zwerver
Lilou
Cupcake
Jeanette
Minniemeisje
Supertalentje
Inge
Parisienne
Bay
Bliss
Pien
loura
tafellaken68
banjer49
Kreeftje
Catwoman79
Blue flower
SarahKey
M@niek
Summerlovin
Elmo
ThinkPink
Carra
Lavendel
TGR
Puk
Shy
mauwmauw
JD
Ellebel
Sorella
SuperGrover
Luthien
Ambivalence
love
MissD
Sweety
Niekske
Caramba
bolus26
Toet
NerdChic
Burn
Bolleke
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Antibes
Isis
schuddebuikje
Possom
Flinder
_Lacey_
Lotus
mzcharlotte
PluDan
Juul
Angela_1986
Shisha
SoGood
Bet Weter
Joontjuh
Beachgirl
pindaatje
Caro
Rush
missthera
Kabouter
Sjaantje
Ilargi
79 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 3:22

Dat mijn moeder op de eerste hulp lag, doodmoe en uitgeput op een ziekenhuis bed... Toen ik te horen kreeg van mn broertje dat ze niets meer voor haar konden doen. Sad Ik denk er nog elke dag aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Ambivalence do 4 aug 2011 - 6:25

Antibes schreef:
Ambivalence schreef:Dat ik mijn moeder smeekte of ik alsjeblieft dood mocht omdat ik de geestelijke pijn niet meer aan kon is er daar eentje van. Zowel voor mij als voor mijn moeder afschuwelijk.

Ik kan je quote straks nog even verwijderen hoor.. Maar ZO herkenbaar. Ik heb ook huilend op bed gesprekken gevoerd met mijn ouders dat zij begrepen dat ik niet meer wilde leven en als de pijn zo ondraaglijk was dat ze het zouden begrijpen enzo. Echt heel erg, zo'n gesprek zou je niet met je kind moeten hoeven voeren. Krijg weer tranen in mijn ogen als ik eraan denk.

Wat mooi dat je ouders het begrepen en zo onzelfzuchtig konden zijn, Antibes. Heel erg pijnlijk inderdaad. Mijn ouders konden dat dat niet, maar dat geeft niet. Achteraf gezien is het misschien maar goed dat ze niet die 'toestemming' hebben gegeven, want dat had wellicht net het laatste zetje kunnen zijn.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Sorella do 4 aug 2011 - 6:33

Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om het op te schrijven maar het lukt niet, kan de juiste woorden niet vinden en elke keer haal ik weer weg wat ik heb geschreven.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Antibes do 4 aug 2011 - 7:29

Ambivalence schreef:
Antibes schreef:
Ambivalence schreef:Dat ik mijn moeder smeekte of ik alsjeblieft dood mocht omdat ik de geestelijke pijn niet meer aan kon is er daar eentje van. Zowel voor mij als voor mijn moeder afschuwelijk.

Ik kan je quote straks nog even verwijderen hoor.. Maar ZO herkenbaar. Ik heb ook huilend op bed gesprekken gevoerd met mijn ouders dat zij begrepen dat ik niet meer wilde leven en als de pijn zo ondraaglijk was dat ze het zouden begrijpen enzo. Echt heel erg, zo'n gesprek zou je niet met je kind moeten hoeven voeren. Krijg weer tranen in mijn ogen als ik eraan denk.

Wat mooi dat je ouders het begrepen en zo onzelfzuchtig konden zijn, Antibes. Heel erg pijnlijk inderdaad. Mijn ouders konden dat dat niet, maar dat geeft niet. Achteraf gezien is het misschien maar goed dat ze niet die 'toestemming' hebben gegeven, want dat had wellicht net het laatste zetje kunnen zijn.

Dat geeft ook niet, het doet niets af aan de band die er uberhaupt is door het wél te kunnen bespreken.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Ellebel do 4 aug 2011 - 7:49

Ik heb eigenlijk nooit iets heel ergs meegemaakt in mijn leven, maar sinds zondag staat mijn leven op zijn kop. Mijn ouders vertelde me dat ze gaan scheiden, mijn vader heeft een ander en een alcoholprobleem. Vanmorgen is hij helemaal naar de andere kant van het land vertrokken, alles en iedereen achterlatend.



Het stelt natuurlijk helemaal niets voor bij de verhalen die ik hier lees, maar toch voel ik me verlaten ondanks dat ik al 26 ben en niet meer thuis woon.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Antibes do 4 aug 2011 - 7:59

Ellebel schreef:Ik heb eigenlijk nooit iets heel ergs meegemaakt in mijn leven, maar sinds zondag staat mijn leven op zijn kop. Mijn ouders vertelde me dat ze gaan scheiden, mijn vader heeft een ander en een alcoholprobleem. Vanmorgen is hij helemaal naar de andere kant van het land vertrokken, alles en iedereen achterlatend.



Het stelt natuurlijk helemaal niets voor bij de verhalen die ik hier lees, maar toch voel ik me verlaten ondanks dat ik al 26 ben en niet meer thuis woon.

Ik denk dat er geen maat is voor leed en het lijkt me niet meer dan normaal dat dit ook een enorm pijnlijke ervaring is. Helemaal nu het zo 'vers' is.. Heel veel sterkte! hug
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 8:00

Antibes schreef:
Ellebel schreef:Ik heb eigenlijk nooit iets heel ergs meegemaakt in mijn leven, maar sinds zondag staat mijn leven op zijn kop. Mijn ouders vertelde me dat ze gaan scheiden, mijn vader heeft een ander en een alcoholprobleem. Vanmorgen is hij helemaal naar de andere kant van het land vertrokken, alles en iedereen achterlatend.



Het stelt natuurlijk helemaal niets voor bij de verhalen die ik hier lees, maar toch voel ik me verlaten ondanks dat ik al 26 ben en niet meer thuis woon.

Ik denk dat er geen maat is voor leed en het lijkt me niet meer dan normaal dat dit ook een enorm pijnlijke ervaring is. Helemaal nu het zo 'vers' is.. Heel veel sterkte! hug
Zo eens.. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  JD do 4 aug 2011 - 9:00

Het ergste moment van mijn leven is het moment waarop ik "out of the blue" hoorde dat mijn neefje van 21 na 3 jaar kanker had besloten te kiezen van palliatieve sedatie. Heb het daar ontzettend moeilijk mee gehad, vooral met het feit dat ik geen afscheid heb kunnen nemen. 3 dagen na deze keuze is hij overleden... ik mis hem nog elke dag
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  mauwmauw do 4 aug 2011 - 10:07

De dood van mijn vader,en de hele situatie daarom heen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Shy do 4 aug 2011 - 19:31

De dood van mijn moeder, de laatste keer dat ik haar zag.
Het dicht maken van de kist met mijn zus en vader.
Ze was ziek en vanaf het begin heeft mijn vader gezegd ze wordt niet meer beter he, waarop ik dan heel luchtig reageerde. Ik dacht mama gaat niet dood.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Puk do 4 aug 2011 - 22:46

missthera schreef:Bij mij het moment dat we hoorden dat ons zoontje Jacob het niet ging redden en dat we een afspraak moesten maken om voor altijs afscheid te nemen. Het is nu drie jaar geleden en nog altijd droom ik er bijna iedere nacht over.

Heb je meegedaan aan Babyboom toevallig?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  TGR vr 5 aug 2011 - 8:05

Liefdesverdriet.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 8:30

Ik heb nog nooit iets ergs meegemaakt. Niks wat ook maar ergens gelijk staat aan de dingen die ik hier lees of hoor in mijn omgeving. Ik ben dan ook wel eens bang dat mijn portie nog wel komt en ik het totaal niet aankan omdat ik niks gewend ben.

Voor iedereen hier hug, ontzettend moeilijk wat veel van julie meegemaakt hebben en ik hoop dat jullie het op jullie tijd een plaatsje kunnen geven.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Carra vr 5 aug 2011 - 8:35

Lavendel schreef:Ik heb nog nooit iets ergs meegemaakt. Niks wat ook maar ergens gelijk staat aan de dingen die ik hier lees of hoor in mijn omgeving. Ik ben dan ook wel eens bang dat mijn portie nog wel komt en ik het totaal niet aankan omdat ik niks gewend ben.

Voor iedereen hier hug, ontzettend moeilijk wat veel van julie meegemaakt hebben en ik hoop dat jullie het op jullie tijd een plaatsje kunnen geven.

Zoooo erg +1...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  ThinkPink vr 5 aug 2011 - 9:23

Carra schreef:
Lavendel schreef:Ik heb nog nooit iets ergs meegemaakt. Niks wat ook maar ergens gelijk staat aan de dingen die ik hier lees of hoor in mijn omgeving. Ik ben dan ook wel eens bang dat mijn portie nog wel komt en ik het totaal niet aankan omdat ik niks gewend ben.

Voor iedereen hier hug, ontzettend moeilijk wat veel van julie meegemaakt hebben en ik hoop dat jullie het op jullie tijd een plaatsje kunnen geven.

Zoooo erg +1...

+1

Ik was bij het overlijden van mijn oma, dat vond ik ook wel heftig om mee te maken. Maar was wel 'blij' dat ik erbij kon zijn, het was mijn lievelingsoma Sad Ze was al een aantal jaar dement en het was beter zo, maar toch...

Verder het moment dat mijn vader ziek was. Ze wisten niet wat er aan de hand was. Hij zweette heel erg, was heel erg moe, had weinig eetlust en zag er heel slecht uit.
Ze hadden bloedgeprikt en zijn leverwaarden waren verhoogd en hij had een afwijking bij zijn nieren. Ze konden toen niet zeggen wat het zou kunnen zijn. Mijn moeder belde ten einde raad, ze moesten naar het ziekenhuis om een foto te maken. De dokter had gezegd dat het ook wel kanker kon zijn.
Mijn wereld stond op z'n kop, het idee alleen al dat hij misschien die rotziekte had en eraan zou kunnen overlijden maakte me gek. Heb vaak gehuild, we hebben 2 weken in onzekerheid geleefd en uiteindelijk konden ze nog niet zeggen wat het geweest is. Kanker was het niet, want er was niks te vinden. Waarschijnlijk is het een virus geweest. Hij heeft een aantal weken erna weer bloed laten prikken en uiteindelijk waren alle waardes weer normaal. Maar dit alles heeft me wel met beide benen op de grond gezet.

Nu ik zo lees dat veel meiden al een ouder verloren hebben, stelt dit natuurlijk nauwelijks iets voor. Het lijkt me zo verschrikkelijk Sad
hug voor iedereen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 22:01

Carra schreef:
Lavendel schreef:Ik heb nog nooit iets ergs meegemaakt. Niks wat ook maar ergens gelijk staat aan de dingen die ik hier lees of hoor in mijn omgeving. Ik ben dan ook wel eens bang dat mijn portie nog wel komt en ik het totaal niet aankan omdat ik niks gewend ben.

Voor iedereen hier hug, ontzettend moeilijk wat veel van julie meegemaakt hebben en ik hoop dat jullie het op jullie tijd een plaatsje kunnen geven.

Zoooo erg +1...
En nog 1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Elmo vr 5 aug 2011 - 23:16

Dames voor jullie allemaal een dikke knuffel.
Zit hier ook echt te huilen terwijl ik dit allemaal lees.

Bij mij was het allerergste dat mijn broertje overleden is toen ik 12 was.
Hij was toen zelf 6, bijna 7 jaar.
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Summerlovin vr 5 aug 2011 - 23:55

Het moment dat ik hoorde dat mijn lieve buurmeisje van 6 omgekomen was bij een auto ongeluk. Heb het daar erg moeilijk mee gehad en mis haar nog vaak.

hug voor alle meiden die hier hun verhaal hebben neergezet. Krijg een brok in mijn keel van alle verhalen hier.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 1:50

Er zijn meerdere momenten in mijn leven die ik als 'ergste' bestempel. Ieder staat op zichzelf en is even erg als de ander.

*Het moment dat ik me met de verkeerde jongen inliet en hij dacht dat hij gebruik mocht maken van mijn lichaam.
*De avond dat ik van een gezellige avond naar huis reed op de fiets en iemand meende dat hij me van mijn fiets moest sleuren om weet ik wat met me te doen.
*Het moment dat mijn vader belde om te melden dat stief in het ziekenhuis lag en dat het goed mis was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Bet Weter za 6 aug 2011 - 2:50

Wat erg Maura... ik heb ook dergelijke momenten meegemaakt. Ben verkracht, maar durfde dat hier niet zo neer te zetten, maar eigenlijk is het niet iets waarvoor ik me hoef te schamen.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 2:52

Wat heftig, Bet Weter. Ik hoop nooit zoiets mee te moeten maken, dat lijkt me zo verschrikkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  M@niek za 6 aug 2011 - 3:25

Het ergste moment in mijn leven was toen mijn vriend een vuurwerkkogel in zijn oog kreeg! Ik kan me het moment van gillen, pijn, verdriet en vooral veel bloed nog heel goed herinneren. Wat een vreselijke tijd hebben we gehad. In een klap blind aan zn oog en een klap heel zn carriere naar diggelen!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  SarahKey za 6 aug 2011 - 19:08

phf wat een heftige dingen lees ik hier hug hug

Ergste moment uit mijn leven is dat mijn vader overleden is.
Ik weet het moment dat de dokter dit echt bevestigde nog heel goed.
Ook al was ik toen 14 en is het alweer 11 jaar geleden.

En het tweede ergste moment is nog maar een paar maanden terug.
Toen hoorde ik dat een vriendin zelfmoord had gepleegd.
Na de bevalling een postnatale depressie gekregen en er nooit meer uit gekomen.
Daar heb ik het nu nog moeilijk mee. Ik mis haar, ik mis haar verhalen op msn en aan de telefoon,
onze herinneringen samen op de opleiding en gewoon om hoe ze was.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Blue flower zo 7 aug 2011 - 0:35

Wat een heftige dingen allemaal zeg, bij sommige zat ik echt met een brok in mijn keel....

Mijn ergste moment tot nu toe was mijn bevalling... het moment dat ik mijn ogen open deed en mijn kamer vol stond met artsen, kinderartsen, gyneacologen en zusters... het moment dat ze riepen spoed, spoed en dat er algemeen alarm werd geslagen. Het volgende moment dat ik mijn ogen open deed was de kamer leeg, man weg, kindje weg... en daar lag ik dan met het idee dat mijn kindje dood was...de enige zuster die nog bij me was kon me niks vertellen... dat was het ergste (zit nu weer met tranen...) wat ik bijna 8 maanden geleden heb meegemaakt...

gelukkig kwam mijn kindje een half uurtje later in de couveuse naar me toe, maar op het moment zelf..pff
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Catwoman79 zo 7 aug 2011 - 1:04

Het ergste weet ik denk ik niet eens echt meer. Ik heb een heel groot gedeelte van mijn jeugd geblokkeerd.
Maar wat ik wel weet zijn de lichamelijke en geestelijke mishandelingen door mijn moeder.

Terwijl als ik er nu achteraf naar terug kijk had ik haar als een luciferhoutje doormidden kunnen breken zo fragiel is ze.
Maar ja als je zo jong bent durf je er niets tegen te doen
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ergste moment uit je leven? - Pagina 5 Empty Re: Het ergste moment uit je leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum