Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

+25
Flippin' Bitch
Monte
Jezzie
Happydobby
Sjaantje
Sweety
Lavendel
banjer49
Catwoman79
Mamsie
Lady4
Funk
Curious
TGR
mickey
Highway
Tinkie
Sorella
Caroow
Makamba
Sugarfall
Guus
Sarah1985
Marin
Jade
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jade do 20 okt 2011 - 1:15

Naar aanleiding van het Feel-good-fototopic:

Welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? En dan hoeft het niet op de foto zichtbaar te zijn, maar welk gevoel krijg je als je naar de foto kijkt?


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 1:18

Moeilijk als in ik heb het moeilijk gehad maar ik heb het doorstaan en nu ben ik trots op mezelf? Of een foto van waar je kracht uit putte op dat moment dat je het moeilijk had? Met een zilver lijntje dus.

Of echt van moeilijke, nare, vervelende momenten? Want dan wordt het misschien wel een deprimerend topic Sad


Laatst aangepast door Joy_ op do 20 okt 2011 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jade do 20 okt 2011 - 1:18

****


Laatst aangepast door Serpentijn op di 8 nov 2011 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jade do 20 okt 2011 - 1:20

Joy_ schreef:Moeilijk als in ik heb het moeilijk gehad maar ik heb het doorstaan en nu ben ik trots op mezelf? Of een foto van waar je kracht uit putte op dat moment dat je het moeilijk had? Met een zilver lijntje dus.

Of echt van moeilijke, nare, vervelende momenten? Want dan wordt het misschien wel een deprimerend topic Sad

Ik denk dat alle mogelijke dingen kunnen. Uit het ene moment put je kracht. Op het andere moment kijk je terug als zwaar moment.

In mijn foto zie ik vooral, hoe goed ik overal vanaf ben gekomen. Hoe goed het nu met me gaat en dat ik weer aan het opkrabbelen ben.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sarah1985 do 20 okt 2011 - 1:22

dat is een foto van mijn vader met slangetje in zijn neus voor de sonde voeding. Ik plaats hem liever niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:23

Jeetje Serpentijn, dat ziet er inderdaad naar uit.hug

Dit is de eerste jaren mijn avatar geweest op het forum. Ik was toen erg depressief en dat zie je ook wel terug aan de foto:
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? F3ce4f

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 1:24

Ja wat is het dan goed met je gekomen, Freakie smile hug
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Guus do 20 okt 2011 - 1:26

wow serpentijn!
die foto is echt heftig!

hoop dat het er goed uitziet voor je, en mag ik opmaken uit wat je zegt dat je nu wel weer weet hoe het is om geluk te voelen? dat lijkt me erg fijn! hug

bij mij is het deze foto
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? 39228_100620469994233_100001388402159_3451_5434146_n

De ziekte van mijn moeder is moeilijk, en hierdoor hebben we als gezin, ik met haar en ik persoonlijk in de afgelopen 5 jaar heftige tijden meegemaakt.
Maar de foto is zoals we zijn, doorgaan en het beste naar boven halen. Genieten van het zonnetje en samen een stukje rijden smile dus twee kanten voor mij I love you


edit @ freaky, jij bent voor mij echt een stabiel, positief en warm persoon hier op het forum. Ben blij dat het goed is gekomen!


Laatst aangepast door Goochempie op do 20 okt 2011 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:27

Wat een heftige foto Serpentijn. Wat had je?


Laatst aangepast door Zusje op do 20 okt 2011 - 2:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:27

Ik heb een foto waar niets aan te zien is. Het is gewoon een gezellig plaatje, zo lijkt het. Maar deze is genomen op het moment dat mijn leven drastisch veranderde. Mijn toenmalige vriend en ik gingen uit elkaar, mijn ouders gingen uit elkaar, mijn moeder was op dat moment al verhuisd naar Brabant en de nieuwe vrouw van mijn vader woonde net bij mijn vader thuis. En ik was aanwezig met mijn nieuwe vriend, mijn houvast, omdat hij echt alles van de situatie wist. Als ik nu ook nog wat heb met mijn vader, moeder of stiefjes, dan is hij degene die ik nog steeds vastklamp.

*


Laatst aangepast door Maura op do 20 okt 2011 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jade do 20 okt 2011 - 1:31

Bijzonder om die foto's te zien! Ik denk dat de meeste momenten 2 kanten hebben.

Freakie: de foto ziet er inderdaad donker en duister uit. Ik ben blij dat het nu beter met je gaat!

Het lijkt me verschrikkelijk zwaar als iemand die zo dicht bij je staat zo ziek is. Ik vind het een bijzondere foto Goochem!

Ik was op dat moment erg ziek, maar mijn leven is erdoor geworden zoals het nu is. Ik ben geworden wie ik nu ben. Ik denk dat ik heel trots mag zijn op wie ik ben geworden. Ik heb moeten knokken voor wie ik nu ben.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:35

Wat een moeilijke, maar toch ook mooie verhalen allemaal. Apart ook hoe een op het eerste oog niet zo'n aparte foto zoveel gevoel en herinneringen teweeg kan brengen, als ik dan het verhaal lees erbij, 'zie' ik het ineens ook echt in de foto.

Knuffel voor iedereen!smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:36

De foto's van mijn vaders crematie, natuurlijk.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Scaled.php?tn=0&server=614&filename=878qb

Deze foto is gemaakt vlak na mijn vaders dood en daarop zie je heel goed het rauwe verdriet, denk ik.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? 248426_215579408475370_100000699377210_717430_7700579_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:38

foto`s van een moeilijke periode heb ik niet heb gelukkig wel foto`s van de periode erna.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:41

Dat zijn de 1e foto's van het moment dat mijn terminaal zieke moeder onze oudste dochter 3 uurtjes na mijn bevalling, midden in de nacht, vasthoudt. Een bijzonder, maar ook zeer pijnlijk moment. Ik kan er niet meer goed naar kijken nu, en kom dus ook niet verder met haar fotoalbum. Dus de rest van de albums komen zo ook niet af. Het is te pijnlijk voor me, toen besefte ik niet hóe ziek ze eigenlijk was, en nu zie ik dat toch duidelijk aan de foto's, kaal hoofd, lege blik in de ogen etc. Cry Een week later is ze overleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jade do 20 okt 2011 - 1:43

Leaf: je verdriet is voelbaar de pc. hug

@ Maura: bijzonder. een 'normale' foto met zoveel herinnering. Gaat het nu beter met je?


***


Laatst aangepast door Serpentijn op di 8 nov 2011 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sugarfall do 20 okt 2011 - 1:43

Wat een ''bijzondere'' foto's. Wat gaat het dan nu inderdaad goed met je Freakielief, mooi om te zien!

Je hebt die foto toch weleens eerder geplaatst Goochempie? Hele mooie en liefdevolle foto smile

Ik krijg gewoon een brok in mijn keel van je laatste foto Leaf!

Bij mij is het een foto van mijn vader toen hij jong was. Ik word er blij en verdrietig tegelijk van, omdat hij verteld heeft dat dat de enige tijd in zijn leven is geweest dat hij ECHT gelukkig was. Hij is een hele andere man ineens als hij over die tijd verteld, dat vind ik mooi om te zien maar het maakt me ook heel verdrietig omdat ik hem zo graag nu ook echt gelukkig zou zien.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? 21de8pc
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Makamba do 20 okt 2011 - 1:47

**foto + verhaal weggehaald**

Wat een verhalen gaan er overigens schuil achter jullie foto's! Heftig. Voor jullie allemaal een dikke hug


Laatst aangepast door Makamba op do 20 okt 2011 - 9:50; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 1:47

*


Laatst aangepast door Joy_ op za 22 okt 2011 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:51

Serpentijn schreef:@ Maura: bijzonder. een 'normale' foto met zoveel herinnering. Gaat het nu beter met je?

De foto is inmiddels 8 jaar oud en inmiddels is alles wel geaccepteerd, verwerkt etc. smile Maar als ik naar de foto kijk, dan komen oude gevoelens nog vaak terug. Ook de gevoelens van diep respect voor de vriend. Want hij werd er zo maar even bij in getrokken.

Voor sommige foto's kan ik geen woorden vinden. Het is niet dat ik niet wil reageren, maar heb geen idee hoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Caroow do 20 okt 2011 - 4:15

Bleek, oververmoeid en veel te dun:
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? 1426841104_6_gS9C

Ik krijg nog steeds een erg naar gevoel als ik deze foto bekijk.

-Als het goed is, doet hij het nu..-
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 4:29

Ik heb eigenlijk geen foto's van vervelende momenten of zo. In die tijden heb ik nou niet bepaald foto's gemaakt :/

Maar er zijn natuurlijk genoeg foto's die gevoelens bij me opwekken, oude foto's van overleden familieleden, vergane vriendschappen etc, overleden huisdieren.. De ergste foto ga ik niet online zetten; die's van m'n moeder. Ze lijkt daar superslank, maar ze heeft daar anorexia en die periode zijn er alleen foto's gemaakt waar ze vooruit kijkt, geen en profiel zegmaar, omdat ze daar een gebroken neus heeft, door haar exvriend veroorzaakt. Daardoor at ze ook niet meer. Die periode was voor haar hel natuurlijk, maar was ook voor mij een nachtmerrie. Ik was pas 7 en heb regelmatig gezien hoe mijn moeder in elkaar werd geslagen en hoe weinig wij (broer en ik) konden doen, staat me eng goed bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sorella do 20 okt 2011 - 5:30

Jeetje wat heftig allemaal zeg. Krijg kippenvel van sommige verhalen/foto's.

Dit is mijn meest emotionele foto, afscheid van mijn kindje, mijn meissie, mijn alles.
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? 1173082723_6_JiT_
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Guus do 20 okt 2011 - 5:36

ow sorella, ik krijg tranen in mn ogen van die foto!

bij mij was het mn hond, maar dat moment van de laatste knuffel en laatste kus... is echt, hartverscheurend.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sorella do 20 okt 2011 - 5:38

Goochempie schreef:ow sorella, ik krijg tranen in mn ogen van die foto!

bij mij was het mn hond, maar dat moment van de laatste knuffel en laatste kus... is echt, hartverscheurend.


Ik ook Sad Het was niet de allerlaatste, wel de laatste foto ervan. Ze is met haar hoofd op mijn schoot in slaap gevallen, dat waren de laatste kussen en knuffels.

Met een hond is het ook vreselijk om mee te maken, bah.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum