Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blij met je leven op dit moment?

+33
Okidoki
Bet Weter
Bliss
Shisha
bolus26
Le Chat Noir
Oasis
Nana
Supertalentje
Juul
Ugly Betty
Miss-Rose
Rovine
Sweety
Verona
Caro
Tania
Davinia
Tullow
nina
Mida4you
JD
Burn
Roxi3
Kaboutertje
Pompoen
Silver
Rush
Jente10
Barbabella
BJA
Marin
SoGood
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 5:48

Vind je het fijn hoe je leven nu is? Heb je fijn werk, vrienden, familie, mooi huis, gelukkig met hoe je bent, en met wie je omgaat? Of zijn er dingen die voor jou wel anders zouden mogen zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 5:57

lOp zich ben ik blij, ik zou wel ander werk willen hebben, maar dat is niet zo'n hele urgente behoefte. Ik ben lekker rustig op zoek, al wil dat niet zo heel erg vlotten, dus de sollicitatiefrequentie moet weer omhoog!

Met mijn vriend ben ik blij, met mezelf ook. Het is net of ik mezelf steeds beter leer kennen, durf steeds meer dingen te doen voor mezelf, omdat ik het leuk vind. Ik heb nogal de neiging gehad vooral níet naar mezelf te luisteren, maar dat gaat erg goed de laatste tijd.
Zo ga ik over 1.5 week een week alleen naar Spanje op vakantie, omdat ik altijd graag een keer mee wilde maken hoe het is om alleen te reizen. Mijn vriend steunt me hier erg in en dat vind ik lief! I love you

Ik ben tevreden met mijn gezondheid. Ik eet gezond de laatste tijd, ik sport en zit lekker in mijn vel.

Mjin sociaal leven zou wel wat actiever mogen, al merk ik van mezelf dat ik niet echt actie onderneem om het te veranderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  SoGood do 25 aug 2011 - 6:00

Ja, eigenlijk wel.. Ik heb vorig jaar heel veel onrust ervaren m.b.t. mijn relatie, mijn baan en ook heb ik een tijdje op 2 plaatsen gewoond.

Sinds ik volledig samenwoon (officieel woon ik al 4 jaar samen, onofficieel pas sinds januari) en al mijn spullen ook daadwerkelijk verhuisd zijn merk ik dat ik veel meer tot rust kom. Ik voel me altijd heel verantwoordelijk voor mijn moeder en zus, zolang ik ze niet iedere dag zie gaat dat stukken beter. De relatie tussen mijn vriend en mij heeft iets meer dan een jaar geleden erg onder spanning gestaan, dat was echt wel een dieptepunt. Gelukkig gaat dat nu weer heel goed en hebben we de 1e van deze maand ons 10 jarig jubileum gevierd.

Ik werd heel ongelukkig omdat ik geen baan kon vinden. Begin dit jaar had ik een tijdelijke baan gevonden als administratief medewerkster. Deze baan is uiteindelijk uitgegroeid naar een jaarcontract en ik heb nu mijn nieuwe contract getekend mét nieuwe functie als account manager. Ik vind het wel super spannend want dit is niet het gebied waarvoor ik gestudeerd heb en ik heb soms geen idee waar ik mee bezig ben maar het is ZO leerzaam!
Mijn vriend en ik zijn nu aan het overwegen om ons huidige huis te verkopen en op zoek te gaan naar een nieuw, groter huis. En wie weet kijken we vandaar uit wel verder... Mijn vriend's eierstokken beginnen namelijk behoorlijk te rammelen Wink , bij mij nog wat minder maar ik ben dan ook jonger.

Verder heb ik veel fijne vriendinnen en familie waarbij ik me ook heel fijn voel. Soms heb ik het te druk met mijn sociale contacten maar eigenlijk is dat alleen maar heel leuk. Daarvoom heb ik de donderdagavonddate met mezelf uitgevonden. Wink

Helaas gaat het niet goed met mijn oma, daar maak ik me wel veel zorgen om..

Wauw, dit topic heeft me echt even aan het denken gezet en inzicht gegeven. Ik mag heel erg blij zijn op dit moment. smile smile smile Ik heb een tijd lang teveel gekeken naar wat ik niet had, daar werd ik niet gelukkig van. Gelukkig is er ergens een omslag gekomen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:10

BOD, dat klinkt wel alsof je fijn in je vel zit nu!
Sogood, Het klinkt als een fijn leven, en je klinkt heel positief als ik het zo lees Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:16

Ik ben echt enorm gelukkig met mijn leven op dit moment!Very Happy Heb een lieve man, een kleine in m'n buik, een fijn huis, een relatief goede gezondheid, lieve vrienden en familie en binnenkort ga ik heerlijk op vakantie! En ik ben gewoon blij dat ik leef, als een aantal van de voorgenoemde dingen er niet zouden zijn, zou ik nog steeds ontzettend gelukkig zijn.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  SoGood do 25 aug 2011 - 6:18

Pippa schreef:
Sogood, Het klinkt als een fijn leven, en je klinkt heel positief als ik het zo lees Very Happy
Ja klopt, maar daarvoor moest ik wel eerst door een dal. smile En hoe is het met jou?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:21

Sogood schreef:
Pippa schreef:
Sogood, Het klinkt als een fijn leven, en je klinkt heel positief als ik het zo lees Very Happy
Ja klopt, maar daarvoor moest ik wel eerst door een dal. smile En hoe is het met jou?

Soms is dat nodig, om dus de positieve dingen te zien en te respecteren, en dat gebeurd nu, dus dat is goed om te lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Marin do 25 aug 2011 - 6:21

Alles is behoorlijk weer op z'n pootjes terecht aan het komen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:23

Ik ben gelukkig met mijn leven nu. Vind het heerlijk om samen te wonen, ben erg gelukkig met mijn vriend en met onze relatie. Verder is het werk heel erg leuk, zit ik daar eigenlijk volledig op mijn plek, en volgens mijn leidinggevende zijn we met zijn 3-en een dreamteam, dus dat is fijn om te lezen, en zo voelt het ook wel, we passen bij elkaar en vullen elkaar goed aan! Verder zou ik vriendinnen vaker willen zien, maar ik spreek ze wel vaak, en dat is ook wel heel erg fijn en ik weet dat ze er altijd voor me zullen zijn. Mijn familie is fijn, ik heb er nu eigenlijk twee, en voel me bij beide erg op mijn gemak en vind het fijn om ze te zien & om in mijn leven te hebben. Dus ja, ik ben tevreden nu! Op mijn gezondheid na dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  BJA do 25 aug 2011 - 6:24

Hier gaat het eigenlijk best lekker.
Ik heb een uitdagende baan, ga binnenkort deeltijd studeren, heb een mooi appartement, mooie auto, lieve vrienden en ik vermaak me prima in mijn eentje. smile
Ik heb het best prima geregeld zo alleen.
Op het werk wil ik nog wel wat veranderingen doorvoeren, maar dat zal ook wel goedkomen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Barbabella do 25 aug 2011 - 6:26

Ik ben erg blij met mijn leven op dit moment smile Heb een zware jeugd gehad, in mijn pubertijd mijn vader verloren, mede daardoor jaren depressief geweest, opleidingen verpest, dissociatie,angst en paniekstoornis gehad, geldproblemen enz.
Ik heb lang en hard gewerkt en ben nu erg gelukkig met mijn vriend, hebben een geweldige zoon I love you , prachtig huis,leuke baan, mooie auto's ( morgen misschien een nieuwe jeej Embarassed )We doen wat we graag willen doen en ben erg happy. Ik geniet nu van iedere dag en dat is wel eens anders geweest. Het enige wat ik nog mis is wat meer sociale contacten. Ik heb me jarenlang afgesloten voor de buitenwereld, heb 3 super vriendinnen maar zou het leuk vinden als het er wat meer zouden zijn :P
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:44

Neeheeej!! Maar ik weet dat het beter gaat worden. Tijd heelt wonden en zorgt voor raad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 7:07

Het kan allemaal wel beter eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  SoGood do 25 aug 2011 - 7:13

Razz_ schreef:Het kan allemaal wel beter eigenlijk..

Hoe komt het? hug
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 7:35

Na een jaar zijn we eindelijk verhuisd naar de woonplaats die we willen. Helaas hebben we hiervoor allebei een super baan op moeten geven en hebben we allebei een minder leuke baan teruggekregen.
Maar de nieuwe woonplaats en het huis dat steeds meer ons thuis wordt, maakt heel veel goed.

Mijn man heeft ook aangegeven heel graag een tweede kindje te willen en we hopen dat dit ons gegund is. Maar het idee om daar weer mee bezig te zijn is wel heel erg leuk.

Ons zoontje heeft zich zo perfect aangepast aan onze nieuwe situatie. Zijn nieuwe opvang is zo ontzettend leuk en hij heeft het er zo naar zijn zin, dat wij er ook een fijn gevoel aan over houden.

Helaas heb ik wel gemerkt dat een aantal vriendschappen niet bestand zijn tegen de afstand, maar deze 'nieuwe start' in onze nieuwe woonplaats geeft me wel nieuwe inzichten. Het is een frisse wind die we echt even nodig hadden.

Al met al ben ik ontzettend gelukkig met een onwijs lieve kerel en een geweldig zoontje!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Jente10 do 25 aug 2011 - 8:22

Leuk om veel positieve verhalen te lezen! En voor iedereen die niet helemaal blij is een hug en hoop dat het snel beter zal gaan!

Ik ben op zich wel tevreden en gelukkig nu maar ik zit een beetje 'vast' en daar baal ik wel wat van. Ik zou graag een fulltime baan willen, het liefst in Noorwegen maar hier in NL is ook goed zodat ik kan sparen, een eigen huisje voor mezelf en dichterbij mijn vriend willen zijn.

Maar op dit moment moet ik nog 1 tentamen doen voor mijn studie en heb wat problemen met die lerares. Het is een mondeling Engels tentamen en zij moet het goed genoeg vinden maar heeft mij al 2x een onvoldoende gegeven.. Heb er in de vakantie wel veel aan gewerkt en hoop in september echt mijn studie te kunnen afronden. Ik woon nu ook nog in een soort van studentenhuis en begin het steeds meer zat te raken om badkamer/keuken enz. te moeten delen met huisgenoten. Het voordeel is wel dat ik weinig huur betaal en ik zo wel wat kan sparen, al verdien ik ook niet zoveel om veel te sparen.

Ik ben echt heel gelukkig met mijn vriend, alweer ruim een jaar nu, maar het wordt wel steeds moeilijker dat hij zo ver weg woont en ik hem niet zo even kan zien.. Hopelijk komt daar ook snel verandering in!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 8:26

Ja, zeker met m`n vriend en m`n geweldige vriendinnen.

Het enige is dat ik m`n toekomst alleen helemaal uitgestippeld had en dat een beetje overhoopt gegooid is zo`n 3 maand geleden en nu nog eigenlijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Silver do 25 aug 2011 - 9:04

Het kan wel beter. Maar probeer toch het positieve overal uit te halen, al gaat dat niet altijd even makkelijk.

Ik kamp met continue gezondheidsklachten waar ik op geen enkele manier grip op kan krijgen, en dit belemmert het genieten van het leven soms. De ene keer ben ik sterk de andere keer weer niet.
Door die gezondheidsklachten kan ik ook niet volledig werken, waardoor ik niet vast werk kan krijgen. En toch in de oproep-hoek zit. Gelukkig zet ik wel door, waardoor er van mijn kant ook een bijdrage komt.

Ik heb een hele lieve vriend, woon in een prachtig huis, heb hele lieve vrienden, en super fijne buren. Met mijn familie gaat het wat stroef, maar dat geef ik nu gewoon tijd, kan de rust erin ook wel vinden.

Ik probeer elke keer te genieten met alles wat ik heb, er zijn wel anderen die het niet zo hebben, en dan denk ik altijd zit niet zo te miepen! Je hebt een leven waar een ander misschien alleen maar van kan dromen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:06

Nee ik ben niet zo blij met mijn leven nu. Natuurlijk wel met de fijne mensen om mij heen, waarvan ik heel veel hou, maar er gaat nu nog te veel mis om echt gelukkig te kunnen zijn.
Ik betwijfel of ik ooit wel gelukkig zou kunnen zijn, ook al had ik alles wat ik wilde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Pompoen do 25 aug 2011 - 9:11

Ik weet het niet zo goed, ik ben niet echt volmonding tevreden maar ik ben ook niet doodongelukkig. Maar om te zeggen dat ik echt helemaal gelukkig ben gaat me ook te ver. Het is ook maar net naar welk gebied je kijkt en verschilt zelfs van het moment dat je het me vraagt. Soms heb ik het gevoel dat ik heel veel denk en voel, maar dat er onder de oppervlak nog een hele wereld aan gevoelens schuil gaat die ik veel minder makkelijk toelaat. Soms weet ik zelf niet eens zeker of wat ik nou voel mijn echte ware gevoel is of dat ik besloten heb me zo te voelen.

*


Laatst aangepast door тыквашка op vr 26 aug 2011 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Kaboutertje do 25 aug 2011 - 10:12

Met sociale leven ben ik blij, ik heb een aantal lieve vriendinnen. En met mijn relatie gaat het ook supergoed. Ik ben blij dat ik op mezelf woon, mijn eigen fijne plekje geeft me rust.

Met mijn werk ben ik wat minder blij, ook al is het 'maar' een bijbaan. Het is niet echt mijn ding en na 3jaar heb ik het wel gezien daar. Ik hoop binnen nu en 2/3 maanden klaar te zijn met school zodat ik een functie vind die daarbij past. Ik maak wel zorgen over of dit gaat lukken, omdat er niet veel vraag is... Dus daar ben ik weleens over aan het piekeren.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Roxi3 do 25 aug 2011 - 10:24

Ik ben wel blij met de manier waarop mijn leven nu verloopt.
Ik woon nu bijna twee jaar samen met mijn vriend in ons (koop)huis en daar ben ik heel gelukkig mee. Sinds ik niet meer thuis woon, heb ik veel beter contact met mijn ouders en zusje. We zijn nu minder vaak samen dus als we samen zijn dan besteden we de tijd goed en gezellig door samen leuke dingen te doen.

Ik heb een aantal goede vriendinnen en daar ben ik blij mee, ik heb alleen het gevoel dat ik wel wat meer sociale contacten zou willen onderhouden dus daar probeer ik aan te werken.

Op school gaat het ook goed, ik ga nu het laatste jaar van mijn studie in. Ik heb bijna alle studiepunten van de afgelopen 3 jaar binnen dus ik hoop volgend jaar zomer mijn diploma in ontvangst te nemen.

Ik heb op dit moment geen (bij)baantje, ik had er twee maar ik ben bij beide gestopt omdat het te druk werd in combinatie met mijn studie (voornamelijk met het afstuderen/de afstudeerstage in het vooruitzicht). Ik hoop dat ik volgend jaar een leuke baan kan vinden, ik maak me daar soms wel druk om omdat de banen niet echt voor het oprapen liggen binnen de sector waarin ik kan werken met mijn diploma.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Burn do 25 aug 2011 - 10:33

Nee, ik ben niet blij met mijn leven op dit moment..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  JD do 25 aug 2011 - 10:40

Ik ben gematigd gelukkig, en zou mn leven nu een 6,5 geven denk ik.

ik ben gelukkig met mijn vriend, al hebben we samen een zware tijd achter de rug. we hebben een supermooi huisje wat eindelijk zo goed als af is, en een heel lief hondje.
ik ben een tijd lang werkloos geweest en heb nu sinds een paar maanden eindelijk een vaste baan. helaas neemt dat niet weg dat we flinke geldproblemen gehad hebben, maar deze maand krijg ik eindelijk een volledig salaris, en vanaf dan elke maand een leuk salaris, dus dan kunnen we onze spaarrekening eindelijk weer opbouwen, en hebben we weer geld voor leuke dingen.
ik ben blij met mijn goede vriendinnen, maar merk wel dat ik me vaak eenzaam voel. ik ben zelf een gezeelligheidsmens, maar helaas werkt mijn vriend s avonds, en zitten mijn vriendinnen met hun eigen vriendje op de bank, en krijg ik ze vaak met moeite van de bank af.... maar daardoor geniet ik extra van de avondjes dat we wel samen op stap gaan.
mijn grootste wens voor de toekomst is een kindje. vorig jaar hadden we 1 september 2011 afgesproken als datum om te stoppen met de pil, maar helaas hebben we dat door mijn werkloosheid moeten uitstellen. Nu hebben we 1 mei afgesproken, zodat we alle tijd hebben om in de tussentijd lekker te gaan sparen.
als je me dus deze vraag over een jaar weer zou stellen, dan hoop ik mijn leven een dikke 8,5 te mogen geven:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 18:35

Op zich wel al zou ik wel financieel beter willen zitten en dan is het helemaal prima smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum