Biechttopic 3
+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Biechttopic 3
Voornamelijk dagtopic en ik open soms zelf topics..Sweety schreef:Jammer dat je je zo voelt Biechtje. Heb je zelf een idee waarom je er niet tussen zou passen? Zelf heb ik ook weleens het gevoel dat een topic stil valt na mijn inbreng. Probeer je er niet te druk over te maken, soms hebben mensen dan het antwoord gekregen wat ze zochten. In wat voor topics post je vaak omdat je aangeeft dat je graag mee wilt kletsen.Biechtje01 schreef:Kom ik ook nog even biechten:
Ik biecht op dat het me is opgevallen dat ik vaak geen antwoord krijg op vragen.
Of dat een topic na mijn inbreng stil valt.
Zou het zo leuk vinden om mee te kunnen kletsen..
Maar op de één of andere manier val ik er niet lekker tussen,zo voelt het in ieder geval.
Ik weet niet wat ik met deze biecht wil,misschien gewoon van me af schrijven..
Gast- Gast
heb vaak het idee dat het dagtopic te snel gaat om op iedereen te kunnen reageren. Ik heb er ook weleens gezeten en soms kreeg ik ook geen reactie. En dan was het niet op mij gericht maar dan gaan de pagina's zo snel dat ze er weleens overheen lezen. Zit je al lang hier op het forum?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Biechtje van de ouders: ik herken het niet, ik ben nooit geslagen, maar je verhaal grijpt me enorm aan. Jouw verhaal ook, Supertalentje. voor jullie allebei. Ik hoop dat jullie allebei iets hebben aan de herkenning.
Biechtje dat denkt dat alle topics door haar sterven: Ik denk dat bijna iedereen die hier in het begin postte daar wel last van heeft gehad. Meestal zijn het de forummers die zo nu en dan een topic openen en zo nu en dan reageren. Op het moment dat je hele dagen spamt, heb je namelijk niet meer door hoeveel topics er sterven door jouw toedoen. Ik keek net even in mijn lijst met topics en die staat ook vol met stervende topics met als laatste poster: "June" :o. Het verschil is dat ik meestal genoeg post om me daar niet mee bezig te houden. Daar komt ook nog eens bij dat er vaak meer wordt gereageerd op wat bekendere forummers. Nou hoor ik daar zelf denk ik niet bij hoor, maar ik open ook eerder een topic van iemand die ik 'ken' dan van iemand onbekends. Onaardig: ja, maar het gebeurt automatisch. Bovendien ken je vaker een achtergrond bij zo iemand en kun je dus ook meer zinnige dingen zeggen over bepaalde onderwerpen --> zorgt weer voor extra reacties.
Ik ga er in deze dus wel van uit dat je niet enorm veel posts hebt. Als je actiever deelneemt aan meerdere topics, valt het gewoon minder op, maar het gebeurt nog steeds (geloof me ). In het begin dacht ik ook dat door mij hele topics stilvielen en niemand reageerde, maar ja.. mensen weten ook niet zoveel te zeggen. Ik denk dat nog steeds veel forummers niet veel van me weten en niet veel kunnen zeggen. Het is natuurlijk ook maar net in hoeverre jij je blootgeeft.
Biechtje dat denkt dat alle topics door haar sterven: Ik denk dat bijna iedereen die hier in het begin postte daar wel last van heeft gehad. Meestal zijn het de forummers die zo nu en dan een topic openen en zo nu en dan reageren. Op het moment dat je hele dagen spamt, heb je namelijk niet meer door hoeveel topics er sterven door jouw toedoen. Ik keek net even in mijn lijst met topics en die staat ook vol met stervende topics met als laatste poster: "June" :o. Het verschil is dat ik meestal genoeg post om me daar niet mee bezig te houden. Daar komt ook nog eens bij dat er vaak meer wordt gereageerd op wat bekendere forummers. Nou hoor ik daar zelf denk ik niet bij hoor, maar ik open ook eerder een topic van iemand die ik 'ken' dan van iemand onbekends. Onaardig: ja, maar het gebeurt automatisch. Bovendien ken je vaker een achtergrond bij zo iemand en kun je dus ook meer zinnige dingen zeggen over bepaalde onderwerpen --> zorgt weer voor extra reacties.
Ik ga er in deze dus wel van uit dat je niet enorm veel posts hebt. Als je actiever deelneemt aan meerdere topics, valt het gewoon minder op, maar het gebeurt nog steeds (geloof me ). In het begin dacht ik ook dat door mij hele topics stilvielen en niemand reageerde, maar ja.. mensen weten ook niet zoveel te zeggen. Ik denk dat nog steeds veel forummers niet veel van me weten en niet veel kunnen zeggen. Het is natuurlijk ook maar net in hoeverre jij je blootgeeft.
Gast- Gast
Sweety schreef: heb vaak het idee dat het dagtopic te snel gaat om op iedereen te kunnen reageren. Ik heb er ook weleens gezeten en soms kreeg ik ook geen reactie. En dan was het niet op mij gericht maar dan gaan de pagina's zo snel dat ze er weleens overheen lezen. Zit je al lang hier op het forum?
Over het dagtopic: mensen die daar binnenkomen met:
"BOEHOE ik had zo'n kutdag, ik heb zo'n dramaleven, ik ben zo zielig" óf met "YEAH ik heb het helemaal gemaakt in het leven, wat ik nu weer voor fantastische dingen heb bereikt vandaag": die worden vaak genegeerd. Waarom? Mensen zitten midden in een gesprek. Zie het dagcafé als een terras. Op het terras zitten vijf vriendinnen en jij arriveert ook net. Ze zitten midden in een gesprek, dan val je daar toch ook niet meteen daar doorheen met jouw verhaal? Daar komt gedurende de tijd wel plaats voor. Op zo'n moment zeg je eerst 'hallo' of je mengt je in het gesprek dat gaande is. Jouw verhaal komt dan uiteindelijk ook wel.
Ik geloof niet dat er geen plek is voor je verhaal in het dagtopic als je het op die manier aanpakt. Tenzij het trouwens heel druk is. Als je bericht dan onderaan een pagina staat, dan wordt die op de één of andere manier vaak over het hoofd gezien (in ieder geval door mij en ik spreek ook hier uit ervaring).
Gast- Gast
Sweety schreef:Het is niet eerlijk van je vriendin dat ze je met je rug tegen de muur aanzet, maar snap dat ook wel weer. Ze wilt graag het beste voor je en dat ziet zij niet in hem. Misschien kan je het onderwerp even laten rusten bij haar? Maar even je vriendinnen en eventueel familie daar gelaten, wil jij hem vergeven? Zou jij het willen proberen? Want ook al wilt je omgeving niet dat je het doet, of liever niet dat je het doet, het is wel jouw leven. Als jij denkt dat dit te vergeven en vergeten is en je wilt het graag, dan zou ik ervoor gaan. Maar voor jezelf een grens stellen, tot hier en niet verder.
Oh ik dacht dat jullie elkaar maar 2x hadden gezien vandaar
Het is ook niet eerlijk van haar en ik snap haar ergens ook wel, maar nu lijkt het alsof ik niet in staat ben om zelf een keuze te maken/beslissing te nemen. Ze maakte namelijk ook al een opmerking van 'ik durf te garanderen dat het fout gaat en dan ben je ouder en heb je nog niks bereikt' en 'jouw kind ziet dit ook allemaal en dat is niet gezond'. Terwijl ze weet dat ik uiterst voorzichtig ben als het gaat om relaties, iemand komt echt niet zomaar bij mijn kind in de buurt. Ze zegt dus uiteindelijk wel dat het mijn keuze is, maar stuurt er op alle kanten op aan dat ik doe wat zij zegt.
Als ik kijk naar wat ik zelf zou willen dan zou ik wel willen dat het nog goed komt! Zeker omdat ik er écht spijt van heb en het nooit mijn intentie is geweest om zoiets te zeggen. Ken hem nog maar zo kort dus weet ook niet of hij altijd zo is of dat het puur een reactie op een reactie is geweest.
Susan, je hebt helemaal gelijk! Het is mijn leven en ik moet daarmee doen wat ik zelf wil. Toch heb ik gewoon een knoop in mijn maag van het feit dat mijn vriendin zo op mij reageert. Ze dwingt het praktisch gewoon af en ik weet zeker dat ze er nog op door zal blijven gaan als ik zeg dat ik uiteindelijk toch besluit om het te gaan proberen. Ze kwam ook al met uitspraken als 'hij doet me denken aan' en 'hij is een psychopaat en manipuleert je'. Ik zie echt even door de bomen het bos niet meer. Ik wil echt doen wat mijn gevoel en verstand me ingeven, maar weet nu eigenlijk al wat de gevolgen zijn. Een heftige discussie met die vriendin omdat zij het er niet mee eens is.
Gast- Gast
Ik gebruik het woord schuld ook nergens. Sterker nog, ik zeg letterlijk dat ik het onzin vind om in termen van "erger" te spreken, juist omdat je dit niet kunt inschatten. Ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat ook de opmerkingen van biechtje heel hard bij deze jongen zijn aangekomen, en van daaruit zijn reactie me enigszins kan voorstellen.Susan schreef:Ava, je kunt helemaal niet oordelen over wiens schuld het is, op het moment dat zij die opmerking maakte was er al ruzie. Je weet totaal niet hoe die ruzie is ontstaan, je weet verder niks van de situatie.
Gast- Gast
Precies. Of zoals vanochtend bijvoorbeeld. Had ik iets geplaatst waar ik mee zat en precies tegelijk plaatste VC ook een dilemma waar ze mee zat. Op VC werd heel actief ingegaan terwijl op mijn verhaal welgeteld 1 reactie kwam. Ik zie dat niet als genegeerd worden omdat mijn verhaal niet belangrijk of interessant genoeg is, maar meer als een kwestie van bad luck.June schreef:Sweety schreef: heb vaak het idee dat het dagtopic te snel gaat om op iedereen te kunnen reageren. Ik heb er ook weleens gezeten en soms kreeg ik ook geen reactie. En dan was het niet op mij gericht maar dan gaan de pagina's zo snel dat ze er weleens overheen lezen. Zit je al lang hier op het forum?
Over het dagtopic: mensen die daar binnenkomen met:
"BOEHOE ik had zo'n kutdag, ik heb zo'n dramaleven, ik ben zo zielig" óf met "YEAH ik heb het helemaal gemaakt in het leven, wat ik nu weer voor fantastische dingen heb bereikt vandaag": die worden vaak genegeerd. Waarom? Mensen zitten midden in een gesprek. Zie het dagcafé als een terras. Op het terras zitten vijf vriendinnen en jij arriveert ook net. Ze zitten midden in een gesprek, dan val je daar toch ook niet meteen daar doorheen met jouw verhaal? Daar komt gedurende de tijd wel plaats voor. Op zo'n moment zeg je eerst 'hallo' of je mengt je in het gesprek dat gaande is. Jouw verhaal komt dan uiteindelijk ook wel.
Ik geloof niet dat er geen plek is voor je verhaal in het dagtopic als je het op die manier aanpakt. Tenzij het trouwens heel druk is. Als je bericht dan onderaan een pagina staat, dan wordt die op de één of andere manier vaak over het hoofd gezien (in ieder geval door mij en ik spreek ook hier uit ervaring).
Gast- Gast
@ June: daar heb je gelijk in, probeer je eerst te mengen in het gesprek dat al gaande is dan kan je daarna je eigen verhaal vertellen. Als je iets vertellen heb natuurlijk En dingen onthouden van forummers is ook altijd goed.
@ Twijfel biechtje: ik vind het erg oneerlijk van haar dat ze hem naar beneden aan het halen is. En daarmee jou ook. Alsof jij niet kan nadenken. Die opmerking over dat je dan nog niks heb bereikt vind ik eigenlijk laag. Wie is zij om te zeggen dat je niks heb bereikt? Ze hoort je juist te steunen en voor je klaar te staan ipv het naar beneden te halen. Ik vind het wel goed dat je goed over de relaties nadenkt ivm je kindje.
Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vind om voor jezelf te kiezen en het dus nog een keer te proberen met hem. Maar toch zou ik het proberen als dat is wat je wilt. Je vriendin heeft haar mening nu gegeven en dat kan je ook zeggen tegen haar. Dat je weet hoe zij ertegenover staat maar dat jij het graag wilt proberen met hem en dat als ze echt om je geeft dat ze er verder over ophoudt. Het is jouw leven en die zal jij toch moeten leven zoals jij wil en niet zoals iemand anders wil dat jij hem gaat leven.
@ Twijfel biechtje: ik vind het erg oneerlijk van haar dat ze hem naar beneden aan het halen is. En daarmee jou ook. Alsof jij niet kan nadenken. Die opmerking over dat je dan nog niks heb bereikt vind ik eigenlijk laag. Wie is zij om te zeggen dat je niks heb bereikt? Ze hoort je juist te steunen en voor je klaar te staan ipv het naar beneden te halen. Ik vind het wel goed dat je goed over de relaties nadenkt ivm je kindje.
Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vind om voor jezelf te kiezen en het dus nog een keer te proberen met hem. Maar toch zou ik het proberen als dat is wat je wilt. Je vriendin heeft haar mening nu gegeven en dat kan je ook zeggen tegen haar. Dat je weet hoe zij ertegenover staat maar dat jij het graag wilt proberen met hem en dat als ze echt om je geeft dat ze er verder over ophoudt. Het is jouw leven en die zal jij toch moeten leven zoals jij wil en niet zoals iemand anders wil dat jij hem gaat leven.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb niet zozeer een schokkende biecht, maar wel iets waar ik mee zit en even anoniem kwijt wil.
Ik heb gisteren een emailtje gekregen van mijn ex, waarin stond dat hij over mij gedroomd had en de vraag hoe het met mij ging. Ik ben heel erg gelukkig in mijn relatie met mijn huidige vriend, dus geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om terug te gaan naar m'n ex. Maar toch zit het emailtje mij dwars. We hebben sporadisch wat contact en zijn een tijdje geleden ook uiteten geweest om elkaar weer eens te zien. Daar merkte ik dat ik hem nog steeds erg aantrekkelijk vind, en dat ik echt op moet passen dat ik geen grens over ga. Ik zou nooit maar dan ook nooit vreemd willen gaan, maar ik ga mijzelf ook niet in die moeilijke positie plaatsen en het verleidelijk voor mezelf maken. Daarom heb ik toen tegen m'n ex gezegd, dat ik dat etentje als afsluiter zag en niet meer af wil spreken, en hierna misschien wel eens wat oppervlakkig contact wilde, maar ik absoluut niet in de verleiding wil gebracht worden tot meer. Ik ga gewoon niet vreemd, daarvoor is mijn relatie mij te veel waard, punt. Maar nou dus dat mailtje dat hij over me gedroomd heeft. Ik kan ook wel raden wat voor soort droom...
En eerlijk gezegd: Ik heb geen idee wat ik er nou mee moet. Wat moet ik in godsnaam met zo'n mailtje? Ik ben niet boos op hem, maar heb ook geen behoefte aan dat soort contact.
Mijn vriend weet overigens van dit alles. Ik wil daar absoluut geen geheimen over hebben, want dan maak je het alleen maar lastiger, terwijl het voor mij duidelijk is dat ik voor mijn vriend kies en niet vreemd zal gaan, niets meer, niets minder. Ik had hem uiteraard gevraagd of hij het ok vond dat ik uiteten ging met m'n ex. Hij is niet jaloers aangelegd en als ik zeg dat er niets gebeurt, vertrouwt hij mij, en daarin kan hij me ook dus vertrouwen. Ook heb ik hem direct van dit emailtje vertelt, gewoon ook zodat hij weet hoe ik er over denk. En dat is dat ik gewoon niet weet wat ik nu moet antwoorden. Wat moet ik hier nu op antwoorden zodat het neutraal over komt, want ik ben niet boos, maar ben hier ook niet van gediend. Ik wil best contact, maar niet verleid worden, noch in verleiding gebracht worden daarvoor. Hoe zou jij reageren?
Ik heb gisteren een emailtje gekregen van mijn ex, waarin stond dat hij over mij gedroomd had en de vraag hoe het met mij ging. Ik ben heel erg gelukkig in mijn relatie met mijn huidige vriend, dus geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om terug te gaan naar m'n ex. Maar toch zit het emailtje mij dwars. We hebben sporadisch wat contact en zijn een tijdje geleden ook uiteten geweest om elkaar weer eens te zien. Daar merkte ik dat ik hem nog steeds erg aantrekkelijk vind, en dat ik echt op moet passen dat ik geen grens over ga. Ik zou nooit maar dan ook nooit vreemd willen gaan, maar ik ga mijzelf ook niet in die moeilijke positie plaatsen en het verleidelijk voor mezelf maken. Daarom heb ik toen tegen m'n ex gezegd, dat ik dat etentje als afsluiter zag en niet meer af wil spreken, en hierna misschien wel eens wat oppervlakkig contact wilde, maar ik absoluut niet in de verleiding wil gebracht worden tot meer. Ik ga gewoon niet vreemd, daarvoor is mijn relatie mij te veel waard, punt. Maar nou dus dat mailtje dat hij over me gedroomd heeft. Ik kan ook wel raden wat voor soort droom...
En eerlijk gezegd: Ik heb geen idee wat ik er nou mee moet. Wat moet ik in godsnaam met zo'n mailtje? Ik ben niet boos op hem, maar heb ook geen behoefte aan dat soort contact.
Mijn vriend weet overigens van dit alles. Ik wil daar absoluut geen geheimen over hebben, want dan maak je het alleen maar lastiger, terwijl het voor mij duidelijk is dat ik voor mijn vriend kies en niet vreemd zal gaan, niets meer, niets minder. Ik had hem uiteraard gevraagd of hij het ok vond dat ik uiteten ging met m'n ex. Hij is niet jaloers aangelegd en als ik zeg dat er niets gebeurt, vertrouwt hij mij, en daarin kan hij me ook dus vertrouwen. Ook heb ik hem direct van dit emailtje vertelt, gewoon ook zodat hij weet hoe ik er over denk. En dat is dat ik gewoon niet weet wat ik nu moet antwoorden. Wat moet ik hier nu op antwoorden zodat het neutraal over komt, want ik ben niet boos, maar ben hier ook niet van gediend. Ik wil best contact, maar niet verleid worden, noch in verleiding gebracht worden daarvoor. Hoe zou jij reageren?
Gast- Gast
Dat mailtje zou ik negeren. Gewoon niet op reageren, aangezien je al duidelijk hebt gemaakt dat je niet verleid wil worden.
Gast- Gast
Biechtje die een mailtje van ex heeft gekregen, je kunt ook terug mailen dat het goed met je gaat en dat je erg gelukkig bent in je huidige relatie. En dat je geen behoefte hebt aan verder contact met hem.
maar als je niks kwijt wilt over je huidige relatie dan zou ik, wat hierboven ook al wordt gezegd, niet antwoorden op de mail, maar het zo laten.
maar als je niks kwijt wilt over je huidige relatie dan zou ik, wat hierboven ook al wordt gezegd, niet antwoorden op de mail, maar het zo laten.
Gast- Gast
M'n ex smste me net. Waarschijnlijk omdat ik geen antwoord had gegeven op het mailtje. We hebben even heel oppervlakkig gekletst over het weer en hoe het ging enzo. En toen zei hij iets wat niet door de beugel kon en voor mij een grens over ging (iets over vreemdgaan met hem dus) en ben ik boos geworden en gezegd dat ik dit precies dus niet wil. Als hij geen normaal gesprek kan voeren, zelfs al is het op speelse wijze dat hij zoiets zegt, dan is het voor mij klaar en wil ik geen contact. Ik ga er niet op in, maar ik wil het ook echt niet horen van hem! Dus of ie dat accepteerde of niet, want we hadden iets moois samen en het zou zonde zijn als ik nu om zijn kinderachtige gedrag boos zou worden. En dat m'n relatie me dus meer waard is dan dat en ik er niet over pieker om vreemd te gaan. Nou, dat accepteerde ie, en bleven we nog even oppervlakkig kletsen en toen heb ik het maar afgekapt. Weet nog steeds niet wat ik er mee moet. Ik wil best contact hoor, maar dat oppervlakkige voegt voor mij ook niets toe. En ik wil ook niet boos zijn, dat vind ik ook echt zonde. Dus het is nog een beetje zoeken naar een manier waarop dat werkt, wel of geen contact en zo ja, hoe dan.
Gast- Gast
Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Gast- Gast
Ik heb ook nog nooit een verjaardagstopic gehad. Kan me er niet echt druk om maken eigenlijk.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Heb je mensen op Facebook die het hadden kunnen weten? Want als ik meestal iemand zie op FB en er staat nog geen topic, open ik 'm soms wel. Maar tja, soms vergeet ik dat ook even. Mocht ik je kennen, sorry. Ik denk dat niemand bewust dat heeft gedaan, maar ze je of niet kennen (of iig je verjaardag niet weten), of er even niet aan gedacht hadden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil graag biechten dat ik heel graag zou willen weten wie mijn vader is. Mede omdat de band met mijn moeder heel slecht is, en ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet. Mijn moeder weet ook niet wie het is, en eigenlijk wil ik haar hier ook niet bij betrekken omdat ik haar het liefst zo min mogelijk spreek, maar misschien heb ik haar toch nodig. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil, en ben ook een beetje bang dat mijn vader tegen zal vallen.
Zijn er hier mensen die op latere leeftijd hun vader hebben leren kennen? En hoe was dat? Hebben jullie er veel contact mee? Voelt het echt als je vader of meer als een kennis?
Ik zou zo graag een vader hebben...
Zijn er hier mensen die op latere leeftijd hun vader hebben leren kennen? En hoe was dat? Hebben jullie er veel contact mee? Voelt het echt als je vader of meer als een kennis?
Ik zou zo graag een vader hebben...
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Ik heb er ook geen gehad . Misschien kunnen we er met terugwerkende kracht een voor elkaar openen?
Gast- Gast
Minneke schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Ik heb er ook geen gehad . Misschien kunnen we er met terugwerkende kracht een voor elkaar openen?
Ik heb er ook geen gehad! En mijn dochter ook niet Maar er nog eentje openen zou ik wel triest vinden. Hoera, Arden was in juli jarig en dochter twee weken geleden
Gast- Gast
Minneke schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Ik heb er ook geen gehad! Niet dat ik er wakker van lig hoor
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Arden schreef:Minneke schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Ik heb er ook geen gehad! En mijn dochter ook niet Maar er nog eentje openen zou ik wel triest vinden. Hoera, Arden was in juli jarig en dochter twee weken geleden
Oja, mijn dochter heeft er ook geen gehad . Ik was trouwens niet serieus he, wat betreft het openen van een nieuw topic. Just being sarcastic. Ik snap het ook wel. Ben de laatste tijd veel minder online dan een paar weken geleden. Uit het oog, uit het hart
Gast- Gast
Arme schatten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Minneke schreef:Arden schreef:Minneke schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Oja, mijn dochter heeft er ook geen gehad . Ik was trouwens niet serieus he, wat betreft het openen van een nieuw topic. Just being sarcastic. Ik snap het ook wel. Ben de laatste tijd veel minder online dan een paar weken geleden. Uit het oog, uit het hart
Hey ik had precies onthouden wanneer je jarig was!
Laatst aangepast door Tania op do 29 sep 2011 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Minneke schreef:Arden schreef:Minneke schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Hey ik had precies onthouden waarneer je jarig was!
Haha, ja knap hoor
Gast- Gast
Minneke schreef:Arden schreef:Minneke schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik laatst jarig ben geweest en geen verjaardagstopic heb gehad. Ik ga niet zeggen wie ik ben (en heb expres ook even gewacht) want dat vind ik stom maar ik wil gewoon even klagen.
Ja, jij hebt nu een leven.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: