Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Caresses di 15 nov 2011 - 5:12

Ach, af en toe moet dat best kunnen toch (als het maar bij af en toe blijft). :cheer:

Ik heb ook zo'n zak opgegeten die ik voor Sint Maarten gekocht had (maar geen kind kwam langs).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 12:42

Biechtje01 schreef:Ik ben bezig met afvallen. Dit gaat gelukkig best goed. Maar er lag vandaag een volle zak met mini-snickers, een uur later was hij leeg :zp:

Als ik dit soort vreetbuien ook ging biechten, postte ik drie keer per dag in dit topic smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:03

Ik wil kwijt dat ik de laatste tijd niet zo gelukkig ben in m`n relatie. Ben niet meer verliefd, amper seks en een kusje kan er nog net vanaf. Ook leven we helemaal langs elkaar heen. Vaak zit ik boven tv te kijken en hij beneden, of als ik beneden tv kijk en hij wil iets anders zien gaat hij weer naar boven of aan de computer spelletjes spelen. Ook het initiatief nemen van hem uit is er niet, om eens een dagje weg te gaan, of gewoon eens met iets kleins thuis te komen. Als is het maar een klein bloemetje of weet ik het wat. Heb zelf als bedacht stel dat het over gaat dat ik er dan helemaal niet mee zou zitten. Het huilen staat me nu nader bij dan het lachen.
Ook ik weet niet goed wat ik hiermee wil maar wilde het even van me af typen.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 17 nov 2011 - 3:05

Biechtje01 schreef:Ik wil kwijt dat ik de laatste tijd niet zo gelukkig ben in m`n relatie. Ben niet meer verliefd, amper seks en een kusje kan er nog net vanaf. Ook leven we helemaal langs elkaar heen. Vaak zit ik boven tv te kijken en hij beneden, of als ik beneden tv kijk en hij wil iets anders zien gaat hij weer naar boven of aan de computer spelletjes spelen. Ook het initiatief nemen van hem uit is er niet, om eens een dagje weg te gaan, of gewoon eens met iets kleins thuis te komen. Als is het maar een klein bloemetje of weet ik het wat. Heb zelf als bedacht stel dat het over gaat dat ik er dan helemaal niet mee zou zitten. Het huilen staat me nu nader bij dan het lachen.
Ook ik weet niet goed wat ik hiermee wil maar wilde het even van me af typen.

Bespreken en er samen aan werken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:07

Biechtje, wat vervelend voor je. Ik heb ook een tijdje gehad, maar dat lag grotendeels aan mij. Gelukkig hebben mijn vriend en ik het uit kunnen praten. Is dit geen optie voor jullie?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:12

Dit is niet de eerste keer, ik kaart dit al vaker aan. En dan komt hij de dag erna weer met een bosje bloemen thuis we gaan een dagje weg en dan is het weer goed voor even. Maar dan moet nog continu het initiatief van mij komen. Hij zegt dat het nu eenmaal in de familie zit, zo is zijn vader ook namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Rumble do 17 nov 2011 - 3:16

Biechtje01 schreef:Dit is niet de eerste keer, ik kaart dit al vaker aan. En dan komt hij de dag erna weer met een bosje bloemen thuis we gaan een dagje weg en dan is het weer goed voor even. Maar dan moet nog continu het initiatief van mij komen. Hij zegt dat het nu eenmaal in de familie zit, zo is zijn vader ook namelijk.

Dan moet je voor jezelf bedenken of je dat kunt accepteren dat hij zo is en of je nog 50 jaar zo wilt doorgaan met deze relatie óf voor jezelf kiezen en een knoop doorhakken. Maar vind hij jullie relatie wel best zo of weet je niet hoe hij er over denkt?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Supertalentje do 17 nov 2011 - 3:18

En dan is het aan jou of je daarmee akkoord gaat of niet...

Ik heb ook weleens 'een probleem gezien' in iets wat mijn man wel heel erg prima vond gaan, maar ik kan niet in mijn eentje ongelukkig zijn in een relatie, hij heeft dan ook een probleem. En problemen los je weer samen op...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:22

Ik baal ervan dat mijn man zo ontzettend weinig verdient.

Voor 40 uur werken verdient hij net 2100 bruto waarvan hij netto 1480 overhoudt.

Hij heeft best een verantwoordelijke baan en het bedrijf draait op hem. Maar hij durft gewoon niet om meer salaris te vragen. En als hij dat wel doet schepen ze hem af. Een andere baan is makkelijker gezegd dan gedaan. Hij vind het zelf ook echt balen dat hij zo weinig verdient en daar wordt hij negatief van.

Ja misschien is het voor sommige niet heel weinig maar hij heeft best een verantwoordelijke baan en mensen met lager werk verdienen meer dan hem binnen het bedrijf omdat die beter onderhandeld hebben.

Hier baal ik van want we zouden een stuk meer kunnen hebben hij is gewoon zon bang muisje.

Laatst aangepast door Biechtje01 op ma 28 nov 2011 - 7:02; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 3:24

Uhm, verdiend hij wel naar z`n diploma`s/ ervaring / CAO enzo? Anders zou hij dat z`n baas gewoon onder de neus kunnen drukken. Dan heeft hij een soort steun, want het staat zwart op wit?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  TGR do 17 nov 2011 - 3:26

Nucia schreef:
Biechtje01 schreef:Dit is niet de eerste keer, ik kaart dit al vaker aan. En dan komt hij de dag erna weer met een bosje bloemen thuis we gaan een dagje weg en dan is het weer goed voor even. Maar dan moet nog continu het initiatief van mij komen. Hij zegt dat het nu eenmaal in de familie zit, zo is zijn vader ook namelijk.

Dan moet je voor jezelf bedenken of je dat kunt accepteren dat hij zo is en of je nog 50 jaar zo wilt doorgaan met deze relatie óf voor jezelf kiezen en een knoop doorhakken. Maar vind hij jullie relatie wel best zo of weet je niet hoe hij er over denkt?

Hij moet jou ook gelukkig kunnen maken. Ik herken het wel trouwens. Ik denk dat je gewoon je wensen wat moet "voorkauwen" en dat hij er dan echt wel in meegaat. Tot het vanzelf gaat voor hem.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:26

De baas bepaalt hoeveel hij bepaalt in deze sector.

Er is wel een cao maar dat is echt het minimum.

Hij gaat wel erg jaar gewoon omhoog bruto 70euro ofzo maar dat schiet zo niet op.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop do 17 nov 2011 - 3:28

Biechtje01 schreef:De baas bepaalt hoeveel hij bepaalt in deze sector.

Er is wel een cao maar dat is echt het minimum.

Hij gaat wel erg jaar gewoon omhoog bruto 70euro ofzo maar dat schiet zo niet op.

En kan je niet ergens navragen hoe het zit etc.? En wat hij bijvoorbeeld zou moeten verdienen enzo.
Misschien kan je dat navragen bij een vakbond? Ik weet alleen niet of je daar eerst lid van moet zijn/worden.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:34

hij verdient niet onder het minimum!

Maar het schiet zo gewoon niet echt op met meer verdienen zodat we meer ruimte hebben later.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 17 nov 2011 - 4:19

Maar hij heeft het dus wel heel erg naar zijn zin op zijn werk? Blijkbaar weegt een andere werkgever met meer salaris niet op tegen deze werkgever en minder salaris.

Ik vind dat je nogal materialistisch overkomt, alsof geld alles is? En als het echt zo krap is allemaal, dan ga je toch zelf een baan zoeken waarbij je meer verdient of neem je er zelf een baantje bij?

Edit: ik zie trouwens dat het alleen maar gaat om geld voor later, hebben we het dan over een vakantie volgend jaar of over pensioensparen? Iig, wie dan leeft, wie dan zorgt.

Laatst aangepast door Supertalentje op do 17 nov 2011 - 4:22; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 4:22

Hoe oud is je vriend?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 4:30

Biechtje01 schreef:Ik baal ervan dat mijn man zo ontzettend weinig verdient.

Voor 40 uur werken verdient hij net 2100 bruto waarvan hij netto 1480 overhoudt.

Hij heeft best een verantwoordelijke baan en het bedrijf draait op hem. Maar hij durft gewoon niet om meer salaris te vragen. En als hij dat wel doet schepen ze hem af. Een andere baan is makkelijker gezegd dan gedaan. Hij vind het zelf ook echt balen dat hij zo weinig verdient en daar wordt hij negatief van.

Ja misschien is het voor sommige niet heel weinig maar hij heeft best een verantwoordelijke baan en mensen met lager werk verdienen meer dan hem binnen het bedrijf omdat die beter onderhandeld hebben.

Hier baal ik van want we zouden een stuk meer kunnen hebben hij is gewoon zon bang muisje.

Haha, heb ik dit geschreven? Hier is het nog minder trouwens. Maar hij is uiteindelijk een keer flink boos geworden en nu heeft hij ineens binnenkort een loonsverhogingsgesprek. Boos worden dus...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 4:34

Supertalentje schreef:Maar hij heeft het dus wel heel erg naar zijn zin op zijn werk? Blijkbaar weegt een andere werkgever met meer salaris niet op tegen deze werkgever en minder salaris.

Ik vind dat je nogal materialistisch overkomt, alsof geld alles is? En als het echt zo krap is allemaal, dan ga je toch zelf een baan zoeken waarbij je meer verdient of neem je er zelf een baantje bij?

Edit: ik zie trouwens dat het alleen maar gaat om geld voor later, hebben we het dan over een vakantie volgend jaar of over pensioensparen? Iig, wie dan leeft, wie dan zorgt.

Nou, ik kan je vertellen dat dat behoorlijk frustreert hoor. Dan kan je nog zo'n leuke baan hebben maar als je kut verdient, dat is echt rot. Gelukkig verdien ik nu redelijk bij, maar voor ons was het altijd overal op moeten bezuinigen. Nooit op vakantie kunnen, nooit iets van een huis kunnen kopen, elk jaar masr een minimale geldbeloning, terwijl je je wel uit de naad werkt (50+ uur maken) en een boel verantwoordelijkheid hebt. Dat is NIET leuk. En dat is nog zacht uitgedrukt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 5:11

Hij is 29 sorry het is man zeg altijd automatisch vriend.

Het is niet dat hij het minimum van het minimum heeft maar een vet salaris is het echt niet voor zijn leeftijd voor 40+ uur werken.

Het gaat ook over het principe zo geld belust ben ik nu echt ook weer niet. Ik doe redelijk makkelijk werk/simpeler en verdien hetzelfde dan hem per uur. Het gaat er gewoon om dat hij meer verdient.

En leuk ja hij vind het wel leuk hoor hij zou bestander werk willen maar dan moet hij weer onderaan beginnen nu is hij al zo gegroeid. (maar niet in salaris)

Het is gewoon frustrerend dat nieuwe medewerkers meer verdienen doordat ze goed kunnen onderhandelen. Hij durft gewoon niet zo.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 5:17

Waarom zou hij dan onderaan moeten beginnen? Werkervaring telt toch ook?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 5:25

Susan schreef:Waarom zou hij dan onderaan moeten beginnen? Werkervaring telt toch ook?

Moeilijk uit te leggen maar is echt zo neem dat maar van mij aan dan kan hij gewoon weer studio werk gaan doen en nu is die coördinator pre press.

Nu moet die weer overwerken tot 9 uur pff
Helaas betaal je over, overuren zoveel belasting ook.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 17 nov 2011 - 6:22

Jolicious schreef:
Supertalentje schreef:Maar hij heeft het dus wel heel erg naar zijn zin op zijn werk? Blijkbaar weegt een andere werkgever met meer salaris niet op tegen deze werkgever en minder salaris.

Nou, ik kan je vertellen dat dat behoorlijk frustreert hoor. Dan kan je nog zo'n leuke baan hebben maar als je kut verdient, dat is echt rot. Gelukkig verdien ik nu redelijk bij, maar voor ons was het altijd overal op moeten bezuinigen. Nooit op vakantie kunnen, nooit iets van een huis kunnen kopen, elk jaar masr een minimale geldbeloning, terwijl je je wel uit de naad werkt (50+ uur maken) en een boel verantwoordelijkheid hebt. Dat is NIET leuk. En dat is nog zacht uitgedrukt.

Ja, maar als hij dat ook echt niet leuk vindt, dan doet hij er toch wel iets aan? Hij heeft deze baan echt niet voor altijd en ook dit salaris niet en al verdien je nog zoveel, er blijven altijd dingen die je niet kunt doen. Als geld of de dingen die je ermee kunt doen voor hem net zo belangrijk waren voor hem als voor haar dan had hij of een beter salaris bedongen en als dat niet mogelijk was iets anders gezocht dat misschien minder leuk was maar wel meer verdiende. Zolang hij dat niet doet ga ik ervanuit dat hij het wel naar zijn zin heeft en zijn baan blijkbaar belangrijker vindt dan luxe dingen als vakanties en daar heeft hij mi ook gewoon recht op.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 6:27

Ik krijg de indruk dat ook hij er niet zo van gecharmeerd is, maar misschien heb ik het fout. Ik snap haar in ieder geval heel goed, het is behoorlijk frustrerend.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 6:37

Natuurlijk in mijn man hier ook niet van gecharmeerd hij wil echt meer! Maar hij durft niet zo goed om meer te eisen het is een doetje wat dat betreft.

Ik vind je wel een beetje raar overkomen hoor supertalentje het is duidelijk dat je er niks van begrijpt hoe dit voelt. Jij bent natuurlijk ook gezegend met veel durf? niet iedereen is zo. Je doet het nu net een beetje overkomen dat hij er helemaal tevreden mee is en dat ik wil dat hij meer krijgt en dat, dat slecht is en zelf maar meer moet gaan verdienen. Ik heb die ambities niet en hij wel.

En ja wij vinden dit allebei belangrijk mijn partner en ik. Een andere baan zoeken gaat niet zo gemakkelijk als dat je denkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 6:38

Jolicious schreef:Ik krijg de indruk dat ook hij er niet zo van gecharmeerd is, maar misschien heb ik het fout. Ik snap haar in ieder geval heel goed, het is behoorlijk frustrerend.

Fijn dat je mij begrijpt!

Laat jouw man zijn overuren uit betalen? en houden jullie daar wel voldoende van over of gaat er heel veel naar de belasting? De mijne moet nu weer over werken en hij doet dat maar allemaal ook omdat hij wil groeien en zo laat zien dat hij echt wil. Maar leuk is het niet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: