Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 17 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:01

Ik ga het niet doen hoor, waarschijnlijk. smile Maar ik heb gewoon al weken ontzettende zin in roken. Steeds niet gedaan, nu toch maar een keer wel. Maar ik weet hoeveel moeite het me kostte om te stoppen en hoe beroerd ik me voelde toen ik rookte. En hoeveel geld het kostte en hoe ik stonk smile Maar zo stiekem 1 sigaret vond ik wel erg lekker.

Die longen doen me trouwens niets Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:04

Ik zou me ook niet laten tegenhouden door zulke plaatjes hoor :p

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:12

Bazinga schreef:Ik zou me ook niet laten tegenhouden door zulke plaatjes hoor :p
ik ook niet Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 9:09

Euc heb je stress? En sport je? Want op het moment dat je gaat roken uit stress en dan met je sport bezig gaat. Merk je écht een enorme achteruitgang en stop je wel weer smile
Ik heb ook een aantal weken gerookt. Ik had zo'n enorme trek! Na 5,5 jaar gestopt te zijn. Maar met hardlopen kwam ik bijna niet meer vooruit, compleet buiten adem en half dood na 5 km. Dus heb ik ze weer laten liggen laughcry Voelde me echt een oud wijf van 80

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 20:34

Ik biecht op dat ik nu al een zak chocopepernoten op heb en een zak popcorn en het is nog niet eens half tien én ik moet afvallen. Ik baal ervan dat ik geen structuur kan aanbrengen in mijn eetpatroon..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 20:39

hug voor laatste biechtje. Ik weet hoe je je voelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:58

Ik ben het zwangerebiechtje van pagina 13, ik ga donderdag naar verloskundige en kan niet wachten tot het zover is.. Vindt het ook erg spannend! Gelukkig heeft mijn vriend de ochtend vrij gekregen dus die gaat mee. Maar wat een zenuwpees ben ik zeg..

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 19 sep 2011 - 22:52

Wat spannend Biechtje! Succes, fijn dat je vriend mee gaat. Als alles goed is, kom je dan vertellen wie je bent?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  MADDIE ma 19 sep 2011 - 22:54

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik nu al een zak chocopepernoten op heb en een zak popcorn en het is nog niet eens half tien én ik moet afvallen. Ik baal ervan dat ik geen structuur kan aanbrengen in mijn eetpatroon..

Jeetje... dit is zó herkenbaar!! En je beheersen is ook zó ontzettend moeilijk!! Ik heb zelf tijden dat het iets beter gaat en tijden dat het iets minder gaat!! Ik wil je veel succes wensen!! Kan je eigenlijk ook niet echt helpen. Structuur aanbrengen in je eetpatroon is 1 ding, maar je eraan houden is een ander ding!! Ik heb toen veel baat gehad bij valtaf.nl Dat is een site waar je je gewicht op bij kunt houden, kunt kletsen met buddies en een eetdagboek kan bijhouden.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 4:30

Ik ben een beetje verdrietig omdat de jongen waar ik verliefd op ben dat niet helemaal op mij is. Het zit allemaal nogal ingewikkeld in elkaar en hij kan mij niet garanderen dat hij voor mij kiest en met mij verder wil gaan. We mailen nu wel met elkaar en we gaan op dezelfde voet verder zoals we begonnen waren, maar toch baal ik er wel van. Ik wil zo graag dat hij voor mij gaat en dat we samen kunnen werken aan een toekomst. Ik heb gezegd dat ik wel ga daten als er iemand is die wil daten met mij. Dat begreep hij ook. We hebben beide tranen gelaten vanochtend en ik heb wat harde woorden tegen hem gezegd. Hij is zo negatief over zichzelf en vind zichzelf niet goed genoeg. Hij is zo onzeker en het enige wat ik zie is een jongen waar ik om geef, waar ik bij wil zijn en die ik echt leuk vind. Jammer dat hij zo negatief over zichzelf denkt. Ik hoop dan ook dat hij bijdraait en ziet dat het wat kan worden tussen ons.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 5:09

Mijn relatie loopt eigenlijk voor geen meter meer. Hij stoort zich aan mij, ik aan hem. Van verliefdheid is geen sprake meer. Van houden wel, maar goed, dat zegt in feite niks.
Toch blijf ik krampachtig bij hem. Heb geen zin om een nieuwe vriend te moeten 'zoeken', en heb verder ook niet echt een sociaal leven. Dat hoef ik ook niet. Vind het wel best zo.
Bovendien wil ik graag moeder worden. En als het uit zou gaan tussen mn vriend en mij en ik moet eerst weer iemand anders leren kennen etc. etc. dan gaat dat nog jaaaaren duren. En nu kan het in principe elke moment gebeuren. Ben iig al niet meer aan de pil.

Ik weet dat het fout is. Maar ergens heb ik nog dat sprankje hoop dat het ooit miss allemaal wel goed komt. Heb iig geen zin om er op dit moment wat aan te doen.. Ik zie wel wat er op mijn pad komt (of niet..).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 5:32

Jemig, niet echt verstandig om een kind te krijgen met iemand die je eigenlijk niet meer wil, en die jou ook niet meer wil. Hoe zie je dat voor je op langere termijn?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 5:35

Dat lijkt me geen stabiele relatie voor een kind. En ook niet zonder kind. Ik denk dat je moet proberen het niet als falen te zien. Je kunt nou eenmaal uit elkaar groeien, er kunnen dingen binnen een relatie gebeuren zonder dat er écht iets gebeurd, waardoor de liefde op is. Ik denk dat je je moet bedenken dat je uiteindelijk alleen maar gelukkiger kan worden als je hier uit weet te stappen en kans op nieuw geluk hebt. Ik weet wel voor 99% zeker dat je daar uiteindelijk gelukkiger in zal worden, dan bij je vriend blijven omdat je niet je hele leven op z'n kop wilt zetten. Zet het wél op z'n kop, dan leef je weer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lavendel wo 21 sep 2011 - 5:36

Volgens mij is dat wel de slechtste gedachtengang die mensen kunnen hebben: "laten we een kindje nemen dan wordt onze relatie vast weer beter." Heel erg af te raden dus, maar aan de andere kant, ik snap je ook wel. Als je op een leeftijd bent dat je graag kinderen wilt en je bent er zelfs al voor bezig dan is dat lastig om dat weer in de koelkast te zetten. Maar, als je eenmaal een kind hebt met hem zul je NOG minder snel voor jezelf kiezen wanneer het niet goed gaat. Liever 2 jaar wachten en kinderen met je droomman waar je de rest van je leven een gezin mee wilt hebben dan nu met iemand waar je dat eigenlijk niet mee wilt toch? Das is beter voor jou, het toekomstige kind en je vriend (want ik neem aan dat hij ook niet echt gelukkig is nu?).
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:03

Tea-Leaf schreef:Jemig, niet echt verstandig om een kind te krijgen met iemand die je eigenlijk niet meer wil, en die jou ook niet meer wil. Hoe zie je dat voor je op langere termijn?
+1
Nogal laf om voor een kindje te kiezen die er niks aan kan doen dat hij/zij 2 ouders heeft die geen zin hebben om iets aan de relatie te doen.

Gast
Gast

Bericht  Tazz wo 21 sep 2011 - 8:47

Biechtje01 schreef:Mijn relatie loopt eigenlijk voor geen meter meer. Hij stoort zich aan mij, ik aan hem. Van verliefdheid is geen sprake meer. Van houden wel, maar goed, dat zegt in feite niks.
Toch blijf ik krampachtig bij hem. Heb geen zin om een nieuwe vriend te moeten 'zoeken', en heb verder ook niet echt een sociaal leven. Dat hoef ik ook niet. Vind het wel best zo.
Bovendien wil ik graag moeder worden. En als het uit zou gaan tussen mn vriend en mij en ik moet eerst weer iemand anders leren kennen etc. etc. dan gaat dat nog jaaaaren duren. En nu kan het in principe elke moment gebeuren. Ben iig al niet meer aan de pil.

Ik weet dat het fout is. Maar ergens heb ik nog dat sprankje hoop dat het ooit miss allemaal wel goed komt. Heb iig geen zin om er op dit moment wat aan te doen.. Ik zie wel wat er op mijn pad komt (of niet..).

Wat vreselijk egoïstisch van je zeg! Als ik jou was zou ik heel snel weer die pil gaan slikken. Besef je wel wat je een kind aan doet op die manier? Een kind brengt nog meer spanningen mee in een relatie dan moet je echt een team vormen en als jullie je nu al aan elkaar ergeren zal dat dan alleen maar meer worden.

En als straks je relatie over is en je hebt toch een kind dan is het alleen maar lastiger om iemand anders te leren kennen. Je hebt dan letterlijk "extra bagage".
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lavendel wo 21 sep 2011 - 9:00

Biechtje01 schreef:Ik ben het zwangerebiechtje van pagina 13, ik ga donderdag naar verloskundige en kan niet wachten tot het zover is.. Vindt het ook erg spannend! Gelukkig heeft mijn vriend de ochtend vrij gekregen dus die gaat mee. Maar wat een zenuwpees ben ik zeg..

Hoe ging het vdg? en... wie ben je? Very Happy
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 15:38

Lavendel schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben het zwangerebiechtje van pagina 13, ik ga donderdag naar verloskundige en kan niet wachten tot het zover is.. Vindt het ook erg spannend! Gelukkig heeft mijn vriend de ochtend vrij gekregen dus die gaat mee. Maar wat een zenuwpees ben ik zeg..

Ik ga vandaag pas, om 08.50. Was net wakker moest even naar de wc, maar heb het idee dat ik niet meer kan slapen op dit moment nerd Ben al vanaf gisteren een beetje zenuwachtig..

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 21 sep 2011 - 21:28

Storm schreef:
Tea-Leaf schreef:Jemig, niet echt verstandig om een kind te krijgen met iemand die je eigenlijk niet meer wil, en die jou ook niet meer wil. Hoe zie je dat voor je op langere termijn?
+1
Nogal laf om voor een kindje te kiezen die er niks aan kan doen dat hij/zij 2 ouders heeft die geen zin hebben om iets aan de relatie te doen.
+1 Ook helemaal eens met Tazz. Of je werkt aan je relatie en als dat goed komt dan kun je kiezen voor een kind, maar om een kindje te willen krijgen omdat je graag moeder wil worden en dan misschien wel hoopt dat de relatie beter zal gaan vind ik egoïstisch. Ik wil zelf ook erg graag kinderen maar de situatie is er niet naar. Je moet eerst kijken naar je relatie voor je aan zoiets belangrijks begint.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 23:27

Ik denk dat als je geen goede relatie hebt, de komst van een kind dat alleen maar zal verergeren. Het is heel intensief om een baby te hebben, echt niet dat je daarmee een slechte relatie kan repareren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Catwoman79 wo 21 sep 2011 - 23:29

Biechtje01 schreef:
Lavendel schreef:

Ik ga vandaag pas, om 08.50. Was net wakker moest even naar de wc, maar heb het idee dat ik niet meer kan slapen op dit moment nerd Ben al vanaf gisteren een beetje zenuwachtig..

Hoe was de echo ?? Alles goed gegaan ??
En wie ben je nu dan ???
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Shy wo 21 sep 2011 - 23:36

Catwoman79 schreef:
Biechtje01 schreef:
Lavendel schreef:

Hoe was de echo ?? Alles goed gegaan ??
En wie ben je nu dan ???
It's me, ik denk niet dat velen mij zullen kennen want ik lees meer dan dat ik reageer.

Ik ben officieel morgen 9 weken zwanger, maar ik vindt nu al Very Happy
Vondt het erg mooi om het zo te zien op de echo, het hartje ook heel duidelijk aan het kloppen! Beseffen komt nog denk ik nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466

Bericht  Tania wo 21 sep 2011 - 23:38

Shygirl, gefeliciteerd!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy wo 21 sep 2011 - 23:50

Tania schreef:Shygirl, gefeliciteerd!
Dank je wel! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466

Bericht  Lavendel do 22 sep 2011 - 0:16

Joooooo loop ik even achter! Ik net maar eens even in de gebruikerslijst kijken of er misschien 2 shygirls waren want ik kon de berichten van afgelopen tijd al niet echt met elkaar rijmen. Maar er zijn er dus 2, Shygirl87 en Shygirl85.

Maargoed. Gefeliciteerd dus!! Fijn dat alles goed is.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud