Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:23

Arden schreef:

Ja, jij hebt nu een leven.

Tsss...trut :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zora do 29 sep 2011 - 7:26

Pff ik heb ook nog nooit een verjaardagstopic gehad. Boeiend.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro do 29 sep 2011 - 7:27

Haha eens hoor: ik ben er nu zó weinig, dan krijg je dat. Ja, eigenlijk zijn jullie allemaal zó oppervlakkig: uit het oog, uit het hart Wink.

En voor degene die het niet doorhadden: bovenstaande is sarcastisch bedoeld smile
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:12

Mijn verjaardag is in al die jaren dat ik hier forum nog nooit aangekaart en het komt echt niet in me op om dat te melden. Al helemaal niet onder het biechtaccount.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gizmo do 29 sep 2011 - 9:17

Volgens mij krijgt 95% van de forummers geen verjaardagtopic. Dan kan je trouwens ook wel bezig blijven...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:26

In zes jaar tijd heb ik nog NOOIT een verjaardagstopic gehad. Zelfs geen enkele felicitatie via de PM. It's sad.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 29 sep 2011 - 9:28

Twellie schreef:In zes jaar tijd heb ik nog NOOIT een verjaardagstopic gehad. Zelfs geen enkele felicitatie via de PM. It's sad.

Ja, maar jij bent ook wel heel anoniem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:31

Twellie schreef:In zes jaar tijd heb ik nog NOOIT een verjaardagstopic gehad. Zelfs geen enkele felicitatie via de PM. It's sad.

Als jij dan begint met een PM met je geboortedag erin, dan schrijf ik het in mijn agenda Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:48

Ik ben dus niet serieus he, ik hoef echt geen verjaardagstopic. Inmiddels heb ik een leeftijd bereikt dat weer een jaar erbij echt geen feestje meer is smile.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 29 sep 2011 - 9:49

Twellie schreef:Ik ben dus niet serieus he, ik hoef echt geen verjaardagstopic. Inmiddels heb ik een leeftijd bereikt dat weer een jaar erbij echt geen feestje meer is smile.

Tssss, dan niet hoor! Graag of niet. 🐰 Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:58

Joy_ schreef:
Twellie schreef:Ik ben dus niet serieus he, ik hoef echt geen verjaardagstopic. Inmiddels heb ik een leeftijd bereikt dat weer een jaar erbij echt geen feestje meer is smile.

Tssss, dan niet hoor! Graag of niet. 🐰 Very Happy

Inderdaad.. Ik had echt al een schitterend plan Sad

Maar ik dacht al wel dat je niet serieus was. Ik ben nu trouwens wel nieuwsgierig hoe oud je bent :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:59

Mijn biecht: Ik ben vreselijk onzeker altijd. En vind het meestal moeilijk om mezelf te laten zien in een groep. Ik kijk vaak tegen andere mensen op, hoe leuk en aardig ze zijn, hoe goed ze bezig zijn etc. waardoor ik me weer minder ga voelen.

Maar diep van binnen, op momenten zoals nu, ben ik blij met mezelf I love you Blij met de ik die ik van binnen ben Very Happy nu moet ik mezelf alleen wat vaker naar buiten laten haha. Zo opgesloten achter een gesloten mond is niet leuk :P
Zo verdronken in de negatieve gevoelens en gedachten is ook niet leuk. Ik ben op vakantie geweest en voel me op en top blij... heb echt een heerlijke vakantie gehad. En heb mezelf terug gevonden, nu moet ik mezelf erbij houden smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:00

Wisselende biecht, Dolcis. Ik zie ook dat je veel zelfkennis hebt. Je weet wat je zwakke punten zijn. Ik hoop voor je dat je zo blij blijft als je nu bent en dat negatieve momenten maar van korte duur zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:12

Ik ben blij wie ik ben zonder de onzekerheid. Laat ik het zo zeggen. Want het enige wat mij ontzettend remt, is mijn onzekerheid. Nu voel ik me niet onzeker, en ben ik blij met mezelf..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:22

Dolcis wat fijn om te lezen dat je jezelf zo gevonden hebt en blij met jezelf bent.
Ik kan me voorstellen dat je onzekerheid je in de weg staat. Zou je daar niet iets aan kunnen doen? Bijvoorbeeld een assertiviteitscursus of eens met iemand gaan praten?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 3:47

Ik biecht op dat ik me ronduit klote voel. Ik heb het gevoel dingen niet meer in de hand te hebben. Ik ben prikkelbaar, chagrijnig en onwijs verdrietig. Ik slaap slecht en ik heb last van eetbuien.
Op mijn werk hebben ze me hulp aangeboden omdat ze merkten dat het slecht gaat. Ik ben bij 1 bedrijf ook van de planning gehaald vanwege mijn onzekere houding, daar voel ik me nog rotter door want dat betekent nog minder werk.

Ik weet niet meer wat ik wil, hoe de toekomst eruit gaat zien, wat mijn ambities zijn, Ik snap niks meer van het leven. Ik leef op dit moment van dag naar dag en ik weet niet meer hoe ik verder moet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 3:54

Lieve Storm eerst even een dikke hug Het is vervelend dat je je werk nu even moet loslaten op die plek. Maar ik denk dat het wel weer komt als je hulp hebt. Dat je je dan weer beter gaat voelen hug
Ik weet niet of het helpt maar als je een keer wil dat ik met M. naar de speeltuin ga of zo let me know. Dan heb je even tijd voor jezelf. Of als ik ergens anders mee kan helpen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 4:03

Ah storm. Wat vervelend dat je je zo voelt hug . Fijn dat ze op je werk hulp aan hebben geboden, maar ik snap dat het niet leuk is dat ze doorhebben dat het niet zo goed met jou gaat.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wilde je toch even een hart onder de riem steken!

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 30 sep 2011 - 4:10

Storm hug sterkte, meisje!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 4:26

Storm schreef:Ik biecht op dat ik me ronduit klote voel. Ik heb het gevoel dingen niet meer in de hand te hebben. Ik ben prikkelbaar, chagrijnig en onwijs verdrietig. Ik slaap slecht en ik heb last van eetbuien.
Op mijn werk hebben ze me hulp aangeboden omdat ze merkten dat het slecht gaat. Ik ben bij 1 bedrijf ook van de planning gehaald vanwege mijn onzekere houding, daar voel ik me nog rotter door want dat betekent nog minder werk.

Ik weet niet meer wat ik wil, hoe de toekomst eruit gaat zien, wat mijn ambities zijn, Ik snap niks meer van het leven. Ik leef op dit moment van dag naar dag en ik weet niet meer hoe ik verder moet.
Naar de psych gaan. Het heeft mij enorm veel geholpen om mezelf te vinden en keuzes te maken.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 4:32

Eens met Lorna. Probeer hulp van buitenaf te zoeken, zodat je weer wat structuur kunt aanbrengen in je leven en je gedachten. Helemaal niet gek dat je je zo voelt, maar probeer er wat aan te doen voordat het echt te erg wordt. Sterkte lieve schat! Je doet het allemaal super hoor, ook al ben je er onzeker over.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 4:53

Ik zie het allemaal even niet meer zo zitten. Ik ben per 1 okt. werkloos en alles lijkt maar niet op te schieten met sollicitaties, of je krijgt een afwijzing, of het zijn echt minimale uren, of je word niet eens op de hoogte gesteld van alles.

Ben nu 2 x aangenomen, eerste bedrijf gaf netjes aan na het eerste gesprek dat ze iets te enthousiast waren geworden en het financieel niet aankonden me aan te nemen. 2e bedrijf heb ik een contract getekend en ging het opeens allemaal niet door. Wel mijn contract daardoor bij mijn huidige werkgever opgezegd en nu zit ik met de gebakken peren. Heb de afgelopen week via het uitzendbureau gewerkt, waren ook maar 14 beschikbare uren over de gehele week. Met mijn diploma is het blijkbaar erg moeilijk in een andere richting aan het werk te komen...

Heb van de week eens uitgerekend op het internet wat een uitkering is, ong.890 euro bruto... Hoe moet ik hier in godsnaam van rondkomen? Maak me dus ontzettende zorgen om alles.. pfff... Ik zou zo graag een kans willen krijgen ergens anders, in een andere branche. Met normale uren...

Het ergste van alles is, dat iedereen om me heen ook zomaar opeens aan het solliciteren was, en de meeste hebben een nieuwe baan. En uit jaloezie gun ik ze het niet, omdat zij niet eens in de problemen zaten. Iedereen lijkt qua financieen vooruit te gaan, en ik ga er enorm op achteruit... Pfff... Weet even niet wat ik ermee moet, maar wilde even mijn verhaal kwijt/ zeuren.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 4:57

Je hebt ontslag genomen, dan krijg je geen uitkering.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:05

Ik heb er een jurist op gezet, en ik krijg dus wel een uitkering omdat het buiten mijn schuld is omgegaan. Ik had het contract al getekend, en zij zagen er vanaf.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 11:01

Biechtje01 schreef:Ik heb er een jurist op gezet, en ik krijg dus wel een uitkering omdat het buiten mijn schuld is omgegaan. Ik had het contract al getekend, en zij zagen er vanaf.
Oja, dat is idd wel fijn. Hoop dat je snel iets anders kan vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: